Coffin nails

coffin nails

 

Έκανε ζέστη. Σκούπισε τον ιδρώτα από το μέτωπο με το δεξί χέρι. Σχολαστικά. Πέρασαν σχεδόν δεκαπέντε δευτερόλεπτα. Το δαχτυλίδι στον παράμεσο ρούφαγε τις πηχτές σταγόνες. Μετά από λίγο, της προέτεινε το υγρό του χέρι για χειραψία. Έμεινε να τον κοιτά. Αμήχανα σκούπισε την ιδρωμένη παλάμη στο παντελόνι και της έδειξε το αριστερό του χέρι. «Αυτό είναι καθαρό», της είπε. Κοίταξε βιαστικά από την άλλη. «Μπορείτε να αρχίσετε», του είπε. Στην αρχή πήρε το φτυάρι. Πρώτα απομάκρυνε τα χαλίκια. Μετά πήρε το σκεπάρνι. Έσπασε πρώτα τον σταυρό. Μετά την πλάκα με το όνομα. Σκόρπισε η αλφάβητος στο χώμα. Γκάπα γκούπα. Γκάπα γκούπα. Πήρε πάλι το φτυάρι κι άρχισε να πετά στην καρότσα δίπλα του πέτρες και μάρμαρα, μπολιασμένα στο χώμα και τον ιδρώτα. Φάνηκε η ξύλινη σάρκα. Ήταν έτοιμος να αφήσει το φτυάρι και να πιάσει πάλι το σκερπάνι. «Σας έπεσε ένα κέρμα.». «Συγνώμη;». «Το κέρμα. Σας έπεσε την ώρα που σκάβατε», του είπε και χώθηκε στον λάκκο να του το δώσει πίσω…

 

 

27 thoughts on “Coffin nails

  1. Εκτιμώ καλή μου φίλη ότι αφήνεις σε μένα το δικαίωμα να έχω τη συνέχεια. Και πιο πολύ την συνέχεια που εγώ θα ήθελα.
    Μια καταπληκτική πρωτοτυπία.
    Νάσαι καλά.

  2. Εξαιρετική η ατμόσφαιρα που χτίζει το κείμενο Μαριλένα μου! Δικαιολογημένη η αναζήτηση της συνέχειας … Μήπως να το συνεχίσει, κάποιος από μας?…
    Φιλιά, φίλη! Καλό τριήμερο!!!
    Μαρίνα

  3. Ατμόσφαιρα που με έκανε να ξεροκαταπιώ και μια ανατριχίλα με διαπέρασε…και σκέψεις, σκέψεις πολλές και όχι όμορφες…δεν ξέρω αν πρέπει να συνεχιστεί (μια και αναφέρεται στα σχόλια)…λέει τόσα πολλά έτσι…
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

  4. Καταπληκτκό κείμενο αγαπημένη μου Μαριλένα!!
    Την συνέχεια μπορώ νά την φανταστώ!!!!!!
    Καλό τριήμερο!!!Καλά νά περάσετε!!!Πολλά φιλάκια!!

  5. Εικόνα λέξεων που μπορεί να σταθεί στο μυαλό χωρίς καμμιά συνέχεια !!
    Τα φιλιά μου Μαριλένα μου και να περάσεις καλό τριήμερο!!!

  6. Μαριλένα….; !!!!!!!!!!!!!! τι black γραφή ήταν αυτή ; και που άραγε να παραπέμπει ; τι αναφορές να έχει ; το αφήνουμε στην έμπνευσή σου.
    Καλό απόγευμα καλή μου.

  7. ΟΥΑΑΑΑΟΥ!!!
    Αυτό κι αν είναι… Με ξετρέλανε αυτό που διάβασα!
    Και να πεις ότι «φταίει» το πολύ θέατρο; 😉 Κι εγώ τρέχω, αλλά δεν..! 🙂
    Φιλιά πολλά συμπεθερόνι μου συναρπαστικό! ❤

    Υ.Γ «Σκόρπισε η αλφάβητος στο χώμα…» Οκ. Κέντησες!

  8. Γλυκιά μου Μαριλένα,
    πολύ μου άρεσε.. και παρόλο που είναι μικρό μου προκάλεσε ένα σωρό σκέψεις και πολλά υποσχόμενα για τη συνέχεια στο μυαλό μου..!
    Να έχεις ένα όμορφο Σαββατόβραδο και ένα καλό τριήμερο!
    Φιλάκια πολλά!

  9. Φωνάζει Μαρλέν!!!
    Θα σε αναγνώριζα ανάμεσα σε πολλά κείμενα , στοιχηματίζω για αυτό!
    Έχω μάθει τη γραφή σου και την έχω λατρέψει! :)))
    Πολλά φιλιά από το αρρωστούλι , @ριστούλι! ♥

  10. Επώδυνο όπως κάθε «εκταφή» και ανατρεπτικό όπως κάθε σου συγγραφική εκσκαφή.
    Η απουσία της εξέλιξης, το απογειώνει.
    Μεγάλη έκπληξη απόψε μ’ αυτό που διάβασα. Όχι πως δεν μας έχεις συνηθίσει…
    Καλά να περνάς Μαριλένα μου!

  11. Καλημέρα και καλή εβδομάδα Μαριλένα μου.
    Ανατρεπτικό το διήγημά σου αλλά με ένα ύφος που πιστεύω οτι θα μπορούσα να το αναγνωρίσω ανάμεσα σε πολλά άλλα χωρίς ονόματα.
    Ξέρεις τι είναι αυτό που μου προκαλούν πολλά απο τα έργα σου, όπως το συγκεκριμένο για παράδειγμα;
    Οτι θέλω να τα διαβάζω ξανά και ξανά και όσο πιο πολύ το διαβάζω τοσο περισσότερο το κατανοώ.
    Καλή Σαρακοστή εύχομαι, με υγεία.
    φιλια πολλα

  12. Το αγάπησα! Όπως έχω αγαπήσει όλα σου τα σκοτεινά κείμενα. Σε αναγνωρίζω κάθε φορά, όντως φωνάζουν «Μαριλένα» όπως λένε και οι φίλοι πιο πάνω, κάθε ένα τους όμως είναι ξεχωριστό και μου μένει για πολύ καιρό. Κι αυτό θα μου μείνει. Μπράβο, Μαριλένα μου!
    Φιλιά πολλά ❤

  13. Τι να πω; Σαν να σταμάτησαν όλα γύρω μου και σαν να μούδιασα…. Ανατριχιστικό…. Αυτό που λένε… βγαλμένο μέσα από τη ζωή…. έζησα τη στιγμή….
    Φιλιά αγαπημένη!

Σχολιάστε

