bazaar · σκέψεις · φωτογραφίες · δωράκια

Πες κοχύλι❣❣

Καλησπέρα σε όλους!! Πριν προχωρήσω στα της σημερινής ανάρτησης θέλω πολύ να σας ευχαριστήσω κι εκ μέρους του κυρίου Τάσου για τα ζεστά σας σχόλια στην προηγούμενη ανάρτηση για το βιβλίο του κ Κάβουρα. Ο ίδιος θέλησε να χαρίσει κι ένα αντίτυπο στον νεότερο σχολιαστή της έτσι θα δοθεί στην Κική μας!! Να στε καλά κύριε Τάσο για την όμορφη κίνησή σας!!

 

Και τώρα μαζί με εμένα πες κοχύλι και δες!! Ξεπρόβαλλε από την Κατερίνα, το περιοδικό της δικής μου εφηβείας, πάνω σε καρτ ποστάλ της δεκαετίας του 90. Κι όχι στην σούπερ Κατερίνα, στην άλλη την απλή!! Συλλογή από λογιών αφίσες και καρτ ποστάλ και μέσα από τον πάκο μου, να σου ξεπροβάλλει μια  ρομαντική καλοκαιρινή που γράφει i love u!!

 

Πες κοχύλι και δες!! Ακόμα μια κάρτα!! Αυτήν την φορά χειροποίητη, καλοκαιρινή, που ταξίδεψε από το Αγρίνιο κι έφερε ευχές και δώρα από το Μαράκι μας για το περυσινό secret spring circles!! Κι αν δεν θυμάσαι μπες εδώ να φρεσκάρεις την μνήμη!! Μοτίβο καλοκαιρινό, ταξιδιάρικο κι η μπλε χάρτινη θάλασσα να συντροφεύει την βαρκούλα και τα κοχυλάκια!!

 

Πες κοχύλι και δες!! Ακόμα ένα ξεχωριστό δώρο!! Αυτήν την φορά από την γλυκειά Τέτα. Το υποδέχτηκα το 2013 κι ακόμα κοσμεί το μπαλκόνι μου!! Ένα τεράστιο θαλασσινό mobile με κοχύλια, αστερία και ένα χειροποίητο καράβι από θαλασσόξυλα!!

 

Πες κοχύλι και δες!! Θα σε πάω ακόμα πιο πίσω!! Κάπου στα μέσα προς τέλη του 90 αν δεν κάνω λάθος!! Ένα μεγάλο αστραφτερό κοχύλι δώρο από χέρι φιλικό!! Όταν κατέβηκα Ρέθυμνο για σπουδές ήρθε παρέα με άλλα πολύτιμα αντικείμενα για να χω μια υποψία Αθήνας μαζί μου. Α!! Από δω και πέρα για τις ανάγκες της φωτογράφησης επιστρατεύτηκε δημιουργική αίσθηση θάλασσας, νερού και πάγου!! 😉

 

Πες κοχύλι και δες!! Όταν είδα την λαμπάδα το 2010 με αυτό το πανέμορφο διακοσμητικό, μου την αγόρασα χωρίς δεύτερη σκέψη!! Από τότε είναι κι εκείνη στην θαλασσινή γωνιά της βιβλιοθήκης μου!! Ε, μην μου πεις πως μέχρι τώρα δεν υποψιάστηκες ότι υπάρχει τέτοια γωνιά στον χώρο μου;;; 😉 Τι ποια εκείνη καλέ;;; Η γοργόνα μου με το δελφίνι και τα κοχύλια της!!

 

Πές κοχύλι και δες!! Δυο πανέμορφα κοχυλοδαχτυλίδια τα οποία απέκτησα με διαφορά ενός χρόνου από τα bazaar που διοργανώνει το ξεblogάρισμα κάθε Χριστούγεννα και Πάσχα!! Δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιοι θέλησαν να τα αποχωριστούν, ίσως οι κάτοχοί τους να τα βαρέθηκαν αλλά έτσι βρέθηκαν στα δάχτυλά μου!! Έχει ένα γοητευτικό μυστήριο να αποκτάς μεταχειρισμένα αντικείμενα, βιβλία!!  

 

Μια τελευταία φορά πες κοχύλι και δες!! Από το πιο πολύτιμα δώρα που μου χει χαρίσει η θάλασσα!! Σαλαμινιώτικο κοχύλι αμπαλόνι ασινίνα!! Ομολογώ πως δεν ήξερα αυτήν του την ονομασία, το ψαξα λίγο στο διαδίκτυο!! Το απέκτησα κάπου στην δεκαετία του 90, το χω φορέσει κολιεδάκι, το χω φορέσει βραχιολάκι κι ακόμα στολίζει την γωνιά μου όταν δεν το φορώ!! Δεν είναι τόσο όμορφη αυτή η φιλντισένια αντανάκλαση;;;

 

 

Πες μου μια λέξη, μας προέτρεψε και φέτος η Αλέξανδρα μας για να συνοδεύσει το secret spring circles 2017!! Μια λέξη που να θυμίζει άνοιξη!! Το δικό μου ταίρι, η Ελένη από το Καρυδότσουφλο, επέλεξε την λέξη κοχύλι!! Κι επειδή είναι κι άκρως καλοκαιρινή λέξη ελπίζω να σας ταξιδέψει κι εσάς!! 

Ήθελα αυτή η ανάρτηση να χει λίγο πιο προσωπικό τόνο, να μοιραστώ μαζί σας την αγάπη μου για το καλοκαίρι και τα πολύτιμα λάφυρά του, τα κοχύλια που έχω στην κατοχή μου καθώς και τις αναμνήσεις που αυτά συνοδεύουν!! Ευχαριστώ πάρα πολύ την Ελένη για την έμπνευσή της και την Αλεξάνδρα για την υπέροχη ιδέα της να κινητοποιήσει την γειτονιά μας!!

Να περνάτε όμορφα ότι κάνετε!!!

 

 

 

 

14 σκέψεις σχετικά με το “Πες κοχύλι❣❣

  1. Τι ωραια αναρτηση μυρισε θάλασσα με τα κοχύλια σου Μαριλενα μου… να περνας όμορφα να απολαυσεις ενα ομορφο υπόλοιπο καλοκαιρακι.. και δες ενα ακομα θαλασινό κοχυλι εδώ..χα..χα..!! https://www.youtube.com/watch?v=DuoTlUTS1aU . φιλακιαααα!

    Μου αρέσει!

  2. Μαριλενάκι μου, ενθουσιάστηκα! Τι ωραία ιδέα να μας παρουσιάσεις τα κοχύλια της ζωής σου! Κάθε κοχύλι και μια ανάμνηση, ξεχωριστή και πολύτιμη. Διάβασα με μια ανάσα και γεμάτη περιέργεια για το πού θα μας ταξιδέψει το επόμενο κοχύλι σου. Από την «Κατερίνα» μέχρι το κοχύλι αμπαλόνι ασινίνα!!!
    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ που πήρες μέρος, που αφιέρωσες χρόνο και που μοιράστηκες μαζί μας τα κοχύλια – αναμνήσεις. Να περνάς όμορφα, κοριτσάκι μου αγαπημένο! ♥♥♥

    Μου αρέσει!

  3. Μαριλένα μου, τι όμορφη έκπληξη να βλέπω και την κάρτα ανάμεσα στα άλλα όμορφα κοχύλια…με αγαπημένη λέξη έπαιξες και όμορφα παρουσίασες τα κοχύλια σου!
    Α θα σου αφιερώσω κι εσένα αγαπημένο τραγούδι που αφιέρωσα μόλις και στην μαγισσούλα μας την Άιναφετς και να δεις που θα γεμίσει κοχύλια και η έρημος!

    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!!

    Μου αρέσει!

  4. Κοίτα να δεις και γω με κοχύλια ασχολούμουν σήμερα. Ένα πουγκάκι με κοχύλια που μου είχε στείλει η memaria πέρσι και τώρα τα διακόσμησα σε ένα ωραίο πιάτο. Κάλιο αργά παρά πότε.
    Να χαρείς τα δωράκια σου και να συλλέγεις πάντα όμορφες αναμνήσεις!
    Καλή Κυριακή!

    Μου αρέσει!

  5. Κοχύλια πολυαγαπημένα και μια ανάρτηση γεμάτη θαλασσινή δροσιά και μαγεία! Λάτρεψα τα δαχτυλίδια και το αμπαλόνι σου, θαύμασα τη μικρή σου γοργόνα, μου άρεσε πολύ το μόμπιλό σου και φυσικά δεν πέρασε καθόλου απαρατήρητη η ιδιαίτερη και φτιαγμένη με πολλή αγάπη καρτούλα σου! Πόσοι υπέροχοι μικροί θησαυροί, με μοναδική θέση στην καρδιά σου ο καθένας.
    Να κυλίσει και το φετινό καλοκαίρι σου με το ίδιο ξεχωριστές στιγμές κι ενθύμια, εύχομαι Μαριλένα μου!

    Μου αρέσει!

  6. Μα πόσες όμορφες ιδέες μπορούν να στηριχθούν επάνω σε ένα κοχύλι και να δημιουργηθούν τόσο όμορφα και ιδιαίτερα χειροτεχνήματα.
    Πρόσφατα, το μάτι μου έπεσε επάνω σε ένα ζευγάρι κλειδιών που ο ιδιοκτήτης τους τα συνόδευε με ένα κοχύλι. Το είχε περασμένο στο μπρελόκ, μου άρεσε πολύ σαν ιδέα.

    Ένα μεγάλο ευχαριστώ ξανά τόσο στον κο Κάβουρα όσο και σε εσένα για το βιβλίο που με χαρά περιμένω να λάβω.

    Την αγάπη μου γλυκιά μου φίλη.

    Μου αρέσει!

  7. Κάθε κοχύλι σου και μια όμορφη ανάμνηση για σένα. Με κάθε κοχύλι σου μια θαλασσινή αύρα έφτασε σε μας.
    Να περνάς όμορφα!
    Φιλιά!

    Μου αρέσει!

  8. πωπω! Πόσα κοχύλια!!!
    Στο μεταξύ το κοχύλι αμπαλόνι ασινίνα εγώ το γνώριζα (και έχω μερικές) ως πεταλίδα. Δεν το είχα ψάξει ποτέ ως τώρα. Τελικά λάθος το γνώριζα έτσι! Σε ευχαριστώ που μου έμαθες το αμπαλόνι ασινίνα! Δεν είχα σκεφτεί ποτέ να το κάνω κολιέ!
    Μιλ μερσί Μαρλέν μου!
    Πολλά φιλιά και καλά να περνάς μάτια μου :))

    Μου αρέσει!

  9. Καλησπέρα και από μένα!!
    Ίδρωσα για να φτάσω αλλά έφτασα!!!
    Χαίρομαι πολύ που αυτή η λέξη βρήκε τόσες εικόνες και κυρίως τόσες αναμνήσεις!! χαίρομαι που έπαιξες μαζί της και τη γέμισες όμορφες εικόνες και όμορφα συναισθήματα!! τελικά μάλλον ναι… μερικά πράγματα έχουν να μας θυμίσουν πάρα πολλά!!!
    Χαίρομαι πάρα πολύ που το παιχνίδι της Αλεξάνδρας ήταν η αφορμή για να επισκεφτώ ένα τόσο όμορφο μπλογκ!!!!
    καλή συνέχεια!!!!!!!!!!
    τα φιλιά μου από το νότο!!!!!!!!!!!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε