ποιήματα · συμπόσιο Ποίησης

Μνήσθητι

 

Φόρο τιμής
ένα λεπτό σιγής
ο θάνατος απαιτεί.

Μα εσύ Περσεφόνη σ’ εξάμηνη σιωπή
το δήμιό σου έχεις για εραστή.
Δανεικές οι λέξεις σαν όλα έχουν ειπωθεί,
δεν γυρεύεις στ’ αλήθεια απ’τον Άδη διαφυγή.

Αθόρυβα σαν πέσει μαύρο το φόρεμα απ το κορμί
η μήτρα σου μουτζούρα θα στάξει πηχτή
και πάνω στο χώμα ζωή θα γεννηθεί.

(Άνοιξη θα την πουν).

Μήνες τρεις η πλάση ολόκληρη θα σε προσκυνά σκυφτή
μα στο δικό σου στόμα, ψωμί
το δέσμιο φιλί.
Η θύμησή του αναγέννηση, στο νου σου ακροβατεί
αντίστροφη η μέτρηση της πτώσης σου. Ποθητή.

Θα φύγεις για να ξανάρθεις Περσεφόνη, κοιμήσου ύπνο βαθύ
και μη ξεχνάς πως ήσουν τρία πρόσωπα την ίδια στιγμή
γυναίκα και μάνα και παιδί.

                                   Photo by Tim Walker, Dreaming of another world

 

Αυτό ήταν το δικό μου ποίημα για το τρίτο Συμπόσιο Ποίησης που διοργάνωσε η Αριστέα!

Το θέμα μας οι δυο κόκκινες λέξεις κι η  δική μου εκδοχή μιας gothic Περσεφόνης. Ευχαριστώ πολύ πολύ για την ανάγνωση και τις ψήφους. Αριστέα μου ευχαριστώ για την φιλοξενία σου και την άψογη διοργάνωση!

Φιλάκια πολλά και καλό σ/κ να έχουμε!

 

45 σκέψεις σχετικά με το “Μνήσθητι

  1. Πολυ ομορφο ποιημα,.. Οι στιχοι πολυ ιδιαιτεροι και μου αρεσε το δεσιμο τους.. Μακαρι να μπορουσαμε να ψηφισουμε πιο πολλα ποιηματα.. Η δυσκολια ηταν μεγαλη πραγματικα.
    Καλο απογευμα 🙂

    Μου αρέσει!

  2. Mαριλενάκι μου είναι πολύ όμορφο και πολύ ιδιαίτερο!
    Μπραβο σου!
    Αυτός ο διαγωνισμός της Αριστέας είναι καταπληκτικός ανακαλύπτεις τόσα ταλέντα!
    Χίλια μπράβο σου!
    Πολλά φιλιά καλό σαββατοκύριακο!

    Μου αρέσει!

  3. Kαλησπέρα Μαριλένα μου.
    Πολυ καλη η γκοθικ εκδοχη της Περσεφονης.
    Δε θα το φανταζομουνε ποτε ομως. χιχιχι
    Κι αυτο φυσικα ειναι πολυ καλο! Προσωπικα με εξεπληξες ευχαριστα για αλλη μια φορα!
    Συγχαρητηρια για την συμμετοχη σου και θελω να πω πως ο τροπος που το αφιερωσες στην Αριστεα μας ειναι ιδιαιτερας συγκινητικος!
    Να εισαι καλα φιλη μου!

    Φιλακια πολλα!

    Μου αρέσει!

  4. η gothic εκδοχή της Περσεφόνης σου, αυτή της εξάμηνης σιωπής, αυτή της ερωμένη του δημίου της, αυτή της που ήτανε «γυναίκα-μάνα-παιδί» μου άρεσε πολύ!
    μπράβο Μαριαλενάκι για τη γραφή και για τη συμμετοχή σου!

    Μου αρέσει!

  5. Αγάπη μου εσύ!!!!
    Σε ευχαριστώ Μαρλέν μου για την αφιέρωση!
    Μα πιο πολύ σε ευχαριστώ από καρδιάς που τιμάς με τους υπέροχους στίχους σου κάθε μου Συμπόσιο!
    Η πένα σου είναι μαγική και τη λατρεύω!
    Τα φιλιά μου!

    όταν με λες μπουκλί σου τρελαίνομαι απλά! ♥

    Μου αρέσει!

  6. Μπράβο Μαριλένα μου για τη συμμετοχή σου αν και gothic.. 🙂 🙂 🙂
    Κάθε δημιουργία είναι θεμιτή και μάλιστα απαραίτητη και κατά τη δική μου γνώμη καθώς είναι ο μόνος τρόπος επιβίωσης μας και ο πιο αγνός αντίδρασης μας!
    Πολλά φιλιά & πάντα δημιουργίες σου εύχομαι!

    Μου αρέσει!

  7. Ευχαριστούμε όλους τους συμμετέχοντες αλλά και την Αριστέα που διαβάζουμε όμορφους στίχους και χανόμαστε στα υπέροχα μονοπάτια σας.Μπράβο Μαριλένα μου
    Φιλάκια πολλά

    Μου αρέσει!

  8. Μαριλένα μου,
    υπέροχη η γραφή σου!! Μπράβο για τη συμμετοχή σου, όλοι γράψατε υπέροχα ποιήματα με την χρήση αυτών των δυο μαγευτικών λέξεων που επέλεξε η Αριστέα μας!
    Πόσο συμφωνώ σε αυτό που γράφεις στο κλείσιμο! Μακάρι να συνεχίζουμε να δημιουργούμε ακόμα και σε πείσμα του ίδιου μας του εαυτού! 😉
    Πολλά φιλιά και να περάσεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!

    Μου αρέσει!

    1. Τρυφερό μου Παλομάκι πόσο σε ευχαριστώ κι εγώ για τα υπέροχα λόγια σου!! Διαβάσαμε ομορφιές πάλι!!
      Αυτό το τελευταίο το λέω για να το ακούω κι εγώ, μην νομίζεις.. Σε φιλώ μάτια μου! 🙂

      Μου αρέσει!

  9. Εντάξει, σε ξαναπέτυχα στο δόξα πατρί, επιβεβαιώνοντας για άλλη μια φορά τη γνωστή ρήση: «να δεν ταιριάζεις δεν συμπεριάζεις»!!!! Πολλά συγχαρητήρια ωρέ ταλαντούχο συμπεθερόνι μου και πολλά φιλιά! Ευχές για ένα όμορφο Σαββατοκύριακο, που λέει κι ο Χατζηνικολάου! 😉

    Μου αρέσει!

  10. Μαρλέν (ωραίο είναι… το δανείζομαι απ’ τη μπουκλένια σου), συγχαρητήρια για το αριστούργημά σου! Κυρίως,η τελευταία στροφή, με μάγεψε.
    Συνειρμικά το ποίημά σου, με πήγε στον «Εφιάλτη της Περσεφόνης» του Μάνου.
    Να συνεχίζεις να γράφεις και να πλέκεις ωραίες εικόνες με λέξεις, έτσι όπως μόνο εσύ ξέρεις 🙂
    Φιλιά πολλά!

    Μου αρέσει!

    1. Και Μάνος και Γκάτσος εντέλει Μαράκι μου!! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ που με πήγες κι εμένα εκεί γιατί ειλικρινά δεν το ήξερα!!! 🙂
      Μήνυμα πολιτισμού το ποίημα του Γκάτσου!! Πόσο δίκιο είχε!!
      Πάντα με τιμάς κανελλάκι μου ταλαντούχο!! Συγχαρητήρια για την διάκριση και την Σουλάρα που μας χάρισες!!!! ❤
      Σε φιλώ ολόγλυκα!!!

      Μου αρέσει!

  11. Μα έπρεπε να το φανταστώ ότι ε σ ύ κρύβεσαι πίσω απ’ την γκοθού Περσεφόνη. :)))
    Ήταν μέσα στις συμμετοχές που είχα ξεχωρίσει. Μου είχε κάνει πολύ εντύπωση και με είχε γοητεύσει η γραφή & η όλη ιδέα της σύνθεσης.
    Δυο λόγια και σταράτα: ζούπερ ντούπερ!!!!!!

    Συγχαρητήρια!!! Έμπαινε, φανταστικό κορτσούδι μου!!!
    Φιλώ σε πολύ!!!!!!!!

    Μου αρέσει!

    1. Σε ευχαριστώ γλυκειά μου Ρένα!! Κι οι γονείς από τα μικράτα έτσι με φωνάζαν!! Εγώ όταν μεγάλωσα άκουσα σε μια ελληνική ταινία το Μάρλεν Μούρλεν, κι από τότε με λέω έτσι!!! Το χω λίγο το μούρλεν!! 🙂
      Φιλάκια πολλά και καλή Μεγάλη Βδομάδα να χεις!!

      Μου αρέσει!

  12. Πολύ ομορφο το ποιημα σου για την δικη σου Ανοιξη Μαριλένα μου μου αρεσε εξαιρετικα το τελος… το διαβασα με την καθυστερηση ενος χρονου.. αλλα δεν πειραζει με συγχωρείς ε;… να περνας ομορφα οτι και να κανεις φίλη μου … σου αφηνω Ανοιξιατικο φιλάκι.. ❤

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε