Δημιουργικός οίστρος!!

Δημιουργίες από καρδιάς για αγαπημένους μου ανθρώπους!! ❤ Ξέρω πόσο τα λάτρεψαν!!

Καδράκια με decoupage, perlen pen και pittorico (ζωγραφική)!!

MINOLTA DIGITAL CAMERA

 

MINOLTA DIGITAL CAMERA

 

MINOLTA DIGITAL CAMERA

 

Κρεμαστές καρδιές με τεχνική παλαίωσης shabby chic και decoupage!!

MINOLTA DIGITAL CAMERA

 

MINOLTA DIGITAL CAMERA

 

Σαπούνια μοσχομυριστά με perlen pen και glitter γαρνιτούρα και φυσικά decoupage!!

MINOLTA DIGITAL CAMERA

 

Κεράκια κι αυτά με decoupage και γαρνιτούρα glitter και perlen pen!!

MINOLTA DIGITAL CAMERA

 

Μικρά καφάσια με αγαπημένη τεχνική παλαίωσης shabby chic και κρακελέ ενός συστατικού!!

MINOLTA DIGITAL CAMERA

 

MINOLTA DIGITAL CAMERA

 

 

17 thoughts on “Δημιουργικός οίστρος!!

  1. Αμέσως αναγνώρισα το πιτορίκο. Βγάζει μάτι λέμε!
    Έλεος! Λυπήσου με! Πες έφτιαξα δώρα, γιατί πρέπει κι εσύ να μου θυμήσεις πόσα ΔΕΝ θα μάθω;;;
    Είναι μια γλύκα όλα! Τα καφασάκια τα λάτρεψα!
    Μαριλενάκι μου, πάντα τέτοια! ♡♡♡

  2. Μαριλένα μου είσαι ταλεντάρα! Έφτιαξες πολλά και διαφορετικά πράγματα και όλα είναι υπέροχα!
    Φιλάκια!

  3. αχαχαχαχα Γελάω με την Αλεξάνδρα!
    Εγώ πάλι κλείνω ματάκι δημιουργική Μαρλέν μου!
    Απόλαυσα την όρεξή σου γιατί ξέρω πώς λειτουργείς εσύ !
    Φιλάκια πολλά ομορφιά μου♥

  4. Κάθε φορά ανακαλύπτουμε και ένα επί πλέον κομμάτι του ταλέντου σου Μαριλένα. Κάθε φορά και κάτι καινούργιο. Αυτή τη φορά η ζωγραφική. Μπράβο κορίτσι μου.

  5. Κορίτσι με απίστευτη όρεξη για όλα !!! Το λατρεύω αυτό , είτε γράφεις , είτε δημιουργείς πάντα όμως με διάθεση φωτεινή και ομορφιά , ομορφιά μου !!!
    Φιλάκια πολλά και γλυκά

  6. Μπράβο, Μαριλένα μου!!!! Πώς τα πρόλαβες όλα αυτά??? Πολύ όμορφα όλα!!!!
    Μου άρεσε πολύ και το κρακελέ σου στα καφασάκια! Σίγουρα θα άρεσαν σε όλους τα έργα σου!!!
    Φιλάκια και καλό ξημέρωμα!!!

  7. Καλά ε; Το δεύτερο ειδικά καδράκι όλα τα λεφτά λουλούδια! 🙂
    Πραγματικά έχεις οίστρο και είναι τόσο δημιουργικός, όσο και
    άκρως καλλιτεχνικός! Καλημερούδια συμπεθερόνι μου, τα λέμε! ♥

  8. Μαριλένα μου συγχαρητηρια, ειναι πολύ όμορφα όλα!
    Μου αρεσαν ιδιαίτερα οι δυο πρωτοι πινακες!!!!!!!!!!!!
    Καλό ξημέρωμα!
    Φιλια 🙂

  9. Μαριλένα μου, υπέροχες δημιουργίες! Συγχαρητήρια κορίτσι μου, δεν ήξερα ποια να πρωτοκοιτάξω.
    Να τα χαρούν οι παραλήπτες!
    Φιλιά πολλά!

  10. Χρόνια πολλά Μαριλένα μου, δημιουργικά ,γεμάτα όμορφες στιγμές και υγεία. Τα έργα σου υπέροχα, ρομαντικά και καλόγουστα θα γέμισαν χαμόγελα τους παραλήπτες τους.

Σχολιάστε

