Το Εκείνο ή τα χαϊκού του Φρόυντ

 

 

Πλανεύτρα κλίνη
της έξαψης λιβιδώ
Ανακούφιση

Παιδιού ξέσπασμα
δαγκωματιές στα στήθη
Σαρκική έλξη

Κορμιά σε πτώση
πυρακτωμένοι βυθοί
Κορμιά στα ύψη

Άγγιγμα αγνό
παρθένου κορύφωση
Ιδρώτας άγιος

Οι οφθαλμοί της
δυο αστραπές γαλάζιες
Μύρισε βροχή

Μαγνάδι καπνού
το απόβροχο βραχνό
στα μαύρα μαλλιά

Χρόνος ξυράφι
αγκομαχούν οι δείχτες
Ποδοβολητό

Ψυχής πλημμύρα
υπερβολή οργασμού
παραλήρημα

Έρωτας πρώτος
αγριόχορτου ρίζα
Αοίδιμο βαλς

Ακόμα ένα διαδικτυακό δρώμενο γραφής, το Παίζοντας με τις λέξεις, έληξε με επιτυχία στην γειτονιά μας! Μαζεύτηκαν και πάλι δυνατές και ξεχωριστές συμμετοχές από τους δημιουργούς! Πολλά πολλά συγχαρητήρια στο ποίημα που διακρίθηκε πανηγυρικά και μπορείτε να το διαβάσετε εδώ, καθώς και σε όλους τους φίλους που κατέθεσαν την έμπνευσή τους! Εδώ μπορείτε να διαβάσετε όλες τις συμμετοχές! 
Πρόκληση για μένα ήταν να δημιουργήσω με τις πέντε απαραίτητες λέξεις, χαϊκού, τα οποία και διαβάσατε παραπάνω! Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για την ανάγνωση και τις ψήφους! Ένα τεράστιο ευχαριστώ και στην Μαρία μας που είναι άξια και φιλόξενη οικοδέσποινα!
Η ανάρτηση  συμμετέχει και στο δρώμενο της Μαρίας Νι που κυλά μέχρι τα Χριστούγεννα, Χαϊκού
Καλή βδομάδα σε όλους!! Σας φιλώ!! 😘
30 thoughts on “Το Εκείνο ή τα χαϊκού του Φρόυντ

  1. Μαριλένα θαρρώ το είπα και στην κατάθεση της βαθμολογίας μου, το ποίημα σου, πρώτη επιλογή μου, ήταν πανέμορφο.
    Γεμάτο ανατρεπτικό εκφραστικό ερωτισμό, ήταν η μεγάλη έκπληξη για μένα. Δεν συναντάμε γενικά, τολμηρά, ερωτικά κείμενα στην δικτυακή μας γειτονιά. Και να που το τόλμησες. Άξιζε τον κόπο.
    Να σου ευχηθώ πάντα με ανάλογες εμπνεύσεις.
    Καλή βδομάδα κορίτσι μου.

  2. Θαύμασα πρώτα το κατόρθωμα να γράψεις χαϊκού με τις 5 λέξεις. Και ύστερα θαύμασα το πόσο υπέροχο ήταν αυτό το χαϊκού! Γενικά, σε θαυμάζω!
    Μαριλενάκι μου, η γραφή σου κρύβει πάντα εκπλήξεις, που τραβούν το ενδιαφέρον και λογοτεχνικά και συναισθηματικά!
    Μπράβο σου!
    Καλή εβδομάδα να έχουμε!

  3. Το χαϊκού γνωρίζει μεγάλες δόξες κουκλοσυμπεθερόνιμου!
    Φοβερή γραφή, έστω κι αν δεν ήταν μια από τις επιλογές μου 🙂
    Εσύ συνέχιζε να γράφεις τόσο ιδιαίτερα, όπως κάθε φορά! ♥♥♥

  4. Επειδή δε βρήκα το χρόνο να διαβάσω και να βαθμολογήσω στης Μαρίας, και τα διάβασα τώρα, ένα έχω να σου πω: έμεινα με το στόμα ανοιχτό. Αν είχα ψηφίσει, θα είχες το… 10άρι μου! Συγχαρητήρια!
    Αισθαντικά και αισθησιακά, με πλούσιο λεξιλόγιο (λιβιδώ! δεν συναντάς και συχνά τη λέξη…) και με μια εικόνα φουλ ταιριαστή. Τα λάτρεψα! Και είναι δύσκολα τα ρημάδια τα χαϊκού, το ξέρω, οπότε σε συγχαίρω δυο φορές (και τρεις και δεκατρείς!)
    Φιλιά πολλά!

    • 😊 Ευχαριστώ πολύ Έλλη μου για τα ζεστά σου λόγια!! Οποιοδήποτε ολιγόλεκτο το αγαπώ, οπότε ήταν ωραία πρόκληση να γίνουν χαϊκού!! Ναι, από την λιβιδώ ξεκίνησαν όλα!!
      Δεν είναι υπέροχη ηχητικά; Έχει υπερτερήσει σαν λίμπιντο βέβαια αλλά ξετρελάθηκα με την λιβιδώ!!
      Να σαι καλά κοπέλα μου!! Φιλάκια!! 💋

  5. Μαριλένα μου θερμά συγχαρητήρια που πάντα μας ξεγελάς με τις ιδιαίτερες συμμετοχές σου, κάθε φορά με κάτι καινούργιο & με αστείρευτη δημιουργικότητα! Το χαϊκού σου ξεχώρισε στο παιχνίδι και προσωπικά μου άρεσε πολύ κι ο τίτλος σου.
    Φιλιά πολλά!

  6. Υπέροχο με πλούσιο ερωτισμό, τρυφερό, με λέξεις που σε παραπέμπουν σε τολμηρές εικόνες.
    Μπράβο Μαριλένα μου!
    Φιλιά!

    • Σε ευχαριστώ πολύ Αριστάκι μου!!! Μου μετέδωσες και τότε τον ενθουσιασμό σου καθώς διάβαζα τα σχόλια!! Και πάλι συγχαρητήρια για την διάκρισή σου!! Πολλά και γλυκά φιλιά σου στέλνω!! 😘

  7. Ωραίες σκέψεις, λέξεις, συνδέσεις, εικόνες.. ένα χάρμα οφθαλμών είναι η συμμετοχή σου, Μαριλένα μου! Πολλά συγχαρητήρια!
    Επίσης, το blog σου αποπνέει μια χειμωνιάτικη ζεστασιά και ομορφιά!
    Πολλά φιλάκια!

    • Γεια σου Παλομάκι μου!! Στόλισα εδώ γιατί στο σπίτι δεν το βλέπω!! Κι έχει κι άλλα στολίδια να βάλω ακόμα εδώ!! Σε ευχαριστώ καλό μου!! Να περνάς όμορφα ότι κάνεις!!
      Φιλάκια!! 💋

Σχολιάστε

