Εδώ το σούρουπο ανατέλλουν οι ψυχές …

 

Χθες πλημμύρισε το δωμάτιό μου Θεσσαλονίκη. Στάθηκε για λίγα λεπτά στην εξώθυρα κι ευθύς χύθηκε όλο χάρη και στοργή στους τοίχους να τους ποτίσει με το σαγηνευτικό άρωμά της, αυτό το θεσπέσιο άρωμα που ξελογιάζει ντόπιους κι επισκέπτες. Ήρθε παρέα με ένα γατί, ένα φραπέ, ευχές, κουλούρι και τον Πύργο τον Λευκό!!

Πως είναι δυνατόν θα πεις.. Αρκεί ένας φάκελος, μερικές κάρτ ποστάλ, μπόλικο ταλέντο, περισσή διάθεση κι αγάπη, μια Χριστίνα με τον γαλαξία της γι΄αποστολέα, μια Μαριλένα παραλήπτρια, μια Μαρία να ταξιδέψει την μπλογκογειτονιά και να σου η Θεσσαλονίκη μου στην Αθήνα!! Και λέω μου γιατί αγαπώ πολύ αυτήν την πόλη κι ας έχω χρόνια να την επισκεφτώ!!

Ταξιδεύοντας με μια καρτ-ποστάλ έρχεσαι πιο κοντά με κόσμο και συναντάς μέρη που θα θελες να πας ή έχεις ήδη επισκεφτεί. Το Χριστινάκι μου, μου έφερε εικόνες Σαλονικιώτικες φτιαγμένες σε καρτ ποστάλ από τα χεράκια της τα ταλαντούχα. Είναι να μην ξετρελαθώ;;

Γι αυτό και σας τις δείχνω εις διπλούν!! Την μια επεξεργασμένη σε καρδιά και την άλλη σέπια!! 

 

 

Κι εδώ είναι οι κάρτες σε ψηφιακή μορφή!! Girl you rock!!!!!!! ❤

 

 

 

 

 

Καρντάσι μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το ταξίδι και τις πανέμορφες εικόνες!! Ολόψυχα!! Κι εσένα Μαρία μου για την ευκαιρία να ταξιδέψω με κάρτ ποστάλ και να γνωρίσω μέρη αγαπημένα!! ❤

Υ.Γ. Ο τίτλος της ανάρτησης είναι από το ποίημα του Τόλη Νικηφόρου, μητρόπολη της μνήμης, της ψυχής

 

″″

24 thoughts on “Εδώ το σούρουπο ανατέλλουν οι ψυχές …

  1. Όμορφο ταξίδι αυτό με την καρτποστάλ. Και εγώ αγαπώ τη Θεσσαλονίκη και θα ήθελα να μένω εκεί και όχι στην Αθήνα…
    Κρίμα που έλειπα και το έχασα το παιχνίδι αυτό
    Να σαι καλά και εσύ και η Χρίστίνα που σε ταξίδεψε και η Μαρία που είχε την ιδέα αυτού του ταξιδιού.
    Καλή συνέχεια

    • Ήταν πολύ ωραία ιδέα της Μαρίας μας!! Κι εγώ φέτος συμμετείχα πρώτη φορά Αννούλα μου!! Με το καλό στα επόμενα!!
      Είναι αγάπη η Θεσσαλονίκη!! Σε φιλώ!! 🍄🌰😘

  2. Τι όμορφο ταξίδι σου χάρισε η Χριστίνα! Έχασα φέτος το αγαπημένο δρώμενο της Μαρθας, αλλά θα απολαύσω τα δικά σας ταξίδια.
    Μαριλενάκι μου, στέλνω φιλιά! 😙🍂❤🐝

    • Έφυγε με τις καλύτερες προϋποθέσεις κι έφτασε γεμάτο αγκαλιές Χριστινιώ μου το πακέτο σου!! Και πάλι σε υπέρευχαριστώ για το δωράκι σου!! Φιλάρες καρντάσι μου!! 😘🌰🌰🍄🍄

    • Να σαι καλά Μαράκι μου!! Υπέροχη η ιδέα σου και σε ευχαριστώ πολύ για την άψογη διοργάνωση!! Μ το καλό για τα Χριστούγεννα λοιπόν!! Φιλάκια πολλά!! 🍃🍂😘

  3. Μπράβο ρε κορίτσια! Υπέροχη η ιδέα της Μαρίας, πολύ προσεγμένη η καρτ ποστάλ της Χριστινιώς και σιγά-σιγά μας βάζετε στο κλίμα των ανταλλαγών.
    Πολλά φιλιά Μαριλενάκι μου!

  4. Ξεκίνησαν τα ταξίδια με τις καρτ ποστάλ ε; Είναι το πρώτο στο οποίο περνάω!
    Οσονούπω και το δικό μου!
    Τι ωραία παρουσίαση έκανες Μαρλέν μου! Εύγε!
    Φιλάκια πολλά♥

  5. Μόλις επέστρεψα απο αγαπημενη Θεσσαλονικη Μαριλένα μου και ακομη οι εικονες της είναι μέσα μου ερχεσαι και εσύ με την καρτ ποσταλ της Χριστινας και με αποτελειώνεις..χι..χι…..ααααα να το ηξερα πως ειναι απο εκει και αν είχα τηλεφωνο της… ίσως την επομενη φορα να συναντηθουμε …
    Δεν είχα καιρό φετος να λαβω μερος στο ομορφο δρώμενο της Μαρίας .. !! ελπιζω του χρονου.. να είμαι μεσα…!!
    Να περνας ομορφα ότι και κανεις φιλη μου .. φιλακιαααα!!

Σχολιάστε

