♥ Funky Monkey creations!! ♥

 

Καλησπέρα φίλοι μου!! Καλό μήνα σας εύχομαι!! 🙂 Δεν πιστεύω να την πατήσατε με κανά πρωταπριλιάτικο;; Δεν ξέρω αν ανυπομονείτε να μπει για τα καλά η Ανοιξη, πάντως εγώ είμαι ακόμα με το ένα πόδι στο χειμώνα!!

Σήμερα όλη η ανάρτηση είναι αφιερωμένη σε ένα υπέροχο και ταλαντούχο πλάσμα που γνώρισα μέσα από τα blogs, την αγαπημένη μας Ελλη, aka Funky Monkey!! ❤

 

Η Έλλη μας δημιουργεί!! Με λέξεις, με χάντρες, με νήματα, με σύρματα, με κορδέλες, με μπογιές, με χρώματα, με τον φωτογραφικό φακό της, με ξύλο και πηλό, με decoupage!! Λατρεύει τα παιδιά, τους αγαπημένους της, την φύση, την τέχνη, τα τραγούδια, την ποίηση, την φωτογραφία!! Είναι αυθεντική καλλιτέχνης γιατί βάζει όλο της είναι σε κάθετι που δημιουργεί, τελειομανής και λεπτολόγος με οτιδήποτε κι αν καταπιάνεται!!

Δεν πάει πολύς καιρός από τότε που της ζήτησα να μου φτιάξει κάποια πραγματάκια για μένα, κοσμήματα για να είμαι κι ακριβής!! Χρόνια τώρα βλέπω και θαυμάζω την αγάπη και την φροντίδα που διοχετεύει στις καλλιτεχνικές της δημιουργίες κι έτσι ήρθε η στιγμή να αποκτήσω κάτι από τα χεράκια της!! Εγώ απλά της είπα κάποιες βασικές ιδέες σύμφωνα με το γούστο μου κι εκείνη τις πραγματοποίησε στο έπακρο και τις ξεπέρασε κιόλας, βάζοντας μπόλικη έμπνευση, φαντασία, μεράκι, και το γνήσιο ταλέντο του καλλιτέχνη δημιουργού!!! ❤

Θα αφήσω τις φωτό, τις δικές της φωτό για την ακρίβεια, να μιλήσουν, καθώς όσες φωτό κι αν τράβηξα εγώ απλά αδικούσα το αποτέλεσμα ( δεν φημίζομαι για τα κλικς μου!! 🙂 🙂 ) Εχω άδικο να τα λατρεύω όλα και να μην μπορώ να διαλέξω ποιο μου αρέσει περισσότερο;; Ολα τα έχω φορέσει, όλα τα έχω κατευχαριστηθεί!! Ιδέστε και θαυμάστε τα αριστουργήματα της Έλλης μας!!

Φουλάρι κολιέ μαύρο με δαντελίτσες και καρφίτσα, που βγαίνει από το κολιέ αν θέλω, με φτερό!!

 

 

Φουλάρι κολιέ καφέ με δαντελίτσες!! Η καρφίτσα πάλι μπορεί να βγει από το κολιέ κι είναι σε αποχρώσεις μπεζ – χρυσό!!

 

 

 

Μαύρο κολιέ τριαντάφυλλο, περασμένο με υγρό γυαλί, με δαντελίτσα κόκκινη και σύρμα!! Η φωτό με το τριαντάφυλλο είναι από τις αγαπημένες μου όπως και το στιχάκι που την συνοδεύει!! Είναι μυστικό!! Σςςς!! 😉

 

Τέλος, το ανεπανάληπτο κολιέ με αληθινό φύλλο, περασμένο με υγρό γυαλί!!

 

Είναι περιττό να πω πόσο πανέμορφα είναι κι από κοντά!! ❤ Η συσκευασία τους δε, προσεγμένη στην λεπτομέρεια!! Τα κοσμήματα συνοδεύονταν από μια υπέροχη καρτούλα με ευχές κι ένα ρεσό χειροποίητο με δαντελίτσα και κορδέλες!!!

 

Σε ευχαριστώ πολύ πολύ και πάλι καρδούλα μου για τα εκπληκτικά πράγματα που δημιούργησες!! Να σαι καλά και πάντα δημιουργική!!  ❤

21 thoughts on “♥ Funky Monkey creations!! ♥

  1. Φτιαγμένα με πολύ γούστο κι αγάπη!!
    Ταλαντούχα σε πολλά επίπεδα η Έλλη μας
    και θαυμαστές πολύ οι εμπνεύσεις της

    Να τα χαρείς Μαρλέν μου και καλό μας μήνα ♥

  2. Εντάξει… φαίνεται στις λεπτομέρειες το μεράκι της. Αυτό το φύλλο περασμένο με γυαλί… εμένα τώρα ξέρεις αυτό μου ακούγεται πυρηνική φυσική, αλλά το αποτέλεσμα είναι θεαματικό!
    Βασικά όλα με ξετρέλαναν!
    Μπράβο της και μπράβο σου που μας τα δείχνεις Μαριλένα μου!
    Καλό μήνα να έχεις και καλοφόρετα να είναι όλα!

