Infinity ∞

Καλησπέρα φίλοι μου!! Εύχομαι να στε όλοι καλά!! Χάθηκα λίγες μέρες γιατί έχουμε κάποια προβλήματα με την σύνδεση στο διαδίκτυο, που δυστυχώς δεν λένε να φτιάξουν οριστικά.. Γκρρρ!!

Έληξε σήμερα ο 15ος διαγωνισμός «Φωτογραφίζειν», που οργανώνει με επιτυχία κάθε φορά η Μαρία Νι!!

Θέμα του η Απεραντοσύνη!! 🙂 Μπορείτε να δείτε εδώ την φωτογραφία που διακρίθηκε επάξια στον διαγωνισμό!!

Η δική μου συμμετοχή ήταν μια φωτό του 2007, κάπου στην Πελοπόννησο!! Ναι, δεν θυμάμαι καθόλου το ακριβές σημείο λήψης!! 🙂 🙂 Τίτλος της φωτό Infinity ∞ (και δίπλα το συμβολάκι του απείρου!!)!

Ευχαριστώ πάρα πολύ την Μαρία μας για την σούπερ φιλοξενία της και φυσικά τους φίλους που την ψήφισαν!! Πάμε για άλλα!! 🙂

Την περασμένη βδομάδα έλαβα και το αναμνηστικό μου δωράκι από την Μαρία Νι, καθώς στον προηγούμενο διαγωνισμό Φωτογραφίζειν είχα κληρωθεί για να το αποκτήσω κι η χαρά μου ήταν τεράστια!! Να σαι καλά Μαράκι μου!! 🙂 🙂 Χίλια ευχαριστώ!! ❤

 

Έχω αμελήσει, λόγω προσωπικών θεμάτων αυτούς τους μήνες που απείχα από το blogging, να ευχαριστήσω και μέσα από το blog μου δυο ακόμα κοπέλες που με τίμησαν με πανέμορφα δωράκια εδώ κι αρκετό καιρό!! Σας ευχαριστώ πάρα μα πάρα πολύ κορίτσια μου και με συγχωρείτε για την αμέλειά μου!! ❤

Την Ελένη Φλογερά που μου έστειλε μια χειροποίητη πήλινη καρδιά κι ένα πανέμορφο σπιτάκι με πληρωμένο τον ενφια , παρακαλώ!!

 

Και την Λάουρα που μου χάρισε ένα χειροποίητο πλεχτό για τον λαιμό!!

Να στε όλοι καλά και καλό μας σ/κ!! Σας φιλώ!!

28 thoughts on “Infinity ∞

  1. Πανέμορφα & πολύτιμα τα δωράκια σου Μαριλένα μου!
    Το σπιτάκι καταπληκτικό, καθώς και η διευκρίνησή σου για τον ΕΝΦΙΑ. Πού καταντήσαμε? Να έχουμε ενοχοποιήσει την κατοχή ενός σπιτιού…
    Εύχομαι όλα να πάνε κατ’ ευχήν, να περνάς και να είσαι καλά Μαριλενάκι μου !

  2. Καλησπέρα γλυκειά μου Μαριλένα!!!
    Συγχαρητήρια γιά τήν συμμετοχή σου καί τήν εκπληκτική φωτογραφία σου!!
    Νά χαρείς τά δωράκια σου!!Πολύ όμορφα!!!Καλό Σ/Κ αγαπημένη μου!!
    Πολλά φιλάκια!!

  3. Συγχαρητήρια κορίτσι μου για τη συμμετοχή και το δωρακι! Η αλήθεια ειναι πως ψηφισα τη νικητήρια εικόνα και αμφιταλαντεύτηκα ανάμεσα στην πρώτη και στη δικη σου, αλλα τελικά ψηφισα την πρωτη. Δεν υστερούσε σε τιποτα η εικονα σου! Ταξιδιαρικη και γαληνια.
    Φιλάκια

  4. Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου..θυμήθηκα τώρα τι μου είπε ένας φίλος όταν του είπα το θέμα του διαγωνισμού..
    Το βρήκα μου είπε! Θα ζωγραφίσω στον τοίχο το σύμβολο του απείρου και θα το φωτογραφίσεις..λες να έπρεπε να ακολουθήσω την ιδέα του τελικά?..χαχα!
    Να χαρείς τα δωράκια σου!
    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

  5. Τι χρώματα στη φωτογραφία σου! Χάθηκε το βλέμμα μου στην απεραντοσύνη! Το άπειρο του σύμπαντος πάντα το έχω στο μυαλό μου ανάμεσα σε θάλασσα και ουρανό, ίσως γιατί σ’ όλα τα παιδικά μου χρόνια αυτή την εικόνα έβλεπα όταν ξυπνούσα…
    Έχουμε χαθεί Μαριλενάκι μου, μου λείπουν οι εμπνεύσεις σου!
    Καλή εβδομάδα να έχουμε!

  6. Πολύ όμορφη η φωτογραφία Μαριλένα…..! Εξαιρετικό το βάθος και η απεραντοσύνη της…. Χαίρομαι που είσαι καλά. Καλή συνέχεια.

  7. Η απεραντοσύνη της φωτογραφίας σου υπέροχη! Διαβάζοντας παρακάτω δεν πίστευα τα μάτια μου, που το θυμήθηκες τώρα αυτό Μαριλένα μου! Δεν ήταν τίποτα σπουδαίο…
    Φιλιά!

  8. Μαριλένα μου πολύ όμορφη η φωτογραφία σου!
    Και τα δωράκια σου εύχομαι να τα χαρείς και πάντα να παίρνεις όμορφα δώρα!
    Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

  9. Με γεια τα δώρα! Η φωτογραφία σκέτο καρτ ποστάλ! Εσύ που χάθηκες και πάλι βρε ζουζούνι; Μάκια πολλά κουμπαρονάκι μου γλυκούλι κι ομορφούλι και καλή εβδομάδα 🙂

  10. Τι όμορφη φωτογραφία… υπέροχα χρώματα!
    Με γεια και τα τέλεια δωράκια σου!
    Εύχομαι γρήγορα να λυθεί το θέμα με το ίντερνετ…
    Καλή εβδομάδα να έχεις και καλά να περνάς! Σε φιλώ!

  11. πωπωπω χρωματα !!!! καλοφορετα τα δωρακια και ειδικα το σπιτακια κρυφτω μακρια απο αδιακριτα φοροτεχνικα ομματα !!!!!φιλι

  12. Νομίζω ότι τη ψήφισα; ε; Δεν θυμάμαι πού έδωσα το 2 μου . Νομίζω ότι εδώ ήταν!
    Ατιμο αλτσχάιμερ ☺
    Σημασία έχει ότι την ξεχώρισα♥
    Μάκια

Σχολιάστε

