Να καούν τα κάρβουνα!! 😉

Εντάξει μην το παίρνετε κι εσείς τοις μετρητοίς!! Θα μπορούσαν δηλαδή και να καούν τα τέλια ή τα πελεκούδια!! 🙂 🙂 Την συγκεκριμένη στιγμή καίγονται κόλλες!! Όχι καλέ δεν τρελάθηκα, κάτσε να σου εξηγήσω!!

Θυμάσαι πριν λίγο καιρό που πήρα πρέφα την burned glue technique; ΄Η αλλιώς τεχνική της καμμένης κόλλας; Ε, πως δεν θυμάσαι.. Αφήνει ένα εκπληκτικό μεταλλιζέ αποτέλεσμα!! Αν ακόμα δεν θυμάσαι ρίξε μια ματιούλα εδώ!!

Μπορεί να χει καιρό να την εφαρμόσω αλλά μου χει μείνει αξέχαστη!! Σου κάνει μια αποτρίχωση μουστάκι και φρύδια η burned glue technique όσο καίγεται η κόλλα!! Μμμ, να γίνεις φλαμπέ!!! 🙂 Εντάξει πλάκα κάνω!! Θέλει όμως ΠΡΟΣΟΧΗ στο τετράγωνο όταν την δοκιμάζετε αυτήν την τεχνική γιατί εκτός του ότι υπάρχει θέμα με την φλογίτσα, υπάρχουν κι οι αναθυμιάσεις όσο καίγεται το χαρτί ή γενικά η επιφάνεια που θέλετε να δείχνει εφέ  μεταλλιζέ, οπότε σούπερ έξτρα προσοχή παρακαλώ και να την εφαρμόζετε σε ανοιχτό χώρο, με καλυμμένη την μυτούλα σας καλύτερα!!  Ακολουθεί μίνι tutorial.

Το ίδιο μεταλλικό εφέ να ξέρετε ότι μπορείτε να το καταφέρετε και χωρίς να κάψετε κόλλα, φτάνει να χρησιμοποιήσετε μαύρο ακρυλικό. Απλά με το ακρυλικό, χάνει λίγο στην υφή, καθώς η κόλλα όταν καίγεται δημιουργεί αυτές τις μικρές φουσκαλίτσες που όταν κρυώσει η επιφάνεια και βαφτεί με πατίνες θυμίζει πραγματικά απομίμηση μετάλλου!!

Παραπάνω σας θύμισα την πεταλουδάρα που είχα φτιάξει πριν λίγα χρόνια. Πριν λίγο καιρό έφτιαξα μικρά πεταλουδάκια με αυτήν την τεχνική, αρκετά είναι η αλήθεια, τα οποία συνόδευσαν ξεχωριστά μπομπονιέρες!!

Το πριν και το μετά μιας πεταλουδίτσας!!

 

 

 

Δεν είναι γλυκούλες;; 🙂 Και φυσικά μην ξεχνάτε να ακολουθείτε την πορεία των μυστικών δώρων της ανταλλαγής μας!! Κι άλλα δωράκια έφτασαν στον προορισμό τους και μπορείτε να τα θαυμάσετε!!

Η Έλλη έστειλε το δωράκι της στην Ελένη, το οποίο μπορείτε να δείτε εδώ!!

Η Άσπα έστειλε το δικό της στην Αλεξάνδρα και μπορείτε να το δείτε εδώ!!

Η Πωλίνα έστειλε το δώρο της στον Άσωτο και το βλέπετε εδώ!!

Ο Άσωτος έστειλε το δωράκι του στην Μαρία και μπορείτε να το θαυμάσετε εδώ  

Η  Μαρία έστειλε το δικό της στην Άσπα που το βλέπετε εδώ!!

Η Μαρία-Ελενα έστειλε το δικό της στην Memaria και το βλέπετε εδώ!! 🎁❤

 

Πολλά πολλά φιλιά σε όλους!!!

 

26 thoughts on “Να καούν τα κάρβουνα!! 😉

  1. Είναι ωραία τεχνική και πράγματι φαίνεται σαν μέταλλο. Πολύ ωραία η πεταλούδα σου! Είχα φτιάξει και εγώ πριν λίγο καιρό 25 πεταλούδες για να στολίσουν το τζάκι μιας φίλης με την ίδια τεχνική.

  2. Μαριλένα μου πως μου έχει ξεφύγει και δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ;; Πολύ ωραίες ιδέες μου βάζεις νυχτιάτικα!! Να είσαι καλά κοριτσάρα μου και πάντα χαίρομαι πολύ πολύ που σε βλέπω !!! Μια αγκαλιά και μεγάλο φιλί!!

    • Κι εγώ σε χάρηκα Νικόλ μου!! Αν και δεν τα παμε πολύ αλλά σημασία είχε που πήγε σφαίρα το bazaar!! Οποτε ευκαιρήσεις να την δοκιμάσεις, θα σου αρέσει!! Φιλάκια πολλά σου στέλνω!! 😘

    • Να σαι καλά Ελλη μου!! Νομίζω είναι κι αυτή τεχνική που κολλάει!! 🙂 Απλά θέλει προσοχή όταν καίγεται η κόλλα να χεις καλυμμένη την μυτούλα με τις αναθυμιάσεις!! Φιλάκια πολλά!! 💋💋

  3. Χρυσοχέρα καλλιτέχνιδα…..! με όντως προχωρημένες τεχνικές…! Πολύ όμορφα Μαριλένα. Πρωτότυπα, λαμπερά με ψηλή αισθητική και προχωρημένη γνώση. Πάντα τέτοια καλή μου.

    • Αχ Γιάννη μου πάντα με τα καλά σου λόγια!! Όρεξη να χουμε όλοι να καταπιανόμαστε με δημιουργίες!! Να ξεφεύγει και το μυαλό!! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!
      Φιλάκια!! 😘

  4. Το αποτέλεσμα Μαριλένα μου είναι πολύ όμορφο. Εγώ δεν έχω δοκιμάσει κάτι τέτοιο όχι γιατί δεν θέλω αλλά γιατί έχω ένα φύλακα που άμα με δει θα με κυνηγάει με τον πυροσβεστήρα χαχα.

    • Χαχαχαχα!!! Και δεν έχει κι άδικο ο άνθρωπος να φοβάται με τις φλογίτσες αλλά είμαι σίγουρη αν ασχοληθείς θα σαι έξτρα προσεχτική κι εσύ!! 🙂
      Φιλάκια πολλά και σε ευχαριστώ καλή μου!! 😘

  5. Πως δεν την είχα δει και γω αυτην την τεχική; καλα ασε.. σιγουρα είναι δυσκολη .. και σαν μικρη και χαζή ρωταω.. δεν καιγεται το χαρτονι;πως γινεται;… ασε Μαριλενακι μου δεν ειμαι εγω για αυτά θα τα θαυμαζω απο εσας οταν τα φτιαχνετε..και εγω θα σας καμαρωνω..χα.χα..πραγματι μοιαζουν οι πεταλουδες σαν μεταλικες.. πανέμορφες…να περνας ομορφα οτι και να κανεις καλες γιορτες να περασεις με τους αγαπημένους σου φιλακιααααα!!!

    • Όχι Ρουλάκι μου!! Δεν καίγεται απευθείας το χαρτί ή το χαρτόνι γιατί αν δεις και το βίντεο, πρώτα το καλύπτεις με παχιά στρώση κόλλας. Τύπου ατλακόλ φαντάσου. Και μετά αφού έχεις περάσει την επιφάνεια του χαρτιού με την κόλλα, με την φλογίτσα καις προσεχτικά τα σημεία που χεις περάσει την κόλλα. Συνήθως καλύπτεις όλη την επιφάνεια για να είναι ομοιόμορφο το αποτέλεσμα. Διαφορετικά το χαρτί εκεί που δεν έχει περαστεί με την κόλλα,τότε, ναι θα καεί.
      Είναι σχετικά από τις εύκολες τεχνικές αλλά όπως είπα και στις άλλες φίλες θέλει προσοχή η φλογίτσα κι οι αναθυμιάσεις!!
      Να σαι καλά Ρούλα μου κι εσύ να περάσεις όπως επιθυμείς τις φετινές γιορτές με τους αγαπημένους σου!! Φιλάκια πολλά!! 😘

    • 🙂 🙂 Αχ ένα ρεμπετάδικο ή τσιπουράδικο θα το θελα Μαράκι μου να σου πω την αλήθεια!!!
      Να σαι καλά για τα γλυκά σου λόγια!! Σε ευχαριστώ πολύυυ!!! Φιλάκια ολόγλυκα!! 😘

  6. Να καούν και τα πελεκούδια και τα κάρβουνα και τα τέλια και οι κόλλες αν είναι να δημιουργούνται τόσο όμορφες πεταλούδες!!
    Υπέροχες!
    Σήμερα έκανα ανάρτηση για τα δωράκια μου κι εγώ!
    Φιλιά πολλά Μαριλένα μου!

  7. Και μόνο που διαβάζω την τεχνική, λαμπαδιάζει η γειτονιά! 😂😂😂
    Πάντως, σαν την τεχνική πιτορίκο δεν είναι…
    Οι πεταλουδίτσες όμως είναι πανέμορφες!
    ❤🎄❤

Σχολιάστε

