Κινητή Βιβλιοθήκη Ευκαιρίας

 

Για τους φίλους που μένουν στην Αθήνα, εδώ και λίγο καιρό κάθε Τρίτη, Πέμπτη και Παρασκευή απόγευμα από τις 17:00 έως τις 20:00, λειτουργεί χώρος στην Βιβλιοθήκη Βολανάκη, Στουρνάρα 11, Εξάρχεια όπου μπορείτε να προμηθευτείτε πάνω από 300 επιλεγμένα βιβλία,200 ταινίες και 200 cd που συνεχώς ανανεώνονται που θα θέλατε να έχετε σε τιμές που θα θέλατε να έχουν, κι ο ΚΑΦΕΣ ΔΩΡΕΑΝ.
Και μην ξεχνάτε έτσι και βοηθάτε  και το δανειστικό χαρακτήρα της Βιβλιοθήκης Βολανάκη και την στήριξη της Bibliotheque  σε τέτοιους δύσκολους καιρούς να συνεχίσει να υπάρχει.

Περισσότερες πληροφορίες: facebook Βιβλιοθήκη Βολανάκη, facebook Κινητή Βιβλιοθήκη

 

Και κάτι ακόμα! Πέρσυ τέτοιο καιρό η Bibliotheque μας καλούσε να αναμετρηθούμε με την οικονομία των λέξεων και να δημιουργήσουμε μικροκείμενα μέχρι 172 γράμματα! Αναμένουμε με ανυπομονησία!!!

20 thoughts on “Κινητή Βιβλιοθήκη Ευκαιρίας

  1. Εξαίρετη πρόταση και φυσικά χώρος διαισθάνομαι Μαριλένα…….! Τέτοιες πρωτοβουλίες είναι ιδιαίτερα αναγκαίες και σημαντικές για τη Πόλη μας και την κοινωνία μας, που γενικά αρέσκεται στον εμπλουτισμό ….καφε μπαρο κοινωνίας.
    Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα φέρεται και η έκδοση που αναφέρεις , τα «ΟΛΙΓΟΛΕΚΤΑ» και θα ήθελα να μας κάνεις μια σχετική παρουσίαση.
    Ευχαριστούμε και πάλι. Όμορφη συνέχεια να έχεις καλή μου. Φιλιά

    • Νομίζω θα ναι πολύ όμορφος χώρος Γιάννη μου, εγώ τα αγαπώ και τα Εξάρχεια έχω πάρει πολλά βιβλία από τα υπόγεια βιβλιοπωλεία του οπότε κάτι τέτοιο με χαροποιεί ιδιαίτερα!!
      Τα ολιγόλεκτα είναι μια πρόταση που ξεκίνησε πέρσυ από την bibliotheque, και μας καλούσε, όποιον ήθελε να γράψει μέχρι 5 μικροκείμενα των 172 γραμμάτων!! Συμμετείχαμε και πολλοί από την γειτονιά εδώ!!
      Τον Δεκέμβρη θα βγει το βιβλίο με το καλό!!
      Φιλιά πολλά!!

  2. Πες μου ότι είμαστε μέσα στο βιβλίο με τα ολιγόλεκτα!
    Το πρώτο δεν με πιάνει δυστυχώς αλλά για το δεύτερο…μια προσμονή τη νιώθω :)))
    Φιλάκια πολλά Μαρλέν μου ♥

    • Το σίγουρο είναι Ελλη μου θα ναι μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση!!
      Θυμάμαι και πέρσυ που διαβάζαμε δείγμα από τα ολιγόλεκτα που αναρτούσε η bibliotheque κι ήταν όλα ένα κι ένα!!
      Φιλάκια πολλά πολλά!!!

  3. Ω! Πάρα πολύ ωραία! Αυτή η ιστορία με τα μικροκείμενα εννοώ!
    Θα έχεις καταλάβει ήδη ότι μου αρέσουν τα μικρά κείμενα, όπως άλλωστε και τα χαϊκού!
    Άλλο θέμα: Πολύ θα ήθελα να ανταποδώσω το ευγενέστατο φόλοου που έκανες στο βλογ μου, αλλά δεν ξέρω από γουόρδπρες η μεσήλιξ και βλέπω ότι δεν έχετε αυτό που λέει «Γίνετε μέλος αυτού του ιστότοπου»! Οπότε κι εγώ λέω «δεν πατάς εκείνο το «Follow» που είναι στο κάτω δεξιό άκρο της σελίδας της Μαριλένας, κι ότι βρέξει ας κατεβάσει»! Έτσι είπα κι έτσι έκανα!
    Αυτά…
    Καλό βράδυ!

    • Κι εμένα μου αρέσουν πολύ Αθηνά μου!!
      Μια χαρά με ακολούθησες, μην σε νοιάζει!!! Το βρήκες το κουμπί!!
      🙂 Η wordpress δεν έχει το google friend connect που έχετε εσείς στο blogspot αλλά όλα καλά όλα ανθηρά!!!
      Φιλάκια πολλά και σε ευχαριστώ!!!

  4. Ωραία πρόταση Μαριλένα μου. Εγώ βέβαια δεν μένω Αθήνα, αλλά ευτυχώς βολεύομαι με την δανειστική βιβλιοθήκη της πόλης μου.
    Τα ολιγόλεκτα θυμάμαι πέρσι ήταν μικρά διαμαντάκια.
    Φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο!

Σχολιάστε

