Λυσσασμένη γάτα, Τένεσι Ουίλιαμς

                                                                                                       (φωτό από το διαδίκτυο)

Πρόσφατα είδα μια πολύ δυνατή κι αξιόλογη παράσταση που παίζεται στο θέατρο Θησείον, την Λυσσασμένη γάτα του Τένεσι Ουίλιαμς.

Η υπόθεση έχει ως εξής: Στον αγροτικό Νότο της Αμερικής του ’50, γινόμαστε μάρτυρες των εορτασμών των 65 γενεθλίων ενός βαμβακομεγιστάνα. Παρακολουθούμε την εξέλιξη της γιορτής που του διοργανώνει η οικογένειά του και μέσα από τις μεταξύ τους διαπροσωπικές σχέσεις ανακαλύπτουμε τα ψέματα και τις αλήθειες τους. Οικογένεια Πόλιτ. 3 ζευγάρια. Ο Μπιγκ Ντάντυ κι η Μπιγκ Μάμα. Οι δυο τους γιοι με τις γυναίκες τους, ο Μπρικ με την Μάγκυ την γάτα όπως την φωνάζει, που ακόμα δεν έχουν παιδιά κι ο Γκούπερ ο πρωτότοκος με την Μέη που έχουν ήδη 5 και περιμένουν το έκτο σύντομα.  

Άνθρωποι καθημερινοί με τα ελαττώματα και τα προτερήματά τους, ήρωες ρεαλιστικοί. Έχουν να αντιμετωπίσουν τις μεταξύ τους σχέσεις, οικογενειακές, ερωτικές και πάνω από όλα τον ίδιο τους τον εαυτό και την συνείδησή τους. Η αλήθεια διαστρεβλώνεται για χάρη της αγάπης, το ψέμα υφαίνεται με μαεστρία συνειδητά μέχρι κάποιος να τραβήξει λίγο πιο δυνατά την κλωστούλα. Κι ίσως η αλήθεια που θα φανερωθεί να ναι κι αυτή πλεγμένη στα μέτρα του καθένα που την χειρίζεται. 

Ένας πατέρας που του αποκρύπτουν ότι πρόκειται να πεθάνει, ένας γιος που βρίσκει διεξόδο στα υπαρξιακά του αδιέξοδα μόνο στο ποτό. Αραγε ήταν όντως αγνή φιλία μεταξύ εκείνου και του Σκίπερ; Κι η Μάγκυ η γάτα ως που είναι ικανή να φτάσει για να μην χάσει τον άντρα της αλλά και την κληρονομιά; Όχι ότι ο Γκούπερ κι η Μέη δεν καταστρώνουν τα δικά τους σχέδια για να αποκτήσουν εκείνοι την μερίδα του λέοντος με τον θάνατο του Μπιγκ Ντάντυ.

                                                                                                  (φωτό δική μου)

Γέλια, τραγούδια, φωνές, τσακωμοί, χαμόγελα, σιωπές… Υποκρισία, ψέμα, αλήθεια.. Τελικά, τι αποκαλύπτεται και τι αποσιωπάται εκείνη την νύχτα;

Αυτό που σίγουρα μπορώ και θέλω να σας αποκαλύψω είναι το πόσο δυνατά ερμηνεύουν όλοι οι ηθοποιοί τους ρόλους τους και να δηλώσω κατενθουσιαμένη με την Μαρία Κίτσου που δίνει ρεσιτάλ ερμηνείας!! Αν μπορείτε μην την χάσετε την παράσταση!!

                                                                                      (φωτό δική μου)


Θέατρο Θησείον, Τουρναβίτου 7, Θησείο τηλ:210-3255444

Τετάρτη: 19:00 | Παρασκευή 21:15 | Σάββατο 21:15 | Κυριακή 19:00 από 18/10 έως 01/04

Μπιγκ Ντάντυ: Νικήτας Τσακίρογλου
Μάγκυ: Μαρία Κίτσου
Μπρικ: Ορέστης Τζιόβας
Μπιγκ Μάμα: Ελένη Κρίτα
Γκούπερ: Γεράσιμος Σκαφίδας
Μέη: Μπέτυ Αποστόλου
Γιατρός​ Μπόου: Δημήτρης Ραφαέλος
Αιδεσιμότατος Τούκερ – παιδί:​ Δημήτρης Σταματελόπουλος (τρομπέτα)
Υπηρέτρια Σάλυ – παιδί:​ Μαρία Νίκα (βιολί)

