25 λέξεις # 7

 

Ακόμα ένα αγαπημένο δρώμενο γραφής ολοκληρώθηκε πριν λίγες μέρες!! Μια κοινή φωτογραφία για όλους μας κι από  κει και πέρα να τρέξει ο νους σε μόλις 25 λέξεις και να αποτυπώσει συναισθήματα!!

Η Μαρία Νι πάντα μας εμπνέει με τις μοναδικές φωτογραφίες της κι αυτήν την φορά μαζεύτηκαν 23 εκπληκτικά ολιγόλεκτα στο διαδικτυακό μας παιχνίδι, 25 λέξεις!! Αν δεν τα έχετε ήδη διαβάσει, πατήστε εδώ όπου θα τα βρείτε όλα, καθώς και το εξαιρετικό νικητήριο ολιγόλεκτο!! Συγχαρητήρια στην Ελλη μας και φυσικά σε όλες τις συμμετοχές που μας συγκίνησαν!!

Ενα τεράστιο ευχαριστώ στην Μαρία μας για την άψογη διοργάνωση και την ανημέρευτη και κατανυκτική ομορφιά της φωτό που μας έδωσε για έμπνευση, καθώς και για την φιλοξενία!!  Σας ευχαριστώ πολύ κι εσάς για την ανάγνωση του ποιήματός μου!! Νομίζω η φωτογραφία της παραπέμπει υποβλητικά στην Μεγαλοβδομάδα.. Σας φιλώ!

 

 

Να φταιξε ο σπόρος ή ο κόλπος,
κι ούτε φιλί στην ράχη,
ούτε ένα χάδι στην ακάνθινη κόμη.

Μόνο κάτι πουλιά να κρώζουν:
11 thoughts on “25 λέξεις # 7

  1. Υπέροχο ομορφιά μου! Και για να το ξαναπώ, ήταν πολύ όμορφη και η φωτογραφία τής Μαρίας. Στο μεταξύ, το προσάρμοσες στο πνεύμα τών ημερών, αν και βοηθούσε και η φωτογραφία, που είχε πολλές δυνατότητες για πολλές «αναγνώσεις».. Φιλάκι γλυκό! ❤

  2. Όντως παραπέμπει στις μέρες αυτές η φωτό.
    Μου άρεσε πολύ η απορία για το τι έφταιξε… και ύστερα το παράπονο… οτε ένα φιλί ούτε ένα χάδι…
    Τα ολιγόλεκτα εγιναν για σένα, Μαριλενάκι μου!
    ♡♡♡

  3. Εξαιρετικό, Μαριλένα! Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου, υπαινίσσεται κάτι απ’ τις μέρες αυτές και συγκινεί! Να είσαι καλά, Καλή Ανάσταση κι Ευτυχισμένο Πάσχα!
    Φιλάκια πολλά με μια αγκαλιά!:)) ♥

  4. Εξαιρετικής έμπνευσης Μαριλένα…..! παντελώς διαφορετικό….! συγχαρητήρια για το ύφος στο ταίριασμα των καιρών.
    Καλή Μεγάλη Παρασκευή να έχεις.

  5. Μαριλένα μου καλή μου.
    Συγχαρητήρια για το γραφτό σου αλλά και σε όλες που λάβατε μέρος.
    Χρόνια σου πολλά καλή μου.
    Καλή Ανάσταση και να έχεις ένα όμορφο και χαρούμενο Πάσχα.
    Την αγάπη μου πάντα καλή μου.

  6. Καταπληκτικό το ολιγόλεκτό σου Μαριλένα μου!
    Σου εύχομαι Καλή Ανάσταση και να περάσεις όμορφα το Πάσχα!
    Φιλιά!

Σχολιάστε

