Στόμα γεμάτο χώμα, ομάδα Άγρια Σκέψη

 

Ξεκίνησε επισήμως από αρχές Οκτώβρη η καινούρια θεατρική σεζόν και καθώς γνωρίζετε την αγάπη μου και για το θέατρο, άνοιξα διάπλατα την πόρτα της θέασης, με την πρώτη θεατρική παράσταση που παρακολούθησα (κι ευελπιστώ να ακολουθήσουν κι άλλες!!).

Σε έναν ολοκαίνουριο χώρο κοντά στο μετρό της Δάφνης, τον Τεχνοχώρο Εργοτάξιο, η ομάδα Άγρια Σκέψη, στεγάζει την βραβευμένη παράσταση Στόμα γεμάτο χώμα.

Ο χώρος παντρεύει το industrial style με πινελιές vintage αισθητικής που μου άρεσε πολύ. Γυμνοί τοίχοι, γυμνό πάτωμα σε συνδυασμό με ρετρό καπιτονέ πολυθρόνες και καναπέ, υποδέχονται το θεατρόφιλο κοινό που νομίζω χαρίζουν γοητεία κι ατμόσφαιρα!!

Αυτήν την ατμόσφαιρα θέλησα να αποτυπώσω και στις φωτό!! 

 

Στα της παράστασης, γινόμαστε μάρτυρες των σκέψεων κι εξομολογήσεων ενός ερωτευμένου ζευγαριού, το οποίο είναι εγκλωβισμένο σε ένα υπόγειο και σκοτεινό καταφύγιο καθώς βιώνουν το τέλος του κόσμου. Έχουν μόνο ο ένας την συντροφιά του άλλου και μας εξιστορούν πως βιώνουν αυτήν την επώδυνη κατάσταση, την αγωνία τους, την φυγή της ομάδας τους, τα ανεκπλήρωτα όνειρά τους, τις ευχάριστες κι επώδυνες αναμνήσεις τους. Η σκηνή περιβάλλεται από ντάνες βιβλίων και χώμα και στο ταβάνι δεσπόζει μόνο μία αντιασφυξιογόνος μάσκα.

Για μένα, η μυρωδιά του χώματος και τα ηχητικά εφέ της βροχής, της υπόκωφης σκόνης προσθέτουν ακόμα περισσότερο ασφυκτική κι αποπνικτική  χροιά και πιστεύω κρατούν σε εγρήγορση όλες τις αισθήσεις των θεατών.

Ζωντανοί κι εξόχως γλαφυροί οι δυο ηθοποιοί μου άφησαν τις καλύτερες εντυπώσεις, με τις κινήσεις και με τα βλέμματά τους!! Ως αρνητικό, θα θελα να αναφέρω την μικρή διάρκεια της παράστασης. Γύρω στα 40 λεπτά.

 

….«Σε αγάπησα με όλο το φως και το σκοτάδι που έχω μέσα μου… »…….

….«Αγάπη μου, τελικά τα καταφέραμε;…»……

 

 


Πληροφορίες για την παράσταση

Τεχνοχώρος Εργοτάξιο

Διογένους 1,Άγ. Δημήτριος
Τηλ : 6983930220
Παραστάσεις: Πέμπτη& Κυριακή 9.15 μ.μ.
Τιμή : € 8 & 5

 

 

10 thoughts on “Στόμα γεμάτο χώμα, ομάδα Άγρια Σκέψη

  1. Καλή θεατρική χρονιά λοιπόν Μαριλένα μου. Ξέρω ότι αγαπάς το θέατρο και δουλεύεις με την καρδιά σου σε αυτό. Η Παράσταση που περιγράφεις ακούγεται πολύ διαφορετική με δυνατό θέμα. Δυστυχώς για οικονομικούς λόγους έχω μείνει πολύ μακριά από το θέατρο και ομολογώ μου λείπει πολύ. Να σου ευχηθώ κάθε τι το όμορφο.

    • Καλησπέρα Γιάννη μου!! Σε ευχαριστώ πολύ!! Καταλαβαίνω πολύ καλά αυτό που αναφέρεις.. Επειδή είμαι άνεργη είναι δύσκολο να παρακολουθώ όσες παραστάσεις θα ήθελα αλλά προσπαθώ να μην απέχω. Πολλές φορές κερδίζω και προσκλήσεις. Υπάρχουν αρκετές ιστοσελίδες αλλά και ραδιοφωνικοί σταθμοί που κληρώνουν. Νομίζω αξίζει να το ψάξεις!! Καλό σ/κ σου εύχομαι!! 😘🍂

  2. Ψαγμένη παράσταση Μαριλένα μου. Να σου ευχηθώ καλή θεατρική χρονιά, είτε σαν θεατής, είτε και σαν ενεργό μέλος μιας θεατρικής ομάδας.
    Τα φιλιά μου!

  3. Αυτή την παράσταση και σε αυτό το χώρο, όπως μα τα έδειξες, θα ήθελα πολύ να δω, Μαριλένα μου, γιατί συνδυάζει πολλά δικά μου ζητούμενα… Δεν πειράζει, προς το παρόν απολαμβάνω εικόνες με τη δική σου ματιά…
    Καλή θεατρική αρχή, λοιπόν! Εύχομαι να είναι γεμάτη η χρονιά με παραστάσεις που θα σε εμπνεύσουν, Μαριλενάκι μου!
    Φιλιά αφήνω! ♥

  4. Αγαπημένο το θέατρο Μαριλένα μου.. τυχεροί εσεις που έχετε πολλες επιλογες.. ακουγεται πολύ ενδιαφερουσα η υποθεση.. καλη σεζόν φίλη μου με το καλο να έχεις συμμετοχές και σε παραστάσεις… !!! να περνας ομορφα φιλακιααα!!

Σχολιάστε

