σκέψεις · Χριστουγεννιάτικα · βραβεία · ευχές · θέατρο · μουσική · video

Christmas award!!!

Τις τελευταίες μέρες κυκλοφορεί στην γειτονιά μας ένα γιορτινό Χριστουγεννιάτικο βραβειάκι που πάει πόρτα – πόρτα!!

Τρεις υπέροχες καρδουλίτσες μου χτύπησαν και τη δική μου πόρτα να μου το προσφέρουν :

η Αριστέα , η Mayumi και το Δελφινάκι !!! ♥♥♥ Σας ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ για το όμορφο βραβείο κορίτσια μου!!! ♥♥♥

Φυσικά και πρέπει να απαντήσω σε ερωτήσεις και μετά να το προσφέρω κι εγώ με τη σειρά μου σε 6 γειτονάκια!! 🙂

  • Η πιο όμορφη Χριστουγεννιάτικη ανάμνηση: Αυτό που πάντα  θυμάμαι με αγάπη και παιδική νοσταλγία εκτός φυσικά από τις οικογενειακές συγκεντρώσεις, τις προετοιμασίες, την αγωνία αν θα αρέσουν τα δώρα, ήταν κάτι σαν παράδοση που οργάνωνε η παλιά δουλειά του πατέρα μου και μας πήγαιναν όλους με τις οικογένειές τους από μικρά στο θέατρο Πόρτα και βλέπαμε παιδικές παραστάσεις κοντά στα Χριστούγεννα!! 🙂 Γέμιζε το θέατρο οικογένειες, παιδάκια, φασαρία, φωνίτσες και γελάκια !! Και μετά δέος, σιωπή, ανοιχτή αυλαία κι ένας μαγικός κόσμος παραμυθένιος θάμπωνε τα παιδικά ματάκια!! Εκεί πρωτοείδα την Πεντάμορφη και το Τέρας, εκεί και τον Οδυσσεβάχ και πόσα ακόμα παραμύθια!! Ακόμα και τώρα είναι λατρεμένη συνήθεια το θέατρο, αν και περιορισμένη αναγκαστικά, όμως στα ρουθουνάκια μου έχω πάντα τη μυρωδιά του!! Εντάξει αφού πια μεγάλωσα, στις ρουθουνάρες μου!! Αμέσως λογοκρισία!!! 🙂
  • Αγαπημένο ελληνικό Χριστουγεννιάτικο τραγούδι: Χωρίς να είμαι Βανδικιά ε ναι λοιπόν το παραδέχομαι αυτό με αρέσει!!! Πέστε να με φάτε ποιοτικοί!!!! 🙂 🙂
  • Το δώρο που θα ήθελα για τα φετεινά Χριστούγεννα: Σαν άπληστο πλασματάκι και τι δεν θα ήθελα!! Θέλω υγεία και ψυχική ηρεμία σε μένα και τους γύρω μου γιατί ώρες ώρες ήμαστε απάλευτοι!! Θέλω δουλειά ρεεεεεε ρεμάλια!!!! Κι όχι δεν θα ξαναβάλω νερό στο κρασί μου… Καιρός να τα τσούξω λίγο.. Αρκετά τουμπάνιασα χρόνια πίνοντας βαλτωμένα νερά… Υπάρχουν καλύτερες συνθήκες εργασίας και τις θέλουμε παλιοεκμεταλλευτές κι αιμορουφήχτρες!!!! Θέλω να μην ψάχνουν οι συνάνθρωποί μου τα σκουπίδια για να φάνε… Θέλω να μην ξανακούσω για αυτοκτονίες μα αν  χρειαστεί να ξανακούσω να με πιάνει πόνος στη καρδιά κάθε φορά για να νιώθω ότι είμαι ακόμα άνθρωπος… Θέλω να είμαι ΑΝΘΡΩΠΟΣ κι όχι κρέας ή παρτάλι ή στατιστικό δεδομένο της γραφειοκρατίας σας σφιγγοκολάριοι… Γιατί έτσι μ’αρέσει!!!!

Με πολλή πολλή αγάπη στέλνω πακετάκι αυτό το βραβειάκι στα εξής σπιτάκια:

  1. Στην Πετροσυμπεθέεερα, http://pistos-petra.blogspot.com/
  2. Στο ροζουλί αγγελουδάκι, http://pink-angel-911.blogspot.gr/
  3. Στην Πεπίτα ντι Τζάντε, http://kantomagapi.blogspot.gr/
  4. Στην Μαιρούλα, http://m-ar-t.blogspot.gr/
  5. Στον Ανταίο, http://tomaganopigado.blogspot.gr/
  6. Στην νεραϊδοΧριστίνα, http://neraidodimiourgies37.blogspot.gr/

Καλές γιορτές να μας βρουν με ότι ζεσταίνει την ψυχή του καθενός μας!!

Φιλούμπες στις μαγουλούμπες!!!

 

  

28 σκέψεις σχετικά με το “Christmas award!!!

  1. Αχ! λατρεμένη μου τρελοσυμπεθέεεεεερα!!! Αφού…τρίτωσα (ή και..τετάρτωσα μη σου πω! τα έχω πια χάσει!/γενικώς 🙂 ) θα σου πω ότι σε ξαναματαλάτρεψα ύστερα από όλα αυτά που θέλεις από τα φετεινά Χριστούγεννα και κυρίως….για τον τρόπο που τα διεκδικείς!! Καλή σου μέρα και χαμογελαστή συμπεθέεερα μου και πολύ σ’ ευχαριστώ κι εσένα! Γλυκά φιλάκια!! 🙂

    Μου αρέσει!

    1. Καλημερούδια Πετροσυμπεθέεερα!! 🙂 🙂 Ε μα πια.. Όλο τα κεφάλια μέσα δεν γίνεται.. Μπαφιάσαμε πια.. Γιατί πρέπει μια ζωή να αρκούμαστε στα ημίμετρα και στους κάτω του μετρίου;;; Όσο μπορούμε κι αντέχουμε μας αξίζουν τα καλύτερα κι οι καλύτεροι αλλιώς γινόμαστε εμείς χειρότεροι.. Καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή, προς Θεού!! Αλλά ντροπή στους εργοδότες και στους πολιτικούς που μας γυρνάνε σε εργασιακό μεσαίωνα και μισθοδοτικές γκιλοτίνες..
      Kisses darling!!!! Πολλά πολλά!!!

      Μου αρέσει!

  2. Καλημέρα κοριτσάκι!!! Με γειά το βραβείο και σ’ ευχαριστώ πολύ που μου το χάρισες. Μου αρέσει και εμένα πολύ το θέατρο και ειδικά στην περίοδο των Χριστουγεννων, που έρχομαι Αθήνα, πηγαίνω. Πολύ ωραίες οι ευχές σου- αν και εδω που τα λέμε μας κατάντησαν να ευχόμαστε για τα αυτονόητα. πολλά φιλάκια!!!

    Μου αρέσει!

  3. Καλωσεβρήκα και ας άργησα!Συγχαρητήρια για το βραβείο σου,σε χάρηκα πολύ που τους τα έχωσες,όχι ότι θα αλλάξουν και πολλά,αλλά τουλάχιστον τα πες και ξελάφρωσες βρε παιδί μου!(που καταντήσαμε)
    Εύχομαι να περάσεις καλά τις γιορτινές μέρες και να είσαι γερή και τυχερή να βρεις τη δουλειά που σου αξίζει.
    Φιλιά!

    Μου αρέσει!

  4. Συγχαρητήριαααααααααααια το βραβειάκι!!!!
    Εύχομαι να ακολουθήσουν πολλά ακόμα!!!!
    Αχ τι μου θύμισες ε… θέατρο… εκείνα τα χρόνια, την περίοδο των γιορτών είχαν παραστάσεις φοβερές ! Πόσα χρόνια έχω να πάω θέατρο κι εγώ…
    Σε ευχαριστώ πάάάααααρα πολύ για την τιμή που μου έκανες!!! Να’σαι καλά!!! Σε ευχαριστώ από την καρδιά μου!!!!
    Θα κάνω ανάρτηση πολύ-πολύ σύντομα!!!!
    Φιλάκια πολλαάαααααααααααα:) 🙂 🙂 🙂

    Μου αρέσει!

  5. Φιλούμπες και μαγουλούμπες ανταποδίδω ευθύς εξαρχής και μια μεγάλη αγκαλιά! 🙂
    Συγχαρητήρια για το βραβείο Μαριλένα μου! 🙂 Δεν είναι πολύ γλυκούλα η κάρτα;!
    Μου άρεσαν πολύ οι απαντήσεις σου!! Μα πόσος καλόκαρδος κόσμος κυκλοφορεί σε αυτά τα blog? Ας παραδειγματιστούν λίγο αυτοί που κυκλοφορούν έξω! Χαχαχα! :)))
    Ωραία και τα δικά σου τραγουδάκια! Αχ!! πόσο μ αρέσει να τα ακούω!!
    Να έχεις ένα ευχάριστο Σαββατοκύριακο!

    Μου αρέσει!

    1. 🙂 Τρυφερό μου περιστεράκι ευχαριστώ πολύ πολύ!! Ναι η καρτούλα είναι σκέτη γλύκα!!! 🙂
      Κι εγώ συνέχεια το λέω ότι στη γειτονιά κυκλοφορούν διαμαντάκια!! Χαχαχα!! 🙂
      Κυκλοφορούμε κι έξω κι εμείς καλό μου!! Αλοίμονό μας αν μόνο κυκλοφορούσαν τα λαμόγια!! 🙂 🙂
      Να σαι καλά και να χεις ένα όμορφο και ξεκούραστο σ/κ!!! Φιλάκια πολλά πολλά!!

      Μου αρέσει!

  6. Πωπω! Πάω με χίλια το δώρο σου και τις φωνές σου! Ως εδώ ακούστηκες Μαριλενάκι μου! Και το καταχάρηκα!
    Αμήν!
    Πάω να γράψω γράμμα στον Άγιο Βασίλη. Θέλω να του ζητήσω ένα δώρο. να σου στείλει το δώρο σου!
    Φιλιά !
    Καλό ξημέρωμα!

    Μου αρέσει!

    1. Καλημέρα Αριστάκι μου!!! Και συνήθως δεν είμαι φωνακλού αλλά νισάφη!!!!
      🙂 🙂 Τι ωραία συμπαράσταση στις ευχούλες μου!!! 🙂 Και μόνο που το σκέφτηκες μου φτάνει my princess!!!
      Καλό σ/κ να χεις!! ♥

      Μου αρέσει!

  7. Μαριλένα μου,συγχαρητήρια γιά τό γιορτινό βραβειάκι σου!!!Τό αξίζεις κούκλα μου!!!Σού εύχομαι από καρδιάς,νά βρείς δουλειά καί πολύ σύντομα!!!Τό ξέρω πόσο δύσκολο είναι,εύχομαι νά μήν ξενιτευτείς καί εσύ γιά κάτι καλύτερο!!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!!!!

    Μου αρέσει!

    1. Καλημέρα Δημητρούλα μου!! Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές! Είπαμε κάνουμε τα πάντα και συμφέρουμε!!
      Μπορούσα να φύγω αλλά δεν το έκανα, δεν ήθελα. Ποιος ξέρει για το μέλλον.
      Καλή Κυριακή να χεις!! Φιλάκια πολλά!!

      Μου αρέσει!

  8. Με γλύκανες με τις αναμνήσεις και τα τραγούδια και με απογείωσες με την χριστουγεννιάτικη ευχή σου! Δεν ξέρεις πόσο λατρεύω αυτές τις εναλλαγές σου! Είσαι απρόβλεπτα θαυμάσιος άνθρωπος!
    Μακάρι να πραγματοποιηθούν στο ακέραιο όλες σου οι ευχές!
    Το εύχομαι ολόψυχα!!!

    Μου αρέσει!

  9. Ωχ.. θέατρο, ε; Με πήγες χρόνια πίσω.. Το λατρεύω και δεν έχω καταφέρει να δω τίποτα ποιοτικό εδώ, παρά τις προσπάθειές μου. Πόσο μου έχει λείψει.. Η δική μου ευχή.. να μη δω ξανά άλλον Έλληνα εδώ στα ξένα λόγω της ανέχειας.. Με πονάει πολύ..
    Φιλί γλυκό από Μελβούρνη

    Μου αρέσει!

    1. Ολόκληρη Μελβούρνη κι έχουν μπάφλες;;;; Χεχε!! Μήπως είσαι λίγο προκατειλλημένη αρνητικά αγριμάκι μου;; 🙂 Ελπίζω να δεις ένα άξιο και ποιοτικό δρώμενο σύντομα!!
      Έχει φύγει πολύς κόσμος, όντως.. Πιστεύω θα ακολούθησουν κι άλλοι αλλά κι εγώ θα στηρίξω την ευχή σου αγριμάκι μου!!
      Μάκια πολλά από Αθήνα!! 🙂 🙂

      Μου αρέσει!

  10. Μαριλενάκιιι δεν είχα δει την ανάρτησή σου όταν έγραφα την δική μου!! Αυτό θα πει τηλεπάθεια!! Αν και παίζει πολύ το τραγουδάκι τελευταία! 🙂 Θέατρο Πόρτα..!! .. εκεί είδα την πρώτη μου παιδική παράσταση.. Τέλειες οι αναμνήσεις σου!
    Ανατρίχιασα στο τέλος, με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνη.. Κάποιοι έχουμε ξυπνήσει και διεκδικούμε, κάποιοι κοιμούνται και παίρνουν στο λαιμό τους όλους μας.. Οι επαναστάσεις ξεκινάνε πρώτα από μέσα μας.. Μπράβο σου γι αυτά που έγραψες.

    Μου αρέσει!

    1. Καλημέρα Κατερίνα μου!! Μα δεν είναι τέλειο τραγουδάκι;;; Και το άκουσα πρώτη φορά φέτος!! 🙂 Νομίζω στο θέατρο Πόρτα όσοι μένουμε Αθήνα έχουμε όμορφες παιδικές αναμνήσεις με το θέατρο!!!
      Όσο μπορούμε ας διεκδικούμε!!! Στη ζωή, στη δουλειά!! Γιατί να σκύβουμε πάντα το κεφάλι, να μας πατάνε και να μας εκμεταλλεύονται;; Μπορώ να κάνω οτιδήποτε, δεν φοβάμαι τη δουλειά, αλλά τόση κοροϊδία κι εκμετάλλευση μαζεμένη νισάφι πια…
      Καλή βδομάδα να χεις καλό μου!! Σε φιλώ!!

      Μου αρέσει!

  11. You’re the best and the cutest,my fairy girl!!!! χαχαχαχαχααχχα!!! Υπέροχες οι απαντήσεις σου!!!
    Αλλά…..(εντάξει πρέπει να με έχεις μάθει μέχρι τώρα καλά..ακούω μόνο ξένη μουσική)
    τα «Χριστούγεννα» της Βανδή τα ΑΓΑΠΑΩ!!!! Και πάντα μου φτιάχνουν το κέφι μου!!!!
    Τι γλυκιά ανάρτηση!!Αλήθεια με έκανες και χαμογέλασα!!!!!!!!
    Oooπ!τώρα την είδα… μία πολύ sexy νεράιδα δεξιά από εκεί που γράφω το σχόλιο μου….
    αχχαχαχαχαχα!!! Τι παρατηρώ και εγώ σε άκυρες στιγμές!!!!!

    Φιλάκι ζαχαρωτό,όμορφη!!!!

    Μου αρέσει!

    1. Καλησπέρα Mayumaki μου!! 😀 😀 Χαίρομαι που σου άρεσε η ανάρτηση!! Τα τραγουδάκια αυτά είναι ξεσηκωτικά!! Δεν αντέχω άλλο »Last Christmas»!!
      😛 Ναι το χω γεμίσει νεράιδες και φτεράκια αν και δεν είμαι καθόλου έτσι αλλά καμιά φορά αναδύεται κι αυτή μου η πλευρά!!! Χαχαχα!!
      Μάκια μάκια υπερταλαντούχο μου καρδουλάκι!!!

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε