Χριστουγεννιάτικα · δωράκια · secret santa swap

Secret Santa 2016 ~ Χριστουγεννιάτικη μυστική ανταλλαγή δώρων

Image result for hello november pine cone

Καλό μήνα να έχουμε!! Έχει πιάσει το κρυουλάκι για τα καλά μην μου πείτε!! Χαλιά, πουλοβεράκια, ζεστή σοκολάτα και χουχούλιασμα!!

Δεν πιστεύω να ξεχάσατε το μυστικό ετήσιο ραντεβουδάκι μας; Πάμε φόρτσα κι αεράτοι για την 5η συνεχόμενη Χριστουγεννιάτικη μυστική μας ανταλλαγή κι ότι διάθεση κι αν έχω αμέσως ξαναγίνομαι παιδάκι!! Πάμε για Secret Santa 2016!! 😉😉

Θα θελα από την αρχή της ανάρτησης, πριν σας ανακοινώσω κανόνες και λοιπά, αν κι οι περισσότεροι ήδη έχετε εξοικειωθεί με την διαδικασία όλα αυτά τα χρόνια, να κάνω ευγενικά αλλά με αυστηρό τόνο μια επισήμανση σε νέους συμμετέχοντες αλλά και παλαιότερους που έχω διαπιστώσει ότι δεν τηρούν τους κανόνες και στεναχωρούν το εκάστοτε μυστικό τους ταίρι. Δυο είναι οι βασικοί κανόνες: είναι  μυστικό το τι στέλνουμε και σε ποιον και ο παραλήπτης πρέπει να ευχαριστήσει τον αποστολέα και να αναρτήσει στο blog του το δώρο που του προσέφερε. 

Έχουν υπάρξει bloggers που είτε αμέλησαν να ευχαριστήσουν τον αποστολέα είτε δεν ανάρτησαν το δώρο που έλαβαν. Και φυσικά ο αποστολέας λογικό ήταν να στεναχωρηθεί, ακόμα και να θυμώσει. Μου κάνει τρομερή εντύπωση πως κάποιος δεν μπαίνει στην διαδικασία να ευχαριστήσει τον αποστολέα του δώρου του και φυσικά να το αναρτήσει.

Καταλαβαίνω ότι άνθρωποι ήμαστε και μπορεί να τύχει το οτιδήποτε γι αυτό και μεταξύ μας με mail πολλές φορές τα χουμε πει κι έχουν δοθεί οι απαραίτητες εξηγήσεις κι όλα ωραία και καλά με αποστολείς και παραλήπτες. Όταν όμως εγώ σαν διοργανώτρια ψάχνω για βδομάδες κάποιους bloggers είτε σε mail είτε στα blogs και δεν μου απαντούν ποτέ ή σβήνουν τα σχόλια που τους αφήνω, τότε για μένα το πράγμα παίρνει άλλες διαστάσεις. Γι αυτό και παρακαλώ να μην μπουν στην διαδικασία να συμμετέχουν γιατί ούτως ή άλλως δεν θα κάνω δεκτή την συμμετοχή τους. Νομίζω όσοι μιλάμε όλα αυτά τα χρόνια ξέρετε και τι άνθρωπος είμαι και άρα για ποιο λόγο αποφάσισα να κάνω αυτή την επισήμανση. Ξαναλέω ότι όλοι άνθρωποι ήμαστε, αλλά όταν κάποιος συμπεριφέρεται έτσι, χαλάει την δική μου διάθεση,την διάθεση του μυστικού του ταιριού και δεν θα επιτρέψω να ξανασυμβεί.

Στα ωραία μας τώρα, η διορία να δηλώσετε συμμετοχή είναι μέχρι και τις 15 Νοεμβρίου, έτσι ώστε να αρχίσετε να δημιουργείτε το δωράκι σας και να το στείλετε στο μυστικό σας ταίρι. Μην ξεχνάτε ότι καθόλη την διάρκεια των εορτών υπάρχει θέμα με τα ΕΛΤΑ, πακέτα χάνονται ή καθυστερούν να φτάσουν στον προορισμό τους. Γι αυτό για να μην μπλέξουμε με τον φόρτο των εορτών μέχρι μέσα Δεκέμβρη το πολύ θα ήθελα να χουν σταλεί και να χουν παραληφθεί όλα τα δώρα από τους Secret Santas!! Εσάς δηλαδή!! Παρακαλώ διαβάστε προσεχτικά τους κανόνες:

 

Κανόνες συμμετοχής

  1. Συμμετέχουν μόνο bloggers που διαμένουν εντός Ελλάδας. Η συμμετοχή απλή. Πρέπει να έχετε blog και να αφήσετε εδώ το σχόλιό σας.
  2. Αυτός που διοργανώνει αποφασίζει το θέμα της ανταλλαγής, που στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι τα Χριστουγεννιάτικα δώρα.
  3. Δίνεται ένα χρονικό περιθώριο για όσους bloggers θέλουν να συμμετέχουν ( και να υπερτονίσω το γεγονός ότι δεν είναι υποχρεωτικό να είναι κάποιος αναγνώστης του blog που το διοργανώνει.).
  4. Ο διοργανωτής , αφού βγει ο τελικός αριθμός συμμετοχών, κληρώνει ποιος θα ανταλλάξει δώρο με ποιον! Δεν το ανακοινώνει φανερά σε όλους!! Αλλιώς τι secret swap θα ήτανε;;;; 🙂 Στέλνει mail στον καθένα ξεχωριστά και του αποκαλύπτει σε ποιον θα στείλει το δώρο του. Εννοείται κι ότι όποιος μαθαίνει το μυστικό του ταίρι το κρατά κρυφό!! Για να χουμε σασπένς!! 
  5. Ο κάθε blogger φτιάχνει κάτι χειροποίητο. Είτε decoupage,είτε ζωγραφική, είτε κάρτα, είτε κόσμημα,είτε πλεκτό. Ότι θέλει!! Σε περίπτωση που εξαντλήσετε το ενδεχόμενο του χειροποίητου, τότε δεν πειράζει να είναι κι αγοραστό. Μην μου αγχώνεστε. Δεν μας αποκαλύπτετε ποτέ όμως ούτε τι δώρο φτιάχνετε ούτε σε ποιον τελικά θα σας κληρωθεί να το στείλετε!
  6. Η διορία συμμετοχής είναι μέχρι και τις 15 Νοεμβρίου. Μπορείτε να βάλετε το banner του secret swap μας στα blogs σας κι έτσι θα το δουν κι άλλοι για να συμμετέχουν!
  7. 16 Νοέμβρη θα κάνω την μυστική κλήρωση κι αφού στείλω στον καθένα την διεύθυνση που πρέπει να στείλει το δώρο του, θα μπορείτε εννοείται πριν τα Χριστούγεννα ( μην το αφήσουμε τελευταία στιγμή κι έχουμε πάλι θέματα με τα ΕΛΤΑ!!) να στείλετε ωραιότατο πακέτο το δωράκι σας στο μυστικό σας ταίρι!!
  8. Ο αποστολέας ετοιμάζει μυστικά το δώρο του και δεν αποκαλύπτει καθόλου ούτε τι φτιάχνει ούτε για ποιον. Το δώρο το δείχνει ο παραλήπτης στο δικό του blog αφού φυσικά ευχαριστήσει τον αποστολέα. Γι αυτό και πάντα στέλνουμε επώνυμα τα δώρα, γράφοντας και το όνομα του blog μας, για να ξέρει ο καθένας από ποιον παραλαμβάνει!!

 

 

Εδώ είναι το banner που μπορείτε να βάλετε στο blog σας! Εύχομαι και φέτος να το διασκεδάσουμε, να χαρούμε, πάνω από όλα να ήμαστε σίγουροι για την συμμετοχή μας , να δεσμευτούμε στον εαυτό μας ότι θα ανταποκριθούμε να πάρει το δωράκι του το μυστικό μας ταίρι!! Φυσικά άνθρωποι ήμαστε, αλλά ας μην στεναχωρήσουμε άθελά μας και Χριστουγεννιάτικα κιόλας κάποιον που περιμένει το δώρο του με ανυπομονησία!!

Μην ξεχνάτε ότι όσοι δηλώσετε συμμετοχή  θα σας ζητήσω την διεύθυνσή σας μέσω mail και μετά την μυστική κλήρωση που θα κάνω θα δώσω στον καθένα εμπιστευτικά την διεύθυνση του ατόμου που θα πρέπει να του στείλει το δώρο του!! Επειδή ξέρω ότι είναι δύσκολο για αρκετούς ή και για όλους μας να ξέρει κάποιος που δεν μας γνωρίζει καλά την διεύθυνση του σπιτιού μας  παρακαλώ πολύ , μα πολύ πολύ όμως , σας εφιστώ προσοχή κι εχεμύθεια με τα στοιχεία που μας εμπιστεύτηκε η μυστική μας φίλη blogger!! Να ξέρετε ότι και φέτος, μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία θα διαγράψω όλων σας τα mail με τα στοιχεία για να μην υπάρχει κάποιο θέμα!!

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ που όλα αυτά τα χρόνια είστε εδώ και στηρίζετε με θέρμη την μυστική μας ανταλλαγή!! Εύχομαι ολόψυχα να διασκεδάσουμε, να δημιουργήσουμε με κέφι και αγάπη τα δωράκια μας και να ευχαριστηθούμε την ανταλλαγή μας! Φιλάκια πολλά , καλή μας επιτυχία και συνεργασία κι ότι απορία έχετε μην διστάσετε, έχω ξαναπεί ότι διανυκτερεύω!!!! ❤🙂

 

44 σκέψεις σχετικά με το “Secret Santa 2016 ~ Χριστουγεννιάτικη μυστική ανταλλαγή δώρων

  1. Είναι τόσο ωραίο να μπαίνουμε στο κλιμα των γιορτών σιγά- σιγά και το να κάνουμε δωράκια εκπληξη είναι ο πιο ωραίος τρόπος!!
    Είμαι μέσα! Φιλιά κοριτσάκι και καλό μήνα!!

    Μου αρέσει!

    1. Σε ευχαριστώ για την συμμετοχή Νίκη μου!! Η γιορτινή ατμόσφαιρα μας φτιάχνει και την διάθεση!! Όποτε μπορέσεις στείλε μου την διεύθυνσή σου στο mail μου!! Φιλάκια πολλά!! 😘🎁

      Μου αρέσει!

  2. Καλημερούδια!
    Μαρλέν μου ωραίες οι επισημάνσεις σου αλλά θα ήθελα να προσθέσεις και τούτο: κάνει ο άλλος μια ανάρτηση και σε ευχαριστεί για το δώρο σου κλπ κλπ κλπ Κάνει και μια παρουσίαση του μπλογκ σου ( αν πριν του ήταν άγνωστο όπως και σε πολλούς άλλους) ε πέρνα κι εσύ ρε αδερφέ και πες ένα γεια, χάρηκα που έστειλα σε σένα κλπ κλπ. Το λέω γιατί προσωπικά μου έτυχε και με στενοχώρησε πολύ.
    Ένι γούει ελπίζοντας ότι φέτος θα είναι καλύτερα , υπολόγιζέ με!
    Φιλάκια πολλά.
    Καλό μήνα Μαρλέν μου!

    Μου αρέσει!

    1. Αριστάκι μου σε ευχαριστώ που συμμετέχεις ξανά στην ανταλλαγή μας!! Καμιά φορά νιώθω ότι ακόμα και τα βασικά πρέπει να τα επισημαίνω και μάλιστα πολλές φορές.. Ελπίζω φέτος να το ευχαριστηθείς περισσότερο το παιχνίδι μας και χωρίς τέτοιες στεναχώριες!! Θα σας προσέχω όσο μπορώ!! Φιλάκια πολλά!! 🎄😘

      Μου αρέσει!

  3. Και φέτος ζηλεύουμε εμείς από τα εξωτερικά. Ούφ και κλαψ. Καλές ανταλλαγές. Τι όμορφη και θετική ανάρτηση σε μία τόσο βροχερή και μουντή για μας εδώ πάνω μέρα.

    Μου αρέσει!

    1. Σε ευχαριστώ Κατινάκι μου!! Θα θελα πολύ να συμμετείχαν κι από εξωτερικό bloggers, αλλά σχεδόν πάντα χάνονταν τα πακέτα… Οπότε γι αυτό.. Να σαι καλά και να περνάς ακόμα καλύτερα κοπέλα μου!! 🌸😘 Σε φιλώ!!

      Μου αρέσει!

  4. Μαριλένα μου, φέτος μετά από πολύ καιρό θα συμμετάσχω ξανά και εγώ…Τα Χριστούγεννα άλλωστε είναι η αγαπημένη μου γιορτή…το σπιτάκι σου πάντα από τα αγαπημένα μου…οπότε ήρθε ο καιρός να ξεσκουριάσω!!!Φιλάκια!!!Καλό μήνα!!!

    Μου αρέσει!

    1. Άσπα μου σε ευχαριστώ πολύ κι εσένα για την συμμετοχή!! Εύχομαι να την χαρείς την ανταλλαγή μας και με το καλό να μας επιστρέψεις στην γειτονιά γιατί μας έλειψες!! Όποτε μπορέσεις στείλε μου την διεύθυνσή σου στο mail μου!! Σε φιλώ γλυκειά μου!! 😘🎁

      Μου αρέσει!

  5. Μαριλένα μου πολύ καλά έκανες και ανέφερες αυτές τις επισημάνσεις, γιατί δεν είναι ευγενικό να μην ευχαριστείς τον άλλον για το δωράκι που σου έστειλε, στο κάτω κάτω μην λαμβάνεις μέρος. Εγώ πάντως δηλώνω παρούσα και φέτος.
    Καλό μήνα και φιλάκια πολλά!

    Μου αρέσει!

    1. Σε ευχαριστώ κι εσένα Ελένη μου για την συμμετοχή!! Ήταν απαραίτητες αυτές οι επισημάνσεις γιατί θέλω κι εγώ πάνω από όλα να περνάτε όλοι όμορφα μες στις γιορτές κι όχι να στεναχωριέστε..
      Όποτε μπορείς Ελένη, στείλε μου κι εσύ την διεύθυνσή σου στο mail μου!! Φιλάκια πολλά!! 🎄😘

      Μου αρέσει!

  6. Μαριλένα μου καλό μήνα!
    Δίκιο έχεις, και καλά έκανες που τα ανέφερες αυτά. Πρόκειται άλλωστε για στοιχειώδεις κανόνες ευγένειας, και επιπλέον πάμε όλοι να περάσουμε καλά – όχι να χαλαστούμε!
    Μιας και έχουμε μέρες για τις συμμετοχές, θα ξαναπεράσω για να σου πω σίγουρα αν θα με υπολογίσεις κι εμένα ή όχι. Να δω λίγο το χρόνο μου, να σιγουρευτώ πως θα μπορώ να είμαι συνεπής.
    Φιλιά!

    Μου αρέσει!

    1. Έτσι ακριβώς Έλλη μου, συμφωνώ!! Κι όπως έγραψα άνθρωποι ήμαστε μπορεί να τύχει οτιδήποτε. Από το να χαθεί το δέμα και να το ψάξουμε μέχρι να χρειαστεί για προσωπικούς λόγους να αναβάλλει κάποιος την ανάρτηση προσωρινά. Αλλά όχι να χαθεί εντελώς και να μην δίνει εξηγήσεις, εκεί ξεφεύγουν λίγο τα πράγματα..
      Εννοείται κι όποτε θες και μπορέσεις να συμμετέχεις Έλλη μου!! Φιλάκια πολλά!! 😘🎀

      Μου αρέσει!

      1. Ε, ναι, άλλο το να συμβεί κάτι από αστάθμητο παράγοντα, κι άλλο να μην τηρείς τους κανόνες με τους οποίους συμφωνήσαμε όλοι… έτσι είναι!
        Μαριλένα μου πρόλαβα την προθεσμία; Θέλω να δηλώσω συμμετοχή, υπολόγισέ με και εμένα!
        Φιλιά πολλά! ♥

        Μου αρέσει!

  7. Μαριλένα μου καλό μήνα & καλή επιτυχία και στη φετινή ανταλλαγή. Είναι πολύ ωραία εμπειρία και θα συμμετέχω με χαρά, αν δεν είναι απαραίτητο το «δια χειρός» δώρο. Θα ήθελα πολύ να έχω τη γνώση και το χρόνο να δημιουργώ κατασκευές, αλλά είναι κομματάκι δύσκολο.
    Φιλιά πολλά!

    Μου αρέσει!

    1. Μαρία μου σε ευχαριστώ πολύ που συμμετέχεις και φέτος στην ανταλλαγή μας!! Είτε χειροποίητο είτε αγοραστό, σημασία έχει που θα έχει το δωράκι την αγάπη και την φροντίδα σου για τον αποστολέα!! Κι αυτό είναι το παν!! Θα θελα κι εσύ όποτε μπορέσεις να μου στείλεις στο mail την διεύθυνσή σου!! Φιλάκια πολλά!! 🎁😘

      Μου αρέσει!

  8. ουπς ! Τι ωραία !! Καλό μας μήνα κοριτσάρα μου !! Οι επισημάνσεις σου με βρίσκουν σύμφωνη (λες να το ξέχασα και εγώ) ..χαχα
    Εδώ θα είμαι γιατί μου αρέσει πολύ!!! Φιλάκια πολλά

    Μου αρέσει!

    1. Νικολίτσα μου σε ευχαριστώ πολύ που συμμετέχεις στο παιχνίδι μας!! Να σαι σίγουρη πως καθόλου δεν απευθύνεται σε σένα η επισήμανση που έκανα!! Ούτε χάθηκες ποτέ σε mail μου, ούτε σχόλιό μου έσβησες!! Σε εκείνους αναφέρομαι που το έκαναν..
      Όταν θα μπορέσεις στείλε μου την διεύθυνσή σου στο mail μου!! Φιλάκια καλή μου!! 😘🎄

      Μου αρέσει!

  9. Μμμμμ… Να ‘χεις ξοδέψει χρόνο, χρήμα (πολύτιμα και τα δυο) και μεράκι, για να διαλέξεις ένα δώρο κι ο παραλήπτης να σε αγνοεί σε βαθμό αδιαφορίας, και να σου ‘χει συμβεί αυτό, όχι μια φορά, αλλά δυο φορές, αξία ανεκτίμητη! 🙂 🙂 Όσο για το κουκλοσυμπεθερόνιμου το γλυκό και όμορφο, να έχει στενοχωρηθεί και να ‘χει σκάσει, επειδή κάποιοι είναι ασυνεπείς και αγενείς 😦 Σου στέλνω αγωνιστικό χαιρετισμό γλυκό μου συμπεθερόνι και καλό μήνα! (σε περιμένω «από κει» 😉 ) ❤❤❤❤

    Μου αρέσει!

    1. Αχ ήσουν κι εσύ από τους «τυχερούς» και μάλιστα δυο φορές συμπεθέρα μου.. Θα θελα πολύ να συμμετέχεις στην γιορτούλα μας αλλά θα καταλάβω απόλυτα αν δεν το θελήσεις φέτος!! Όπως κι αν έχει αγκαλιά και φιλί τεράστιο!! 😘🎀

      Μου αρέσει!

  10. Μου έτυχε πέρυσι σε μιαν άλλη ανταλλαγή με Χριστουγεννιάτικες κάρτες.
    Ποτέ δεν έμαθα αν η κάρτα που έστειλα μαζί με ένα γούρι που αγόρασα, δίνοντας χρήμα και χρόνο που λέει και η Πέτρα παραπάνω, έφτασαν στον προορισμό τους…είναι τραγικό, μα πιο τραγικό να σε «γράφουν» κανονικά…όταν είδα πως απάντηση δεν έπαιρνα για το αν έφτασε το δέμα ή όχι, προσπάθησα να επικοινωνήσω, αλλά τζίφος!
    Με την περιέργεια έμεινα!

    Βάλε με στη λίστα φυσικά!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

    Μου αρέσει!

    1. Μαρία μου σε ευχαριστώ κι εσένα για την συμμετοχή!! Το άσχημο είναι αυτό, όταν δεν δίνονται εξηγήσεις. Εγώ εκεί θυμώνω.. Και στεναχωριέμαι που δεν πέρασε καλά ο φίλος που συμμετείχε.. Εύχομαι να περάσουμε όλοι όμορφα στην ανταλλαγή μας!! Κι εσύ θα θελα να μου στείλεις με mail την διεύθυνσή σου Μαρία μου!! Σε φιλώ!! 🎄😘

      Μου αρέσει!

  11. Καλό μήνα, Μαριλένα μου!Πολύ χαίρομαι που και φέτος θα διοργανώσεις πάλι τη μυστική ανταλλαγή σου! Έχει γίνει θεσμός, πλέον και γλυκιά εξάρτηση!! Κι εγώ στη λίστα σου, φυσικά! Και ναι, συμφωνώ με όσα γράφεις για τα κακώς πεπραγμένα μιας ανταλλαγής ( της όποιας ανταλλαγής). Μου έχει συμβεί κι εμένα προσωπικά και πράγματι είναι απογοητευτικό. Όπως εξίσου απογοητευτικό και άσχημο είναι, το μυστικό ταίρι να παραλαμβάνει αλλά να μην… αποστέλλει :(.
    Καλή επιτυχία, Μαριλένα μου και μη μου στεναχωριέσαι! Είμαστε εδώ μαζί σου για να διασκεδάσουμε και να ευχαριστηθούμε την ανταλλαγή σου!
    Σε φιλώ και περιμένω με ανυπομονησία!!!

    Μου αρέσει!

    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαριάννα μου που συμμετέχεις και φέτος!! Όπως έγραψα και παραπάνω σε σχόλια εύχομαι να κυλήσει για όλους ομαλά η ανταλλαγή μας και να την ευχαριστηθούν όλοι!! Γιατί όσο χαίρεστε εσείς με την διαδικασία άλλο τόσο και περισσότερο την χαίρομαι κι εγώ μαζί σας!! Όποτε μπορέσεις στείλε μου την διεύθυνσή σου στο mail!! Φιλάκια γλυκειά μου!! 🎁😘

      Μου αρέσει!

  12. Και ότι σκεφτόμουν το περσινό κρυφό Αι Βασίλη και αναρωτιόμουν πότε θα ξεκινήσει ο φετινός.Εννοείται πως συμμετέχω και φέτος.
    Περιμένω με αγωνία να δώ ποιο θα είναι το ταίρι μου.

    Μου αρέσει!

    1. Νάσια μου σε ευχαριστώ για την συμμετοχή!! Καλά να περάσεις με την Χριστουγεννιάτικη ανταλλαγή μας!! Γράψε μου στο mail την διεύθυνσή σου όταν μπορέσεις!! Σε φιλώ!! 🎄😘

      Μου αρέσει!

  13. Μαριλενάκι μου! Εννοείται πως δηλώνω παρούσα με μεγάλο ενθουσιασμό!
    Αχ, σε καταλαβαίνω, μικρό μου! Είναι μια γιορτούλα και πρέπει όλοι να τη χαιρόμαστε χωρίς άγχος. Άνθρωποι, βέβαια, είμαστε, ατυχίες συμβαίνουν, αλλά τα υπόλοιπα είναι απαράδεκτα.
    Εύχομαι όλα να πάνε καλά! Και θα πάνε!!!
    Καλό μήνα! ♥♥♥

    Μου αρέσει!

    1. Σε ευχαριστώ πολύ κι εσένα Αλεξανδρούλα μου για την συμμετοχή!! Αυτά τα υπόλοιπα είναι που χαλάνε την διάθεση, δυστυχώς.. Με το καλό όλοι να διασκεδάσουμε με τα δωράκια μας!! Όποτε μπορέσεις γράψε μου την διεύθυνσή σου στο mail κοπέλα μου!! Φιλάκια γλυκά!! 🎁😘

      Μου αρέσει!

    1. Σε ευχαριστώ Κάτια μου που συμμετέχεις πάλι!! Δεν λησμονώ πως είσαι κι η μπλογκοπρέσβειρά μας των Χριστουγέννων κάθε χρόνο με το πανηγύρι!! 🎅
      Στείλε μου στο mail όταν μπορέσεις την διεύθυνσή σου!! Φιλάκια πολλά!! 🎄😘

      Μου αρέσει!

  14. καλημερίζω
    τρελάθηκα ευχαριστα με την ιδεα σου θελω να δηλωσω συμμετοχη κι εγω
    μπραβο
    σε προσθετων στη λιστα των αγαπημενων ιστολογιων μου
    αχ τι ωραια

    Μου αρέσει!

    1. Καλώς όρισες!! Σε ευχαριστώ πολύ για την συμμετοχή άσωτε!! Μην ξεχάσεις να μου στείλεις κι εσύ τα στοιχεία σου!! Εύχομαι να περάσεις πολύ όμορφα με την ανταλλαγή μας!! Καλά να περνάς!! Σε φιλώ!! 🎁😘

      Μου αρέσει!

    1. Καλώς βρεθήκαμε Πωλίνα μου!! Σε ευχαριστώ κι από δω για την συμμετοχή σου!! Καλά να περάσεις με την μυστική μας ανταλλαγή!! Το σασπένς θα σε αποζημιώσει!! Φιλάκια!! 🎄😘

      Μου αρέσει!

  15. Καλημέρα!
    Δηλώνω παρούσα και φέτος αν και πέρσι δεν παρέλαβα δωράκι….
    Ευχαριστώ για άλλη μια φορά την Μαριλένα.
    Μύρισε Χριστούγεννα….. Φιλάκια

    Μου αρέσει!

    1. Άννα μου σε ευχαριστώ για την συμμετοχή!! Ελπίζω φέτος να κυλήσουν για όλους όμορφα τα πράγματα και να παραληφθούν όλα τα δώρα στην ώρα τους!! Χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα προ των πυλών!! Φιλάκια κοπέλα μου!! 😘🎁

      Μου αρέσει!

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.