  3. Φουλάρι κολιέ, ε; πόσο πίσω έχω μείνει;;;
    Και πόσο ταλαντούχα είναι και η Έλλη! Κάθε τι που φτιάχνει μου αρέσει, μου αρέσει το στυλ.
    Καλοφόρετα, μοντέρνο Μαριλενάκι μου!!!

  4. Τι είπες τώρα! Για το φύλλο η έκπληξη !!!
    θαυμασμός για όλα φυσικά !
    Και ξέρω από τις συσκευασίες της Έλλης!
    Πεθαίνω!!!
    Καλοφόρετα όλα Μαρλέν μου!
    Και καλό μήνα!♥

  5. Μαριλένα τι να πω κορίτσι μου….! Συγχαρητήρια για τις δημιουργίες. Η Έλλη είναι από τα παιδιά και τους δημιουργούς που δίνουν πολλά πράγματα και εδώ και στη ζωή της με τα καλούδια της. Εξαίρετες δημιουργίες.

  6. Για τις δημιουργίες της Ελλης τι να πω !! ξεχωριστές όπως και η ίδια φτιαγμένες για ένα επίσης ξεχωριστό κορίτσι !!Να τα χαρείς όλα κοριτσάκι !!Τα φιλιά μου

  7. Οκ είναι όλα υπέροχα, γνωστό το μεράκι και το γούστο τής Έλλης μας!
    Περιμένω να δω κάποιο από κοντά 😉 Φιλιά πολλά κουκλοσυμπεθερόνι και με γεια! ♥ ♥

  8. Μαριλένα μου! Ολόκληρη ανάρτηση και τόσα όμορφα λόγια για μένα; Με τιμάς και με συγκινείς πολύ-πολύ, σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου! (Όπως ευχαριστώ και όλους τους φίλους για τα καλά τους λόγια στα σχόλια)! Κοκκίνισα μέχρι τ΄αυτιά εδώ…
    Είμαι πολύ χαρούμενη, και γιατί θα έχεις κάτι από μένα, αλλά και γιατί κατάφερα να πιάσω το στίγμα σου, να προσεγγίσω το γούστο σου. Ήθελα πολύ να έχεις κάτι μοναδικό, που ταυτόχρονα θα είναι εσύ – κάτι που θα σου ταιριάζει και θα σε αντιπροσωπεύει!
    Να τα χαρείς με υγεία, να είναι καλοφόρετα και να σε συντροφεύουν σε όμορφες στιγμές!
    Σε ευχαριστώ πολύ και πάλι, για όλα! ♥♥♥

  9. Βαλε και τα δικα μου μπραβο Μαριλενα μου για τις ομορφες και προσεγμενες δημιουργιες της Ελλης πανεμορφα και μοναδικα κοματια θα έχεις που θα στολιζουν καθε φορα την σιλουετα σου.. αλλα και η πρωτοτυπια του γιαλινου φύλλου .. τελεια..!!
    να τα χαρείς μικρή τα κοσμιματα σου οπως και την αγαπη με την οποια τα έφτιαξε η Έλλη .. μου αρεσαν και οι πασχαλινες σου λαμπαδες..πολύ όπως και το ιδιαίτερο ολιγόλεκτο σου.. να έχεις ενα ομορφα μηνα Μαριλενακι μου να είσαι καλα φιλακιαααα!

  10. Απίστευτα ταλαντούχο πλάσμα η ΄Ελλη, δημιουργεί με έμπνευση και μεράκι κι αυτό κάνει τις δημιουργίες της να ξεχωρίζουν, να τα χαρείς όλα !!! Είναι υπέροχα !!!

  11. Πω πω πω
    τι υπέροχα πράγματα είναι αυτά!
    Η Έλλη μας έκανε εκπληκτική δουλειά!
    Της αξίζουν πολλά και θερμά συγχαρητήρια.
    Θεωρώ πως τόσο η αγάπη της για εσένα και τις δημιουργίες της, όσο και ο τρυφερός και ιδιαίτερος χαρακτήρας σου, την έμπνευσαν και πραγματικά το αποτέλεσμα εμένα προσωπικά με άφησε άφωνη.
    Ευχομαι να τα φορέσεις και να τα ευχαριστηθείς όλα!
    Να πω επισης οτι και το ρεσο στο τελος μου αρεσε παρα πολυ.
    Να ειστε καλα και οι δυο σας
    Καλη εβδομαδα

  12. Ααα πως μου ξέφυγε;; Είδες τι καταπληκτικά πράγματα δημιουργεί το κορίτσι μας;; Να τα χαρείς!!
    Κρατάς μυστικό;; Την γνώρισα από κοντά μετά από 2 χρόνια προσωπικής επικοινωνίας και ήμασταν η μία στην αγκαλιά της άλλης για αρκετά λεπτά! Περάσαμε μία υπέροχη μέρα μαζί. Είναι από τους πιο όμορφους και ξεχωριστούς ανθρώπους που έχω γνωρίσει και στο blogging και γενικότερα.
    Της αξίζουν τα καλύτερα!! Χάρηκα πολύ με την επιλογή σου 🙂

Σχολιάστε

