συμμετοχή στο ''παίζοντας με τις λέξεις'' · σκέψεις · Χριστουγεννιάτικα · βραβεία · δωράκια · secret santa swap

Δώρο, βραβείο και…

Καλησπέρα σε όλη την όμορφή μου γειτονιά! Τελικά μου φαίνεται τον θέλουμε τον ήλιο μας!!! 🙂 Αυτές τις μέρες που μοιάζει η Αθήνα σαν να δραπέτευσε η άνοιξη στα στενά της, έχει αλλάξει η διάθεσή μου βρε παιδιά!! Αν και λατρεύω και τη μουντάδα και τη γκριζίλα… Εντάξει, δεν ξέρω τι θέλω!! Hands up!!!  🙂

Αυτές τις μέρες όλο ευχάριστα έχω!! Φτου φτου!! 😉 Την θυμάστε την Αγγελικούλα μου, έχω ανεβάσει αρκετές φορές posts με χειροποίητες δημιουργίες της στο blog!! Παντρεύεται το κοριτσάκι μου και μου ζήτησε να είμαι μάρτυρας στο γάμο σε λίγες βδομάδες!!!! 🙂 🙂    Ακόμα πετάω!!!!  Θα γράψω εκτενώς τις επόμενες μέρες!!! 🙂

Χθες χτυπάει το κουδούνι ο ταχυδρόμος!! Τι να δω!! Το αναμνηστικό δώρο από τη Φλώρα, για την τρίτη θέση που πήρε το ποιηματάκι μου στο διαδικτυακό παιχνίδι που οργανώνει, το »Παίζοντας με τις λέξεις». Μια πανέμορφη χειροποίητη καρφίτσα!!! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Φλώρα μου και για το θαυμάσιο δώρο και για το ότι έγινες αιτία να γνωρίσω δημιουργικά διαμαντάκια στη γειτονιά κι εύχομαι να Παίζουμε με τις λέξεις ασταμάτητα!! 🙂

Χθες επίσης η Φωτεινή που φτιάχνει χειροποίητα κοσμήματα με τίμησε με ένα πολύ χαριτωμένο βραβείο!!!!! 🙂

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Φωτεινή μου κι εύχομαι να συνεχίσεις για πολλά χρόνια ακόμα να ομορφαίνεις την γειτονιά με τις δημιουργίες σου!!

Το βραβείο συνοδεύεται από τις εξής ερωτήσεις που πρέπει να απαντήσω:

  1. Το αγαπημένο μου φαγητό: Είμαι μακαρονάς τι να κάνουμε!!! Ότιδήποτε σε ζυμαρικό (εννοείται και παστίτσιο, δεν τα ρωτάνε αυτά!!).
  2. Δεν μου αρέσει στους ανθρώπους: Το ψέμα κι η κοροϊδία. Πες ότι θες μπροστά μου αλλά μην σε πάρω χαμπάρι ότι άλλα λες πίσω από την πλάτη μου γιατί τέλειωσες για μένα.
  3. Μου αρέσει οι άνθρωποι με τους οποίους κάνω παρέα να είναι: μαζί μου για μένα.
  4. Με ηρεμεί: Να ακούω μουσική και να χαϊδεύω τα γατιά μου-παιδιά μου!
  5. Αγαπώ: το γράψιμο, τα ταξίδια, την βροχή, το ηλιοβασίλεμα, τη θάλασσα, τα γατιά μου (εννοείται!), το ανέφικτο.
  6. Με νευριάζει: η πάρτη μου ώρες ώρες!! Η αναβλητικότητά μου, η δειλία μου ακόμα κι η υπομονή μου…
  7. Δεν αποχωρίζομαι ποτέ (αντικείμενο):  2 φωτογραφίες της γιαγιάς και του παππού μου και μια εικονίτσα της Παναγίας της γλυκοφιλούσας. Πάνε πακέτο.
  8. Όταν ήμουν μικρή, μάζευα συστηματικά αφίσες: θέλει κι ερώτημα; Του Michael!! Του Jackson, ντε!!!

Και τώρα επειδή πρέπει να δώσω κι εγώ αυτό το βραβείο σε 8 φίλες θα μου επιτρέψετε να το προσφέρω στις φίλες που γνωριστήκαμε τώρα τελευταία. Είναι μια ευκαιρία να μάθω κι εγώ λίγα πράγματα παραπάνω!! Με πολλή αγάπη στέλνω το βραβειάκι στις εξής φίλες:

🙂 Πάει κι αυτό!!! Σας ευχαριστώ πολύ όλους τους φιλόξενους γείτονες που έχω αποκτήσει!!! Για τις επισκέψεις, τα σχόλια, που με δέχεστε κι εμένα στα σπιτάκια σας!! Και κάτι ακόμα… Σας θυμίζει κάτι το S.C.S.; Πέρσυ έκανα μια απόπειρα να γνωριστούμε στα τυφλά και λέω να την κάνω κι εφέτος!! Γι αυτό προετοιμαστείτε σιγά σιγά γιατί , ναι, μέσα στον Νοέμβρη ετοιμάζω ανάρτηση για το δεύτερο Secret Christmas Swap!!! Την μυστική ανταλλαγή Χριστουγεννιάτικων δώρων μεταξύ των bloggers!!!! 

Να στε καλά και καλό σ/κ να περάσετε όλοι ανεξαιρέτως!!!!

20 σκέψεις σχετικά με το “Δώρο, βραβείο και…

  1. Συγχαρητήρια που θα είσαι «μάρτυρας» σε μία τόσο ξεχωριστή τους στιγμή!!
    Μπράβο για το βραβειάκι και τις απαντήσεις!!
    Σ’ευχαριστώ πάρα πολύ που με επέλεξες.. λίγο νωρίτερα και θα το έβαζα στην ανάρτησή μου! 🙂 Την επόμενη φορά.. Καλό σαββατοκύριακο!!

    Μου αρέσει!

  2. Καλησπέρα!! Να χαρείς το δώρο σου από τη Φλώρα μας, είναι πανέμορφο! Και να χαρείς και το βραβείο σου… πολύ ωραίες οι απαντήσεις!
    Σ΄ευχαριστώ πολύ-πολύ που με σκέφτηκες και μου το προσφέρεις!
    Πολλά φιλάκια, καλά να περάσεις το Σ/Κ!

    Μου αρέσει!

  3. ΜΕ ΓΕΙΑ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!!!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΝΑ ΤΑ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ!!!!ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΥΡΙΑΚΗ!!!ΦΙΛΙΑ!!

    Μου αρέσει!

  4. Μαριλενάκι μου γλυκό σ’ ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου κάνεις!
    Έχω ήδη περάσει απ’ την «ανακριτική επιτροπή», στο μπλογκ που είχαμε με φίλες, πριν το Απάγκιο. Ιδού οι συγκλονιστικές αποκαλύψεις που βρήκαν το φως της δημοσιότητας:
    http://skepseisepi6.blogspot.gr/2013/03/liebster-award.html
    Καλοφόρετη η καρφίτσα της Φλώρας μας και εύχομαι πάντα να έχεις δημιουργικές εμπνεύσεις!
    Φιλιά πολλά!!!

    Μου αρέσει!

  5. Με το καλό να γίνει ο γάμος!!!! 🙂
    Με γεια σου το δωράκι της Φλώρας, εύχομαι να το χαρείς, όπως και το βραβειάκι σου!!!!
    Αλλά…….δεν τέλειωσες εδώ!!!! Σε περιμένει κι άλλο, στο δικό μου μπλογκοσπιτάκι!!!!!
    Φιλάκια πολλάααααααααααααααααααα 🙂 🙂 🙂

    Μου αρέσει!

  6. Καλησπέρα ή καλημέρα να πω τέτοια ώρα που γράφω, ξημερώματα! :))
    Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για το βραβειάκι. Το οποίο και πολύ πρόσφατα το είχα πάρει κι έκανα σχετική ανάρτηση (σε κόκκινο χαλί με (ξανα)έσυραν μανούλα μου. ο τίτλος της ανάρτησης.
    Επίσης με ετικέτα τα βραβεία ή τα παιχνίδια θα βρεις πολλές δικές μου αποκαλύψεις! Θα δεις ότι μου αρέσει να αποκαλύπτομαι! Και θα το κάνω αύριο μεθαύριο πάλι γιατί μου δώσανε και δύο άλλα βραβεία 🙂
    Πολύ όμορφες οι απαντήσεις σου!
    Να ζήσουν τα παιδιά!
    Φιλάκια!

    Μου αρέσει!

  7. Δεν ξέρω τί κάνω κάθε φορά και δεν εμφανίζονται τα σχόλιά μου! Ξαναδοκιμάζω πάλι τώρα…
    να χαρείς την υπέροχη καρφίτσα της Φλώρας!!!!! Με το καλό ο γάμος των φίλων σου !
    Πολλά φιλάκια!!!!

    Μου αρέσει!

  8. Συγχαρητήρια γιά τό βραβείο σου!!!Νά χαρείς τό δωράκι σου!!!Πολύ όμορφο!!!!
    Κάθε ευτυχία εύχομαι στήν φίλη σου!!!Σύντομα καί στά δικά σου!!!Φιλάκια αγαπημένη μου!!!!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε