Η αγάπη της μάνας, Πατρίτσια Κολαΐτη

 

 

Η μητέρα συνθλίβει τα γόνατα της κόρης
Πρώτα το ένα 
Μετά το άλλο
Κατόπιν, εκτελεί μια σειρά από δοκιμαστικά 
Τοποθετεί την κόρη σε θέση οκλαδόν
«Σήκω» της λέει
«Μα δε μπορώ» απαντά η κόρη
Η μητέρα την πιάνει απ’ τις μασχάλες 
Την κρατάει όρθια και τραβάει απότομα τα χέρια
Επαναλαμβάνει το τεστ δυο-τρεις φορές
Η κόρη κάθε φορά σωριάζεται σαν πάνινη κούκλα.
Τότε η μητέρα παίρνει την κόρη αγκαλιά
«Αγάπη μου» της λέει
«Γλυκιά μου αγαπούλα
τώρα 
– τι να κάνω; – 
θα γίνω 
από ‘δω και μπρος για πάντα η πατερίτσα σου».
Χρόνια πολλά σε όλους φίλοι μου!! Χριστός Ανέστη!! Εύχομαι να περάσατε πολύ πολύ όμορφα και ξεκούραστα τις φετινές άγιες μέρες, συντροφιά με τους αγαπημένους σας!!
Πριν λίγες μέρες, ένα ακόμα Φωτογραφίζειν έλαβε τέλος!! Αυτήν την φορά το θέμα ήταν Εικόνα και ποίηση!! Ένα καταπληκτικό θέμα που μας ενέπνευσε σε δημιουργικές φωτογραφίες!! Εδώ μπορείτε να δείτε την νικητήρια φωτό καθώς κι όλες τις συμμετοχές!! Ένα τεράστιο μπράβο σε όλους και φυσικά στην Μαρία μας που διοργάνωσε πάλι με μεράκι το Φωτογραφίζειν στον ζεστό και φιλόξενο χώρο της!!
Σας ευχαριστώ πολύ για τις ψήφους!! Με το καλό και στο επόμενο Φωτογραφίζειν!! Να στε όλοι καλά!! Σας φιλώ!!
12 thoughts on “Η αγάπη της μάνας, Πατρίτσια Κολαΐτη

  1. Συγκλονιστικό το ποίημα της Πατρίτσιας. Σκληρό μα απόλυτα ρεαλιστικό για τις σχέσεις μάνας-κόρης. Σ’ ευχαριστούμε που το φιλοξένησες Μαριλένα μου.
    Τις εγκάρδιες ευχές μου και τα φιλιά μου!

  2. Μαριλένα μου Αληθώς Ανέστη κοπέλα μου. Ευχαριστούμε για τις γλυκές σου ευχές. Πολύ όμορφο το ποίημά. Καλή συνέχεια κοπέλα μου να έχουμε πάντα με όμορφα δρώμενα. Τα φιλιά μου.

  3. Χριστός Ανέστη Μαριλένα μου, χρόνια πολλά και καλά. Το ποίημα σκληρό πολύ σκληρό αλλά δυστυχώς πέρα για πέρα αληθινό ειδικά για την δικιά μου γενιά.

  4. Χριστός Ανέστη!!! Χρόνια πολλά, Μαριλένα μου!
    Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου στο δρώμενο !!
    Φιλάκια πολλά!!!

  5. Ανατριχιάζει αυτή η «προσέγγιση» τής σχέσης μάνας-κόρης και γενικώς, της σχέσης μάνας-παιδιού, ανεξάρτητα από το φύλο… Καταπληκτικό ποίημα, και ευτυχώς που το ανάρτησες… Πολλά φιλιά συμπεθερόνι μου ❤ Υ.Γ Η συμμετοχή πολύ καλή, ο συνδυασμός τέλειος 🙂

  6. Μου άρεσε πολύ αυτή η συμμετοχή, Μαριλενάκι και χάρηκα που ήταν δική σου. Τώρα που το σκέφτομαι μόνο εσύ θα ήσουν πίσω από αυτή την επιλογή! Γιατί πάντα φροντίζεις να ξεκλειδώνεις τα μέσα μου!!! Καλό μήνα!!!! ♥♥♥

  7. Μαριλενα μου εστω και πολύ καθυστερημένα περασα να σου αφησω πρωτα τον θαυμασμο μου για την ομορφη συμμετοχη σου και για τον δυνατο σε νοηματα στίχο..να είσαι καλα φιλη μου και παντα να δημιουργεις ομορφα συναισθηματα.. με όποιον τροπο ξερεις να κάνεις!!! φιλακιααα!!!

Σχολιάστε

