Βόλτα ανοιξιάτικη στο κέντρο

Καλησπέρα φίλοι μου και καλή βδομάδα να έχουμε!! Ο Μάης μας αφήνει σιγά σιγά, μια με μίνι καύσωνα και μια με δροσιά και βροχούλα. Εντάξει, ούτε εκείνος δεν ξέρει τι θέλει!! Τέλη Απρίλη και κοντά στα μέσα του Μάη έκανα τις βολτίτσες μου, που αλλού, στο λατρεμένο ιστορικό κέντρο και στα σοκάκια του Ψυρρή!!

Άλλη χάρη, άλλη ομορφιά. Ένα ονειρεμένο ανακάτεμα από μυρωδιές κι εικόνες του τώρα και του τότε, μια αρμονική μέσα στην αταξία της συνύπαρξη που πάντα θα μου δίνει και κάτι καινούριο που ως τώρα δεν είχα ανακαλύψει!!

Εκεί που η Τζένη συναντά τον Παυλάρα στην λουλουδιαστή ρομβία και σαν να τους βλέπω να φέρνουν τις γυροβολιές τους με το γαρούφαλλο στο αυτί κι από δίπλα σιγοντάρουν κι οι υπόλοιποι αγαπημένοι ηθοποιοί που στολίζουν κι αυτοί την πανέμορφη ρομβία που βρέθηκε μπροστά μου σε μια γωνιά!! Και λίγο παραπέρα λίγη φιλοσοφία περί έρωτος γιατί κι οι τοίχοι έχουν καρδιά μωρέ!!  Κι όλοι κι όλα, περαστικοί, διαβάτες, χρώματα, μπογιές, μάρμαρα, φωνές ένα χαρμάνι πολύπλοκο, μυστηριώδες, μεστό κι αυθεντικό που ξέρει να κρατά στον χρόνο!! Σας φιλώ!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15 thoughts on “Βόλτα ανοιξιάτικη στο κέντρο

  1. Νομίζω πως όσο κι αν μας εξοργίζει τελικά αυτή η χωρα … οι ομορφιές της δεν υπάρχουν πουθενά!!!! Υπεροχο και ταξιδιάρικο το κειμενό σου κοριτσάκι! Φιλάκια

  2. Αχ πόσο μου έχει λείψει αυτή η βόλτα. Να είσαι καλά Μαριλένα που με πήγες εκεί.
    Φιλιά!

  3. Λατέρνα, φτώχεια και νοσταλγία. Και μια Αθήνα που όσο κι αν την πληγώνουμε, αυτή αντέχει στο χρόνο και μας ξεσηκώνει με τις κρυφές ομορφιές της.
    Πανέμορφη βολτίτσα Μαριλένα μου, την έκανα μέσα απ’ τη γλυκιά διήγησή σου…
    Και χαίρομαι πολύ που νέοι άνθρωποι σαν και σένα, παρατηρούν και εκτιμούν την ιστορία αυτής της πόλης!

  4. Όσο υπάρχουν νέοι άνθρωποι που ασχολούνται με τις ομορφιές της πατρίδας μας, έχουμε ελπίδα!!!!!
    Αρκεί να μη μας τσαλαπατήσουν κι άλλο!!!
    Να είσαι καλά Μαριλένα μου, σε φιλώ!!!!!

  5. Η βόλτα υπέροχη αναμφισβήτητα,
    την άνοιξη θα την αμφισβητήσω! 🙂
    Ε μα! Πιο πολύ προς φθινόπωρο
    φέρνει ο Μάιος, που μας έφτασε
    με βήμα ταχύ! Τα γκράφιτι είναι
    πανέμορφα! Πολλά φιλιά! 🙂 ✿

    Υ.Γ Έχεις μέιλ (και δεν είσαι η μόνη! 😉 )

  6. Είναι τόσο όμορφες αυτές οι βόλτες! Και απελευθερωτικές, γιατί βλέπεις πολλές εικόνες έξω από το «mainstream».
    Οι φωτογραφίες σου μας πήραν μαζί σου στη βόλτα!
    Και απόλαυσα τις βροχούλες, τη ζέστη και την υγρασία όμως όχι…
    Φιλιά, μικρό! 😊😍

  7. Αχ, όμορφη βόλτα αυτή! Με τις φωτογραφίες σου και την περιγραφή σου ένιωσα σαν να ήμουν μαζί σου. Φιλιά πολλά Μαριλένα μου!

  8. Τι όμορφες εικόνες, ένιωσα πως ήμουν κι εγώ σε αυτή τη βόλτα, μαζί σου.
    Η μουσική επίσης υπέροχη, το τραγύδι μου έβγαλε μια μελαγχολία αλλά υπέροχη η φωνή.
    Μου έλειψες! Πολύ.
    Σε σκέφτομαι ενίοτε και εύχομαι να περνάς όμορφα.

    Την αγάπη μου!

  9. Ευτυχώς Μαριλενα μου που υπαρχετε και εσεις στην Αθηνα και μας δείχνετε τις ομορφιες της που τις βλέπει μονο εκεινος που την αγαπαει..σε ευχαριστουμε που μας ξεναγησες εκεί.. στην ομορφια της..!! και…αααα δεν σου είπα λατρεύω τα γκράφιτι..!!!
    Η εικονα στο βιντεο με τις ομπρελες.. υπεροχη αν και Φθινοπωρινή..!!
    να περνας ομορφα μικρή μου ότι και να κανεις ..φιλακιααα!! ❤

  10. Λάτρεψα οτι εγραψες για την γιαγια σου ..καπως ετσι εχω απουσιες και εγώ.. μπραβο σου μικρή μου… στελνω αγκαλια και φιλι..!!<3

  11. Πολύ τη χάρηκα τη βόλτα, μέσα από τις υπέροχες φωτογραφίες σου και τη ματιά σου!
    Και πόσο μου έχει λείψει μια τέτοια βόλτα!
    Φιλιά πολλά Μαριλένα μου!

Σχολιάστε

