σκέψεις · secret santa swap

Για μυστική ανταλλαγή δώρων κανείς;

Καλημέρα αγαπημένη blogoγειτονιά!!!! Μέρες τώρα γυρίζει στο μυαλό μου μια ιδέα που λέω αν θέλετε κι εσείς να την εφαρμόσουμε!!!!

Καθώς έψαχνα στο διαδίκτυο (κλασσικό ψαχτήρι!!) έπεσα πάνω σε ένα παιχνίδι που παίζουν οι bloggers του εξωτερικού που λεγεται secret bloggers swap! Δηλαδή μυστική ανταλλαγή δώρων μεταξύ των bloggers.

Δεν ξέρω αν το γνωρίζετε ή αν το έχετε παίξει, μιας που είμαι και καινούρια στην γειτονιά(!!!!!) αλλά φαίνεται διασκεδαστικό και οι κανόνες είναι πολλοί απλοί!!

  1. Καταρχήν συμμετέχουν μόνο bloggers
  2. Αυτός που το διοργανώνει αποφασίζει τι θέμα θα χει η ανταλλαγή δώρων, πχ Χριστούγεννα, Πάσχα,καλοκαίρι, απόκριες ή οτιδήποτε!!
  3. Αφήνεται ένα χρονικό περιθώριο για όσους bloggers θέλουν να συμμετέχουν και ευχόμαστε ο αριθμός που θα συγκεντρωθεί (μαζί με τον διοργανωτή – εμένα δηλαδή!) να είναι ζυγός για να μην υπάρχει θέμα με την ανταλλαγή!!Ε, αλλιώς όλο και κάτι θα σκαρφιστούμε!!!!Αλοίμονο!!!
  4. Το σημαντικότερο είναι ότι αφού βγει ο τελικός αριθμός συμμετοχών ο διοργανωτής κληρώνει(γιατί είναι το πιο δίκαιο!) ποιος θα ανταλλάξει δώρο με ποιον!Αλλά δεν το ανακοινώνει φανερά σε όλους γιατί αλλιώς τι secret swap θα ήταν!!! Στον καθένα ξεχωριστά στέλνει mail και του αποκαλύπτει σε ποιον θα δώσει το χειροποίητο δώρο του!!Εννοείται και ότι αυτός που θα το μάθει ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ!!!!!Έτσι για να υπάρχει σασπένς!!!!

Εδώ φυσικά υπάρχει και μια παγιδούλα… Ότι για να στείλεις σε κάποιον το δώρο του πρέπει να ξέρεις και τη διεύθυνσή του!!Και πως ρωτάς χωρίς να σε υποψιαστεί ο άλλος ότι γι αυτόν προορίζεται το δώρο;;;;;

Γι αυτό σκέφτηκα το εξής : ο διοργανωτής ανακοινώνει τελευταία στιγμή τα αποτελέσματα,αφού έχει φτάσει η ημερομηνία που έχουμε ορίσει για την ανταλλαγή δώρων!!!!!

Τι λέτε κι εσείς κορίτσια;Συμφωνείτε; Εγώ λέω να το δοκιμάσουμε και βλέπουμε!!!! Σκέφτηκα να κάνουμε ένα christmas secret bloggers swap!!!

ΚΑΝΟΝΕς ΣΥΜΜΕΤΟΧΗς!!!!!!!!

  1. Το θέμα λοιπόν Χριστούγεννα!!!! Κι ο καθένας φτιάχνει ένα δώρο!! Ότι θέλει χωρίς να μας αποκαλύψει τι θα είναι αυτό!!!!!
  2. Λέω να αφήσουμε διορία όλο τον Οκτώβρη και να βάλει η καθεμιά στο blog της το bannerάκι (όπως και στο giveway) έτσι ώστε να το δουν κι άλλοι και να συμμετέχουν όσοι θέλουν!!!
  3. Η συμμετοχή είναι πολύ απλή!!!!Απλά αφήνετε σχόλιο ότι θέλετε να συμμετέχετε στο secret xmas swap!!!
  4. Μην ξεχνάτε μοναδικός όρος να έχετε blog!!!!!
  5. Όταν τελειώσει,πρώτα ο Θεός ο Οκτώβρης, θα τσεκάρω τις συμμετοχές και μαζί θα αποφασίσουμε πότε θέλετε να είναι η ημερομηνία ανταλλαγής!!Πιστεύω κοντά στα Χριστούγεννα!!!!Θα δούμε μέχρι τότε!!!!!

Αυτά!!!! Ελπίζω να σας αρέσει σαν ιδέα!!!! Πείτε μου!

Εγώ είμαι πολύ ενθουσιασμένη!!!

Σας φιλώ γλυκά κι ελπίζω να πάνε όλα καλά!!!!!!! 😉

48 σκέψεις σχετικά με το “Για μυστική ανταλλαγή δώρων κανείς;

    1. καλημέρα Ρένα μου!!! ναι ημουν σίγουρη ότι γενικά ανταλλάσετε δωράκια μεταξύ σας κι είναι πολύ ωραίο!!!Αυτό είναι λίγο διαφορετικό γιατί από ότι κατάλαβα κανείς δεν γνωρίζει τι φτιάχνει ο άλλος και τελευταία στιγμή μαθαίνεις που θα δώσεις το δώρο σου με βάση τη κλήρωση του διοργανωτή!!!!έχει πολλή μυστικοπάθεια δηλαδή!!!χαχαχα!!!! αν υπάρξει ανταπόκριση και θέλετε το δοκιμάζουμε!!!!!φιλάκια!!

      Μου αρέσει!

  1. Καλημέρα Μαριλένα… πολύ ωραία η ιδέα σου!!!!!! Όπως σου έγραψε και η Ρένα κάναμε και πέρυσι κάτι αντίστοιχο και πραγματικά είναι πολύ ωραία ιδέα η ανταλλαγή δώρων… πάω λοιπόν να βάλω το bannerάκι στο blog μου, γιατί φυσικά θα συμμετέχω στο παιχνίδι!!!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!

    Μου αρέσει!

  2. Kαλημέρα Μαριλένα!!Μού αρέση πολύ σάν ιδέα καί φυσικά θά συμμετέχω καί εγώ στήν μυστική ανταλλαγή δώρων!Εχω ενθουσιαστει πάρα πολύΠάω νά βάλω τό bannerάκι στό blog μου,καί μετά πάω γιά μπανάκι!!Φιλάκια πολλά!!

    Μου αρέσει!

  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ! ΠΟΛΥ ΩΡΑΙ Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΚΑΙ ΠΕΡΥΣΙ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΝΕΙ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΩ,ΓΙΑΤΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΜΠΑΖΑΡ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΑΣ.
    ΧΑΙΡΙΜΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ.
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!!!!!!!!
    ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΓΓΡΑΦΗ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ .

    Μου αρέσει!

  4. Μαριλένα καλημέρα από Χρυσομέλισσες, έβαλαλα το μπάνερ στο μπλόγκ μας αλλά δεν ξέρω, από χθες βράδυ προσπαθώ να σου γράψω ένα σχόλιο και δεν μπορώ.

    Δηλαδή μόλις πάω να γράψω ένα γράμμα με πετάει έξω από δω όπως λένε.

    Μάλλον δεν με συμπαθεί το μπλογκ σου καθόλου.

    Το είπα στον γυιό μου, το κοίταξε και μου είπε ότι δεν είναι από μένα ( Σε άλλους στέλνω σχόλια κανονικά), δεν ξέρω καλά τα περί ηλεκτρονικών και δεν μπορώ να βγάλω άκρη.

    Απλά στο ανέφερα γιατί θέλουμε να πάρουμε μέρος στην ανταλλαγή δώρων.

    Σ ευχαριστώ πολύ.

    Μου αρέσει!

    1. Γλυκιά μου Χρυσομέλισσα φυσικά και είσαι καλοδεχούμενη εδώ!!!!!
      Έχω στείλει ερώτηση στο forum του blog και περιμένω απάντηση γιατί κι εγώ με την τεχνολογία έχω θέμα!!!!! Σε φιλώ και χαίρομαι πολύ για την συμμετοχή!!!!! 🙂

      Μου αρέσει!

  5. Καλημέρα Μαριλένα! Καλώς σε βρήκα! 🙂
    Με χαρά θα συμμετέχω κι εγώ στη μυστική ανταλλαγή δώρων!!!
    Έχω να σου προτείνω και κάτι που σκέφτηκα για να μείνει πραγματικά κρυφή η ανταλλαγή ακόμα και από αυτούς που θα λάβουν το δώρο (αν μπορείς φυσικά να διαθέσεις λίγο χρόνο παραπάνω εσύ που θα κάνεις την κλήρωση). Μπορούν όσοι θέλουν να συμμετέχουν να στείλουν σ’ ένα mail σ’ εσένα τις διευθύνσεις τους κι έτσι εσύ θα ενημερώσεις αυτούς που θα στείλουν τα δωράκια μετά την κλήρωση χωρίς να ξέρουμε από πού θα λάβουμε.
    Πολλά φιλιά!

    Μου αρέσει!

    1. Καλημέρα και καλώς όρισες!!!
      Να σου πω την αλήθεια κι εγώ το σκέφτηκα κάπως έτσι!!! 😉
      Κι αν συμφωνήσουν όλοι τότε θα ναι πραγματικά έκπληξη ποιος θα στείλει σε ποιον!!!! Μες στο μυαλό μου είσαι!!!!Να σαι καλά φίλη μου!!!Καλή συνέχεια!

      Μου αρέσει!

  6. καλώς σε βρήκα Μαριλένα μου , και σας μοναδική οπαδός των Χριστούγέννων έτρεξα να προφτάσω θα ανεβάσ το baneraki σου στο Μαριλισε ΣΕ ΦΙΛΏ

    Μου αρέσει!

  7. Φυσικά και είμαι μέσα!!!! Πολύ ωραία η ιδέα της μυστικής ανταλλαγής δώρων. Και η καθεμία που θα λάβει το δώρο της να το ανακοινώσει και να το δείξει σε μιά ανάρτηση για να το δούν και οι υπόλοιπες.

    Μου αρέσει!

  8. Καλώς σε βρίσκουμε! Αν δεν μας γνωρίζεις να συστηθούμε. Είμαστε η kathy και η Callie από το μπλογκ Ανθομέλι. Μας άρεσε πολύ η ιδέα της ανταλλαγής και μάλιστα Χριστουγεννιάτικης! θα θέλαμε να συμμετέχουμε κι εμείς. Απλά θα σε παρακαλούσαμε να μας θεωρήσεις 2 ξεχωριστές συμμετοχές παρόλο που το μπλογκ είναι ένα. Το μπάνερ το βάλαμε ήδη στο ανθομέλι.

    Μου αρέσει!

    1. Καλησπέρα στις δυο αγαπημένες αδερφούλες!!!Καλώς ορίσατε και σας ευχαριστώ για την συμμετοχή σας!
      Δυο συμμετοχές για εσάς!!!Καλή συνέχεια!!!Φιλάκια!!!

      Μου αρέσει!

  9. Καλώς σε βρήκα !!!Είμαι η Άσπα από το «κατάθεση ψυχής» και λατρεύω τις ανταλλαγές δώρων…τα Χριστούγεννα…και τα πέπλα μυστήριου!!!Θέλω πολύ να συμμετάσχω!!!Πάω να βάλω το banner!!!Φιλάκια!!!

    Μου αρέσει!

  10. Καλησπέρα Ρένα καλώς σε βρήκα. Πολύ ωραία ιδέα. Συμμετέχω και εγώ,Πάω να βάλω το banner, ελπίζω να τα καταφέρω γιατί έχω νομίζω μια δυσκολία γι. αυτό. Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα.

    Μου αρέσει!

  11. Μα πώς νόμιζα οτι ειχα δηλώσει κι εγω συμμετοχή??!! Τέλος πάντων, κι εγώ μέσα! Λείπει ο Μάρτης?? χαχα!! Φιλιά !

    Μου αρέσει!

  12. Καλημέρα σας!Πολύ θα ήθελα να συμμετέχω και εγώ…αν και το μπλογκ μου είναι για διατροφή-δίαιτα πιάνουν και τα χέρια μου και κάνω κατα καιρούς διάφορες χειροτεχνίες..Θα μπορούσατε να μου πείτε λίγο την διαδικασία…είμαι εντελώς αρχάρια όπως θα δείτε κι απ το ιστολόγιο μου..ευχαριστώ!

    Μου αρέσει!

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.