ποιήματα · φωτογραφίες · κέντρο Αθήνας

Διαβάτη δεν υπάρχει δρόμος, Αντόνιο Ματσάδο

New Image

 

Όλα περνούν κι όλα μένουν,
αλλά δικό μας είναι το να περνάμε
να περνάμε κάνοντας δρόμους,
δρόμους πάνω στη θάλασσα.

 

4

 

Ποτέ δεν κυνήγησα τη δόξα,
ούτε ν’ αφήσω στη μνήμη
των ανθρώπων το τραγούδι μου.
Εγώ αγαπώ τους ανεπαίσθητους κόσμους,
τους αβαρείς και αβρούς,
σαν σαπουνόφουσκες.

 

5

 

Μ’ αρέσει να τους βλέπω να ζωγραφίζονται
από ήλιο και πορφύρα, να πετάνε
κάτω από το γαλανό ουρανό, να πάλλουν
κι αμέσως να σπάνε…

Ποτέ δεν κυνήγησα τη δόξα…

 

6

 

Διαβάτη, τα ίχνη σου είναι
μόνο ο δρόμος και τίποτε άλλο
Διαβάτη δεν υπάρχει δρόμος,
ο δρόμος γίνεται βαδίζοντας…

 

7

 


Βαδίζοντας γίνεται ο δρόμος
και γυρίζοντας το βλέμμα πίσω
φαίνεται το μονοπάτι
που ποτέ δε θα ξαναπατήσεις
Διαβάτη δεν υπάρχει δρόμος
μόνο απόνερα στη θάλασσα.

 

8

 

 

Όταν μπορεί να γίνει η σαπουνόφουσκα ποίημα, όταν μπορεί ένα κομμάτι σχοινί μαζί με ένα κουβά με νερό και σαπούνι να προσφέρουν απλόχερα κι αυθόρμητα τόσα χαμόγελα σε μικρούς και μεγάλους, μπορούμε ακόμα να ελπίζουμε σε ένα φωτεινό αύριο!! Καλή Μεγαλοβδομάδα να έχετε όλοι αγαπημένοι μου!!

Η ανάρτηση συμμετέχει στις Μέρες Ανοιξης που διοργανώνει η Αριστέα μας!! Η πρώτη μου συμμετοχή ήταν με το ποίημά μου Μνήσθητι.

Τις φωτό τις τράβηξα σε μια Κυριακάτικη εξόρμηση στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας!! Ηταν ένα ευχάριστο ξάφνιασμα αυτές οι γίγα σαπουνόφουσκες. Ολοι όσοι περνούσαμε από κει σταματήσαμε και χαζεύαμε τις πολύχρωμες φούσκες και τα παιδάκια που τις κυνηγούσαν!! Αυτή η πόλη δεν σταματά να με εκπλήσσει!!!

Το ποίημα είναι του Antonio Machado με τίτλο Caminate, no hay camino σε μετάφραση του Βασίλη Λαλιώτη, Διαβάτη δεν υπάρχει δρόμος.

 

 

 

15 σκέψεις σχετικά με το “Διαβάτη δεν υπάρχει δρόμος, Αντόνιο Ματσάδο

  1. Αχ τους έχω πετύχει 2-3 φορές και χαζεύω σαν παιδάκι τις σαπουνόφουσκες!! Και στο σχολείο έχουμε το κλασικό μικρό για μια μαθήτρια μας με αυτισμό που τρελαίνεται να τις βλέπει.
    Τελικά Μαριλένα μου τα πάντα μπορούν να γίνουν ποίημα αρκεί να μας εμπνεύσουν έντονα και να μας αγγίξουν!
    Καλό Πάσχα να έχεις με υγεία και αγάπη!! Πολλά φιλιά ❤

    Μου αρέσει!

  2. Ο δρόμος γίνεται βαδίζοντας… κι από αυτό μονάχα το στίχο πόσες σκέψεις γεννιούνται…
    Να συνεχίσουμε να βαδίζουμε. Με το σώμα, με το μυαλό, με την καρδιά. Και να ανοίγουμε δρόμους γεμάτους ανοιξιάτικα λουλούδια!
    Υπέροχο ποίημα.
    Και υπέροχη στιγμή! Τρελαίνομαι κι εγώ, σαν τη μαθήτρια της Κατερίνας, γι’ αυτές τις φούσκες!
    Μαριλενάκι μου αγαπημένο, να περάσεις όμορφα, να ξεκουραστείς και να ζήσεις πολλές παραμυθένιες στιγμές!
    Πολλά φιλιά!

    Μου αρέσει!

  3. Τι υπέροχος συνδυασμός Μαρλέν μου!
    Απόλαυσα τις χαμογελαστές φατσούλες! Αυτό θα πει χαρά κι ευτυχία!
    Το ποίημα δεν το γνώριζα, καλά ούτε και τον ποιητή!
    Μιλ μερσί Μαρλέν μου!
    Φιλάκια πολλά και καλό Μεγαλοβδόμαδο!

    Μου αρέσει!

  4. Τελικά σ’ αυτή την ιστορική πλατεία συνυπάρχουν οι πιο ταλαντούχοι περφόρμερς του δρόμου.
    Υπέροχες στιγμές συνταιριασμένες με τους στίχους του Ματσάδο.
    Τον οποίο ούτε κι εγώ ήξερα 🙂
    Κι εγώ λατρεύω αυτή την πόλη Mαριλένα μου!

    Μου αρέσει!

  5. Καλημέρα Μαριλένα μου
    Λατρεύω το παιχνίδι με τις σαπουνόφουσκες και οι φωτογραφίες σου έπαιξαν όμορφα με τους στίχους του ποιητή. Ωραίος συνδυασμός!
    Φιλάκια!

    Μου αρέσει!

  6. Τι υπεροχες εικονες! Οι σαπουνοφουσκες παιχνιδι αγαπημενο!
    Φευγω παιρνοντας μια πολυτιμη πλεον για μενα φραση
    Ο ΔΡΟΜΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΒΑΔΙΖΟΝΤΑΣ!
    Την αγαπη μου κι ευχες για υπεροχες στιγμες και καλη Ανασταση!

    Μου αρέσει!

  7. Είδες τελικά τι μπορούν να κάνουν μερικές φούσκες; 🙂
    (ενώ οι «οικονομικές», φέρνουν το ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα) 😉
    Κι αν δει κάποιος τις πολύ ωραίες φωτογραφίες, θα διαπιστώσει ότι,
    όπου έχουν «εμπλακεί» οι φούσκες, η εικόνα αυτόματα γίνεται ονειρική!
    Ο συνδυασμός δε, με το ποίημα ακαταμάχητος! Πολλά φιλιά συμπεθερόνιμου ❤❤

    Μου αρέσει!

  8. Πολύ όμορφη ανάρτηση Μαριλένα μου. Αυτά τα δρώμενα του δρόμου είναι εξαίρετα και λείπουν από τις πόλεις μας. Μου άρεσε πολύ.
    Να έχεις τις ευχές μου πάντα κοντά σου.

    Μου αρέσει!

  9. Μα τι υπεροχα συντεριαξαν το ποιημα με τις φωτογραφιες. .. ο δρομος γινεται βαδίζοντας υπεροχος στιχος.. δεν τον ξερω τον ποιητη Μαριλενα μου αλλα μου αρεσαν οι σκεψεις του… να έχεις ενα χαρουμενο Πασχα και μια ομορφη Ανασταση φίλη μου (παντού) φιλακιαααα!! 🙂 🙂

    Μου αρέσει!

  10. Εκεί που οι δρόμοι σιωπούν από θλίψη κι υπάρχουν σιγανά ή και άηχα χαμόγελα, αυτό το ποίημα σε συνδυασμό με τις εικόνες έδωσαν άλλη διάσταση, Μαριλένα μου! Μπράβο σου!
    Να είσαι καλά και να έχεις ένα ήρεμο απόγευμα!
    Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα, με ανάταση ψυχής!
    Φιλιά πολλά με μια ανθισμένη αγκαλιά!:)) ♥

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε