πρόσκληση λογοτεχνική · ποιήματα · λογοτεχνική πρό(σ)κληση: Nude

Καλό Σεπτέμβρη με πρό(σ)κληση

Καλό μήνα θα ευχηθώ φίλοι μου να έχουμε από αύριο. Καλό μας Σεπτέμβρη. Ακόμα είναι νωρίς για μένα να ευχηθώ καλό φθινόπωρο, ευτυχώς στην χώρα μας το καλοκαιράκι κρατά κι ένα – δυο μήνες παραπάνω. Οπότε με το καλό κι ας σταματήσουν οι καύσωνες παρακαλώ! 🙂

Σε προηγούμενη ανάρτηση είχα αναφερθεί σε μια νέα πρό(σ)κληση που είχα υπόψην. Τίποτα το ιδιαίτερο, όπως συνηθίζω πάντα να λέω, τίποτα το πρωτότυπο, απλά ανάγκη για δημιουργία. Η σκέψη μου λοιπόν ήταν να συνδυάσω την φράση μιας αγαπημένης μου συγγραφέας με ένα θέμα που γενικά το αγαπώ. Η φράση είναι της  Sidonie-Gabrielle Colette: When she raises her eyelids it’s as if she were taking off all her clothes / Κολέτ: Όταν σηκώνει τα βλέφαρά της, είναι σαν να βγάζει όλα της τα ρούχα.

Θέμα, να γραφτούν κείμενα για το γυμνό. Κι επειδή πολλοί φίλοι είναι και ταλέντα στην ζωγραφική, με μεγάλη μου χαρά όποιος επιθυμεί ευχαρίστως συμμετέχει και με ένα ζωγραφικό πίνακα από τα χεράκια του!! Όπως θέλετε, όσο εκτεθειμένο ή καλυμμένο το εμπνευστείτε το γυμνό.

Τίτλος λοιπόν της πρό(σ)κλησης: Nude. Εσείς όποτε έχετε έτοιμη την ανάρτηση, την κάνετε στο blog σας,με ενημερώνετε κι εγώ παραπέμπω για να θαυμάσουν κι άλλοι τις δημιουργίες σας! Ψάχνοντας στο διαδίκτυο μια εικόνα για να  συνοδεύσει την πρό(σ)κληση, λάτρεψα δυο κι έτσι μου ήταν αδύνατον να διαλέξω. Οπότε σκέφτηκα να τις έχω και τις δυο και να επιλέξετε ποια σας αρέσει περισσότερο για το δικό σας κείμενο.

 

 

rose             red

 

 

 

 

 

 

Όπως και στην προηγούμενη πρό(σ)κληση, έτσι κι εδώ δεν υπάρχει διορία. Όποιος θέλει να γράψει, όποτε θέλει να γράψει. Απλά αφήνει εδώ σχόλιο για να γνωρίζουμε όλοι τα ιστολόγια που θα συμμετέχουν. Δεν γνωρίζω τι απήχηση θα χει το θέμα κι αν είναι αρεστό όμως σας ευχαριστώ ούτως η άλλως.  🙂

Κλείνοντας την ανάρτηση θέλω κι έχω την ανάγκη να ευχηθώ να συνεχίσουμε να ελπίζουμε, να κάνουμε όνειρα και να βρίσκουμε σωστούς δρόμους για να ευδοκιμήσουν. Σας φιλώ σεφεριάζοντας!! ❤ Καλό μήνα και καλή βδομάδα σε όλους!

 

«Οι άγγελοι είναι λευκοί πυρωμένοι λευκοί και το μάτι μαραίνεται που θα

τους αντικρίσει 

και δεν υπάρχει άλλος τρόπος πρέπει να γίνεις σαν την πέτρα όταν γυρεύεις

τη συναναστροφή τους

κι όταν γυρεύεις το θαύμα πρέπει να σπείρεις το αίμα σου στις οχτώ γωνιές

των ανέμων

γιατί το θαύμα δεν είναι πουθενά παρά κυκλοφορεί μέσα στις φλέβες του

ανθρώπου».

Γιώργος Σεφέρης, απόσπασμα από το ποίημα Les anges sont blancs

59 σκέψεις σχετικά με το “Καλό Σεπτέμβρη με πρό(σ)κληση

  1. Τι πρέπει να κάνουμε ακριβώς είπες;;; Για δες καιρό που διάλεξα να μπω κι εγώ στα blogs με απίστευτη ημικρανία, που δεν καταλαβαίνω τι ζητάς ακριβώς. Μια γυμνή φωτό που έχω (από τη βάφτιση!!) να στη στείλω;;; Αχαχαχα! Μάκια γλυκά και άπειρα, καλό μήνα και περιμένω (κι άλλες) επ-εξηγήσεις η ξανθιά συμπεθέρα, συμπεθέεεεερα μου 🙂 🙂

    Μου αρέσει!

    1. Αχαχαχα!! Καλώς την συμπεθερούλα μου!! Μου έλειψες!! Βρε τι είμαι εγώ; Το playboy;;;; Ακου να μου στείλει γυμνή φωτό!! Αχαχαχα!!
      Κειμενάκι θέλω που να περιγράφει οτιδήποτε γυμνό εμπνευστεί ο καθένας!!! 🙂 🙂
      Σε φιλώ με αγάπη Πετροσυμπεθερούλα μου κι ότι απορίες έχεις εδώ είμαι εγώ!! Φιλάρες εις διπλούν!!!

      Μου αρέσει!

  2. Καλησπέρα σου Μαριλένα. Εύχομαι ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ. Και πολύ καλά κάνεις που λες ότι το καλοκαίρι συνεχίζεται με το χρώμα του Σεπτέμβρη, που είναι μοναδικό και ξεχωριστό.
    Το θέμα που ανέβασες και προτείνεις το λατρεύω. «ΓΥΜΝΟ» Παίρνω λίγο το χρόνο μου, για να δω τι μπορώ να γράψω καθώς αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να αποτυπώσω συγκροτημένα τις πρώτες μου σκέψεις. Καλό βράδυ να έχεις.

    Μου αρέσει!

    1. Καλό μήνα να χεις Γιάννη μου!! Σε ευχαριστώ πολύ για τον ενθουσιασμό σου!! Πάρε όσο χρόνο θες κι όταν έχεις έτοιμο το κείμενο απλά ενημέρωσέ με για να το κοινοποιήσω και στους φίλους να το διαβάσουν!!
      Καλή βδομάδα να χεις!! Σε φιλώ! 🙂

      Μου αρέσει!

  3. Φωτιές άναψες πάλι. Και δεν μπορώ να μην σου αναγνωρίσω πως η ιδέα σου είναι πολύ δελεαστική και πρωτότυπη. Πού πας και τα σκέφτεσαι ρε Μαριλενάκι;
    Λοιπόν, άντε να δούμε πού θα μας βγάλει κι αυτή η έμπνευσή σου. Θα συμμετέχω με μεγάλη μου χαρά, αφού δεν υπάρχει και χρονικό πλαίσιο. Είναι κάτι που δεν το έχω σκεφτεί ποτέ ως τώρα, αλλά ως θέμα, αφήνει πολλά περιθώρια ανάπτυξης.
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα Μαριλένα μου!

    Μου αρέσει!

    1. Καλό μήνα να χεις Μαρία μου!! Κι εγώ ανυπομονώ να δω σε τι μονοπάτια θα βαδίσουμε αλλά το χαίρομαι κιόλας γιατί με έχετε κακομάθει με τις ομορφιές σας!! Καλή βδομάδα να χεις κι έχεις όσο χρόνο θες κανελλάκι μου!! Φιλάκια πολλά!! 🙂

      Μου αρέσει!

  4. Έπρεπε να το φανταστώ πως η πρό(σ)κληση θα ήταν ιδιαίτερη και πρωτότυπη κι ας λες εσύ το αντίθετο…για να δούμε τι θα δούμε, ή να πω πόσα θα δούμε?….χαχα!
    Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο (ναι, θα το πω, μπας και δροσίσει λίγο που τις τελευταίες μέρες ψηθήκαμε)!
    Φιλιά πολλά!

    Μου αρέσει!

  5. Καλό σου μήνα, γλυκό Μαριλενάκι 😀
    Χαίρομαι απίστευτα που σε βρίσκω πάλι, μιας και είχαμε χαθεί. Μου έλειψες πάρα πολύ ! ❤
    Η ιδέα σου πάντοτε πρωτότυπη και πολύ ενδιαφέρουσα 😀
    Να 'σαι πάντοτε καλά και μην ξεχνάς να χαμογελάς 🙂
    Σε φιλώ γλυκά ❤

    Μου αρέσει!

  6. Πες το κι έγινε!
    Τώρα τι θα γίνει ο θεός και η ψυχή μου!
    Καλημέρα Καλό μήνα, καλή εβδομάδα !

    Ναι τρελάθηκα! Άναψα …αναστατώθηκα… γουοαουυυυυυυυυυ!

    Μου αρέσει!

      1. Ένα γυμνό έκανα ( και το έχω χαρίσει αχαχα)
        Μπορεί να τον χρησιμοποιήσω -έχω τη φωτό του τουλάχιστον- ως έμπνευση 😉 )
        Μακια!

        Μου αρέσει!

  7. Πρωτομηνιά και μας κολάζεις,άτιμο θηλυκό!!!
    Εκτός απο κείμενα,συμμετέχουμε και με ζωγραφιές π.χ;;;; Ετσι για να μείνω πίσω ακόλαστη (αν τα θέλει λέει οοο ….,χαχαχαχα κρα κάνει!)
    Φιλάκια πολλά αγαπημένο μου,εν αναμονή οδηγιών

    Μου αρέσει!

    1. Καλό μήνα Πεπίτα μου!!! ❤ Μα φυσικά!! Και το ρωτάς;; Είσαι μαστόρισσα σε ότι δημιουργείς και τα λατρεύω!! Σε ευχαριστώ και μόνο που το σκέφτηκες!! Θα αναπροσαρμόσω και την ανάρτηση κι όποιος επιθυμεί μπορεί και να ζωγραφίσει τη γυμνή του έμπνευση!! Ανυπομονώ!!
      Φιλάκια άπειρα και χαρούμενα!!! 🙂

      Μου αρέσει!

  8. Καλό μήνααα!!
    Ωωω βλέπω ξεκινάς δυναμικά πολύ! 😉
    Θα θαυμάσω τις δημοσιεύσεις σας γιατί είναι πολύ ιδιαίτερο θέμα και ενδιαφέρον!
    Να ξέρεις ότι δεν συμμετέχω λόγω έλλειψης έμπνευσης και λόγω απειρίας.
    Πολλά φιλιά!!

    Μου αρέσει!

  9. Μαριλένα μου,
    καλό και δημιουργικό φθινόπωρο!!! ❤
    Αρχικά, θα ήθελα να σου πω πως το ποίημα που γράφεις από τον Σεφέρη με συγκλόνισε!!
    Υ Π Ε Ρ Ο Χ Ο ! ! !
    Α! Όπως πάντα βλέπω πως έχεις καταπληκτικές ιδέες και ανυπομονώ να δω τα έργα που θα προκύψουν! Αν προλάβω και αφού δεν έχει διορία, ίσως προκύψει κάτι στο μυαλουδάκι μου για να συμμετέχω!
    Να είσαι καλά! Πολλά γλυκά φιλιά!

    Μου αρέσει!

  10. Μαριλενάκι μου! Τι φράση αυτή που επέλεξες! Εννοείται πως θα συμμετέχω, ήδη στο μυαλό μου χοροπηδάνε διάφορα!!!
    Καλό μήνα να έχουμε, διαδικτυακά το έχεις φροντίσει κιόλας!
    Σου αφήνω την αγάπη μου!

    Μου αρέσει!

  11. Καλό μήνα Μαριλενάκι!
    Γυμνό, ε; Η αλήθεια είναι πως με έχεις δελεάσει…!
    Το αφήνω ανοιχτό, δεν υπόσχομαι ανάρτηση αλλά αν σκάσει η έμπνευση φυσικά και θα συμμετάσχω 🙂
    Πολλά φιλιά!

    Μου αρέσει!

  12. Μαριλένα μου καλημέρα και καλό μήνα!
    Πολύ τολμηρή η πρό(σ)κληση που σκέφτηκες και πολύ ενδιαφέρουσα. Αν και δεν έχω ακόμη κάποια έμπνευση δηλώνω συμμετοχή και ότι προκύψει…
    Φιλάκια!

    Μου αρέσει!

  13. Καλημέρα κι από ‘μένα!Από την Αριστέα πληροφορήθηκα για την πρό(σ)κλησή σου!
    Είναι η πρώτη που συμμετέχω!Η έμπνευσή μου με οδήγησε στη ζωγραφική!
    Μπορείς να δεις τη συμμετοχή μου http://momentsbaker.blogspot.gr/2014/09/nude.html
    Σου εύχομαι καλή επιτυχία με τους συμμετέχοντες!

    Μου αρέσει!

  14. Καλό μήνα, Μαριλένα μου!
    Ενδιαφέρον θέμα με πολλές προεκτάσεις… μπράβο για την ιδέα!
    Λοιπόν: αυτή τη στιγμή βρίσκομαι εν μέσω αλλαγών (αλλάζω τόπο εργασίας, σπίτι και λοιπά συμπαρομαρτούντα) και έτσι δεν μπορώ να σου υποσχεθώ τίποτα. Δε θα ήθελα να πω κάτι και να το αθετήσω… Αν οργανωθώ (και δεδομένου ότι θα έχω πρόσβαση στο διαδίκτυο) θα σου στείλω mail για να με συμπεριλάβεις. Αλλιώς, θα είμαι μαζί σας ως αναγνώστρια και θεατής!
    Καλή επιτυχία!
    Να είσαι καλά, κοπέλα μου, φιλιά πολλά!

    Μου αρέσει!

    1. Καλημερούδια Ελλη μου!! Κι ήδη έχουν φανεί οι προεκτάσεις που λες, από τα πρώτα κείμενα!! 🙂 Σε ευχαριστώ πολύ πολύ και μόνο που το σκέφτεσαι και θα συμμετέχεις στην ανάγνωση!! Είναι πολύ σημαντικό!! Μην σε αγχώνει Ελλη μου, φυσικά κι όποτε μπορέσεις η πρόσκληση είναι ανοιχτή και χωρίς περιορισμούς!! Με το καλό να διευθετήσεις τις σημαντικές αλλαγές στην ζωή σου και να ηρεμήσεις!!! ❤ Φιλάκια πολλά πολλά!!

      Μου αρέσει!

  15. Καλησπέρα, καλώς σας βρήκα. Θα ήθελα και γω να δηλώσω συμμετοχή αν και ακόμη δεν έχω κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό μου, αλλά εκεί που λέω ότι έχω «σεντονι» σε ένα θέμα εκεί ρέει η σκέψη.
    Καλό μας ξημέρωμα 😉

    Μου αρέσει!

  16. Καλώς σε βρίσκω! Ήταν όντως μία πρόκληση τούτη η πρόσκληση και με χαρά συμμετέχω, κοιτάζοντας με λίγο διαφορετικό μάτι τα λόγια της Κολέτ…
    Θα βρείς τη συμμετοχή μου εδώ: http://evasbits.blogspot.gr/2014/09/blog-post_4.html
    Να είσαι καλά!

    Μου αρέσει!

    1. Καλησπέρα Εύα!! Καλώς όρισες!! Τρέχω αμέσως να σε διαβάσω και να σε προσθέσω!! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ κοπέλα μου που συμμετείχες στην πρόσκληση!! Μου αρέσει πολύ η διαφορετική οπτική των πραγμάτων!! 🙂 Φιλάκια πολλά!!

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε