Αλλαγή κουτακίου…

…μα τα μυαλά στα κάγκελα!!! 💐🎂😏

 

 

28 thoughts on “Αλλαγή κουτακίου…

  1. Χρόνια σου πολλά κορίτσι μου…..!
    Τις πιο ζεστές μου ευχές για κάθε τι όμορφη στη ζωή σου. Γεμάτη υγεία όνειρα και δημιουργικές στιγμές.

  2. Ναι, γεια σας… απ’ το κουτάκι στο υπόγειο είμαστε. Ίδρωσα να καταλάβω τι εννοείς και καλά που διάβασα τα σχόλια για να πάρω μπρος.
    Μαριλενάκι μου Χρόνια σου Πολλά και όπως τα ονειρεύεσαι. Είσαι στο πιο ωραίο κουτάκι να ξέρεις…

  3. Στο καλύτερο κουτάκι βρίσκεσαι, κοριτσάκι!! Μπήκες με το δεξί? Τώρα απλώσου και βολέψου! Χιλιόχρονη, χαμογελαστή, δημιουργική και πάντα ευτυχισμένη, Μαριαλένα μου! Ό,τι καλύτερο σου εύχομαι, μέσα από την καρδιά μου!

    • Να σαι καλά Μαριάννα μου!! Μπήκα κακόκεφη είναι η αλήθεια αλλά για άλλα θέματα, όχι ηλικίας!!
      Νομίζω, όπως έγραψα και στην Μαρία, κάθε κουτάκι έχει τις χάρες του!! Σε ευχαριστώ πολύ και να χεις ένα ξεκούραστο σ/κ!! Φιλιά!! 😗🍰

  4. Χρόνια σου πολλά, Μαριλένα μου. Εγώ άφησα το κουτάκι που μπήκες εσύ πριν από δυο χρόνια! Σου εύχομαι ό,τι επιθυμείς, κοπέλα μου.

  5. Επρεπε να διαβάσω τα σχόλια για να καταλάβω Μαριλένα μου !! Χρόνια σου πολλά κορίτσι μου , με υγεία , δύναμη και χαρούμενους δρόμους!!

  6. Χρόνια πολλά!! Πολύχρονη, πάντα χαρούμενη και δημιουργική. Και άσε τα κουτάκια…ποιος νοιάζεται; Η ηλικία είναι μέσα μας Πάντα λαμπερή εύχομαι
    Καλή σου μέρα και καλό Σ/Κο να περάσεις

  7. αχαχαχαχαχαχα!
    Κλαίω!!!!
    Χρόνια σου πολλά Μαρλέν μου, έστω και με καθυστέρηση!
    Είναι βλέπεις που είμαι στο από κάτω κουτάκι εγώ… με αρκετά + πλέον! :))
    Φιλάκια πολλά!

  8. Εύχομαι το καινούριο κουτάκι να είναι γεμάτο χαρές, εκπλήξεις, όμορφες εμπνεύσεις και πολλές νέες τσαχπινιές! 😘❤🎂🎁🎉 Χρόνια πολλά, κοριστάκι μου! Όπως τα επιθυμείς! 🌰🍄

  9. Καλά εννοειτε ότι στην αρχή δεν καταλαβα το καθυστεριμενο τι εννοούσες Μαριλενα μου με το κουτακι σου..χα..χα.. 😉 να είσαι παντα χαρούμενη και να περνας ομορφα .. σε οποιο κουτακι και να βρίσκεσαι φιλη μου… τα καλυτερα ερχονται… 🙂 ❤

  10. Μαριλένα μου, πολύχρονη!!! Σου ευχομαι ο,τι καλύτερο!!! Πέθανα στα γέλια με αυτά τα… κουτάκια!!! Να περνάς πάντα ομορφα φίλη μου!!!
    Φιλιά πολλά!!!

Σχολιάστε

