Αλέκτως

Photo by Francis A. Willey: In Excelsis

 

 

Εγγαστρίμυθη αγανάκτηση λικνίζεται,
γύρω μου.
Κι απόψε ξεφλουδίζω την μνήμη, βιβλίο άγιο.
Σάρκες λευκές, χάρτινες,
γύρω μου.
Ω! Πόσοι θρήνοι σκαλίζουνε το στέρνο.
Αθόρυβοι γραπώνονται, χαρακιές χνώτου σε τζάμι.
Κι ο ιδρώτας στον κρόταφο, σπλάχνο κεριού που στάζει,
γύρω μου.
Δεν είναι το αγκάθι που επωάζει στο λαρύγγι
είναι, που άλειψαν επιτάφιο φιλί τα χείλη.

Πριν ξεκολλήσει, χλωμό, σαβανωμένο,
υπνοβάτης κουτσός η προσευχή, βαδίζει
γύρω μου.

 

 

Το ποίημα ήταν η συμμετοχή μου στο διαδικτυακό παιχνίδι, Παίζοντας με τις λέξεις, που οργανώνει η Μαρία. Υποχρεωτικές οι λέξεις με το κόκκινο και τα κείμενα που μαζεύτηκαν  ξεχωριστά κι αξιόλογα!! Πολλά συγχαρητήρια στο κείμενο που διακρίθηκε καθώς και σε όλες τις συμμετοχές!! 🙂

Ευχαριστώ από καρδιάς το Μαράκι για την άψογη φιλοξενία κι όλους τους φίλους για την ανάγνωση, τον σχολιασμό, τις ψήφους! 

Ο τίτλος είναι επίρρημα της λέξης άλεκτος. (πηγή)

 

 

 

Το ποίημα φιλοξενείται στο διαδικτυακό περιοδικό Bibliotheque.

28 thoughts on “Αλέκτως

  1. Α καλά έψαχνα τον τίτλο όταν τον διάβασα αλλά με έβγαζε χαζέα το google! Μάθε μου κι άλλα Μαρλέν μου! Τρελαίνομαι!!!!!!!!!!!! Καλέ σε υποψιάστηκα! Τέτοια χρήση των λέξεων (γορθιές, μαχαίρια κι άλλα αιχμηρά αντικείμενα) μόνον Εσύ!
    Δεν λέω άλλα ….πήρες το 3 μου και τα είπε όλα !
    Σκάσε μου ένα φιλί για την εκδηλωτική χαρά μου ☺

    Θέλω μαθήματα online! ☺
    Θέλω να σου μοιάσω…
    Θέλω να σε φιλήσω! ♥
    (αν διαβάζει το κανελλάκι μου , ξέρει αυτή την εκδηλωτική χαρά μου από πρώτο χέρι)

    • Αν και τον βρήκα μέσω διαδικτύου, δυστυχώς δεν βγαίνει άμεσα στις επιλογές της google Αριστέα μου!! Ήθελε την μανούβρα του!! Καθόλου χαζέα!! 😉
      Αμ εγώ δεν σε ξέρω πόσο αυθόρμητη κι εκδηλωτική είσαι;; Σε έχουμε πάρει χαμπάρι!! Χαχαχα!! Σε ευχαριστώ ολόψυχα για όλα και τα υπόλοιπα, ξέρεις, τα είπαμε κατ ιδίαν!! Φιλιά πολλά πολλά!! ❤

  2. Μαριλένα μου πολλά πολλά συγχαρητήρια για την υπέροχη συμμετοχή σου!!
    Τη λάτρεψα!
    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

  3. Μαριλένα μου το ποίημα σου έχει πολύ δυνατούς στίχους… Άσε που όσο και αν ξεφλούδισα εγώ την μνήμη δεν κατάφερα να καταλάβω τι σήμαινε η λέξη αλέκτως και ανέτρεξα σήμερα στην πηγή.
    Μπράβο για την ωραία συμμετοχή!
    Καλό Σαββατόβραδο!

  4. Μια ακόμα εξαίρετη συμμετοχή…..!μπράβο Μαριλένα για τη δημιουργία σου, μπράβο σας για τη συμμετοχή.

  5. Καλημέρα κούκλα μου!!!Πολύ όμορφο τό ποιήμα σου!!
    Δυνατή η συμμετοχή σου!!!!Καλή Κυριακή Μαριλένα μου!!
    Καλά νά περάσεις!!!Πολλά φιλάκια!!!

  6. Συγχαρητήρια για το τόσο ωραίο ποίημα σου
    που συναρπάζει και αιχμαλωτίζει όποιον το διαβάζει
    με το δυναμισμό που εκπέμπει
    και τη γλαφυρότητα της γραφής σου.
    Λυπάμαι που στο τσακ έχασε τη βαθμολογία μου,
    όπως έγραψα και στα σχόλια κατά τη βαθμολόγηση,
    ελπίζω την επόμενη φορά να είναι το ίδιο δυνατό το κείμενό σου
    και θα κερδίσεις σίγουρα και τη δική μου βαθμολογία.
    Προς το παρόν… έχω τύψεις ότι το αδίκησα….
    Φιλάκια και συγχώρα με.

    • Σε ευχαριστώ ολόψυχα Φλώρα μου για τα ζεστά σου λόγια!! Ειλικρινά σου λέω να μην στεναχωριέσαι καθόλου!! Κάθε φορά δεν ξέρουμε ποιο κείμενο να πρωτοψηφίσουμε!! Σε καταλαβαίνω απόλυτα γιατί κι εγώ το ίδιο νιώθω!! 🙂 Τόσο που το αγκαλιάσατε μόνο αδικημένο δεν είναι!! Να σαι βέβαιη!! Ευχαριστώ πολύ και πάλι!! Φιλάκια πολλά σου στέλνω!!

  7. Με την πρώτη ανάγνωση κατάλαβα πως ήσουν εσύ, γιέεειιι. Τέτοιες χαραγματιές στο χαρτί μόνο εσύ τις καταφέρνεις, δυναμική κι ανεξίτηλη η γραφή σου. Respect! Άμα το ‘χεις, βρε παιδί μου, το ‘χεις. Δεν ξέρεις πόσο χάρηκα που σε είδα και πάλι σε δρώμενο – μετά απ’ την ανάπαυλα που ‘χες κάνει. Αφήνω τον θαυμασμό μου, χίλια μπράβο κι ένα γλυκό φιλί. ❤

  8. Εγώ δεν διστάζω να πω (κι ας με λένε γραφική) ότι ήθελα να μπορούσα να ψήφιζα 2-3 παραπάνω, επειδή υπάρχουν πολλά διαμάντια κάθε φορά. Αυτό εδώ ήταν άλλο ένα. Διαμάντι. Φιλιά πολλά ωρέ κουκλί συμπεθερόνι και να είσαι καλά να μας αναβαθμίζεις κάθε φορά 🙂

    • Αχ κι εγώ το λέω να χα να δίναμε!! Ξέρεις πόσα σλουρπ έχω ρίξει;; Χαχαχα!! Κάθε φορά τα ίδια λέμε αλλά μας αρέσουν τα δύσκολα τελικά!! Το θέλω να μην ξέρω τι να πρωτοδιαλέξω!!
      Φιλάρες Πέτρα μου και πολύ σε ευχαριστώ!! 🙂

  9. Ό,τι καλύτερο έχω διαβάσει τον τελευταίο καιρό.
    Συγχαρητήρια. Από την πρώτη στιγμή που το διάβασα ήξερα τι βαθμό θα δώσω.
    Καλή συνέχεια σε ό,τι κάνεις.

    • Σε είχα διαβάσει και τότε Πέτρο, στης Μαρίας, και με είχες αφήσει κάγκελο!! Με την καλή την έννοια!! 🙂 Σε ευχαριστώ από την καρδιά μου!! Με τιμάς απίστευτα!! ☺☺
      Μακάρι να το αξίζω! Να σαι καλά!!

Σχολιάστε

