bazaar · decoupage · πεταλούδες · Δράση Ελληνίδων Bloggers · καδράκια

Για το bazaar στη Ναύπακτο!!

Καλημέρα σε όλους φίλοι μου!! Σήμερα είναι μια ηλιόλουστη μέρα κι όπου ήλιος και χαρά η Μάρλεν μούρλεν (εγώ δηλαδή) πρώτη!!!

Δεν πολυλογώ, στο ψητό χωρίς τσιριμόνιες!! Το bazaar μας που θα γίνει στην Ναύπακτο 4-6 Απρίλη για την Φλόγα το ξέρετε!! Τι;;; Δεν το ξέρετε;;; Για περάστε εδώ παρακαλώ να δείτε τι ομορφιές έχουν μαζευτεί, για περάστε και θαυμάστε!! 🙂

Όπως γράφει πολύ όμορφα κι η Ασπα μας : Το πανηγύρι αγάπης θα γίνει στις 4,5,6 Απρίλη στην Ναύπακτο…και εσείς μπορείτε να στέλνετε τα πραγματάκια σας στην παρακάτω διεύθυνση…που είναι τα γραφεία του συλλόγου…μέχρι 25 Μαρτίου:

Σύλλογος Φλόγα
Τζαβέλλα 49
Τ.Κ. 30300
Ναύπακτος

Όσοι τα στέλνετε συστημένα απλά προσθέστε

Υπόψιν κας Βιολέτα Πλέσσα

Αν πάλι θέλετε να τα στείλετε μέσω ΚΤΕΛ, δεν έχετε παρά να μου στείλετε μήνυμα και κάποιος θα πάει να τα παραλάβει…
Ο Σύλλογος Φλόγα έχει συνεργασία με μεταφορική εταιρεία της περιοχής μας που έχει γραφεία και στην Αθήνα. Η εταιρεία θα μπορούσε να μεταφέρει τις όμορφες δημιουργίες σας, χωρίς χρέωση δική σας, οπότε οι φίλες-οι από Αθήνα αν θέλουν μπορούν να περιμένουν μέχρι να σας δώσουμε κάποια περίοδο που μπορείτε να πηγαίνετε τα δεματάκια σας στα γραφεία της εταιρείας, ώστε να ταξιδέψουν όλα μαζί για Ναύπακτο.

2 κάδρα με ζωγραφική και decoupage κι ένα καθρεφτάκι, θα ταξιδέψουν σιγά σιγά για να παραβρεθούν κι αυτά μαζί με όλα τα υπέροχα πράγματα που έχουν φτιάξει φίλες bloggers ανά την Ελλάδα, για το bazaar που θα γίνει το Πάσχα στην όμορφη Ναύπακτο!!

      

 

 

 

 

 

 

 

 

     

 

 

 

 

 

 

 

Καλή βδομάδα να έχουμε!! Σας φιλώ!!

34 σκέψεις σχετικά με το “Για το bazaar στη Ναύπακτο!!

  1. Πρέπει κι εγω να βάλω μπροστά,τέρμα τα ερωτηματολόγια,ώρα δουλειάς,ο χρόνος στενεύει. Ασε που ελπίζω πως θα πάω και απο κοντά.Ανοιξη, καλός σκοπός,κοντινός προορισμός, γιατί όχι;;;
    Μαριλενάκι συγχαρητήρια για τα έργα που στέλνεις.Οτι είσαι ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένη είναι γνωστό,αλλά βλέπω οτι η τρυφεράδα σου εξελίσσεται, εκτός του γράφειν…
    Φιλάκια πολλά και χίλια μπράβο

    Μου αρέσει!

    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ αγαπημένη μου Χαρά!! Εχουμε ένα μήνα καιρό οπότε σίγουρα θα φτιάξεις ομορφιές εσύ χρυσοχέρα μου!! Μην αγχώνεσαι!
      Μακάρι να καταφέρεις να πας!! Στο εύχομαι!
      Φιλάκια πολλά σου στέλνω! ♥

      Μου αρέσει!

  2. Κάπου το είχα ξαναγράψει: έχω την τιμή και τη χαρά ν βρίσκομαι κάθε χρόνο σε μια εκδήλωση για τον σύλλογο «Φλόγα» και γνωρίζω από πολύ κοντά το έργο τους.. Θερμά συγχαρητήρια στους συμμετέχοντες. Καλό απόγευμα χαρά μου και γλυκά φιλιά!

    Μου αρέσει!

    1. Πονεμένο μου σε έχω καταλάβει πόσο ευαισθητοποιήμενη είσαι!! Πολλά μπράβο αξίζουν όλοι, κι οι δημιουργοί, κι οι υπεύθυνοι των bazaar κι όσοι αγοράζουν φυσικά!! Μάκια πολλά πετροξανθιώ μου!! 🙂

      Μου αρέσει!

  3. Μάρλεν Μούρλεν μου ..απόψε δεν είμαι για πολλά ! Το ξεβιδωμένο θα με λέτε από δω και μπρος!
    Αφήνω φιλιά και αγκαλιές και… τσίγκλα με να μην ξεχαστώ να κάμω κι εγώ το κατιτίς μου για τη Φλόγα ναι;
    ΣΛ♥

    Μου αρέσει!

      1. Χαχαχαχα!! Βρε τρελοκομείο!!!! Τι είσαι εσύ;;;;; 🙂 🙂 Ε ρε θα γίνει πανικός στις πλαζ!! Το βλέπω!! Κάτσε να πιάσω κι εγώ κανά βαράκι γιατί με βλέπω να παραμιλώ το καοκαίρι σαν τη Βασιλειάδου: αλοίμονο από μας που πρέπει να τα χουμε όλα μέσα (από τη θεια από το Σικάγο)!! Χαχαχαχα!!! Φιλάκια μάτια μου!!!

        Μου αρέσει!

  4. Μαριλενάκι γεια στα χέρια σου για τα πραγματάκια που έφτιαξες για τη Ναύπακτο! Επίσης να σου πω ένα μεγάλο ευχαριστώ για την εμπειρία του Φρανκεστάιν, ήταν πολύ ωραία εμπειρία, γνώρισα νέα άτομα και ξεδίπλωσα τον συγγραφέα που έκρυβα μέσα μου χωρίς να ντρέπομαι γιατί αλλιώς δεν τολμούσα να γράψω κάτι! Πολλά ευχαριστώ και πολλά φιλιά! Και στο επόμενο εγχείρημα με το καλό!

    Μου αρέσει!

    1. Καλημέρα πινελίτσα μου!! Σε ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου για όλα!
      θα κάνω άμεσα ανάρτηση για τον Φράνκυ μας αλλά θα το λέω και θα το ξαναλέω ήσασταν υπέροχες η κάθε μια ξεχωριστά!! Φιλάκια γλυκά και στο τσαρουχάκι σου!!! Να σαι καλά!! ♥

      Μου αρέσει!

  5. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΜΟΥ,ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΑ ΠΙΝΑΚΑΚΙΑ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΡΕΠΤΗΣ,ΤΕΛΕΙΟΣ!!
    ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ,ΠΑΝΤΑ ΔΙΝΕΙΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΣΕ ΚΕΘΕ ΜΠΑΖΑΡ.
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!
    Υ.Γ ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΡΩΤΑΩ Η ΚΟΠΕΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΤΟ 2ο ΔΕΜΑ ΤΟ ΠΗΡΕ;

    Μου αρέσει!

    1. Καλημέρα Αννα μου γλυκειά!! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια! Προσπαθώ όσο μπορώ αν και θα θελα να φτιαχνα και περισσότερα..
      Νόμιζα ότι είχες λάβει το mail μου! Ναι το έλαβε το δώρο σου η Ελένη αλλά επειδή είχε πρόβλημα με την φωτογραφική της δεν μπόρεσε να το αναρτήσει!
      Να χεις μια όμορφη μέρα καλή μου!! Σε φιλώ!! 🙂

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε