decoupage · Χριστουγεννιάτικα · δωράκια · κορμοί · ξύλα

Χριστουγεννιάτικο κλαδί φοίνικα!!

Ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων γιατί ακόμα δεν ξέρω πως να πω αυτό που μάδησα από τον φοίνικα!!! Οι μισοί μου λένε κλαδί, οι άλλοι μισοί φλοιός, δυο -τρεις μου το πανε κορμός οπότε λέω αφήστε γιατί στο τέλος θα ξεχάσω κι αυτά που ξέρω!! 🙂 🙂

Ξημέρωμα Τετάρτης σηκώθηκα ωραία ωραία από το κρεβατάκι καθότι μου ρθε!! Κι άμα μου ρχεται πρέπει!! Όχι καμιά νυχτερινή βολτούλα εις το μέρος (!!!)!! 🙂 Άλλο μου ρθε!! Έμπνευσις!!! Και χαίρομαι κι είμαι πολύ συγκινημένη που όλη μου την ενήλικη ζωή, η έμπνευση με πιάνει βαθύ σκοτάδι πρός χάραμα!!!! 🙂 Τρελό κέφι!! Πλέον την υπακούω τυφλά, κουφά, ξυπόλυτα αλλιώς δεν με αφήνει να κλείσω μάτι!! Κι επειδή είναι δύσκολη τύπισσα βαράω προσοχή εις  στάση κλαρινέτου κι ευπειθώς αναφέρω παρούσα και περιμένω διαταγάς κι εντολάς!! 🙂

Βγαίνω λοιπόν η τρελή στο μπαλκόνι 03.00 η ώρα, παίρνω το κλαδί/φλοιό/κορμό του φοίνικα από κει που τα χω στοιβαγμένα όλα, ναι εννοείται και βούτηξα καμπόσα!! Ή την κάνεις την βούτα ή δεν την κάνεις!! 🙂 Λευκό αστάρι. Στέγνωμα. Λευκή μπογιά. Στέγνωμα. Κόλλα για decoupage. Όχι στέγνωμα!! Βρήκα μια χαρτοπετσέτα με Χριστουγεννιάτικο μοτίβο από τα πέρσυ, την σκίζω προσεχτικά με το χέρι και την τοποθετώ προσεχτικά πάνω στην κόλλα! Με προσοχή μην κάνει ζάρες και τσακίσεις! Στέγνωμα. Μετά περνάω από πάνω από το μοτίβο μια γερή δόσης κόλλας. Στέγνωμα. Ωραία τώρα θέλω χιόνι, σκέφτομαι!! Υλικά καπούτ. Ευτυχώς έχει περισσέψει πάστα διαμόρφωσης, την περνάω γύρω – γύρω από το μοτίβο, σε όλη την επιφάνεια του κλαδιού/φλοιού/κορμού. Στέγνωμα. Πάνω στο μοτίβο περνάω λίγες δόσεις πάστας ίσα να κάνω εφέ χιονιού. Στέγνωμα. Παίρνω χρυσή πατίνα και λευκό perle pen και τονιζώ εναλλάξ το εφέ χιονιού όπου έχω περάσει την πάστα διαμόρφωσης. Στέγνωμα. Βερνίκι. Ακόμα και τώρα που σας τα γράφω στεγνώνει!! Γκρρρρρ!! 🙂 🙂 🙂 

Πρωί Τετάρτης για φωτό αβέκ πλεζίρ!! Που πήγε ο ήλιος καλέ;; Αναμονή μέχρι να σκάσει μύτη!! Εννοείται ακόμα στέγνωμα το βερνίκι!!! 🙂 Προορίζεται για δώρο σε φίλη και με την ευκαιρία για συμμετοχή στο Χριστουγεννιάτικο πανηγύρι της Κάτιας μας!!

Σας φιλώ γλυκά και μην ξεχνάτε: Δεν γυρνάμε ποτέ την πλάτη στην δύσκολη κυρία!!! Ούτε πλευρό, εννοείται!! Είναι αδίστακτη τιμωρός!!! Kisses!!!!

 

40 σκέψεις σχετικά με το “Χριστουγεννιάτικο κλαδί φοίνικα!!

  1. αααα Μαριλένα δεν παίζω!εγώ ξενυχτάω και κάθομαι σα το βλάκα κι εσύ φτιάχνεις αριστουργήματα?μου άρεσε πάρα πολύ το κλαδί/φλοιός/κορμός 😛
    θέλω κι εγώ να μάθω να δημιουργώ με την τεχνική ντεκουπάζ,όταν γυρίσω Αθήνα θέλω να φτιάξω δύο καρέκλες και μια στήλη,αν και κολλάω κάπως μήπως τα δικά μου βγουν….τερατουργήματα!Αλλά το κοίταζα πολύ το καλοκαίρι,και με είχε εντυπωσιάσει πολύ αυτή η τεχνική,και τώρα κι εσύ..Go on,θάμπωσε μας κι άλλο,μπορείς!χεχε!
    άλλο ένα ξημέρωμα τεμπελιάς δικό μου έλαβε τέλος,σε φιλώ!!!! μουατς!

    Μου αρέσει!

    1. Καλημέρα Νικολέτα μου! Κι εμένα συνήθως τα ξημερώματα με βρίσκουν στο κρεβατάκι μου! 🙂 Αλλά είπαμε διανυκτερεύω λόγω έμπνευσης!!! Χαχαχα!! Θα τα καταφέρεις με το decoupage!! Μην αγχώνεσαι καθόλου! Εξάσκηση θέλει, όρεξη και φαντασία!!! Κι η μια μεταμόρφωση θα διαδέχεται την άλλη!! 🙂 Καλή συνέχεια να χεις!! Μάκια!!!!

      Μου αρέσει!

  2. Συμπεθέρα και μην ξεχάσεις το στάδιο…….»στέγνωμα»!!! Αχαχαχα!!! 🙂 Απολαυστικότατη περιγραφή, όπως ταιριάζει άλλωστε σε μια σωστή συμπεθέρα!!! Και το αποτέλεσμα, χάρμα οφθαλμώνε!!!! Γλυκά φιλιά και καλή σου μέρα Μαρινέλα μου!! 🙂

    Μου αρέσει!

  3. χαχαχα καλημερούδια Μαριλενούδα…γέλασα πολύ με το τρόπο παρουσιασης και τα λόγια σου…σαν τη τρελλή η ώρα 3 και όλα τα αλλα που γράφεις σε όλη την ανάρτηση…. μια χαρά πάντως , πανέμορφο αυτό που φτιαξες παρόλο που ήσουν του ύπνου και τέτοιες ώρες :)) να το χαρεί η φίλη σου και καλή επιτυχία στο πανηγύρι… για να μη μείνω με την απορία , τι ώρα ξαναξάπλωσες μετά ; :)))

    Μου αρέσει!

    1. Ε μα πες μου Δελφινάκι μου ποιος λογικός άνθρωπος τα χαράματα ξενυχτά και ψαχουλεύει στα μπαλκόνια φλοιούς για κατασκεύες;;; 🙂 🙂 Χαχαχα!! Μου συμβαίνει αρκετά συχνά πάντως οπότε δεν νιώθω ότι χάνω τον ύπνο μου!! Μου αρέσει!! 🙂 Τέλειωσα κατά τις 05.45 και ξάπλωσα αλλά ξύπνησα νωρίς, γύρω στις 10 παρά!! Σε ευχαριστώ δελφινάκι μου και καλή μας επιτυχία στο πανηγύρι!! Σε φιλώ γλυκά!! 🙂

      Μου αρέσει!

  4. Μαριλένα μου,ζωγράφισες πάλι!!!!!Πανέμορφη η χριστουγεννιάτικη δημιουργία σου!!!Μού άρεσε πολύ καί η παρουσίαση πού έκανες!!!!Καλή συνέχεια!!!!!Φιλάκια!!!(γιορτάζεις???εάν ναι,ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!)

    Μου αρέσει!

  5. ωρε τα βάλλαμε με τα καημένα τα δέντρα φέτος. Εγω τσουρωμαδάω μανώλιες εσυ φοίνικες χαχαχαχ καλά το λέω οτι θα μας κλέισει το Δασαρχείο μέσα…
    Πάντως έγινε ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ. Δεν έχω καταλάβει ακόμα τι είναι η πάστα διαμόρφωσης και πως δουλεύεται…
    φιλιά

    Μου αρέσει!

    1. Χριστίνα μου το κατά δύναμην!! Ίσα ίσα που απομακρύνουμε τα πεσμένα και σχεδόν ετοιμόρροπα κλαδιά (και φλοιούς!!!) 😉 !! Μη σου πω και χάρη τους κάνουμε!! Ε, είδες κωλοτούμπα;;; 🙂 🙂 Χαχαχα!! Ευχαριστώ πολύ! Η πάστα διαμόρφωσης δίνει όγκο και ανάγλυφη υφή στα έργα. Σαν να είναι τρισδιάστατα!! Είναι και πολύ εύκολη στην εφαρμογή! Λίγη εξάσκηση θέλει! Φιλάκια πολλά!!

      Μου αρέσει!

  6. Λοιπόν θ ακούσεις εμένα που είμαι χωριάτισα (like Βάνα Μπάρμπα,remember???) Το υλικό σου λέγεται ΦΛΟΙΟΣ, ούτε κλαδί, ούτε κορμός.
    Οσο για χιόνι, αν έχεις τα εξής υλικά στο σπίτι,φτιάχνεις όποτε θέλεις,όση ποσότητα θέλεις.
    Ιση ποσότητα:
    μαγειρικής σοδας
    ατλακόλ
    λευκού ακρυλικού
    τ ανακατεύεις καλά να ενσωματωθούν κι έχεις το πιο ωραίο χιόνι που έχεις φαντασθεί! Χρησιμοποιείται αμέσως.Κι εγω τώρα πάω να χιονίσω,έξω βέβαια κάνει βροχές και καταιγίδες…
    Φιλιά πολλά και αμα χρειαστώ Φαρμακείο θα θυμάμαι οτι διανυκτερέυεις

    Μου αρέσει!

    1. Ε αλησμόνητος ο Κωστάκης που του γυάλισε η χωριάτισσα!!!! 🙂 🙂 Χαχαχα!!!! Πες τα!! Πες τα Χαρά μου!! Εγώ τα λεγα περί φλοιού και με κοροϊδεύαν!! Αχ έχε χάρη που δεν επιβάλλομαι, αλλιώς!!!! Ουέ!!! Χαχαχα!!! Δώσε και σώσε με τα φώτα σου Πεπίτα ντι Τζάντε μου!!! 🙂 Τέτοια λέγε μου να μου κλειδώσει δια παντός η μάνα μου την κουζίνα!!! Ε θα γίνει του χιονιά λέμε!!!! Αστέρι μου!! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!! Κι εγώ σου εύχομαι να ρχονται καράβια και αεροπλάνα τίγκα στη γυψόγαζα!! Να γίνει της γυψόγαζας στη Ζάκυνθο!!!! 🙂 🙂 🙂 Φιλάκια πολλά πολλά!!

      Μου αρέσει!

      1. Αννούλα του χιονιά απο του Συνούρη(με την καλή έννοια,βεβαιως) ,θέλω μία χάρη:
        πως έβαλες τούτες τις φατσούλες στις αναρτήσεις σου; Καιρό θέλω να το ρωτήσω για να τις χρησιμοποιώ ενίοτε και τώρα που σε βρήκα τίγκα στην αυπνία,είπα να το εκμεταλλευτώ.
        ΑΝ θες μου αποκαλύπτεις το μυστικό.
        Οσο για τη μανούλα,έχει μεγάλη καρδιά,όπως κάθε μάνα και δε θα σου αρνηθεί μία κουταλίτσα σόδα, τ άλλα είναι το δεξί χέρι κάθε crafter,άρα κατάδικά σου. Προσεξε μη φτιάξεις μεγάλη ποσότητα,εγω μία κουταλιά του γλυκού απο το καθενα φτιάχνω τη φορά.Μία φορά που περίσσεψε,έπηξε και δε ξαναχρησιμοποιείται.
        Περιμένω εντυπώσεις.
        Φιλάκια Καληνύχτας

        Μου αρέσει!

      2. Α Χαρά μου χθες ευτυχώς δεν ξαγρύπνησα!! Χαχαχα!! 🙂 Τα φατσάκια τα φτιάχνει απευθείας ο wordpress όταν πατάς την άνω κάτω τελεία : και δίπλα ακριβώς αυτό ) . 🙂 🙂 🙂 Μυστικό αποκαλύφθηκε!!!! Παλιά μου έβγαζε και κόκκινη καρδούλα όταν πάταγα ❤ αλλά μου κάνει νερά τώρα!! Έτσι απλά αντιγράφω μια που κυκλοφορεί αδέσποτη στο διαδίκτυο και την επισυνάπτω εδώ ♥ !!
        Χαχαχαχα!! Γενικά αναφερόμουν στη κουζίνα της μαμάς! Φυσικά κι η σοδίτσα δεν είναι τίποτα!! Αλλά αν βάλεις μαζί ανά τα χρόνια και κάτι ξύλα κανέλλας,αλουμινόχαρτα γιατί όταν τα δικά μου τελειώνουν πως θα κάνω την τεχνική;;; Μακαρόνια μακριά, κοφτό μακαρονάκι, φακιές, αλεύρι για να δημιουργούμε παρέα με παιδάκια ή και μόνη μου πιο παλιά, α μην ξεχάσω και πατάτες που γίνονται τέλειες σφραγίδες με σχήματα που κάνουμε στο εσωτερικό τους, ε όλα αυτά κι άλλα που μου διαφεύγουν σε σύνολο θα μου την κλειδώσει!!! Χαχαχα!! Trust me!!!!
        Ευχαριστώ πολύ πολύ my precious για την συμβουλή!! 🙂 Όταν το κάνω εννοείται και θα σου πω εντυπώσεις!! Θα γίνει του χιονιά!! Χαχαχα!! Φιλάκια πολλά και καλό μας σ/κ!!!

        Μου αρέσει!

  7. Εξαιρετική έμπνευση… και χαλάλι ο ύπνος που΄χασες!!
    Τέλειο το δημιούργημά σου κι ελπίζω να το χαρεί η φίλη σου…
    Καλή συνέχεια σε ότι κι αν κάνεις…
    Φιλιά….♥
    **Αννιώ**

    υγ….Στέγνωσε ή ακόμα περιμένεις;

    Μου αρέσει!

  8. Καλά, εντάξει… το κοιτώ και ψάχνω λέξεις τόση ώρα για να σου πω πώς μου φάνηκε… και όλες οι λέξεις μου φαίνονται λίγες σε σχέση με αυτό που θέλω να πω!!!
    Είναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!!!
    Μπράβο!
    Φιλάκια πολλά!
    (πάω προς αναζήτηση φοίνικα τώρα…)
    :))

    Μου αρέσει!

    1. Α!! Στάσου μύγδαλα!! Ε, όχι, όχι!! Στάσου ,φοίνικα!!!! Πάρε με κι εμένα καλέ!!! Όπου χωράφι και καημός όπου φλοιός και δάκρυ!!! Χαχαχα!!! Να σαι καλά Έλλη μου κι ελπίζω να τον τσουρομαδήσεις τον φοίνικα!!!! 🙂 🙂 Με την καλή την έννοια πάντα!!!! 😉 Μάκια!!!

      Μου αρέσει!

  9. Πω πωωωωωωωωωω τι τέλειοοοοοοοοοοοοοοοοοοο ❤ 😀 😀 😀 Δεν ήξερα ότι έχεις ταλέντο! Πολλά πολλά συγχαρητήρια! Νομίζω ότι μου έφτιαξες τη διάθεση 🙂
    Τον τελευταίο καιρό που κάθομαι και φιλοσοφώ λίγο-πολύ τα πράγματα, νομίζω ότι η μονη διέξοδος από κάθε πρόβλημα της ζωής, ακόμη κι από μια επαναλαμβανόμενη, κουραστική καθημερινότητα, είναι μια προσπάθεια να απαλύνεις την ψυχή και το μυαλό σου. δημιουργώντας, δημιουργώντας ό,τι σου προσφέρει ευχαρίστηση.
    Και πάλι πολλά μπράβο και σ' ευχαριστούμε που το μοιράστηκες μαζί μας! Να περνάς τέλεια εύχομαι με όλη μου την καρδιά και χαρούμενες χριστουγεννιάτικες δημιουργίες 😀 😉
    Φιλ'ακια :*

    Μου αρέσει!

    1. Να σαι καλά αστεράκι μου μικρό!!! 🙂 Χαίρομαι πολύ αν κατάφερα να σου φτιάξω το κέφι!! Συμφωνώ απόλυτα για την διαπίστωσή σου σχετικά με το δημιουργικό διέξοδο!! Ας αλαφρώνουμε και λίγο την ψυχή μας!! Κι εγώ δεν είμαι και στα top μου αλλά το παλεύω!!! Κι όταν βγαίνω από πάνω πολύ το χαίρομαι!!! Φιλάκια πολλά πολλά κι εγκάρδια χαμόγελα!!! 🙂 🙂

      Μου αρέσει!

  10. Μαριλενα εισαι ντιπ…τρελλη κι εσυ ..ακου ξημερωματα αλλα κι εμενα ετσι σε ασχετες ωρες μουρχονται οι ιδεες , συνηθως βραδυ μολις παω να κοιμηθω και παει ο υπνος, τελειο το φυλλο του φοινικος , ενα πανεμορφο χριστουγεννιατικο πρωτοτυπο στολιδι,καλα πού το ειχες ?στο μπαλκονι βγηκες 3 το βραδυ? εσυ φυλας και τι σπιτι security!!! Φιλιά!

    Μου αρέσει!

    1. 🙂 🙂 Ντιπ για ντιπ Μαίρη μου!! 🙂 Μια χαρά τα λες!!! Χαχαχα!!! Είναι οι ώρες μου τότε!! Καρατσεκαρισμένο λέμε!!! Είχα μαδήσει φοίνικες το καλοκαίρι από το ύπαιθρο κι επίσης έχω βρει και πολλά σπασμένα κεραμίδια!!! Ε, όλα αυτά κουρνιάζουν υπομονετικά στο μπαλκόνι από τότε και σιγά σιγά τα αξιοποιώ!!! 🙂 Εννοείται κι η μαμά έχει φρίξει!!! Αλλά είπαμε!!! Ένεκα η έμπνευσις!! 🙂 🙂 🙂 Καλό σου βράδυ Μαίρη μου!!! Σε φιλώ!!!

      Μου αρέσει!

    1. Απόψε υπνάκος στο κρεβατάκι μου!! 🙂 🙂 Χαχαχαχα!! Μην ήμαστε και πλεονέκτες!! 🙂 Εσύ το λες αυτό καννελάκι μου ταλαντούχο που αγγίζεις ευαίσθητες χορδές μόνο και με την άκρη του μολυβιού σου;;; (Δεν είπα πένα γιατί νιώθω το μολύβι πιο κοντά στο χέρι, σαν προέκτασή του!!) 🙂 Φιλάκια πολλά πολλά Μαρία μου!!!

      Μου αρέσει!

      1. Αχ, πόσο την ευχαριστήθηκα αυτή την βήμα-προς-βήμα ανάρτηση, δεν περιγράφεται! Είμαι τόσο αναλυτική που για να στρωθώ θέλω μια φώτο με όλα τα υλικά συγκεντρωμένα. Μετά βήμ-βήμα. Μετά κάποιος να με πιάσει από το χεράκι.. Κορίτσια, δεν το βλέπω να στρώνομαι προτού έρθω Ελλάδα! Πάντα κάτι ΔΕΝ κάνω καλά. Νομίζω ότι κάποια πρέπει να μου δείξει από κοντά. Χα χα. Αλλά σήμερα νομίζω έκανα μια αρχή, καθώς ένα θέμα με τις πάστες διαμόρφωσης το έχω. Αχ, κλείνω το τεφτέρι μου, λοιπόν, που έχει γεμίσει από σημειώσεις κι επιστρέφω στις άλλες μου δουλίτσες.. ευχαριστώ όμως που μας σκέφτεστε κι εμάς τις αρχάριες!

        Κρητικά φιλιά από την ομογένεια της Μελβούρνης 🙂
        Καλό Σαβ/κο να έχουμε

        Μου αρέσει!

      2. Σε σκεφτόμουν αγριμάκι μου που ήθελες tutorial!!! Είμαι σίγουρη μια χαρά θα τα πας με τις σημειώσεις σου και μπόλικη εξάσκηση!! Μπορείς να ψάξεις και βιντεάκια στο youtube με βήμα βήμα δημιουργία decoupage!! Σίγουρα θα κατατοπιστείς!!! 🙂 🙂 Πολλά πολλά φιλάκια στην Μελβούρνη και καλό σ/κ!!!

        Μου αρέσει!

  11. Καλέ, γιατί να κοιμηθείς απόψε?????? ‘Αντε παιδάκι μου να συνεχίσεις …μπάς και σου τελείωσαν οι φλοιοί????? Εγώ μόλις βγήκα από το ‘ατελιέ’ μου…ελπίζω να στεγνώσουν όλη νύχτα!!! Πολύ όμορφο έγινε Μαριλένα μου, γειά στα χεράκια σου…και καλή συνέχεια!!!
    Σ’ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου,γλυκειά μου!!! Φιλάκια πολλά!!!!

    Μου αρέσει!

    1. Χαχαχα!! Μαριαννάκι μου!! 🙂 Σε ευχαριστώ πολύ!! Τον έριξα τον υπνάκο μου όμως!! Μην είμαι και πλεονέκτρα!! Φλοιοί υπάρχουν!!! 🙂 Τον ατελείωτο έχουν τόσους που μάδησα!!! 🙂 Να σαι καλά!! Φιλάκια πολλά και καλό μας σ/κ!!!

      Μου αρέσει!

  12. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΜΟΥ,ΗΣΥΧΑΣΑ,ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Η ΜΟΝΗ ΤΡΕΛΗ,ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΤΟ ΚΛΑΜΠ!!!
    ΤΙ ΦΛΟΙΟΥΣ,ΚΛΑΔΙΑ,ΒΡΥΕΣ,ΚΟΥΚΟΥΝΑΡΕΣ[ΠΕΥΚΟΥ,ΕΛΕΤΟΥ,ΤΟΥΓΙΑΣ],ΔΙΑΦΟΡΑ ΦΥΛΛΑ,ΕΧΟΥΝ ΜΑΖΕΥΤΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ,ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΜΕ.
    ΦΛΟΙΟ ΑΠΟ ΦΟΙΝΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΛΑΔΙ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΡΠΟΥΣ ΤΟ ΕΧΩ ΤΣΑΚΙΣΕΙ,ΟΠΟΤΕ ΠΑΩ ΚΑΒΑΛΑ Η ΘΕΣ/ΝΙΚΗ ΦΕΡΝΩ,ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΔΩ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΦΟΙΝΙΚΕΣ ΓΙΑΤΙ ΠΑΓΩΝΟΥΝ.
    ΤΕΛΕΙΟΣ ΕΓΙΝΕ Ο ΦΛΟΙΟΣ!!!!!Ο ΠΑΡΑΛΗΠΤΗΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ!
    ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΗΝ ΦΙΛΗ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΣΤΑ ΣΟΔΑΣ ΤΗΝ ΕΚΑΝΑ ΠΕΡΥΣΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ!!!ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΚΚΟΔΕΣ ΠΡΟΣΘΕΤΕΙΣ ΚΑΙ ΑΜΜΟ.
    ΕΠΙΣΗΣ ΜΕ ΑΤΛΑΚΟΛ,ΣΤΟΚΟ ΚΑΙ ΑΚΡΥΛΙΚΟ ΚΑΝΕΙΣ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΣΕ ΟΤΙ ΧΡΩΜΑ ΘΕΛΕΙΣ,ΤΟ ΒΑΖΕΙΣ ΣΕ ΜΠΟΥΚΑΛΑΚΙ ΜΕ ΜΥΤΙ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΟ.
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΙΣ ΝΥΧΤΟΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΠΝΗΓΥΡΙ!!!
    ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

    Μου αρέσει!

    1. Ήμαστε πολλές εννοείται!!! Τι μόνη θα με αφήσετε;;; 🙂 🙂 Εσύ κιόλας που χεις και τη φύση κοντά!! Τέλεια!!! Βρε τι κορίτσια έχω εγώ!! 🙂 Ευχαριστώ πάρα πολύ που μοιράζεστε συμβουλές και οδηγίες!! Είστε απίθανες κορίτσια μου!!! 🙂 Καλές δημιουργίες Άννα μου και ευχαριστώ πολύ!! Φιλάκια πολλά και καλό σ/κ!!!

      Μου αρέσει!

  13. Μαριλένα μου, τι βλέπουν τα ματάκια μου!;;; Μα πόση έμπνευση αυτή η νύχτα;! Υπέροχο αυτό που έφτιαξες!! Να το χαρεί η φιλενάδα σου!
    Η αλήθεια είναι πως έχω κλείσει την πόρτα στη νυχτερινή έμπνευση τον τελευταίο καιρό.. πφφ! 🙂
    Να έχεις ένα υπέροχο Σάββατο! Φιλάκια!

    Μου αρέσει!

    1. Γλυκό μου περιστεράκι πάντα βαθιά νύχτα με πιάνουν οι εμπνεύσεις μου!!! 🙂 Εδώ και χρόνια! Δεν ξέρω γιατί!! Ευτυχώς κοιμούνται όλοι και δεν τους ενοχλώ! Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, το χάρηκα πολύ από ότι μου είπε!! Καλό σ/κ να έχεις καλό μου!! Φιλάκια πολλά!! 🙂

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε