Π

Πάνε χρόνια που παιδί
ξεφλούδιζα την σκιά μου με το μαχαίρι.
Γιατί κλαις, σφιγγόταν η μάνα, κάτι θα μπήκε στα μάτια έλεγα.
Έσκουζε ο τοίχος σαν σφαχτάρι, δεν μ΄ ένοιαζε,
στρίμωχνα μέσα μου τα θρύμματα κι όσα δεν χώραγαν,
τα έβαζα στην κούνια, τα κοίμιζα, μεγάλωνα αυταπάτες,
κι ο χρόνος, καβάλος ερεθισμένος, έλιωνε πάνω μου τα ξέφτια του.

Κάποτε, ο τοίχος με αντάμειψε με γράμματα καλλιγραφικά:

Πέτρος παίρνω πίπες 69476… 

 

Ακόμα ένα διαδικτυακό δρώμενο γραφής έληξε με επιτυχία! Το 11ο Συμπόσιο Ποίησης που διοργανώνει και φέρνει πάντα εις πέρας με επιτυχία η Αριστέα μας!! Αυτή την φορά υποχρεωτική ήταν η λέξη παιδί. Οι συμμετοχές έφτασαν τις 30 κι αν δεν τις έχετε διαβάσει σπεύστε εδώ. Πολλά συγχαρητήρια στο νικητήριο ποίημα  και σε όλους τους δημιουργούς που κατέθεσαν την δική τους έμπνευση!! Ευχαριστώ πάρα πολύ την Αριστέα για την φιλοξενία της και φυσικά όλους εσάς για την ανάγνωση του ποιήματός μου. Να στε όλοι καλά!

Το ποίημα φιλοξενείται και στο διαδικτυακό λογοτεχνικό περιοδικό Bibliotheque!! Ευχαριστώ πάρα πολύ!!

photo info

 

Θα θελα να αναφερθώ και λίγο στην επιλογή της φωτό. Την φωτογραφία αυτή την τράβηξα εγώ και την επεξεργάστηκα, καθώς μια μέρα είχα πάρει το λεωφορείο και περνούσα την Πειραιώς. Στον τοίχο ενός parking, λοιπόν, να σου ξεπροβάλλει αυτό το mural. Για πότε πρόλαβα να βγάλω το κινητό να το φωτογραφίσω καθ οδόν μην τα ρωτάτε!! Με τα πολλά όταν έφτασα σπίτι άρχισα την έρευνα στο διαδίκτυο για τον δημιουργό.

Ε, ναι αυτό είναι το πιο πρόσφατο έργο του ξακουστού street artist INO. Τίτλος του έργου είναι snowblind και το μήνυμα που θέλει να περάσει ο καλλιτέχνης είναι το μάταιο του κυνηγιού της επιτυχίας και των υλικών αγαθών και την επικέντρωση του καθένα μας στην πρόληψη της υγείας και την ενημέρωση όσον αφορά τον ιό της ηπατίτιδας C. Γι αυτό κι η συνεργασία του καλλιτέχνη με τον Σύλλογο Ασθενών Ήπατος Ελλάδος “Προμηθέας”, σε μια καμπάνια προσπάθειας για ευαισθητοποίηση κι ενημέρωση. Εχετε δει ποτέ mural in the making;; Για δείτε!!

11 thoughts on “Π

  1. Καλησπέρα γλυκιά μου Μαριλένα και συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου στο εξαιρετικό δρώμενο της Αριστέας μας! Αυτή τη φορά ήταν σπουδαία η λέξη και εννοείται εξαιρετικές όλες οι συμμετοχές!
    Ενδιαφέρον η εικόνα, το βίντεο και το μήνυμα που θέλει να περάσει ο καλλιτέχνης! Δεν είχα ιδέα περί της τεχνικής!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

  2. Το αγάπησα με την πρώτη! Αντισυμβατικό και ιδιοφυές. Ήθελε θάρρος η δική σου κατάθεση, γιατί έχει τη σκληρή γλώσσα των αιρετικών ποιητών, μα και την απόλυτη αλήθεια του δρόμου. Σαν το γκράφιτι που είχες την έμπνευση να φωτογραφίσεις, να το ψάξεις και να μας μεταφέρεις την ιστορία που κουβαλάει. Ενώ θα μπορούσες απλά να αντιγράψεις μια έτοιμη εικόνα απ’ το διαδίκτυο…
    Μπράβο Μαριλένα! Απ’ τις πιο ιδιαίτερες και κορυφαίες στιγμές σου!

  3. Πολύ ιδιαίτερο, ρεαλιστικό, ίσως και σκληρό.
    Απόλυτα ταιριασμένο με την εικόνα.
    Το απόλυτο αδιέξοδο ενός ανθρώπου.
    Κάπως έτσι το είδα εγώ και για αυτό και το επέλεξα.
    Καλό απόγευμα φίλη μου.

  4. Και τώρα αναφωνώ: μα ποιος άλλος; μόνο η Μαριλένα θα μπορούσε να γράψει έτσι! Όμως δεν σε μυρίστηκα!
    Πολύ θάρρος ήθελε για να το δημοσιοποιήσεις στο Συμπόσιο, νομίζω…
    Μαριλενάκι μου, έχεις τόσο ταλέντο! Μαύρο και σκοτεινό…! Που φωτίζει όποιον σε διαβάζει.
    Μ’ αυτό και με ένα προηγούμενό σου με έχεις βάλει σε άλλη ρότα.
    Φιλιά, πολλλά φιλιά σου αφήνω! Να έχεις μια όμορφη Κυριακή!

  5. Όπως έγραψε και η Μαρία μας, ήθελε θάρρος να δώσεις αυτό το ποίημα στο Συμπόσιο Μαρλέν μου και χάρηκα πολύ με την τόλμη σου! Να σου πω την αλήθεια περίμενα αντιδράσεις .. και να υπήρξαν τουλάχιστον δεν τις έμαθα για να θυμώσω! Περιττό να σου πω ότι ξεχώρισα κι όσους σε ψήφισαν! ♥
    Σε ευχαριστώ πολύ για όλα Μαλέν μου!
    ΣΛ μάτια μου ! ♥

  6. Άντρα περίμενα από πίσω (έτσι μου ‘ρθε, μη ρωτάς πώς και γιατί), και μόλις βλέπω ότι εσύ κρυβόσουν πίσω απ’ το Π, ξέσπασα σε νοερό χειροκρότημα. Γιατί αν κάτι λατρεύω, πέρα απ’ την ικανότητά σου να δίνεις μία άλλη δύναμη στις λέξεις που παρατάσσεις, είναι το ότι είσαι απρόβλεπτη, ανατρεπτική και τολμάς. Μόλις έφτασα στην συμμετοχή υπ’ αριθμόν 20, ήξερα που θα έδινα το 3άρι μου – αδιαπραγμάτευτα. Πολύ μ’ άρεσε που είδα κι αυτή τη ματιά στο Συμπόσιο.

    Συγχαρητήρια, Μαριλενάκι μου. Ας μην ξαναπώ τι σημαίνει η γραφή σου για μένα και με κόψει το ΕΣΡ, ας πω μόνο πως: μας πωρώνεις & σε καμαρώνουμε!!

    ΥΓ. Πολύ ιδιαίτερη και ταιριαστή η φωτογραφία, και πολύ ενδιαφέρουσα η ιστορία που κρύβεται από πίσω της. Σημαντικό το μήνυμα που ήθελε να περάσει ο καλλιτέχνης, και μπράβο του!

  7. Ωωωωωωπ εδώ Μαριλένα μου, το ποίημά σου τσακίζει κόκκαλα….! εδώ έχουμε πάρα πολλά μυνήματα σε ελάχιστες σειρές. Τι έμπνευση ήταν αυτή κορίτσι μου ; σε ποια τόλμη βούτηξες ; ποιο λόγο ασπάστηκες ; ποια κρυφά μαχαίρια ανέσυρες ; ποιες πληγές επικαλέστηκες ;
    Δεν έχω παρά να σε συγχαρώ για τη συμμετοχή σου, για τη δημιουργία σου αυτή. Μακράν από τα πιο «θορυβώδη» ποιήματα και κείμενα που έχω διαβάσει.
    Χίλια μπράβο. Το λέει η ψυχή σου.

  8. Με τον κίνδυνο να χαρακτηριστώ η οπισθοδρομική τής παρέας, εγώ θα πω ότι με ξένισε αυτή η συμμετοχή. «Ψαγμένο» στα σίγουρα (πάντα είναι «ψαγμένα» όσα γράφεις και στο έχω πει), ωστόσο εδώ το κλείσιμο με ξένισε. Το γκράφιτι όμως το βρήκα πολύ ενδιαφέρον, σα να φτιάχτηκε για το ποίημα! Πρωτοπόρο συμπεθερόνι, στην πρωτοπορία σου θα σου βγάζω πάντα το καπέλο, αλλά μου αρέσει και η αλήθεια (γι’ αυτό δεν αγαπιόμαστε άλλωστε;..) 🙂
    Υ.Γ Εκτός από το θεατρικό, έχουμε να συζητήσουμε και το ποίημα, αλλά πότε ντε; 😉 Μάκια!

  9. Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου Μαριλένα, ιδιαίτερο και πολύ προχώ, έχω να πω…
    Το διάβασα πολλές φορές για να καταλάβω τι αποπνέουν οι σκέψεις και οι τόσο ψαγμένες λέξεις.
    Δεν ξέρω αν τα κατάφερα στο βαθμό της ποιήτριας, αλλά μου άρεσε η δυσκολία κι η πρωτοτυπία του. Να είσαι καλά φίλη μου και καλό απόγευμα!
    Φιλάκια πολλά με μια αγκαλιά!:)) ♥

Σχολιάστε

