Καλαπόδι!!

 

Καλημέεεραααα!! Καλό μήνα, είπαμε;;; Δεν είπαμε!! Καλό μας μήνα λοιπόν, όσο γίνεται ήρεμο και δημιουργικό!! Τις προάλλες σκεφτόμουν πως τέτοιες μέρες πέρσυ και πρόσπερσυ είχα κατεβάσει ρολάκια στο blog αλλά φέτος αποφάσισα να μαι ενεργή το καλοκαίρι με όσες περισσότερες αναρτήσεις  μπορώ καθώς από την μια τα δημιουργικά τα ντεκουπαζικά, προσωπικά τα ευχαριστιέμαι πιο πολύ σαν έχει πιάσει κρυουλάκι!! Ο καθένας με τις παραξενιές του!! Κι από την άλλη και τα άλλα τα δημιουργικά, τα κειμενικά, έχουν πιάσει αράχνες καθώς έμπνευση στο ναδίρ!!

Αλλά δεν πάω πουθενά πουθενά, εδώ θα μείνω που λέει και το άσμα!! Έχω ξεσκονίσει κυριολεκτικά και μεταφορικά, ράφια και συρτάρια κι ότι έχω σε αδιάβαστο ή μισοδιαβασμένο σε βιβλία ετών (όχι αστεία, μιλάμε ετών έτσι.. ) το έχω πάρει ζεστά σιγά σιγά να τα διαβάσω καθότι κάποτε ήμουν αχόρταγη βιβλιοφάγα και πως κατάντησα έτσι με τόσες αδιάβαστες ντάνες πολύ μου κακοφαίνεται. Και δεν γίνεται να ναι πια όοοολα τα βιβλία που χω μπάφλες για να τα παρατάω, κάπου φταίω κι εγώ οπότε μπαίνει στην κορυφή της λίστας να ασχοληθώ και να απολαύσω τα βιβλία μου!! Αν σας πιάνει κι εσάς κατά καιρούς μια ψιλοαδιαφορία για την ανάγνωση κι έχετε ντάνες επί ντανών τα αδιάβαστα αλλά εκεί, αγοράζετε σε κάθε ευκαιρία καινούρια γιατί, πως να το κάνουμε , καταβάθος είναι μεγάλη αγάπη, πείτε μου το στα σχόλια!! Αν με νιώθετε κι εσείς πείτε μου πως την παλεύετε!! 🙂 

Τις προάλλες που είχα κατέβει στο κέντρο για κάτι δουλίτσες, δεν μπορούσα φυσικά να μην κάνω και μια ωραία βολτίτσα από του Ψυρρή μέχρι το Μοναστηράκι. Στον δρόμο συνάντησα πολλά παλαιοπωλεία με καταπληκτικά πράγματα αλλά έδειξα την απαιτούμενη αυτοσυγκράτηση κι επικεντρώθηκα μόνο σε αυτό που αναζητούσα.. Καλαπόδια!! Τα μαγαζιά κι οι πάγκοι ευτυχώς δεν ξεμένουν ποτέ από καλαπόδια αν και το πιο δύσκολο είναι να τα βρεις σε μικρά μεγέθη. Διάλεξα λοιπόν καμπόσα παλιά, ξύλινα καλαπόδια και χάρηκα πολύ που βρήκα και γυναικεία καλαπόδια, με μυτερή και στρογγυλή άκρη!! Έχω κρατήσει αρκετά να τα κάνω με decoupage, έτσι σε πιο ρομαντικό στυλ με τις κατάλληλες χαρτοπετσέτες αλλά η αλήθεια είναι ήθελα πολύ κάποια να τα επεξεργαστώ μόνο με χρώματα και πατίνες, έτσι για το κάτι διαφορετικό και για πειραματισμό!!

Ετοίμασα λοιπόν καλαπόδια επεξεργασμένα με ακρυλικά και πατίνες και προσπάθησα να τους δώσω εφέ σκουριάς!! Να μοιάζουν λίγο μπρούτζινα, λίγο χάλκινα, λίγο χρυσαφιά και πεπαλαιωμένα. Τους έκανα και κρακελέ ενός συστατικού σε κάποια σημεία και μπορώ να πω ότι με ενθουσίασε το αποτέλεσμα!! Από κοντά οι πατίνες ιριδίζουν ακόμα πιο έντονα!!

Σας φιλώ κι ότι κάνετε να περνάτε όμορφα!! Καλή βδομάδα να έχουμε!!!

 

 

 

9 thoughts on “Καλαπόδι!!

  1. Έκτακτα ξεκινάει ο μήνας σου Μαριλένα μου!
    Με δημιουργική διάθεση και μπόλικα καλαπόδια που περιμένουν τα μαγικά σου χεράκια να τους δώσουν ζωή.
    Εύχομαι να είναι καλότυχος, πολλά φιλιά!

  2. Πάντα με εντυπωσίαζαν σαν υλικό για δημιουργία τα καλαπόδια..τα πρωτοείδα στο μπλοκ της φίλης της ποδηλάτισσας.. πολλες και ωραίες εμπνεύσεις.. σου εύχομαι Μαριλένα μου ..
    Οσο για το διάβασμα και εγω μια απο τα ίδια.. θα το κάνω τώρα το καλοκαίρι..να έχεις ένα όμορφο μήνα…να περνάς τέλειααα φιλάκιααα..!!! 🙂

  3. Μαριλένα μου μία από τα ίδια, βιβλία περιμένουν αδιάβαστα ευτυχώς όχι πολλά, γιατί κατά καιρούς με πιάνει μια μανία για διάβασμα και το καλό είναι πως άμα αρχίσω ένα βιβλίο δεν το παρατάω μέχρι να το τελειώσω.
    Καλό καλοκαίρι, καλό διάβασμα και καλές δημιουργίες με τα καλαπόδια!
    Φιλάκια πολλά!

  4. Καλησπέρα σου Μαριλένα μου. Χαίρομαι που το καλοκαίρι θα είσαι κοντά μας. Να ξέρεις ότι αποζητάμε την παρουσία σου με όλες σου τις δραστηριότητες και εμπνεύσεις. Καλή συνέχεια.

  5. Θα γινόντουσαν κι ωραίοι βιβλιοστάτες τα καλαπόδια!!! 🙂 🙂 🙂
    Έχω κι εγώ ντάνες και προσθέτω κι άλλες ντάνες στις ντάνες
    και πάει λέγοντας! Το κακό είναι όμως ότι έχω κάποια βιβλία
    χρόνια τώρα, που δεν μπορώ να τα διαβάσω με τίποτα, ενώ
    αγοράζω άλλα στο μεταξύ, τα διαβάζω, και τα παλιά αδιάβαστα,
    παραμένουν αδιάβαστα! Έκαστος στο βίτσιο του συμπεθερόνιμου✿

  6. Τι όμορφο το καλαπόδι σου!!
    Όσον αφορά τα βιβλία, εγώ κάνω το άλλο πάλι: αγοράζω συνέχεια, δημιουργώ ντάνες μέσα στο σπίτι (3 βιβλιοθήκες και πλέον ξεχειλίζουν από παντού… στο τέλος θα μείνουν αυτά μέσα και θα βγω εγώ έξω να κατασκηνώσω, γιατί πια δε θα χωράμε παρέα!) και τα διαβάζω ΟΛΑ!! Και μετά θέλω κι άλλα… τι θα γίνει με την περίπτωσή μου, γιατρέ μου;
    Καλό μήνα να έχεις και ένα χαρούμενο, δημιουργικό και ταξιδιάρικο καλοκαίρι! Φιλιά!

  7. Εγώ σε νιώθω με τις ντάνες!
    Αλλά τις χαίρομαι , δεν με αγχώνουν. Γιατί να , τώρα που το ταμείον είναι μείον εγώ δεν ξεμένω από βιβλία! Και το διάβασμα από τότε που έκοψα το μπλόκινγκ καλά κρατεί!
    Ενδιάμεσα όλο και κάτι φτιάχνω (κι ας μην τα ανεβάζω ☺)
    Υπέροχο το καλαπόδι σου!
    (Η Maxi decor-ελληνική εταιρεία στο χώρο του ντεκουπάζ, έχει βγάλει δύο υλικά για το εφέ της σκουριάς πολύ πολύ οικονομικά. Ψάξτο αν θες!)
    Φιλάκια πολλά Μαρλέν μου!

Σχολιάστε

