τεχνική μεταφορά εικόνας · δωρεάν διαδικτυακά μαθήματα · ξύλα · video

Εύκολοι και οικονομικοί τρόποι για μεταφορά εικόνας!

Καλησπέρα φίλοι μου! Εύχομαι να είστε καλά και να περνάτε κάπου όμορφα και ξεκούραστα το σ/κ σας. Σε προηγούμενες αναρτήσεις σας είχα αναφέρει ότι το καλοκαιράκι δεν ασχολήθηκα πολύ με τις χειροτεχνίες που τόσο αγαπώ. Λίγο η ζέστη, λίγο η διάθεση, γενικά καύσωνας και δημιουργία δεν συμβαδίζουν στα δικά μου δεδομένα. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι έκατσα άπραγη. Είχα συντροφιά το youtube και μάθαινα καινούρια πραγματάκια σχετικά με κατασκεύες και χειροποίητες δημιουργίες.

Είμαι σίγουρη ότι πολλές φορές θα σας έχει φανεί χρήσιμο κάτι που είδατε εκεί και θέλατε μετά να πειραματιστείτε. Τους τελευταίους μήνες πχ, ήθελα να δοκιμάσω την τεχνική transfer image. Μεταφορά εικόνας. Είχα δει από χρόνια να την χρησιμοποιούν bloggers και πολλά μαγαζιά με είδη χόμπυ κάναν σχετικά σεμινάρια για την εκμάθηση της εφαρμογής της. Μέχρι στιγμής δεν έχω καταφέρει να παρακολουθήσω κάποιο, ούτε έχω προμηθευτεί τα υλικά που χρειάζονται για την μεταφορά έστω να το δοκιμάσω μόνη μου στο σπίτι, οπότε από τις πρώτες αναζητήσεις μου στο youtube το καλοκαίρι ήταν αν υπάρχουν κι άλλοι τρόποι να μεταφέρεις εικόνα χωρίς να χρησιμοποιήσεις τα εξειδικευμένα υλικά που χρειάζονται!!

Και βρήκα, όπως αναφέρω και στον τίτλο, δυο πολύ εύκολους κι οικονομικούς τρόπους να κάνεις μεταφορά εικόνας σε ξύλο στο σπίτι. Εννοείται τους δοκίμασα και τους δύο πολύ άμεσα και μπορώ να σας πω ότι όντως πετυχαίνει η μεταφορά. 🙂 Γι αυτό εξάλλου και θέλησα να τους μοιραστώ μαζί σας, γιατί γνωρίζω πόσο δύσκολοι μπορεί να είναι οι καιροί, αλλά με λίγη προσπάθεια, λίγο ψάξιμο και μπόλικη φαντασία όλοι μπορούν να χουν πρόσβαση στην δημιουργία!! 🙂

Πρώτος εύκολος κι οικονομικός τρόπος λοιπόν να μεταφέρεις εικόνα σε ξύλο, χρησιμοποιώντας το γνωστό ηλεκτρικό σίδερο που βρίσκεται σε κάθε νοικοκυριό! Το βιντεάκι είναι στα αγγλικά κι είναι πολύ κατανοητό, αλλά κι αν κάποιος δεν γνωρίζει να σας πω τα βασικά. Καταρχήν το χαρτί που θα εκτυπώσετε για να το μεταφέρετε στην ξύλινη επιφάνεια, πρέπει οπωσδήποτε να εκτυπωθεί σε laserjet εκτυπωτή κι όχι σε inkjet εκτυπωτή. Αν δεν έχετε τέτοιον εκτυπωτή στο σπίτι μπορείτε πάντα να δώσετε έξω να σας το εκτυπώσουν. Μετά με την θερμότητα του ηλεκτρικού σίδερου, θα »σιδερώνετε» επανειλημμένως το χαρτί πάνω στο ξύλο. Όσο θερμαίνετε το χαρτί, τόσο θα μεταφέρεται η εικόνα πάνω στην ξύλινη επιφάνεια. Θα δείτε και στο βίντεο πόσο πολύ επιμένει στο »σιδέρωμα» κι ο δημιουργός του μέχρι να του αρέσει το αποτέλεσμα.

Ο δεύτερος εύκολος κι οικονομικός τρόπος να μεταφέρεις εικόνα σε ξύλο, είναι με το πασίγνωστο ασετόν! Το ξεβαφτικό νυχιών όπου κι αυτό φαντάζομαι βρίσκεται σε κάθε σπίτι. Όπως και στον πρώτο τρόπο μεταφοράς, έτσι κι εδώ πρέπει το χαρτί σας να ναι από εκτυπωτή laserjet για να μπορέσει να πετύχει η μεταφορά εικόνας. Μετά θα δείτε στο βιντεάκι η κοπέλα γυρίζει από την ανάποδη το χαρτί, το ποτίζει με ασετόν και μετά με ένα κουτάλι δημιουργεί τριβή για να μεταφέρει την εικόνα στο ξύλο. 

Εύχομαι να σας φανεί χρήσιμη η ανάρτηση και να θελήσετε να πειραματιστείτε και με τους δυο τρόπους! Υπομονή και φαντασία να έχετε κι αν θέλετε πείτε μου στα σχόλια αν το κάνετε πως σας φάνηκε το αποτέλεσμα!! Σε εμένα πέτυχαν κι οι δυο τρόποι κι είμαι πολύ χαρούμενη!! Με το ασετόν η εκτύπωσή μου κι εμένα ήταν ασπρόμαυρη, δεν το χω δοκιμάσει με έγχρωμη εκτύπωση, αν το κάνετε πείτε μου αν σας πέτυχε!! 🙂 Φιλάκια και να περνάτε όμορφα ότι κάνετε! ❤

17 σκέψεις σχετικά με το “Εύκολοι και οικονομικοί τρόποι για μεταφορά εικόνας!

  1. Με το σίδερο την ήξερα, δεν την έχω δοκιμάσει ακόμα.
    Αυτή με το ασετόν με ξάφνιασε ευχάριστα. Και είμαι περίεργη αν λειτουργεί στο χρωματιστό.
    Όντως χρειαζόμαστε οικονομικές λύσεις και καλά έκανες και το μοιράστηκες, Μαριλένα μου.
    Καλή εβδομάδα να έχουμε! ❤

    Μου αρέσει!

  2. Χρησιμότητες οι οδηγίες Μαριλένα μου, δεν τις ήξερα. Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ μου να κάνω μεταφορά εικόνας. Καλή εβδομάδα να έχεις.

    Μου αρέσει!

  3. Εγώ πάλι ήρθα να σου «μεταφέρω» να έρθεις από κει να δεις ονειρεμένες εικόνες από ένα εξωτικό ταξίδι! 😉 Πολλά γλυκά φιλιά κουκλοσυμπεθερόνιμου! ❤ Το κινητό δεν το κοιτάς ποτέ; 😉

    Μου αρέσει!

  4. Έχω δει τις μεταφορές με τα εξειδικευμένα υλικά και ενώ λατρεύω την ιδέα, φρέναρα λόγω του κόστους τους. Δεν ήξερα τους τρόπους που μας προτείνεις εσύ, σε χιλιοευχαριστώ!
    Θα το δοκιμάσω με την πρώτη ευκαιρία.
    Φιλιά πολλά!

    Μου αρέσει!

  5. Σε ευχαριστούμε πολύ για τις πληροφορίες.. Να σε έχει καλά ο Θεός..! Εύχομαι να βάλεις και άλλες, γιατί έχεις πάρα πολύ χρόνο να κάνεις ανάρτηση.

    Μου αρέσει!

    1. Σας ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και τα καλά σας λόγια! Πολλές φορές λόγω χρόνου ή διάθεσης δεν αναρτώ τακτικά αλλά όσο μπορώ προσπαθώ να μαι στην μπλογκόσφαιρα! Καλή συνέχεια να χετε!!

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε