Πασχαλινές δημιουργίες!!

Καλησπέρα φίλοι μου!! Αυτές τις μέρες, λίγο πριν μας αποχαιρετήσει ο Μάρτης, τέλειωσα τις πρώτες μου Πασχαλινές δημιουργίες για φέτος, κι όχι μόνο!!

Λίγα σαπουνάκια με decoupage και γαρνιτούρα perlen pen και φύλλα χρυσού!!

 

Λίγες λαμπάδες με decoupage, relief, δαντελίτσα, φύλλα χρυσού και χαλκού και perlen pen!!

 

 

 

Και μια σύνθεση πασχαλιάτικη!! Η λευκή φωλίτσα έγινε shabby με τεχνική παλαίωσης, λίγο μπεζ χορταράκι και τρία μεγάλα αυγά από φελιζόλ, επεξεργασμένα κι αυτά με παλαίωση να μοιάζουν σαν βραχάκια!! Εννοείται γαρνιτούρα πετρόλ perlen pen!! 😉

 

 

 

 

Σας φιλώ πολύ!! ❤

17 thoughts on “Πασχαλινές δημιουργίες!!

  1. Ώστε τέτοιες ομορφιές κάνεις αυτές τις μέρες
    κι εγώ που νόμιζα ότι έτρεχες στα θέατρα! 🙂
    Πολύ ωραία όλα συμπεθερόνιμου και τα αυγά
    μού θύμισαν πέτρες (γιατί άραγε; χαχα) ❤ 🙂

  2. Και μετά από όλα αυτά απλά στέλνεις φιλιά σκέτα; χωρίς γαρνιτούρα;;; Απαράδεκτο!
    Τα αβγά βραχάκια είναι μούρλια!!!!
    Διάθεση να χεις, Μαριλένα μου, να δημιουργείς!!!!

  3. Πασχαλινά βέβαια , αφού πλησιάζει το Πάσχα!! Πολύ όμορφα είναι όλα Μαριλένα μου αλλά τα αυγά σου είναι ιδιαίτερα !! Καλή συνέχεια !! Σε φιλώ γλυκά

  4. Μπράβο Μαριλένα μου που ξεκίνησες τις Πασχαλινές δημιουργίες σου. Είναι πολύ όμορφες!!!
    Καλή συνέχεια.
    Φιλάκια!

  5. Καλησπέρα σου Μαριλένα μου. Και του χρόνου να είσαι καλά κορίτσι μου και να δημιουργείς έτσι πάντα με αγάπη και μεράκι. Καλό σου βραδάκι.

  6. Νωρίς νωρίς ξεκίνησες, βλέπω, Μαριλένα μου!!! Και καλά έκανες, γιατί μετά περνάει ο καιρός γρήγορα και δεν προφταίνουμε… Πολύ όμορφα τα σαπουνάκια σου, και οι λαμπάδες, αλλά και η φωλίτσα με τα αυγά δεν πάνε πίσω!!!! Καλή συνέχεια, γλυκούλα μου!
    Φιλάκια πολλά!!!

Σχολιάστε

