bazaar · decoupage · τριαντάφυλλα · τεχνική affresco · τεχνική παλαίωσης · Δράση Ελληνίδων Bloggers · καδράκια · ξύλα κοπής

Για το bazaar στην Κοζάνη!

Καλησπέρα φίλοι μου!! Σας ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές σας στην προηγούμενη ανάρτηση!! Θα απαντήσω άμεσα σε όλα τα σχόλια!! Η μαμά συγκινήθηκε με τις ευχές!!! Να στε καλά!!

Τον Οκτώβρη με το καλό θα γίνει το bazaar στην Κοζάνη για το Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης και Αποκατάστασης Ατόμων με Αναπηρία Περιφερειακής Ενότητας Κοζάνης!! Θέμα του έχει οτιδήποτε έχει σχέση με το ξύλο!! Στολίζουμε με όποιο τρόπο θέλουμε μια οποιαδήποτε ξύλινη επιφάνεια και προσφέρουμε έμπρακτα την στήριξή μας στο έργο που έχει αναλάβει να φέρει εις πέρας η Αννιώ μας σε συνεργασία με την Δράση Ελληνίδων Bloggers!!

https://marilenaspotofart.files.wordpress.com/2014/01/119dc-jpeg2b270.jpg

Όπως λέει και στο blog της η τρυφερή μας Αννιώ , η σκυτάλη παραδόθηκε κι επίσημα από την Άσπα που ανέλαβε το επιτυχημένο Πασχαλινό bazaar στην Ναύπακτο, για το οποίο μπορείτε κι εδώ να δείτε όλες τις λεπτομέρειες από τις bloggers που βρέθηκαν στην Ναύπακτο!

Στην Κοζάνη τώρα τα φώτα φίλοι μου κι αν κι έχουμε αρκετό καιρό μέχρι τον Οκτώβρη, έφτιαξα δυο ξύλα κοπής με decoupage και με πολλή αγάπη θα πάνε για αυτόν τον σκοπό!!

Το πρώτο έγινε με τεχνική παλαίωσης (να μοιάζει παλιό) και τεχνική affresco (να δίνει εντύπωση τοιχογραφίας).

                       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Το δεύτερο έγινε με τεχνική παλαίωσης και λεπτομέρειες με περλέ πεν. Εδώ τσαλάκωσα πολύ το μοτίβο για να μοιάζει παλιό.

                           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Είμαι σίγουρη κι αυτό το bazaar θα σκίσει και θα ανακουφίσει πολύ κόσμο που μας χρειάζεται!!! Πάμε γερά!!!

Φιλάκια ολόγλυκα a tutti!!!  ❤

30 σκέψεις σχετικά με το “Για το bazaar στην Κοζάνη!

  1. Χρυσοχέρα τσούπρα μου, είναι πολύ πολύ όμορφα. Έκανες φανταστική δουλειά. Και τους προσδίδει ακόμη μεγαλύτερη αξία το ότι φτιάχτηκαν με πολλή αγάπη και προορίζονται γι’ αυτόν τον ιερό σκοπό. Να είσαι πάντα καλά. Καλή επιτυχία να έχει το bazaar. 🙂 ❤

    Μου αρέσει!

  2. Χρόνια πολλά Μαριλένα μου!!Πολύχρονη η μανούλα σου!!Νά τήν χαίρεστε!!
    Οσο γιά τίς δημιουργίες σου,τί νά πώ!!ΤΕΛΕΙΕς!!Καί οι τεχνικές αλλά τά μοτίφ,πολύ όμορφα,καί πολύ ρομαντικά!!Μπράβο σου!!!!Καλή επιτυχία στό μπαζάρ!!Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!

    Μου αρέσει!

  3. Ο κόσμος να χαλάσει, κάτι πρέπει να μάθω να κάνω κι εγώ η ανεπρόκοπη! Καλή επιτυχία και σε αυτό το μπαζάρ παιδιά μου! Συμπεθερόνι, έλα από κει, έχω παιχνιδοτάξιδο;; ταξιδοπαίχνιδο;; Αχαχα! Έλα τέσπα και θα καταλάβεις! Φιλιά γλυκά! 🙂

    Μου αρέσει!

  4. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΜΟΥ,ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!!
    ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΠΕΡΑΣΕΣ ΟΜΟΡΦΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΣΕ ΣΟΥΠΕΡ ΤΟΠΙΟ ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ!!!!
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΕΠΑΝΑΛΑΒΕΙΣ!!!
    ΤΑ ΞΥΛΑ ΚΟΠΗΣ ΕΓΙΝΑΝ ΥΠΕΡΟΧΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΡΟΜΑΝΤΙΚΑ!!!
    ΠΡΕΠΕΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑΤΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΕΡΝΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ.
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΚ!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    Μου αρέσει!

  5. Καλημέρα Μαριλένα μου…
    Με συγκίνησε η έννοια σου για το bazaar της Κοζάνης και θαύμασα τις δημιουργίες σου…
    Να΄σαι καλά! Ετοιμάζω την ανάρτηση για την Δράση και μόλις την ολοκληρώσω, εκεί θα μπορείτε να βλέπετε τα καλούδια σας… Σ΄ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή σου!
    Πολλά φιλιά…♥
    **Αννιώ**

    Μου αρέσει!

    1. Να σαι καλά Αννιώ μου!! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!! Όλοι μαζί μπορούμε να προσφέρουμε για το καλύτερο!! Καλή επιτυχία να χει το bazaar να βοηθηθεί ο κόσμος!! Μπράβο σου κοπέλα μου για την πρωτοβουλία! Εχεις την στήριξη και την αγάπη μας!!
      Φιλάκια πολλά πολλά!! ❤

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε