ποιήματα · συμπόσιο Ποίησης

Προσευχή Γενεθλίων

                                                                    The Birthday, by Jimmy Lawlor

Άμμος στην άμμο

κλεψύδρα η ζωή μου

 

Κύμα στο κύμα

θάλασσα η ψυχή μου

 

Χρόνια μου, αμέτρητα πέτρινα σκαλοπάτια

άλλοτε με πέταλα στρωμένα κι άλλοτε με αγκάθια

 

Κύκλος είναι η ζωή, τούρτα γενεθλίων

κάθε κομμάτι διαφορετικό

άλλο πικρό, άλλο γλυκό

μα όλα ζωή μετ εμποδίων

 

Κι αν κάποιος τάχα μου ζητούσε να διαλέξω

στα ίχνη των προγόνων μου θα ήθελα να τρέξω

 

Πάλι στον κήπο της Εδέμ

να κατοικήσω

ή μια ματιά στο άστρο της Βηθλεέμ

να διεκδικήσω

 

Και δεν φοβάμαι στο δρόμο να χαθώ

γιατί η ψυχή φωτίζει το μονοπάτι των ονείρων μου

γι αυτό κι εγώ ανυπόμονα σε αναζητώ

ΖΩΗ, απέραντη μήτρα της ύπαρξης όλων γύρω μου

 

Με το ποίημα συμμετείχα στο Συμπόσιο Ποίησης που διοργάνωσε η Αριστέα  για να γιορτάσει τα τρίτα γενέθλια του blog της. Ευχαριστώ πολύ για την ανάγνωση του ποιήματός μου και τις ψήφους!

Συγχαρητήρια σε όλες τις συμμετοχές και στην Αριστέα που είχε αυτή την υπέροχη ιδέα του Συμποσίου!

 

 

24 σκέψεις σχετικά με το “Προσευχή Γενεθλίων

    1. Καλημέρα Ελλη μου!! 😀 Ολέ ολέ δεν θα πει τίποτα!!! Χαχαχα!! Η Αριστέα κι οι ιδέες της διάνα!!
      Ευχαριστώ πολύ και συγχαρητήρια και πάλι για το ποίημα και τη νίκη!! Καλό σαββατοκύριακο να χεις κοπέλα μου!!
      Σε φιλώ!!! 🙂

      Μου αρέσει!

    1. Καλημερούδια Πεπίτα ντι Τζάντε μου!! Ε αυτό το ταλέντο στα χείλη πια… ξεχειλίζει!! Χαχαχαχαχα!! Τρομάρα μου!! 😛 Να σαι καλά Χαρά μου και σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!
      Καλό σαββατοκύριακο να έχεις!
      Μάκια μάκια!!

      Μου αρέσει!

  1. Κομάντο χόστες εδώ! Μαριλένα μου, γλυκό μου τρελοκομείο. Έγραψες ένα εξαιρετικό ποίημα και σε ευχαριστώ από καρδιάς για τη συμμετοχή σου με ένα τόσο δυνατό ποίημα!
    Εσείς δώσατε στο Συμπόσιο αυτό το επίπεδο που είχε!
    Φιλιά πολλά και ξέρεις….Πάμε για το επόμενο …τον άλλον μήνα! αχαχα!
    Μάκια!

    Μου αρέσει!

    1. Χαχαχαχα!! Καλημέρα κομάντο μου!! 😀 Ευχαριστώ πολύ πολύ αλλά αν δεν ήταν η ιδέα σου δεν θα μαζεύομασταν δημιουργοί κι αναγνώστες να θαυμάσουμε, να προβληματιστούμε, να απολαύσουμε!!
      Βουρ για το επόμενο τσιμπούσι λοιπόν!! Χαχαχαχα!! Φιλάκια και καλό σ/κ να έχεις!!

      Μου αρέσει!

  2. Μαριλένα μου εξαιρετική η ιδέα και η υλοποίηση του Συμποσίου Ποίησης της Αριστέας και μπράβο σε όλους τους συμμετέχοντες ! Λυπάμαι που ενώ διάβασα τις συμμετοχές λόγω άσχημης ψυχολογίας δεν ψήφισα ! Εξαιρετική η συμμετοχή σου
    Φιλάκια πολλά

    Μου αρέσει!

    1. Καλή σου μέρα Νικόλ μου!! Ναι ήταν εξαίσια η ιδέα της Αριστέας για αυτό είχε και τόση συμμετοχή κι απήχηση! 😀 Μην νιώθεις άσχημα για την ψηφοφορία.. Ελπίζω κι εύχομαι και μόνο η ανάγνωση των ποιημάτων κάπως να σου απάλυνε τον πόνο καρδούλα μου!!
      Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Καλό σ/κ να έχεις! Σε φιλώ!!

      Μου αρέσει!

  3. Της έκανες τα καλύτερα γενέθλια! Παίρνω ένα κομματάκι απ’ την τούρτα των νοημάτων σου και σ’ ευχαριστώ πολύ!
    Η Κομαντάτε Άϊρις, έχει στρατολογήσει την πιο επίλεκτη ομάδα «ανταρτών» τελικά…
    Φιλιά γλυκιά Μαριλένα!…

    Μου αρέσει!

  4. Μαριλένα μου,
    υπέροχο αυτό που έγραψες! Όλως παραδόξως ο στίχος κύμα στο κύμα μου θύμισε κάτι και αισθάνθηκα χαρά όταν το διάβασα! 🙂 Μπράβο για τη συμμετοχή σου και πολλά μπράβο στην Κομάντο χόστες Αριστέα! Χεχε!
    Να έχεις ένα υπέροχο Σουκου!
    Φιλάκια πολλά!

    Μου αρέσει!

  5. «ΖΩΗ, απέραντη μήτρα της ύπαρξης όλων γύρω μου»…τελικά συμπεθερόνι μου γλυκό, δεν υπήρχε κακό ποίημα στο συμπόσιο ετούτο, απλά υπήρχε η επιλογή για 3 μόνο βαθμολογίες… Να είσαι καλά συμπεθέεεερα μου και πάντα να μας χαρίζεις ωραίες δημιουργίες! Σε φιλώ γλυκά και καλό Σουκου! 🙂 (ωραία και η φωτό!)

    Μου αρέσει!

    1. Καλημέρα πετροσυμπεθεεερούλα!!! 🙂 Ήταν απίστευτη η ομορφιά που διαβάσαμε αυτές τις μέρες!! Χαχαχα!! Οι κανόνες είναι κανόνες και μας παιδεύουν όλους νομίζω αλλά χρειάζονται!!! 🙂
      Σε ευχαριστώ ξανθοκόριτσό μου! Να σαι καλά!!Μάκια!!

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε