Μοντελάκια haute couture!!

Καλημέρα φίλοι μου!! Εύχομαι να ήστε καλά και να περάσετε πολύ πολύ όμορφα σήμερα Τσικνοπέμπτη!

Τον τελευταίο καιρό ψάχνω, ψάχνομαι και πάει λέγοντας. Αφού πια με έχετε μάθει τι ζιζάνιο είμαι. Κι ανάποδος άνθρωπος. Ή θα τα κάνω όλα μαζί ή δεν θα κάνω τίποτα!! Χαχα!!

Σήμερα θέλω να σας δείξω τα μοντελάκια μου και να μοιραστώ μαζί σας αυτή την καινούρια εμπειρία για μένα! Βελόνα και κλωστή Αντωνάκη μου, βελόνα και κλωστή!!

Κι αφού κάτι κατάφερα για πρώτη φορά εγώ η ανεπρόκοπη, ε όσες ασχολείστε χρόνια με το άθλημα θα μεγαλουργήσετε ασυζητητί!!

Μπαίνω για άλλο στο youtube κι αλλού με βγάζει (κλασσική περίπτωση)! Α! Λέω τι ωραίο video! Τι ωραίο φόρεμα έφτιαξε η τύπισσα! Κάτσε να δω , μπορώ?? Τρομάρα μου! Πρώτη διαπίστωση, άτιμη κενωνία να μην έχω ένα εργαστήρι, να μην έχω τάξη. Όλα χυμαδιώ, σακούλες παρασακούλες!! Δεύτερη διαπίστωση, άτιμη κενωνία να μην έχω 800 μέτρα τσίτι και νταντέλα κοπανέλι να δημιουργήσω!!! Αντε ψάξε λοιπόν στο σπίτι για διάφορα υφάσματα, χάντρες και κάθε λογής μπιρμπιλόνια γιατί κι η τσαχπινιά είναι στη λεπτομέρεια!!

Με ότι βρήκα εδώ κι εκεί και με κίνδυνο εξώσεως σε περίπτωση που άγγιζα κάτι σεμέν και κουρτίνες της μαμάς (μα να μου στέκεται εμπόδιο στα χνάρια του Κωστέτσου!!!), έτοιμα δυο μοντελάκια με μπούστο από γυψόγαζα και φόρεμα από υφάσματα!! Αν είχα το διάφανο powertex θα τα βούταγα εκεί μέσα κι όλο αυτό θα κοκκάλωνε αλλά κι έτσι που χει φυσική υφή μου αρέσει! Θα θελα να χα περισσότερα μπιρμπιλόνια και χάντρες και τούλια σε διάφορα χρώματα, γιατί μη μου πείτε το χρυσό θα του ταίριαζε το μαύρο τούλι αλλά δυστυχώς δεν είχα κάτι σε πλερέζα!!!

Εννοείται κι έχουν ατέλειες αλλά για πρώτη φορά πολύ τα χάρηκα!! Μπορείτε να πατήσετε και μέσα στις φωτό για καλύτερη ευκρίνεια!! Κι επειδή ως γνωστόν ο εγκέφαλός μου είναι μη γραμμικής αφήγησης κι από το ένα πάει στο οκτώ κι από το οκτώ στο τρία, είναι εκπαιδεύμενος στο δημιουργικό χάος , αντί να σας τρελάνω με το δικό μου tutorial, τσιμπήστε το αυθεντικό από κει που το δα κι εγώ και προσαρμόστε το στα δικά σας δεδομένα!! Εγώ πχ δεν έκανα το μπούστο με παπιέ μασέ αλλά με γυψόγαζα!

Tutorial Paper Mache Bodice

Και μην δω κανά χλευαστικό γελάκι του τύπου που βρήκε ολόκληρη μουλάρα 31 χρονών κουκλίτσα για να φτιάξει το καλούπι του σώματος?? Please!! Τυχαίνει να έχω μπούστο stand για τα σκουλαρίκια μου!! Ας όψεται που δεν μου χει μείνει κι από παλιά καμία κλουκλίτσα και θα σας έλεγα!!!! Χαχαχα!!

Η γλυκειά Μαριάννα με το blog http://onirokosmos-art.blogspot.gr/ έχει πρό(σ)κληση κατασκεύες με θέμα εμπνευσμένο από κάποιο παραμύθι! Μαριάννα μου θα συμμετέχω με το χρυσό φορεματάκι!! Φαντάζει λίγο πριγκηπικό νομίζω!!

Να περάσετε πολύ όμορφα σήμερα!! Να το τσικνήσετε με αγαπημένους είτε σπίτι είτε σε κάποιο ταβερνάκι!! Σας φιλώ γλυκά!!!!

43 thoughts on “Μοντελάκια haute couture!!

  1. Είσαι απίστευτη!!!!!!!!!!!!!!!!Μα είναι πραγματικά πριγκηπικό και μάλιστα με παραπέμπει στο φόρεμα της Σταχτοπούτας!!! Μόλις σου βρήκα παραμύθι, λοιπόν!!! Μια χάρη μόνο, αν γίνεται: Αν σου δώσω τις δικές μου διαστάσεις…. το βγάζεις στο νούμερό μου????? Pleeeeeeeeeeeeeeeeease!!!!!!!

    • Α!! Σταχτοπούτα μια χαρά μου ακούγεται!!! Ευχαριστώ πολύ πολύ!!
      Μαριάννα μου μακάρι να μπορούσα να στο φτιάξω!!! Χαχαχα!!! Δεν έχω εξελιχθεί ακόμα τόσο!! Σιγά σιγά!! Χαχαχα!!
      Φιλάκια πολλά κοπέλα μου και καλό τσίκνισμα!!

  2. Θαμπώθηκα από το χρυσό του φορέματος και παρέλειψα να σχολιάσω, πως ολόκληρη η δουλειά και των δύο μοντέλων είναι φανταστική!!! Γεια στα χεράκια σου!!!

  3. Μαριλένα μου ξετρελλάθηκα!!!
    Μα τί όμορφες δημιουργίες!
    Μπράβο! Μπράβο! Μπράβο!
    Μέσα απο τη καρδιά μου είναι όλα τέλεια! κυριως το γαλαζιο που εχω αδυναμια και σα χρωμα!
    Να είσαι καλά αγαπη μου!
    Φιλακια πολλα και να περασεις ομορφα σημερα!

    • Κική μου σε ευχαριστώ τόσο πολύ!! Για πρώτη απόπειρα κάτι βγήκε!! Το γαλάζιο ήταν το πρώτο που έφτιξα!! Ημουν πιο συγκρατημένη!! Ε μετά στο χρυσό ξεσάλωσα!! Χαχαχα!! Να περάσεις υπέροχα σήμερα!!
      Φιλάκια πολλά!!!

  4. Οσο πας κατσικώνεσαι στην καρδιά μου,μουλάρα ετών 31!!! (Αυτά τα λένε με τρόπο γιατί υπάρχουν και υπερήλικες καρδιακοί ένα γύρω.Πάντως μου έλυσες την απορία χωρίς να εκτεθώ ρωτώντας)
    Φιλιά ατσίκνιστα προς το παρόν, ελπίζω κάποιο κόκκαλο να πετάξουν κατά δω οι άντρες μου που ξενοτσικνίζουν ενω εγω συγυρίζω αν δε με πάρει ο αέρας να με πάει πακέτο-δώρο στην Αριστέα,απέναντι!

    • Χαχαχα!!!! Να κατσικωθώ λοιπόν με δόξα και τιμή!!! Χαχαχα!!
      Ε δεν πιστεύω να σε αφήσουν έτσι!!! Η Αριστέα κάτι πήρε το μάτι μου περί βρώμης σήμερα πάντως!!!
      Οπότε να σαι σε ετοιμότητα Χαρά μου!! Φιλάκια γλυκά αγαπημένη μου και καλό τσίκνισμα να χεις!!!

      • Χαχαχα!! Εχει πολύ πέραση πάντως!! Αν και δεν έχω δοκιμάσει μέχρις στιγμής!!
        Κι εγώ γκουρμεδοκατάσταση Χαρά μου!!
        Να περάσεις ένα ευχάριστο κι ακούνητο σ/κ!!! Μάκια αγαπημένη!

  5. Επειδή γνωρίζω το χιούμορ σου και μιας που ίσως κι εσύ, γνωρίζεις την ανεπτυγμένη φαντασία μου, θα έλεγα πως μοιάζουν με υπέροχες εξωτικές…τσούχτρες!!!
    Τελικά όμως με εξέπληξες! :))
    Την καλησπέρα μου, με την ελπίδα πως η καλή σου ανατροφή, θα σταθεί
    στο ύψος των περιστάσεων και δεν θα με βρίσεις πολύ, ναι;;;
    Σε φιλώ μετά από καιρό, καλό βράδυ..

    • Καλησπέρα Ανταίε μου και καλώς όρισες!! Τσούχτρες????? Από ανατροφή άλλο τίποτα!! Τα γαλλικά και το πιάνο μου δεν μου επιτρέπουν να απαντήσω αναλόγως!!! Χαχαχαχα!!
      Χαλάλι αν είναι εξωτικές πάντως! Ξωτικές να μην είναι!! Χαχαχα!!
      Χαίρομαι για την επίσκεψη και τα καλά σου λόγια και σου εύχομαι να περάσεις πολύ όμορφα σήμερα τσικνίζοντας!!
      Φιλάκια πολλά!!!

  6. Είσαι μαέστρος ρε Μαριλένα! Άμα βάλεις κάτι κατά νου, το κουλαντρίζεις με μεράκι & φαντασία και το αποθεώνεις! Τι να πω για τις δημιουργίες σου; Μαγεμένη!
    Και για τις περιγραφές σου; Το χιούμορ και τον αυτοσαρκασμό σου…
    Απόλαυσα τις λέξεις σου, τις χάντρες και τα μπιρμπιλόνια σου!
    Να’σαι καλά. Νομίζω πως στο παιχνίδι, θα διαπρέψεις 😉

    • Μαρία μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!! Το φέρνω από δω το πάω από κει στο τέλος τα εφαρμόζω στα μέτρα μου, ημίμετρα ξέρεις τώρα!! Χαχαχα!!
      Τα χάρηκα πολύ πάντως αυτά τα δυο φορεματάκια μιας που δεν το χω με το πάνω βελόνι κάτω βελόνι!!
      Ο αυτοσαρκασμός είναι κολλητάρι παιδιόθεν!!! Ας πάω να συνθέσω ο μανέστρος!!! Χαχαχα!!
      Φιλάκια πολλά ταλαντούχο μου πλάσμα!!!

  7. Σκέτη απόλαυση είναι να σε διαβάζει κανείς και να βλέπει τις δημιουργίες σου. Πάλι το έκανες το θαύμα σου, θηριάκι. Και δεν ξέρω τι ατέλειες μας τσαμπουνάς εσύ, σεμνό μου πλάσμα, αλλά το Λυσιππικό μάτι τα βρήκε όλα τέλεια, και σου δίνει 10. 😀
    Φιλούθκια πολλά κι ολόγλυκα!!! ^_^

    • Λυσιππικό μου μάτι είσαι τόσο ιδιαίτερο κι εσύ όπως το δεξί ημισφαίριο της Αριστέας μας!! Εχετε τη δική σας υπόσταση!!! 😀
      Να σαι καλά γλυκειά μου και σε ευχαριστώ πάρα πολύ!! Να σαι σίγουρη ότι έχουν ατέλειες αλλά ξέρεις τώρα το τέλειο το βαριέσαι γι αυτό και παιδεύτηκα πολύ να τα κάνω ετσι μωρέ, με τις ατέλειές τους!!!! Χαχαχα!!!
      Να περάσεις πολύ όμορφα σήμερα κοπέλα μου γλυκειά!! Καλό τσίκνισμα!! Πολλά φιλιά!!

  8. Δεν υπάρχεις!!!!
    Τα είδα στη δουλειά αλλα δεν μπορούσα να αφήσω σχόλιο ! Ξετρελλάθηκα! :)))
    Πρέπει να δω το βιδεακι κάποια στιγμή που θα είμαι διαθέσιμη και καλά …. έχω γυψόμαζα… τούλια και τα σχετικά!
    Φιλάκια πολλά κοριταάρα μου, ταλεντάρα μου!!!

  9. Μεγαλούργησες πάλι Μαριλένα μου!!!ΤΕΛΕΙΑ τά μοντελάκια σου!!Πολύ χαριτωμένα!!Ελπίζω να πέρασες όμορφα εχθές!!Καί τού χρόνου!!Καλή επιτυχία στόν διαγωνισμό!!Καλό Σ/Κ αγαπημένο μου κουκλί!!Φιλάκια!!!!

  10. Μια λέξη θα πω: Ξετρελάθηκα!!!!
    Το χρυσό ειδικά τέλειο…
    Όντως η Σταχτοπούτα θα ήταν τρισευτυχισμένη που θα φορούσε τέτοιο φόρεμα στο χορό…
    Φιλάκια

    • Σε ευχαριστώ πάρα πολύ νεραϊδένια μου!! Ετοιμάζω κι άλλα σιγά σιγά! Τι; Τσίτσιδες θα τις άφηνα τις άλλες πριντζηπέσσες;;
      Φιλάκια καρδιά μου και καλό σ/κ ναχεις!! 🙂

  11. Ο αυτοσαρκασμός σου όλα τα λεφτά Μαριλένα. Γιατί νιμίζεις ότι και εγώ που ξέρω από ράψιμο θα τα έκανα καλύτερα; Και άκου δεν χρειάζονται χάντρες , τούτο, κείνο τ΄άλλο μια χαρά είναι και έτσι , το μπούστο να κερδίζει τας εντυπώσεις .
    Και εις ανώτερα !! Φιλιά φιλιά …

    • Νικόλ μου γλυκειά εσύ με τα χεράκια σου κάνεις παπάδες!!! Καλλιτέχνης!!
      Αυτό με το μπούστο θα το θυμάμαι!! Τελευταία στιγμή πέρασα την αλυσιδίτσα τη μαύρη!! Ε βέβαια, να βγάζει μάτι!! Χεχε!! Καλό και ξεκούραστο σ/κ να χεις!!
      Φιλί κι αγκαλιά!

    • Μην απορείς, να σαι σίγουρη πετροσυμπεθέερα μου!! Δεν με φτάνει να σου τα αριθμήσω εδώ!!
      Καλό σ/κ να χεις ντάρλινγκ!! Φιλάκια μούτσο μούτσο ( α λα Λιβυκού/Τσικίτα )!! 🙂

  12. Εντάξει, δεν υπάρχεις!! Τι έφτιαξαν τα χεράκια σου πάλι!!! Είναι εκπληκτικά!
    Εν τω μεταξύ, εγώ όσο κι αν ψάξω μέσα στο σπίτι για υφάσματα, τέτοιες ομορφιές δεν πρόκειται να βρω… ακόμη κι αν βάλω χέρι στις κουρτίνες και στους καναπέδες μου. Μήπως να σου έρθω καμιά βόλτα; Χαχαχα!!
    Φιλάκια και πολλά μπράβο! Καλό Σ/κ!

    • Χαχαχα!! Ελα Ελλη μου να ψάξουμε μαζί μπας και ξεθάψω κανά τσίτι!! Και φαντάσου στα πανηγύρια έχω δώσει μάχες πάνω σε πάγκους για να πάρω την κουρτίνα που μου γυάλισε και να την ταιριάξω με τραπεζομάντηλα!! :))) Αλλά έλα που δεν μπορώ να κόψω ούτε χιλιοστό!! Καραδοκεί η μαμά Κέρβερος!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ και να χεις ένα σούπερ ευχάριστο σ/κ μάτια μου!!
      Φιλάκια!!

  13. Μαριλένα μου,
    τι υπέροχα όλα αυτά που έφτιαξες!! Σε θαυμάζω, σε θαυμάζω!! Μπράβο!!
    Όμορφη και η συμμετοχή σου! :))
    Να έχεις ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο και να είσαι πάντα τόσο δημιουργική και ζιζάνιο! 😉
    Φιλάκια

  14. Σε βρήκα σήμερα ψάχνοντας ιδέες για μπούστα μια και μπήκε αυτό τώρα στο μυαλό μου. Καταπληκτική δουλειά και όσο για τις ατέλειες που λες πίστεψε με μόνο εσύ τις ξέρεις!!!!!!! Σε περιμένω και από μένα ελπίζω να τα λέμε φιλάκια……………..

    • Καλώς όρισες Σούλα!! Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!
      Να σαι καλά!! 🙂 Είναι πολύ εύκολο και θα σου αρέσει!!
      Θα σου ρθω άμεσα!! Φιλάκια πολλά και θα τα λέμε!!

Σχολιάστε

