secret santa swap

Secret Santa’s Swap 2013 – Μυστική ανταλλαγή δώρων!!!

Εντάξει δεν πιστεύω να το ξεχάσατε;; Σας είχα κάνει μια μικρή υπενθύμιση πριν λίγο καιρό και τώρα ήρθε η ώρα (που λέει κι η Μαρινέλα!!) για την επίσημη ανακοίνωση!!

Πέρσυ λοιπόν εκεί που ψαχούλευα στο διαδίκτυο τι βλέπουν τα ματάκια μου σε ξένα blog; Secret Christmas swap, ελληνιστί μυστική ανταλλαγή δώρων για τα Χριστούγεννα μεταξύ των bloggers!! Τη καταπληκτική ιδέα λέω από μέσα μου κι ευθύς τρέχω και τη μοιράζομαι με φίλους και γείτονες bloggers που θα συμφωνήσουν πιστεύω μαζί μου (δημοκρατικά πάντα 😉 ) ότι για πρώτη φορά που παίξαμε και κάναμε την μεταξύ μας ανταλλαγή ήταν πολύ ευχάριστη εμπειρία κι αν δεν κάνω λάθος δεν είχαμε καθόλου παρατράγουδα!! Όλοι οι bloggers που συμμετείχαμε το απολαύσαμε, γνωριστήκαμε κι άλλοι που δεν γνωριζόμασταν και γενικά ήμασταν μια ωραία ατμόσφαιρα!!

Οι κανόνες είναι απλούστατοι:

  1. Συμμετέχουν μόνο bloggers
  2. Αυτός που το διοργανώνει αποφασίζει το θέμα της ανταλλαγής, που στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι Χριστουγεννιάτικα δώρα
  3. Δίνεται ένα χρονικό περιθώριο για όσους bloggers θέλουν να συμμετέχουν ( και να υπερτονίσω το γεγονός ότι δεν είναι υποχρεωτικό να είναι κάποιος αναγνώστης του blog που το διοργανώνει!!)
  4. Τέλος, σημαντικότερο όλων, ο διοργανωτής , αφού βγει ο τελικός αριθμός συμμετοχών, κληρώνει ποιος θα ανταλλάξει δώρο με ποιον! Απλά δεν το ανακοινώνει φανερά σε όλους!! Αλλιώς τι secret swap θα ήτανε;;;; 🙂 Στέλνει mail στον καθένα ξεχωριστά και του αποκαλύπτει σε ποιον θα στείλει το δώρο του. Εννοείται κι ότι όποιος μαθαίνει το μυστικό του ταίρι …τσιμουδιά!!! Για να χουμε σασπένς!! 

Πέρσυ, ζωή να χουμε, μαζευτήκαμε 48,49 άτομα (όχι καλέ το ξανακοίταξα 25 ήμασταν τελικά!!!) κι ανταλλάξαμε τα μυστικά μας δώρα!! Κι είχε πολλή αγωνία όντως γιατί πχ, εγώ κληρώθηκα να στείλω στην Δήμητρα αλλά σε εμένα μου κληρώθηκε δώρο από το Βαϊλάκι !!! Έχουμε και  λέμε λοιπόν:

Κανόνες συμμετοχής

  1. Χριστούγεννα το θέμα! Ο κάθε blogger φτιάχνει κάτι χειροποίητο! Είτε decoupage,είτε ζωγραφική, είτε κάρτα, είτε κόσμημα,είτε πλεκτό! Φαντασία έχουν τα γειτονάκια μου μπόλικη και ταλεντάρες είναι!! Δεν σας φοβάμαι!!! Σε περίπτωση που εξαντλήσετε το ενδεχόμενο του χειροποίητου τότε δεν πειράζει να είναι κι αγοραστό!! Μην μου αγχώνεστε!!!Δεν μας αποκαλύπτεται ποτέ ούτε τι δώρο φτιάχνεται ούτε σε ποιον τελικά θα σας κληρωθεί να το στείλετε!!!
  2. Η διορία είναι μέχρι και 30 Νοεμβρίου!!! Μπορείτε να βάλετε το banner του secret swap μας στα blogs σας κι έτσι θα το δουν περισσότεροι κι όποιος θέλει συμμετέχει!
  3. Η συμμετοχή απλή! Πρέπει να έχετε blog και να αφήσετε εδώ το σχόλιό σας!
  4. Αρχές Δεκέμβρη θα κάνω την μυστική κλήρωση και αφού στείλω στον καθένα τη διεύθυνση που πρέπει να στείλει το δώρο του, θα μπορείτε πριν τα Χριστούγεννα ( μην το αφήσουμε τελευταία στιγμή!!) να στείλετε ωραιότατο πακέτο το δωράκι σας στο μυστικό σας ταίρι!!

Αυτααααααααά!!!! Εύχομαι να το διασκεδάσουμε, να χαρούμε, πάνω από όλα να ήμαστε σίγουροι για τη συμμετοχή μας , να δεσμευτούμε στον εαυτό μας ότι θα ανταποκριθούμε να πάρει το δωράκι του το μυστικό μας ταίρι!! Φυσικά άνθρωποι ήμαστε, αλλά να μην στεναχωρήσουμε άθελά μας και Χριστουγεννιάτικα κιόλας κάποιον που περιμένει το δωράκι με ανυπομονησία!!

Εδώ είναι το banner που μπορείτε να πάρετε στα σπιτάκια σας!

Φιλάκια πολλά πολλά , καλή μας επιτυχία και συνεργασία κι ότι απορία έχετε μην διστάσετε!! Διανυκτερεύω!!!! ♥♥

81 σκέψεις σχετικά με το “Secret Santa’s Swap 2013 – Μυστική ανταλλαγή δώρων!!!

  1. ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΜΟΥ!!!!
    ΘΑ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ΠΑΛΙ;
    ΩΡΑΙΑ!!!!!
    ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΚΙ ΕΓΩ ΛΟΙΠΟΝ!!!!
    ΟΧΙ ΠΟΥ ΔΕ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΑ ΜΕΡΟΣ!!!!
    ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!
    ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΦΤΙΑΞΩ;
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    Μου αρέσει!

  2. Παρ’ ότι εγώ σε αυτά δεν είμαι καλή, ειδικά δε όταν διάβασα το «χειροποίητο» μου κόπηκαν τα ήπατα… λες να το προσπαθήσω; Το κακό είναι πως δεν έχω ούτε φαντασία, ούτε καλλιτεχνική φύση… Ουφ…. Και θέλω τόσο πολύ να συμμετάσχω… 😦
    Να πάρω κάτι έτοιμο; Ρε θα τα κάνω χάλιαααααα μόνη μου 😦
    Καλά, θα προσπαθήσω να φτιάξω κάτι, κι αν δεν πετύχει, θα πάρω έτοιμο, χαχα! 😀 😀
    Φιλάκια πολλάάαααααααα ♥♥♥
    (σου απαντάω στο μέηλ αμέσως!!)

    Μου αρέσει!

      1. Μόλις είδα το σχόλιο που άφησες στην Αριστέα και έχω λιώσει!! Εχεις απίθανο χιούμορ, σε πάω πολύ!! 😉 Νόμιζα χειροποίητη δημιουργία σε στυλ κόσμημα κλπ.. Για καρτούλα κάτι μπορώ να κάνω ,θα ήθελα όμως και να χαρίσω κάτι που μπορεί να είναι έτοιμο-αγορασμένο αλλά θα είναι με αγάπη δοσμένο! (ουπς έκανα και ομοιοκαταληξία!) Μπορώ να λάβω μέρος; Α, βάλε με, με την αγαπημένη μου Pink Angel που ούτε εκείνη φτιάχνει χειροποίητα χιχι δίκαια πράγματα! Καλό απόγευμα!!

        Μου αρέσει!

      2. Χαχαχα!! Ωραία ομοιοκαταληξία Κατερίνα μου!! Φυσικά και να λάβεις ακόμα κι έτσι!! Μην μου αγχώνεσαι, τροποποίησα λίγο και τους κανόνες συμμετοχής!!! Α!!! Με όποιον κληρωθείς!! Είτε το φτιάξεις είτε από καρδιάς το αγοράσεις μας αρέσει!! Σε ευχαριστώ και για το όμορφο σχόλιο!!! Μάκια Κατερινάκι μου!! 😉

        Μου αρέσει!

