My lovely Secret Santa 2016!! 🎅💞💋

Αποτέλεσμα εικόνας για hello january tumblr

 

Καλησπέρα σε όλη την κομπανία!! 🙂 Χρόνια πολλά και πάλι!! Καλή χρονιά να έχουμε!! Εύχομαι να περάσατε όπως επιθυμούσατε τις φετινές σας γιορτές, οικογενειακά, ξεκούραστα, με ευχάριστες δόσεις γιορτινής ατμόσφαιρας!!

Σας ευχαριστώ πολύ πολύ όλους για τις ευχές σας εδώ στο blog, σε mails, σε τηλέφωνα!! Όπως και για τα υπέροχα και γεμάτα αγάπη δώρα σας!!

Για τους φίλους που με ρωτάτε για την καινούρια πρόκληση γραφής που σας είχα πει, έρχεται από βδομάδα κι ανυπομονώ γιατί με γυρίζει πίσω 14 χρόνια!! 😉

Τι σας έχω σήμερα;;; 🎅Το λατρεμένο μου μυστικό αγιοβασιλάκι!!🎁 🎁Και λέω μυστικό, γιατί για εσάς είναι κάθε φορά μυστικό αλλά για εμένα που κάνω την κλήρωση, κάθε φορά ξέρω ποιος θα είναι ο secret santa μου!!

Φέτος το  μυστικό-φανερό μου ταίρι ήρθε από το φεγγάρι!! ❤ Τι πάει να πει πως γίνεται αυτό; Όλα γίνονται φτάνει να το πιστεύεις!! Και δεν είναι ένας τυχαίος κάτοικος!! Όχι, παρακαλώ!! Είναι κάτοικος υπόδειγμα!! Παιδί κουμπί!! Και τι κουμπί!! Φεγγαρένιο, που πετάει στην γη και παραπατά στα σύννεφα!!

 

Ένα κουμπί που ταξιδεύει με λέξεις στις λέξεις και συγκινεί με την τρυφερή ψυχή του!! Και χαρίζει απλόχερα χαμόγελα με το πλακατζίδικο κι ευφυές του χιούμορ!! Ένα κουμπί που δημιουργεί και πλάθει με τα χεράκια του το αποτύπωμα του κόσμου του και στο χαρίζει εγκάρδια για να γίνεις κι εσύ κάτοικος του δικού του φεγγαριού!!

 

Ένα κουμπί μαχητικό, δυναμικό, με αγάπη για τον συνάνθρωπο και με διάθεση επεκτατικής, έμπρακτης κινητοποίησης με όπλα την ανθρωπιά, την αλληλεγγύη και το συν-αγωνίζεσθαι!!

Κι αν ακόμα δεν καταλάβατε για ποια φίλη μιλάω, που πολύ το αμφιβάλλω, το φετινό μου ταίρι ήταν η 🎅 Αλεξάνδρα μας από το http://abuttononthemoon.blogspot.gr/!! Η οποία σε περίπτωση που δεν το ξέρετε, γράφει και στο δικό της περιοδικό http://thewomansmagazine.blogspot.gr/, καθώς και στο http://totheatro.blogspot.gr/, αρθρογραφεί για την αγάπη της για το θέατρο!! ❤🎀

Η Φωτό Μου

 

Η Αλεξανδρούλα λοιπόν έπιασε το πλέξιμο μόλις πριν λίγους μήνες και ήδη κεντάει!! Τι κεντάει δηλαδή!! Αριστουργήματα κάνει η χρυσοχέρα!! Τις φετινές γιορτές υποδέχτηκα από τα χεράκια της πλεχτά σουβέρ, πλεχτά σουπλά, πλεχτά δαχτυλίδια για τις χαρτοπετσέτες κι είχα τα κατα δικά μου γιορτινά σετάκια σε απίθανους χρωματικούς συνδυασμούς!! 🎁

 

 

 

Μέσα στο πακέτο ήταν και πλεχτά στολίδια γούρια, καρτούλα ευχετήρια με ζεστές ευχές,ένα πήλινο λουλούδι-κουμπί και ένα βιβλίο για συντροφιά!!

 

 

 

❤❤Σε ευχαριστώωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω Αλεξάνδρα μου για τα πανέμορφα δωράκια σου!! Για τον κόπο σου και την φροντίδα σου!! Για την συμμετοχή σου στην ανταλλαγή μας, όπως φυσικά κι όλους τους φίλους που ανταλλάξαμε κι όπου θα ακολουθήσει άμεσα συνολική ανάρτηση της πορείας των δώρων μας μόλις παραδοθούν όλα!! 🎁😘😘😘 Να σαι καλά φεγγαρένιο μου κουμπί!!! ❤

Να στε όλοι καλά, να χουμε όλοι μας μια πιο ανθρώπινη και χαρούμενη χρονιά!! Σας φιλώ με αγάπη!! Μην ξεχνάτε να ακολουθείτε την πορεία των δώρων μας που συνεχώς εμπλουτίζεται!!

 

Αποτέλεσμα εικόνας για thank you gif

 

10 thoughts on “My lovely Secret Santa 2016!! 🎅💞💋

  1. Παράθεμα: Δωράκια πάνε κι έρχονται!! 🎁❤ | marilenaspotofart

  2. Σε καταλαβαίνω απόλυτα Μαριλένα μου, πώς ένιωσες με το πακέτο της Αλεξάνδρας. Είχα την τύχη την ευλογημένη να πάρω κι εγώ τα πλεχτά της δώρα κι όχι μόνο…
    Είναι το τυχερό μας κουμπί αυτή η κοπέλα, να είστε καλά κι οι δυο σας και καλότυχη να είναι η νέα χρονιά♥

  3. Μαριλενάκι μου, τι έκανες; Ανυπομονούσα να πάρεις το πακετάκι σου, αγωνιούσα για το αν θα σου αρέσει ό,τι έφτιαξα και με το που ησύχασα, κάνεις αυτή την ανάρτηση και λιώνω!!! Ησυχία δεν θα βρω!
    Σε ευχαριστώ πολύ! Για όλα! Είναι τόσο συγκινητικό, τελικά, το ταίρι σου να αφιερώνει χρόνο για σένα, να σε ψάχνει. Κι όταν έχει και τη γλύκα της δικής σου ψυχής, τότε απλά απογειώνεσαι!
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Μακάρι να τα χαρείς όσο γίνεται περισσότερο! Τα έφτιαξα όλα με αγάπη και κάνοντας όμορφες σκέψεις για να έχουν και… καλή αύρα!!!
    Πάω να συνεχίσω τη συγκίνησή μου αλλού…
    ♥♥♥♥♥
    Και του χρόνου!

  4. Εντάξει, αυτό το «κουμπάκι», απλά δεν υπάρχει! Είναι από μαγεία φτιαγμένο, πάει και τελείωσε! Να τα χαρείς τα όμορφα δωράκια σου κουκλοσυμπεθερόνιμου γλυκό και όμορφο! ❤ Πολλά πολλά φιλιά και καλό σ/κ! Υ.Γ Άστο καλό, μου έχεις λείψει, να κανονίσουμε συνάντηση οσονούπω 😉 ❤

  5. Ωωωωω!!!! τι ωραία δωράκια έίναι αυτά??!!!! Μπράβο στην Αλεξάνδρα που είναι και ‘πρωτάρα’ στο πλέξιμο…πολύ όμορφα έγιναν τα σουπλά και τα σουβέρ και οι κρίκοι και τα στολιδάκια…όλα μιά χαρά! Να τα χαρείς όλα!!! ‘Οσο για το βιβλίο…θα περιμένω να μας πείς αν είναι ωραία η ιστορία που διαδραματίζεται στην δεύτερη πατρίδα μου, έτσι?
    Φιλάκια πολλά Μαριλενάκι !!!!

Σχολιάστε

