25 λέξεις # 6

Καλησπέρα φίλοι μου και χρόνια πολλά σε όλους!! Να στε καλά όπου βρίσκεστε και να απολαμβάνετε τις στιγμές με τους αγαπημένους σας!! Πριν λίγες μέρες έληξε ακόμα ένα δρώμενο της γειτονιάς μας, οι 25 λέξεις, που διοργανώνει η Μαρία Νι!!

Κι αυτήν την φορά  το έναυσμα για να γράψουμε ήταν μια φωτό της Μαρίας Νι!! Μια φωτό ιδιαίτερη, αφοπλιστικά ωμής ομορφιάς και καθόλου βατή που οδήγησε όλους μας σε πολλά μονοπάτια έμπνευσης!!

P1010420

Εδώ μπορείτε να διαβάσετε και τις 24 συμμετοχές που μαζεύτηκαν!! Συγχαρητήρια σε όλους και στον καθένα ξεχωριστά για την κατάθεσή του!! Απίστετα δύσκολη κάθε φορά η διαδικασία επιλογής και προτίμησης ολιγόλεκτου. Σας ευχαριστώ πάαααααρα πολύ για τα γλυκά σας λόγια και την αγάπη σας ❤ καθώς και την Μαρία μας που φροντίζει με μεράκι το αγαπημένο δρώμενο!! Για την ιστορία, το ολιγόλεκτό μου είναι κάτι ανάμεσα σε νανούρισμα και λάχνισμα. Οταν βλέπω αυτά τα καγκελάκια, πάντα μου ρχονται στο μυαλό παιδιά!! Σας φιλώ κι εύχομαι ένα ξεκούραστο 3ημέρο σε όλους!!

 

Νάνι νάνι, μικρή Ελένη
από χώμα καμωμένη
Νάνι, και δεν την παίξαν οι φιλενάδες
το κλάμα της σκέπασε τις πρασινάδες
Νάνι, οι μπουκλίτσες υφάναν βιολέτες
φέρνε τις ύπνε άγουρες τσιγκολελέτες.
ζω μες την Μητρική μου γη τη λέξη

18 thoughts on “25 λέξεις # 6

  1. Το ξεχώρισα με την πρώτη ανάγνωση. Μου έκλεψε, στην κυριολεξία, την καρδιά με την παιδικότητά του! Πολλά συγχαρητήρια Μαριλένα μου!!! Χάρηκα ιδιαίτερα με την πρωτιά σου!

  2. Καλή η έμπνευσή σου Μαριλένα μου. Και όμορφα δοσμένη στη γραφή σου όπως πάντα.
    Συγχαρητήρια κορίτσι μου. Χρόνια σου Πολλά.

  3. Συγχαρητήρια για την πρωτιά σου κορίτσι μου. Ιδιαίτερη η φωτογραφία, ιδιαίτερη και η δική σου έμπνευση!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

  4. Μαριλένα μου συγχαρητήρια!!
    Ήταν στα αγαπημένα μου, μα και στα βαθμολογημένα μου, αν μπορώ να το πω έτσι, γιατί όλα όσα μας αρέσουν δεν μπορούμε να τα βαθμολογήσουμε!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

  5. Πολύ πολύ μου άρεσε, Μαριλένα μου!!! Τρυφερό και άγριο…
    Έχεις έναν ιδιαίτερο τρόπο γραφής, που τον κάνεις ό,τι θέλεις, δεν σε περιορίζει, δεν σε εγκλωβίζει.
    Ένα όμορφο Σ/Κ σου εύχομαι, ξεκούραστο και χαρούμενο!

  6. Καλησπέρα ομορφιά μου!
    Χάρηκα απίστευτα που ήσουν εσύ πίσω από το 3αράκι μου!
    Τόσο πολύ μου άρεσε!
    Αχ μικρή μου…Μαρλέν
    ♥♥♥

  7. Το λάτρεψα! Μπράβο, Μαριλένα μου. Δεν μπορούσα να είμαι 100% σίγουρη, αλλά κάτι μου έλεγε πως πίσω του κρυβόσουν εσύ…
    Φιλιά πολλά, καλή εβδομάδα να έχεις.

Σχολιάστε