  3. Kαλημέρα Μαριλένα μου!!!Πολύ όμορφη η ιδέα σου νά επαναλάβεις πάλι εφέτος,τήν ανταλλαγή δώρων!!!Είχα λάβει μέρος πέρισυ!Γιά εφέτος θά θά δώ,λόγω πολλών υποχρεώσεων,καί λόγω τής προχωρημένης εγκυμοσύνης τής κόρης μου!!!Θά προσπαθήσω!!!Καλή επιτυχία!!!Πολλά φιλάκια!!!

    Μου αρέσει!

  4. Θέλω και γω!!!! Το σκεφτόμουν αυτές τις μέρες και χάρηκα πολύ όταν είδα την ανάρτησή σου!! Δεν μπορώ να πω πως είμαι αστέρι στα χειροποίητα, αλλά κάτι θα φτιάξω!! :)))
    Τι ωραία!!!! :))))

    Μου αρέσει!

  5. Ναι, ναι, ναι, ναιιιιιιιιιιι! Να το πω ξανά ή το καταλάβαμε! Είμαι μέσα με χέρια και με ψυχή και με τα μπιρμπιλωτά τσαχπινογαργαλιάρικα ματάτσια μου! οκ Μαύρα είναι αλλά μην το πείτε παραέξω ναι;
    Φιλιάααααααααα!

    Μου αρέσει!

  6. Μαριλένα μου καλησπέρα!Είχα πάρει μέρος και πέρσι στην μυστική ανταλλαγή δώρων και είχα αγωνία και για το δώρο που θα λάβαινα αλλά και για το δώρο που θα έστελνα.Δεν μπορείς να φανταστείς την χαρά μου όταν έλαβα το δώρο μου από τον μυστικο μου Αγ,Βασίλη.Ετσι περίμενα και φέτος με μεγάλη ανυπομονησία να το διοργανώσεις και πάλι.Είμαι πολύ χαρούμενη.Καλές γιορτές να έχουμε!!!

    Μου αρέσει!

  7. Πολύ ωραία και γλυκιά ιδέα!
    Ακόμη δεν είμαι σίγουρη αν θα προλάβω να συμμετάσχω… Δε θέλω να σου πω κάτι τώρα που μπορεί να αναιρέσω, δεν είναι σωστό!
    Παίρνω το μπανεράκι σου όμως και θα επανέλθω με νέο σχόλιο σ΄αυτή την ανάρτηση αν είναι να συμμετάσχω.
    Φιλιά πολλά!

    Μου αρέσει!

  8. Μαριλένα μου μπράβο για την ιδέα σου και εύχομαι ολόψυχα καλές δημιουργίες σε όλες σας!
    Για συμμετοχή δεν το σκέφτομαι καν. Σε κατασκευή δεν το έχω… σε καταστροφή έχω μια έμφυτη ροπή…
    Φιλιά πολλά!

    Μου αρέσει!

    1. Σε ευχαριστώ πολύ κανελλάκι μου!! Εσύ καταστροφή;; Δεν το πιστεύω!!! Πάντως με χαρά αν θες να συμμετέχεις και με μια κάρτα με λίγα ταλαντούχα σου λόγια!! 😀 φιλάκια πολλά!!!

      Μου αρέσει!

  9. Καλησπέρα…. χαίρομαι που γνώρισα το μπλοκ σου και μου δίνεται η ευκαιρία να συμμετέχω σε αυτή την πανέμορφη γιορτή….μπράβο για την ιδεα σου της μυστικής ανταλλαγής …διαβασα όλη την ανάρτηση αφού ειναι η πρώτη μου φορά εμενα στη γιορτή αυτή swap secret santa αλλλά και στο μπλοκ σου είμαι νέα..λίγο καιρό…θέλω να ξέρεις πως μου αρέσει να στηρίζω και να συμμετέχω σε ωραίες ιδεες της γειτονιάς , δε το κάνω για τα δώρα , αλλά θα ειναι ωραία όλη αυτή η αγωνία του με ποιον θα κληρωθείς αλλά και για σενα την ίδια που το διοργανώνεις
    δηλώνω και γω συμμετοχή

    Μου αρέσει!

    1. Καλώς το δελφινάκι μου!! Να σαι καλά για τα καλά σου λόγια! 😀 😀 Είναι μια πολύ όμορφη εμπειρία όντως που έχει και την αγωνία της και την χαρά της ομαδικής συμμετοχής!! Ελπίζω να το χαρείς δελφινάκι μου!! Φιλάκια πολλά!!!

      Μου αρέσει!

  10. Ναι μου αρέσει και είμαι μέσα πολύ μέσα στο γιορτινό κλίμα ! Μαριλένα μου πέρυσι δεν ήμουν , αλλά φέτος εδώ!
    Φιλάκια πολλά
    Παίρνω το μπάνερ και πάω για νάνι!!

    Μου αρέσει!

  11. Καλησπέρα και από εμένα και συγχαρητήρια για την ιδέα!
    Αν και δεν φημίζομαι για τα καλλιτεχνικά μου, θα προσπαθήσω και εγώ να φτιάξω κάτι για τη χαρά της συμμετοχής!

    Μου αρέσει!

    1. Καλώς ήρθες Κατερίνα μου!! Εύχομαι να το απολαύσεις και να το χαρείς το ομαδικό μας παιχνίδι ανταλλαγής!!! 😀 Αγάπη και φαντασία αν βάλεις τον πετύχαμε το σκοπό!!! Φιλάκια πολλά!!!

      Μου αρέσει!

  12. Καλημέρα!!! Πρώτη φορά στο blog σου κι έχω πολλά να δω.
    Δηλώνω κι εγώ τη συμμετοχή μου στην ανταλλαγή δώρων. Έβαλα ήδη το banner στο blog μου. Βρίσκω καταπληκτική την ιδέα!!!!!!! Με κάνει να αισθάνομαι ξανά παιδί.
    Θα τα ξαναπούμε. Πρέπει να σκεφτώ τί θα φτιάξω. Φιλιά!!!

    Μου αρέσει!

    1. Καλησπέρα και καλώς ήρθες Ελένη μου!!! Χαίρομαι που σου άρεσε η ιδέα!! Εύχομαι να το διασκεδάσεις και να περάσεις όμορφα!!! Πήρα και το δεύτερο σχόλιο σου αλλά για να μην κάνω λάθος μετά στην καταμέτρηση το σβησα!! Μην αγχώνεσαι είσαι μέσα!!! 😀 😀 Φιλάκια πολλά πολλά!!!

      Μου αρέσει!

  13. Εννοείται οτι δηλώνω συμμετοχή. Τρελαίνομαι για εκπλήξεις και αυτή η ιδέα ειναι φοβερή….
    Έχω ήδη βρεί τι Χριστουγεννιάτικη νεραιδοδημιουργία θα φτιάξω…
    φιλάκια!!!!!

    Μου αρέσει!

  14. Λοιποοοον περισυ δεν ειχα λαβει μερος αλλα φετος ειναι η χρονια μου!!!!χαρηκα παρα παρα πολυ μολις ειδα την αναρτηση σου και ολο αυτο το δωροχριτουγεννιατικο παρτυ που ερχεται!!!!!πολυ χαιρομαι και πολυ πολυ πολυ χαρα θα προσπαθησω να φτιαξω κατι ξεχωριστο για καποιον αλλο μπλογκογειτονα!!!!

    Μου αρέσει!

  15. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΕΝΑΔΑ,ΗΡΘΑ ΚΑΙ ΕΓΩ!!
    ΔΗΛΩΝΩ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ,ΑΝ ΚΑΤΙ ΠΑΕΙ ΣΤΡΑΒΑ ΘΑ ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ.
    ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΤΕΛΕΙΑ ΠΕΡΥΣΙ,ΑΝ ΕΞΕΡΕΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΤΡΑΓΟΥΔΑ ΤΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ.
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!
    ΕΤΟΙΜΑΖΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΤΙ ΟΠΩΣ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΚΑΛΑ.
    ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΔΡΟΣΕΡΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    Μου αρέσει!

  16. Καλησπέρα, Μαριλένα!
    Ξαναήρθα για να σου πω να με υπολογίζεις κι εμένα!!
    Είμαι πανέτοιμη! :))
    Φιλάκια!
    Υ.Γ, Μιας και το όλο θέμα είναι μυστικό, αλλά εγώ πρώτη φορά παίρνω μέρος, ρωτώ για σιγουριά: δε θα κάνουμε ανάρτηση να δείξουμε τι φτιάξαμε, έτσι δεν είναι;

    Μου αρέσει!

    1. Σε ευχαριστώ πολύ Έλλη μου για την συμμετοχή σου!!!! 🙂 Θα περάσουμε πολύ ωραία!!! Όχι δεν δείχνουμε ούτε τι φτιάχνουμε , ούτε αργότερα όταν μάθουμε το αποτέλεσμα της μυστικής κλήρωσης ποιος είναι το μυστικό μας ταίρι!!! Το δωράκι θα το δείξει στο blog του ο παραλήπτης του και φυσικά θα ευχαριστήσει και τον αποστολέα!!!! 🙂 🙂 Φιλάκια πολλά πολλά!!!!

      Μου αρέσει!

  17. Πάντα μου άρεζε η ανταλλαγή δώρων! Ιδιαίτερα όταν είναι μυστική…
    Σ’ ευχαριστούμε που το σκέφτηκες και μας δίνει την ευκαιρία να ανταλλάξουμε ευχές με νόημα..
    Ετοιμάζω το δώρο μου….

    Μου αρέσει!

      1. Καλησπέρα Αφροδίτη μου!! Όχι, το αντίθετο!! 🙂 το δωράκι θα μας το δείξει στο blog του ο παραλήπτης του!! Δεν θα ξεχάσει φυσικά να αποκαλύψει και να ευχαριστήσει τον αποστολέα!!! Την Κυριακή θα κάνω ανάρτηση σχετική και θα μπορεί ο καθένας να στέλνει άμεσα το δωράκι του στο μυστικό του ταίρι!! Σε φιλώ!! 🙂

        Μου αρέσει!

  18. Mαριλένα καλημέρα. Είδα φώς και μπήκα στο blogοσπιτό σου. Είμαι η Μαριέτα, έχω μαζί με τον σύζυγό μου το http://dimiourgia-epikinonia.blogspot.gr/. Σήμερα είδα την ανάρτησή σου για το swap. Μου αρέσει πολύ η ιδέα και δηλώνουμε συμμετοχή στη γιορτή ανταλλαγής δώρων και χαράς. Καλό βράδι, Μαριέτα.

    Μου αρέσει!

    1. Ναι ναι!! Δήλωσες συμπεθέεερα! Τη μέρα που χες πονόδοντο και μοίραζες καρδιές στη γειτονιά!!! Χαχαχα!! Όχι που θα μου ξέφευγες!!! Σε φιλώ και καλό σ/κ!!! 🙂

      Μου αρέσει!

  19. Ax τι ωραία ιδέα!! Πολύ θα ήθελα να συμμετέχω αλλά δυστυχώς δεν έχω το χρόνο και είμαι σίγουρη πως το ταίρι μου θα πάρει καθυστερημένα το δωράκι του! Για αυτό εύχομαι καλές δημιουργίες στους συμμετέχοντες και πολλά συγχαρητήρια σε σένα Μαρία μου για την όμορφη διοργάνωση!! Πολλά φιλούθκια 😉

    Μου αρέσει!

    1. Καλησπέρα Βασιλική! Σε ευχαριστώ για την επίσκεψη! Το δωράκι μπορείς να το στείλεις μέχρι 20 Δεκέμβρη περίπου οπότε αν σε ενδιαφέρει ακόμα το σκέφτεσαι και μου λες μέχρι αύριο!! ΌΠως κι αν έχει σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια!! Φιλάκια και καλό σ/κ να χεις!! 🙂

      Μου αρέσει!

  20. πρόλαβα???? Μπορώ να δηλώσω συμμετοχή? Κι αν ναι, πρέπει να κάνω και ανάρτηση με το δώρο με σημερινή ημερομηνία? Καλώς σε βρήκα…μ΄ένα σωρό απορίες!

    Μου αρέσει!

    1. Καλησπέρα και καλώς ήλθες!! Μια χαρά πρόλαβες!!! 🙂 Όχι δεν κάνεις ανάρτηση τι δώρο θα φτιάξεις!! Το δουλεύεις μυστικά κι όταν με το καλό το στείλεις θα μας το δείξει στο blog του ο παραλήπτης του!! Μπορείς να δεις κι εδώ για περισσότερες πληροφορίες!! https://marilenaspotofart.wordpress.com/2013/11/30/etimi-gia-mistiki-antallagi/
      Φιλιά και σε ευχαριστώ για τη συμμετοχή!!

      Μου αρέσει!

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.