Φίλτρα και στίχοι…

…με φως και με σκιές:

who wants my jellyfish                         Who wants my jellyfish? I’m not sellyfish! by Ogden Nash

Και αν όλα τα πράγματα έχουν ψυχή;Και αν όλα τα πράγματα έχουν ψυχή; (απόσπασμα από το ποίημα του Γιάννη Βαρβέρη, Η αλληγορία του κώνωπος)

Ἴσως αὔριο μιὰ τόση τρυπίτσα μοῦ χαράξει τό μέτωποἼσως αὔριο μιὰ τόση τρυπίτσα μοῦ χαράξει τό μέτωπο (απόσπασμα από το ποίημα του Μανόλη Αναγνωστάκη, Ποιήματα που μας διάβασε ένα βράδυ ο λοχίας Otto V…)

ἐκεῖνο τὸ ἀνεξήγητο ποὺ ζήτησα, ἄσκοπα καὶ πάλι, νὰ στὸ ἐξηγήσω.ἐκεῖνο τὸ ἀνεξήγητο ποὺ ζήτησα, ἄσκοπα καὶ πάλι, νὰ στὸ ἐξηγήσω. (απόσπασμα από το ποίημα του Γιάννη Ρίτσου, Είναι ορισμένοι στίχοι)

στο μπαρ το ναύαγιο                                                         Στο μπαρ το ναύαγιο,  της Αρλέτας

Bimbo selfie                                                                                   Bimbo selfie

μα είναι κάτι πιο βαθύ που με λερώνειμα είναι κάτι πιο βαθύ που με λερώνει (απόσπασμα από το ποίημα του Νίκου Καββαδία, Οι 7 νάνοι στο s/s Cyrenia)

Πουλιόνται φτερά στην αγορά μα εγώ μαραζώνωΠουλιόνται φτερά στην αγορά μα εγώ μαραζώνω (απόσπασμα από το ποιημα του Θωμά Γκόρπα, Βροχή εικόνων)

Αποτέλεσμα της Κυριακάτικης μέθεξης, λίγες πειραματικές φωτό από μένα και το έργο των ποιητών, θραύσματα στα χέρια μου.

Καλή βδομάδα σε όλους!!

32 thoughts on “Φίλτρα και στίχοι…

  1. Μαριλένα μου οι φωτογραφίες σου πολύ ιδιαίτερες, μου άρεσαν και ήταν άψογα συνδυασμένες με τους στίχους.
    Καλά να περνάς!
    Φιλάκια!

  2. Καλησπέρα Μαριλένα μου!!Πόσο όμορφα συνδύασες τίς υπέροχες φωτό μέ τούς πανέμορφους στίχους!!Μπράβο σου!!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!1

  3. Μ’ αρέσουν οι πειραματισμοί σου, η μέθεξη της Κυριακής και οι αναφορές στους ποιητές που μας σημάδεψαν. Ένα όμορφο γαϊτανάκι με πολύχρωμες κορδέλες, από λέξεις, νοήματα και τεχνοτροπίες.
    Σε φιλώ γλυκά!

    • Καλημέρα Μαρία μου!! Όσο σκέφτομαι εκείνη την Κυριακή, όλη μέρα με το κινητό να τραβάω στο σπίτι και να αναβοσβήνω τα φώτα!! Με κοιτούσαν καλά καλά οι γονείς!! 🙂
      Φιλάκια κοπέλα μου και σε ευχαριστώ!!

  4. «Λείπω» μα όλο και περνώ απ’τα σοκάκια σας. Γνώριμα, οικογενειακά μονοπάτια στα οποία λατρεύω να επιστρέφω. Τόποι αναψυχής, παρά την απόσταση. Τι να πω για τους στίχους και τις φωτογραφίες; Μοναχά ότι σήμερα μετά από από καιρό με έκανες να ξεαραχνιάσω την Αγριμιώ!! Είσαι έμπνευση, Μαριλενάκι μου. Ανυπομονώ να σε σφίξω στην αγκαλιά μου. Γλυκό, δροσερό κι ερωτευμένο φιλί από τη μακρινή Μελβούρνη 😉

    • Καλημερούδια αγριμάκι μου!!! Είσαι γλύκα και σε ευχαριστώ τόσο πολύ!!! 🙂
      Σφύριξε κλέφτικα με το καλό να αρχίσει να ρέει η ρακή!!!! Να σαι καλά και να προσέχεις πατριδάκι μου!! Σε φιλώ με αγάπη!! ❤

  5. Πολύ όμορφες Μαριλένα. Μα πάνω από όλα μετράει η έκφραση και η έμπνευση. Καλή συνέχεια στο καλοκαίρι σου κορίτσι μου

  6. Λάτρεψα τις εμπνευσμένες φωτογραφίες σου, τις τόσο όμορφα συνδυασμένες με τα λόγια…
    Ειδικά η selfie σου μου πήρε τα μυαλά, και μάλιστα από τότε που την πρωτοπρόσεξα στο προφίλ σου εδώ. Δεν μπορώ να καταλάβω πώς βγήκε αυτό το αποτέλεσμα, αλλά είναι μια από τις καλύτερες λήψεις που έχω δει!
    Φιλάκια πολλά! 🙂

    • Καλημέρα Ελλη μου!! Τι όμορφα λόγια, σε ευχαριστώ πάρα πολύ!! Αυτή η λήψη με την selfie έγινε από το κινητό μου, είχα πάρει το πορτατίφ και το χα πολύ κοντά στην κούκλα και στο κινητό είχα ρυθμίσει συνδυαστικά αρνητική λήψη με λαμπτήρα πυρακτώσεως. Είναι επιλογές μέσα του κινητού, δεν κατέβασα εγώ κάποιο πρόγραμμα. Δεν τα ξέρω εξάλλου!! 🙂 Αλλά πειραματίστηκα πολύ εκείνη την μέρα!! Ολο το απόγευμα αναβόσβηνα φώτα κι άλλαζα τις ρυθμίσεις για την λήψη στις υπόλοιπες φωτό!! Ωραία ήταν!!
      Φιλάκια πολλά πολλά!!

  7. Μαριλενα μου!!!! Καλως σε βρηκα!!!! Και με τι αναρτηση σε βρηκα! Τι υπεροχα αποσπασματα και νοηματα ολα τους!!! Συγκινηθηκα! Με τους στιχους, τις φωτο! Ολα!

    Φιλακια πολλα!

  8. Παράθεμα: Φίλτρα και στίχοι #2… | marilenaspotofart

  9. Παράθεμα: Φίλτρα και στίχοι#3 … | marilenaspotofart

  10. Παράθεμα: Φίλτρα και στίχοι #3 | marilenaspotofart

  11. Παράθεμα: Φίλτρα και στίχοι #4 | marilenaspotofart

  12. Παράθεμα: Φίλτρα και στίχοι #5 | marilenaspotofart

Σχολιάστε

