Ωραία η κοινωνία μας

Να την χαιρόμαστε και να μας χαίρεται κι αυτή! Και δεν βγάζω την ουρά μου απ’ έξω.Τα συχγαρητήριά μου στα κανάλια και στους δημοσιογράφους που κατά καιρούς , κάνοντας φυσικά την δουλειά τους, εξασφαλίζουν πρώτοι φωτογραφίες από νεκρούς συνανθρώπους μας, οι οποίοι υπήρξαν θύματα  άλλων είτε των ιδίων τους των εαυτών. Θέλουμε πάρα πολύ να τις δούμε αυτές τις φωτό. Μας τρέφουν τον εθισμό μας στη σαρκοβόρα κοινωνία που ζούμε. Γινόμαστε για λίγο κοράκια και ξεχνάμε ότι κάποτε υπήρξαμε σκουλήκια. Σας ευχαριστώ θερμά. Μα είναι όλα τόσο ειδυλιακά πλασμένα. Ζήτω η δημοκρατία μας. Ζήτω που παίζει να έχουμε υποψήφιους στις ζεστές κι αναπαυτικές δημαρχικές καρέκλες χρυσαυγίτες. Είμαι πολύ συγκινημένη που στα 30 μου χρόνια, ούσα άνεργη κοινωνιολόγος με μεταπτυχιακό (οσονούπω) στην δημιουργική γραφή πήγα την κοινωνιολογική μου φαντασία με την βοήθεια κι αρωγή των συνανθρώπων μου ένα βήμα παραπέρα! Ανυπομονώ πάντα να ξημερώσει επόμενη  μέρα να αντικρύσω τα καινούρια θαύματα που μου επιφυλάσσει αυτή η ζωή!! Τι είναι αυτά που λέτε; Ποια κρίση; Οικονομική; Πολιτική; Κοινωνική; Αξιών; Μήπως ψυχολογική; Μάλλον θα στερούμαι φαντασίας. Να με συγχωρείτε. Τα ξεράσματά μου, ε , τα συγχαρητήριά μου ήθελα να πω!! Φιλάκια πολλά!!!!

10 thoughts on “Ωραία η κοινωνία μας

  1. Μαριλένα, καταννοώ το θυμό σου και την αηδία που νιώθεις. Χωρίς » ναι, αλλά …», γιατί νομίζω ότι αυτά τα «αλλά» μας τελειώνουν σιγά σιγά, αν δεν μας έχουν ήδη τελειώσει. Σε φιλώ.

    • Στεναχωριέμαι και θυμώνω Φωτεινή μου. Γιατί βρίσκουμε πάτημα στον πόνο του άλλου κι είτε αδιαφορούμε είτε τον σκυλεύουμε.. Η κατάντια μας.. Να σαι καλά. Σε φιλώ.

  2. Δυστυχώς, συμφωνώ κι εγώ μαζί σου!!Δεν βλέπω κάτι ελπιδοφόρο , κάτι καλύτερο!! Ευτυχώς που έκοψα τελείως την τηλεόραση, δεν προλαβαίνω τώρα με την μπλοκογειτονιά μας, μου έκανε πολύ καλό σ’ αυτόν τον τομέα!!! Μαθαίνω και βλέπω από το ίντερνετ ότι μ’ ενδιαφέρει μόνο, αποκλείοντας όλα τ’ άλλα. Θα μου πεις ότι ζω σε έναν ψεύτικο δικό μου κόσμο!! ίσως!! αλλά νομίζω ότι είναι καλύτερα έτσι παρά να μας πασάρουν και να μας κατευθύνουν εκεί που θέλουν!! Η πεταλούδα σου πάντως είναι μια από τις πιο όμορφες πραγματικότητές μου!! Υπέροχη!!Μπράβο σου γλυκούλα μου!! φιλάκια πολλά …

    • Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Φανή μου. Κι εγώ προσπαθώ να περιορίσω τι θα βλέπω κι από που αλλά δεν μπορώ να το αποκλείσω τελείως.
      Σε φιλώ και καλό σ/κ να έχεις.

  3. Καλημέρα Μαριλένα μου!!!Καλό μήνα!!!Καλό Φθινόπωρο!!!!
    Ναί!!!!!Μπήκα!!!!!Τά κατάφερα!!!!!Συμφωνώ μαζί σου,ειδήσεις τέλος,δέν βλέπω!!!!
    Φιλάκια!!!!!

Σχολιάστε

