Χριστουγεννιάτικα · δωράκια · secret santa swap

My secret santa 2023 🎅🎁

Καλησπέρα φίλοι μου!!! Ελπίζω να είστε όλοι καλά!! Πλησιάζουν με βήμα ταχύ οι γιορτές πλέον κι όλα γύρω έχουν ντυθεί με τα γιορτινά τους με στολίδια, λαμπάκια, φωτάκια, κάτι που βοηθά να αποκτήσουμε λίγη παραπάνω γιορτινή διάθεση!! 

Την Παρασκεύη υποδέχτηκα κι εγώ τον μυστικό μου Αγιοβασίλη!! Το πακέτο μου έφτασε στολισμένο, ντυμένο γιορτινά!! 🎁

Φέτος το μυστικό μου ταίρι είναι η Μαρία από το https://travelinlitteraturemariaplatake.blogspot.com

Χριστουγεννιάτικα στολίδια, φροντισμένα στην λεπτομέρειά τους και μια καρτούλα με ολόθερμες ευχές!! 🎅🎁 Μαράκι μου σε ευχαριστώ πολύ για τα υπέροχα δωράκια που μου χάρισες!! Να υποδεχτείς τις φετινές γιορτές όπως λαχταράς συντροφιά με τους αγαπημένους σου!!😘💖  

 

 

 

Σιγά σιγά τα πακετάκια φτάνουν στους προορισμούς τους!! Ήδη κάποια έχουν παραδοθεί κι όταν γίνουν οι σχετικές αναρτήσεις θα τα θαυμάσουμε. Κι άλλα είναι καθ οδόν!! Υπομονή λοιπόν μέχρι να παραληφθούν όλα!! 🌹

Μέσα από την καρδιά μου σας εύχομαι υγεία πάνω από όλα και δύναμη να αντιμετωπίζουμε την καθημερινότητα!

Μην ξεχνάτε ότι Χριστούγεννα δεν είναι τα ακριβά δώρα ούτε τα φανταχτερά πλουμίδια!! 🍬

Μια αγκαλιά ζεστή ας είναι για όλους, ένα οικείο βλέμμα και μια γλυκιά κουβέντα!!!

Να στε όλοι καλά και να προσέχετε τους εαυτούς και τους αγαπημένους σας!! Καλά Χριστούγεννα!! 🎄💋💋

 

5 σκέψεις σχετικά με το “My secret santa 2023 🎅🎁

  1. Χαίρομαι που σου άρεσε τι δώρο μου Μαριλένα μου
    Σου εύχομαι και πάλι Καλές Γιορτές με την οικογένεια σου υγεία χαρά δημιουργία
    Πολλά φιλιά

    Μου αρέσει!

  2. Με το καλό να τα χαρείς τα δωράκια σου Μαριλένα μου πολύ όμορφα…
    Ναι το δώρο είναι το συναίσθημα της αγαπης και της χαράς!…και του χρόνου να είσαι καλά να κάνεις πάλι τον μυστικό Αι Βασίλη.
    Καλά Χριστούγεννα ΦΊΛΗ ΜΟΥ ΜΕ ΥΓΕΊΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΠΑΝΤΟΥ!! φιλιααα ✨🎄🧡🎁

    Μου αρέσει!

  3. Α, δωράκια όμορφα από το Μαράκι μας το γλυκό! Να τα χαρείς βρε κουκλοσυμπεθερόνιμου, που έχεις ρίξει μαύρη πέτρα πίσω σου και μας έχει ξεχάσει ή μπορεί και όχι 😉 Πολλά γλυκά φιλιά και καλές γιορτές ✿

    Μου αρέσει!

  4. Πολύ όμορφα τα δωράκια από την Secret Santa σου, Μαριλένα μου. Μπράβο, να τα χαρείς, με το καλό και του χρόνου. Έλαβα κι εγώ ένα υπέροχο πακετάκι από την Αη Βασιλίτσα μου και σήμερα ανάρτησα τα καλούδια στο μπλογκοσπιτάκι μου, εδώ https://craftartista.blogspot.com/2024/01/secret-santa-swap-2023.html Πολλά πολλά φιλιά, φίλη μου και Καλή Χρονιά!!! (Μία)

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε