Καλό μας φθινόπωρο ♥

 

«Αμάν πια παιδί μου»…

« Τι είναι ρε μάνα;»

«Το’χεις αφήσει το blog.. Πάει..»

«Α καλά, θα μου πεις ότι γέμισε αράχνες.. Κατάλαβα..»

«Όχι, ποιες αράχνες; Ορφάνεψε…»

 

Μάλιστα.. Κι άμα αρχίζει η ελληνίδα μάνα τα μελό, αλοίμονό… Ή που θα χει δίκιο ή που θα υπερβάλλει. 🙂 Καμιά ορφάνια καλέ. Καλοκαίρι είναι η αιτία της αποχής. Και τι καλοκαίρι! Σε συνδυασμό με υγρασία φουλ, καλά τσακίδια.. Ουστ, δρόμο λέμε. Μα να ανυπομονώ πως και πως να χειμωνιάσει από μέσα Ιούλη;; Γιατί να’σαι αραχτή σε παραλία, αμμουδιά να τσαλαβουτάς ολημερίς κι ολονυχτίς, δεν σε πολυνοιάζει αυτός ο αποπνιχτικός συνδυασμός καύσωνα κι υγρασίας που σκαλώνει και τυραννά τα ρουθούνια σου. Αν όμως την βγάζεις μπαλκονάτη, ε τότε ναι, έχουμε θέμα Χιούστον. 🙂

Κλειστόν λόγω καιρού. Εξάλλου με αρκετούς τα λέγαμε τηλεφωνικώς και συμφωνούσαμε!! 😉 Καλώς σας βρίσκω 4 μήνες μετά μωρεεεεέ!! Ελπίζω να ήταν ωραίο το καλοκαιράκι σας και να μαζέψατε ενέργεια και δυνάμεις για φθινόπωρο, χειμώνα. Μου καλάρεσε η αποχή να πω την αλήθεια, χωρίς να σημαίνει όμως πως δεν μου έλειψε η επικοινωνία μας. Σιγά σιγά, με αργούς ρυθμούς στα ίδια blogoμέρη θα ξαναβρεθούμε!

Τι έκανα αυτούς τους μήνες.. Διάβασα λίγα βιβλία, γύρω στα 8, μην νομίζετε. Αν το πίεζα θα ήμουν στα διπλάσια αλλά υποτίθεται η ανάγνωση είναι απόλαυση, οπότε no pressure! Θα σας πω σε επόμενη ανάρτηση ποια λάτρεψα!! Έκανα ελάχιστα decoupagάκια. Με περιμένουν κι αυτά υπομονετικά στην γωνιά τους. Καλέ, κλείσαμε και 4 χρόνια μαζί τον Ιούλη!! Αυτά είναι!! Τι χαρά!! 🙂 Τι άλλο έκανα; Λίγα μπάνια, βόλτες, τα αγαπημένα βιντεάκια στο youtube που συνεχίζουν να με μαθαίνουν χρήσιμα πράγματα καλλιτεχνικής φύσης! Κυνήγησα πόκεμον, δεν. Συνειδητοποίησα ακόμα μια φορά ότι η αδιαφορία κι η απανθρωπιά καλά κρατούν. Δηλαδή να σκούζει ο γείτονας, να φωνάζει για βοήθεια κι η γειτονιά αγρόν αγόραζε. Ωραία πράματα.. Τέλος, έζησα και μια προσωπική ανατροπή  αφού για χρόνια ορκιζόμουν κι ήμουν σίγουρη για μένα πως πια είχε κατασταλάξει μέσα μου μια συγκεκριμένη θέση κι άποψη κι ήρθε ένα απρόσμενο και δυσάρεστο γεγονός να με διαψεύσει πατόκορφα.. Έτσι, γιατί και να κλείσει η πληγή, ξέρεις τι παίζει κάτω από την ουλή; Ήρθε η στιγμή κι έμαθα..

Τι θα γίνει; Θα αρχίσει τα μελό κι η ελληνίδα κόρη;; Ε, ποτέ!! Λοιπόν, here i am. Καλό μας φθινόπωρο, αισιόδοξο και δημιουργικό εύχομαι να είναι. Ήδη έχω διάθεση για δημιουργία κι έχω ξεκινήσει τα χειροποίητά μου. Τις προάλλες, με μια μικρή εξόρμηση στην φύση, γέμισαν φίσκα 2 τσάντες με κουκουνάρια που περιμένουν να γίνουν διακοσμητικά!! Κι έχω κι ένα ε κ π λ η κ τ ι κ ό κι α ν ε π α ν ά λ η π τ ο νέο αλλά δεν είναι ανακοινώσιμο ακόμα! Πρώτα ο Θεός τον Ιούνη και δεν κρατιέμαι!! ♥

Να έχετε ένα όμορφο σ/κ φίλοι μου και καλώς ξαναβρεθήκαμε!!

 

pumpkin october pumpkin spice latte apple cider fall blog

 

14 thoughts on “Καλό μας φθινόπωρο ♥

  1. Καλημέρα Μαριλένα μου και καλώς ήρθες πίσω στη γειτονιά! 🙂
    Καλό και δημιουργικό φθινόπωρο να έχουμε!
    Ανυπομονώ για τα νέα και τις καινούριες δημοσιεύσεις.. αναρωτιέμαι ποια να είναι άραγε τα βιβλία που διάβασες το καλοκαιράκι;! 😉
    Να είσαι καλά!
    Φιλιά πολλά!

  2. Χαίρομαι που σε βλέπω διαδικτυακά, θα χαρώ όμως ακόμα περισσότερο να σε δω και live ωρέ κουκλί συμπεθερόνι μου! 🙂 Πόσο καιρό είχα να το γράψω αυτό;; 🙂 Φιλιά ολόγλυκα και καλό σ/κ ❤❤❤

  3. Μαριλένα καλησπέρα κορίτσι μου. Καλό Φθινόπωρο να σου ευχηθώ. Φυσικά μας έλειψες αλλά αν νιώθεις εσύ να πέρασες καλά εμείς περισσεύουμε.
    Μετράει να περνάς όμορφα τις δικές σου στιγμές.
    Καλώς όρισες πάλι στη γειτονιά.

  4. Καλώς ήρθες κοριτσάκι μου !!Εντάξει πάει το καλοκαίρι που για άλλους ήταν καλό και για άλλους όχι και τόσο , όμως φτάσαμε στο ν Οκτώβρη με πολλά σχέδια και ένα σπουδαίο νέο για σένα !! Φιλάκια πολλά με όρεξη για τα πάντα

  5. Καλώς μας ήρθες και πάλι, καλό φθινόπωρο με υγεία και χαρές!
    Για το νέο χάρηκα ήδη, κι ας μην ξέρω τι είναι ακόμα, χαχαχα!! 🙂 Θα περιμένω να μας πεις όταν θα είσαι έτοιμη.
    Φιλιά πολλά Μαριλένα μου και καλή Κυριακή να έχεις!

  6. Δίκιο είχε η Ελληνίδα μάνα! Έτσι κάνουν; Ρίχνουν μαύρη πέτρα πίσω τους; Τι σου κάναμε Μαρλέν και εξαφανίστηκες; ούτε ένα «γεια , ζω»; Εγώ δεν ενοχλώ ποτέ, από διακριτικότητα, αλλά ανησυχούσα να σου πω… Χαίρομαι που είσαι καλά, που είσαι ξανά εδώ και εύχομαι ό,τι κι αν έτυχε περαστικό να ήταν και απλά να σε δίδαξε.
    Όσο για το νέο…Ζήσε Ιούνη μου!!! Τι μας τσιγκλάς και μας αφήνεις στα κρύα του λουτρού;
    είπε το γκρινιάρικο καρκινάκι και με μια πιρουέτα στον αέρα γύρισε να φύγει με στυλ!

    (πες ότι σου έλειψα για να ξεθυμώσω! ☺)
    αχαχα! Φιλιά!!!!

  7. Θα μπορούσε να ήταν δική μου ανάρτηση, τέτοια συνταύτιση; Από τα χειρότερα καλοκαίρια ever! Ουστ! Με εξαίρεση βέβαιο το γατονινάκι που απέκτησα! Είδες τώρα έχω κι εγώ γατούλη! :)))) Αντε καλό μας Χειμώνα!

  8. Μαριλενα μου πισω στην ιδια παρεα γρηγορα!! ειπαμε να εξαφανιζομαστε οταν μας χρειαζεται αλλα η απομακρυνση σε κανει να αποζητας την ρουτινα σου! φιλια πολλα!

Σχολιάστε