Μετάφραση – Σκηνοθεσία: Νικορέστης Χανιωτάκης
Δραματολογική συνεργασία: Μαριλένα Παναγιωτοπούλου
Κοστούμια: Βασιλική Σύρμα
Σκηνικά: Έλλη Λιδωρικιώτη
Πρωτότυπη μουσική: Γιώργος Σιτώτης
Φωτισμοί: Χριστίνα Θανάσουλα
Βοηθός Σκηνοθέτη: Εύα ΟικονόμουΒαμβακά
Βοηθός παραγωγής: Έμμα Μαυρέλη
Φωτογραφίες: Αγγελική Κοκκοβέ

18 thoughts on “Λυσσασμένη γάτα, Τένεσι Ουίλιαμς

  1. Μου αρέσουν αυτού του είδους τα θεατρικά, γεμάτα χαρακτήρες που μπλέκονται και συναισθήματα που διαστρεβλώνουν τα πάντα!
    Η Μαρία Κίτσου είναι εξαιρετική και τη φαντάζομαι σε αυτό το ρόλο μαγική!
    Φιλιά, Μαριλενάκι μου! Να έχεις ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο! ♥♥♥

    • Κι εμένα μου αρέσουν αυτά τα έργα κι οι παραστάσεις που αναδεικνύουν κι αναλύουν συμπεριφορές και χαρακτήρες Αλεξανδρούλα μου!!
      Καλά η Κίτσου είναι άπαιχτη!! Δεν την έχω ξαναδεί στο θέατρο αλλά πλέον είμαι φαν της!!
      Φιλάκια ολόγλυκα καλό μου!! 😘💕🎭

  2. Πρέπει να είναι όμορφη παράσταση, το έχω δει στον κινηματογράφο με την Λιζ Τέιλορ και τον Πωλ Νιουμαν ,υπέροχη ταινία!

  3. Αχ βρε Μαριλένα μου μας ξεσηκώνεις…! σαν έργο είναι υπέροχο. Τώρα από σένα μαθαίνουμε και για τις ερμηνείες. Πόσο χαίρομαι που υπάρχουν αξιόλογες παραστάσεις στο θέατρό μας. Ευχαριστούμε πολύ για την παρουσίαση.

    • Κι εγώ ξεσηκώνομαι με το θέατρο Γιάννη μου!! Μακάρι να χα την δυνατότητα να πηγαίνω και συχνότερα αλλά θα μουν αχάριστη αν είχα παράπονο!! Ευτυχώς κερδίζω προσκλήσεις και απολαμβάνω αυτό που αγαπώ!!
      Να σαι καλά!! Σε φιλώ!! 😘🎫🎭

  4. Καλημερα αγαπημένη μου Μαριλένα!!!Ωραια παράσταση!Απο τα ωραιότερα έργα του Ουίλλιαμς!Εχω δει την ταινία με την Ταιηλορ!
    Καλο Σαββατοκύριακο γλυκεια μου!Πολλα φιλάκια!!! ❤️❤️❤️

  5. Εξαιρετικό έργο και οι συντελεστές της παράστασης εγγυώνται μια καταπληκτική εμπειρία Μαριλένα μου! Ευχαριστούμε για την πρόταση και την ενημέρωση! Φιλιά πολλά!!!
    Μαρίνα

  6. Μαριλένα μου, είναι στα σχέδιά μου να παρακολουθήσω αυτή την παράσταση. Ευχαριστώ που επιβεβαιώνεις ότι είναι εξαιρετική. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

  7. Την έχω δει ταινία πριν από πααααααρα πολλα χρονια..με την Τέηλορ οπως η Κατερίνα πιο πανω Μαριλένα μου ..τυχεροί που ειστε εκει οπου μπορείτε να βλέπετε τετοιες παραστασεις φιλη μου .
    να περνας όμορφα οπου πας ότι και να κανεις …φιλακιααα

    • Σε ευχαριστώ Ρούλα μου!! Θα την δω κι εγώ κάποια στιγμή την ταινία που σας άρεσε τόσο!!
      Μακάρι το καλοκαίρι αν κάνουν περιοδεία να δεις παραστάσεις που σου αρέσουν καλή μου!! Πολλά φιλιά σου στέλνω!! 🥞 🎭😘

Σχολιάστε

