bazaar · πηλός · τεχνική αλουμινόχαρτου · Δράση Ελληνίδων Bloggers · γυψόγαζα · ευχές · καδράκια · μπουκάλια · μπούστα

Για τα bazaar και… ;)

Το σαββατοκύριακο άρχισα να φτιάχνω σιγά σιγά λίγα πράγματα για τα bazaar που ξεκίνησαν δυναμικά για το 2014!!

Το μπουκάλι αφού έφερε εις πέρας το σκοπό του, καθότι το αδειάσαμε αφού γεμίζαμε με ρυθμό μαραθωνοδρόμου το περιέχομενο στα ποτήρια μας, πλέον στολίστηκε με αποξηραμένα λουλούδια ποτ-πουρί κι είναι έτοιμο να ταξιδέψει όταν έρθει η ώρα του λίγο πριν το Πάσχα για το  bazaar της Ναυπάκτου,  http://aspa-katathesipsixis.blogspot.gr/2014/01/blog-post.html, με θέμα λουλούδια και πεταλούδες για την Φλόγα!!!

                          

 

 

 

 

 

 

 

 

Αλλά και για το bazaar της Κοζάνης μας που θα γίνει τον Οκτώβρη, http://tis-annios.blogspot.gr/2014/01/bazaar.html, για το Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης και Αποκατάστασης Ατόμων με Αναπηρία Περιφερειακής Ενότητας Κοζάνης, με θέμα οτιδήποτε έχει να κάνει με το ξύλο, έφτιαξα ένα μπούστο σε κάδρο mdf!!! Και ξέρετε πόσο μου αρέσουν τα μπούστα κι είχα κι από το καλοκαίρι να φτιάξω!!

               

 

 

 

 

 

 

 

Το κάδρο είναι με τεχνική αλουμινόχαρτου και με λεπτομέρειες σιλικόνης στις άκρες, βαμμένο με πατίνες αλλά δεν πολυφαίνεται στη φωτό!! Το μπούστο είναι από πηλό που σκληραίνει στον αέρα και το φόρεμα με γυψόγαζα και βαμμένο με χρυσοχάλκινες πατίνες!!!

Σιγά σιγά θα πάρω μπρος και για άλλα! Ακόμα ήμαστε στην αρχή!! 🙂

Α! Και να θυμήθω να μην ξεχάσω να κάνω αναμονή κοινού!!! 😉 Θυμάστε την Λιβυκού στον »Ζηλιαρόγατο», που έλεγε : «Ο εραστής έρχεται!!!», και κοίταζε με νόημα τον Λογοθετίδη;;;

Ε!! Ο Frankenstein σε λίγες μέρες έρχεται και θέλει να παίξει μαζί σας!!! Εσείς;;;;;; 😉

Φιλάκια πολλά πολλά και χρόνια πολλά και για τη χθεσινή γιορτή των Φώτων και στους Γιάννηδες και τις Ιωάννες μας σήμερα!!!! 🙂

48 σκέψεις σχετικά με το “Για τα bazaar και… ;)

  1. Πολύ δυναμικά και όμορφα ξεκίνησες Μαριλένα μου . Ομορφα και τα δυό , μια αδυναμία στο μπούστο εγώ η ατάλαντη την έχω…
    Μαμά…..φοβάμαι τον Frankenstein
    φιλάκια από τα καλά(για να σε καλοπιάσω!!!!)

    Μου αρέσει!

    1. Να σαι καλά Νικόλ μου!! 🙂 Δεν είναι δύσκολο το μπούστο και εννοείται δεν είσαι ατάλαντη!!!
      Ενα καλούπι θέλει και πηλό!! Τίποτα άλλο!!!Μετά ή το αφήνεις γυμνούλι ή πειραματίζεσαι με την γυψόγαζα για φορεματάκι!! Δεν είναι τίποτα!!
      Χεχεχε!! Είναι καλούλης ο Φράνκυ!! Δεν δαγκώνει!! Μην φοβάσαι 🙂 Φιλάκια καλή μου!!

      Μου αρέσει!

  2. Πολύ ωραίες δημιουργίες και κινήσεις, μπράβο ρε Μαριλένα. Αν έχεις καμιά απορία για τα μπούστα, μη διστάσεις να με ρωτήσεις… (χαχαχα, δεν ξέρω πώς τα κάνεις, αλλά είναι εξαιρετικά).
    Ο Φράνκυ ποιος είναι;

    Μου αρέσει!

    1. Χαχαχα!! Ευχαριστώ κανελλάκι μου!! Είναι πολύ εύκολα τα μπούστα, κι όμως!! 🙂 Ενα καλούπι θέλουν και πηλό!!
      Ο Φρανκενστάιν ακόμα είναι στον δρόμο…Σσσσ!! Ερχεται σιγά σιγά… Δεν θα φανερωθεί ακόμα… 😉
      Φιλάκια πολλά Μαράκι μου!! 🙂

      Μου αρέσει!

  3. Καλή αρχή Μαριλένα μου!!! Σιγά-σιγά θα μαζευτούν πολλά έργα για τα μπαζάρ.
    Όσο για τον Φράνκυ…ας αργήσει ακόμα λίγο…εγώ ακόμα περιμένω τον Santa!!!χαχαχα!!
    Φιλάκια, κοριτσάκι!!!!

    Μου αρέσει!

    1. Καλημέρα Μαριαννάκι μου!! Είμαι σίγουρη θα μαζευτούν πάλι μπόλικα όπως και σε κάθε bazaar εξάλλου!!
      Αχ είναι 4, 5 δώρα από την ανταλλαγή που αν και τα έχουν στείλει όλοι από όσο ξέρω, δεν έχουν φτάσει ακόμα στα σπίτια σας… 😦 Ελπίζω να φτάσουν επιτέλους. Θα σου στείλω και mail..
      Καλή συνέχεια Μαριάννα μου!! Φιλάκια πολλά!!

      Μου αρέσει!

  4. Ωωωω! Είναι υπέροχες οι δημιουργίες σου!! Το μπούστο με ξετρέλανε!!
    Μόλις άνοιξα τον Η/Υ και έτρεξα να δω τι έχεις ετοιμάσει…
    Μπράβο Μαριλένα είσαι σίφουνας!!!
    Τις φώτο θα τις παραλαμβάνουμε και θα τις ανεβάζουμε σιγά-σιγά στη σελίδα της «Δράσης»
    Σ΄ευχαριστώ πολύ-πολύ και για την έκπληξη που μου κρατάς…..♥!
    Σε νέα ανάρτηση θα αναφέρω που θα στέλνετε τις δημιουργίες σας και όλα θα πάρουν το δρόμο τους…
    Σου στέλνω φιλιά…
    **Αννιώ**
    υγ. Όσο για τον Frank δήλώνω ανίδεη και περιμένω τη συνέχεια μπας και καταλάβω…!

    Μου αρέσει!

    1. Καλημέρα Αννιώ μου!! Σε ευχαριστώ πολύ!! Ημαστε στην αρχή ακόμα εξάλλου, το είπα και στην Ασπασία!! Οπότε όλα θα πάρουν το δρόμο τους όπως πολύ σωστά το είπες!!
      Θα προσπαθήσω να στο χω έτοιμο μες στο μήνα!! Σε ευχαριστώ πολύ καλό μου!! 🙂
      Χεχε!! Ο Φράνκυ έρχεται σιγά σιγά!!! 😉
      Σε φιλώ γλυκά Αννιώ μου!!

      Μου αρέσει!

  5. Μαριλένα μου, σε ευχαριστούμε πολύ…η τόσο άμμεση ανταπόκρισή σου με συγκινεί αφάνταστα!!!Φιλάκια!!!
    ο Φρανκεστάιν έχει σχέση με τον γνωστό…αυτόν από την ταινία…ή είμαι τέλειως out ???

    Μου αρέσει!

    1. Καλή σου μέρα Ασπα μου!! Παίρνω μπρος σιγά σιγά!! Ημαστε στην αρχή ακόμα εξάλλου!!
      Ναι, έχει σχέση με τον γνωστό της ταινίας αλλά αυτός είναι καλούλης!! Να παίξει θέλει και ψάχνει παρέα!!! Οταν έρθει η ώρα του!! Χιχιχι!! Σε φιλώ γλυκά κοπέλα μου!!! 🙂

      Μου αρέσει!

  6. Μπράβο Μαριλέναμου! καλή συνέχεια να έχεις!
    Αν δεις ότι ξεχνιέμαι…τσίγκλισε με στα μηνύματα ! Ξέρεις εσύ! ΈΜε παρακινείς και με ενθαρρύνεις και μου αρέσει 😉
    αχαχα!
    Φιλιά!

    Μου αρέσει!

    1. Σε ευχαριστώ πολύ Παλομάκι μου γλυκό!! 🙂
      Για ταλέντο δεν το λέω αλλά σίγουρα πολύ εξάσκηση στο σπίτι
      μέχρι να γίνουν όπως πρέπει!! Εχω πετάξει χαζομάρες που μου βγήκαν!! 🙂
      Ασε!!! Χαχαχα!! Ναι, ο Φράνκυ έρχεται έτοιμος να παίξει και ψάχνει παρεούλα!!
      Για να δούμε!! Σε φιλώ γλυκά κοπέλα μου!!

      Μου αρέσει!

  7. Πολύ όμορφο καί τό μπουκάλι αλλά καί τό μπουστο Μαριλένα μου!!Πόσο καιρό περιμένα νά δώ τίς υπέροχες δημιουργίες σου!!Μπράβο γιά τήν προσφορά σου!!!Πολλά φιλάκια κούκλα μου!!!!

    Μου αρέσει!

  8. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΜΟΥ!!!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΓΕΜΑΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!!!!ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΕΡΓΑ ΣΟΥ!!!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    Μου αρέσει!

  9. Μαριλενα μου αρχισες με ομορφιες που θα ταξιδεψουν και για καλο σκοπο θα πουληθουν ! καλη αρχη καλη χρονια δημιουργικη και πλουσια σε ολα της!

    Μου αρέσει!

  10. Πω..πω.. φόρα πήρες βρε κορίτσι μου…μέχρι τότε πόσα θα κάνεις μου λές;;μπράβο σου.. να τα βλέπουμε εμεις και να ξεσηκωνόμαστε όχι για μπούστα βέβαια να μην γελάσουμε κι όλας…χι.χι..Μαριλενάκι μου…φιλάκιααααα.. 🙂 🙂

    Μου αρέσει!

    1. Χεχεχε!! Είχα αρκετό καιρό να φτιάξω πραγματάκια και τώρα που μπορώ βουρ στο ψητό που λένε καλή μου Ρουλίτσα!! Ω να σαι σίγουρη θα μαζευτούν πάλι πολλά πράγματα από όλους μας!! Δυο bazaar έχουμε, θα τα προλάβουμε όλα! Εξάλλου ήμαστε ακόμα στην αρχή!! Οσο για το μπούστο.. Να ξερες πόσο εύκολο είναι!! Ενα καλούπι θες και πηλό! Τίποτα άλλο!
      Φιλάκια πολλά σμαραγδένια μου και καλό σ/κ να έχεις!!! 🙂 🙂

      Μου αρέσει!

  11. Για το τι εστί Frankenstein, μάλλον με έπιασες…αδιάβαστη!! Άσε που μου κέντρισες, δε και την περιέργεια! Ας κάνω, όμως, λίγο υπομονή, αφού δεν γίνεται διαφορετικά… Όσον αφορά τα έργα σου, προζέσταμα…το λες εσύ αυτό???!!!! Δηλαδή στο ζέσταμα…καιγόμαστε???? Και στο κάψιμο??? Μένουμε..κάρβουνο, να υποθέσω!!χαχαχα. Είναι καταπληκτικά και…καίγομαι για τη συνέχεια!! Πολλά φιλιά!

    Μου αρέσει!

    1. Χαχαχα!! Ευχαριστώ πολύ Μαριάννα μου αλλά είχα καιρό να φτιάξω πραγματάκια γι αυτό το είπα προζέσταμα!! 🙂 Παλαιότερα έφτιαχνα σχεδόν κάθε δυο τρεις μέρες αλλά κάπου αραίωσα!! Τώρα σιγά σιγά ξαναζεσταίνουν οι μηχανές!! 🙂
      Ο Φράνκυ θέλει να κάνει θεαματική είσοδο!! Δεν του χαλάω χατήρι!! Χαχα!! 🙂 Υπομονή!!
      Να περάσεις όμορφα και ξεκούραστα καλή μου!! Φιλάκια πολλά!!!

      Μου αρέσει!

  12. Καλέ πως την έχασα αυτή την ανάρτηση και δεν είδα το υπέροχο μπούστο? πωππωωω μου άρεσε πάρα πολύ Μαριλένα… Θέλω και εγώ να μάθω να φτιάχνω… αχχχ πως???
    φιλάκια και μπράβο

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε