decoupage · βραβεία

Liebster βραβείο!

Καλησπέρα σας!! Επανέρχομαι με την ανάρτηση για το liebster βραβείο που σας έλεγα!! Έχει καιρό να δούμε βραβεία στην γειτονιά μας είναι η αλήθεια!! Το liebster πρέπει να ναι η τρίτη ή η τέταρτη φορά που το υποδέχομαι και με χαρά θα απαντήσω στις ερωτήσεις που το συνοδεύουν καθώς μας βοηθούν να γνωριζόμαστε καλύτερα μεταξύ μας!! Είναι ένα βραβείο αγάπης και στήριξης σε blog με λιγότερους από 200 followers και έχει και δέκα ενδιαφέρουσες ερωτήσεις προς απάντηση!

Οι κανόνες του βραβείου έχουν ως εξής:

1. Αφιέρωσε μια ανάρτηση στο βραβείο σου και ευχαρίστησε και εκείνον που σε βράβευσε.
2. Φρόντισε να συμπεριλάβεις στις φωτογραφίες σου και το πράσινο εικονίδιο του βραβείου.
3. Βράβευσε 10 νέους bloggers που θαυμάζεις  και έχουν λιγότερο από 200 followers. Ενημέρωσε τους για το βραβείο. (Μπορείς να βραβεύσεις και το άτομο που σε πρότεινε.)
4. Απάντησε στις ερωτήσεις που σου έκαναν και αν θες φτιάξε νέες για τους δικούς σου υποψήφιους.
5. Δημοσίευσε τη λίστα αυτή με τους κανόνες και στη δική σου ανάρτηση.

Ευχαριστώ από καρδιάς τους φίλους bloggers που μου προσέφεραν το βραβείο και με τίμησαν με την επιλογή τους!! Τρία φιλικά blogs παρακαλώ!! 🙂 Την αρχή έκαναν οι Μαρίνα και Όλγα με το blog http://toperiodikomas.blogspot.com/. Ακολούθησε ο κύριος Ντέννης Κονταρίνης με το blog http://hellascafe.blogspot.com, κι η Maria Pirgianaki με το blog http://harmonyinspace.blogspot.gr/.

Σας ευχαριστώ πολύ πολύ όλους!!! 🙂 🙂

Και τώρα πάμε κατευθείαν να απαντήσω στις 10 ερωτήσεις!!

1. Έχετε σκεφτεί ποτέ να αλλάξετε το όνομα του blog σας;
Όχι δεν το χω σκεφτεί ποτέ!! Η αλήθεια είναι ότι το marilenaspotofart με αντιπροσωπεύει απόλυτα. Είναι η γωνιά μου που μπορώ να δημιουργώ όπως κι ότι θέλω!! Με decoupage, powertex, πηλό, γυψόγαζα!! Είχα κι εξαρχής τον υπότιτλο love for decoupage, γιατί το 2012 ξεκίνησα να αναρτώ μόνο ότι είχε σχέση με αυτό. Από το 2013 και μετά αποφάσισα να αναρτώ και κείμενά μου!! Το μόνο δίλημμα που είχα ήταν αν θα το ονόμαζα marilenaspotofart ή marilenartspot και φυσικά έκανα την πατάτα και κράτησα το marilenaspotofart για το blog αλλά το marilenartspot το βαλα για το mail μου!!! Αν παρατηρήσετε το mail μου είναι marilenartspot@gmail.com !!! Παιδί κουμπί!!!!
2. Πόσο έχει αλλάξει η κάθε σας μέρα από τότε που πατήσατε για πρώτη φορά το πλήκτρο Δημοσίευση;
Πάαααρα πολύ!! Αν δείτε τις πρώτες πρώτες δημοσιεύσεις μου ήταν καθημερινές, με εικόνες και φωτό και από κάτω έγραφα καλημέρα και τέτοια!!! Και φυσικά τις αναρτήσεις μου με τις decoupage δημιουργίες μου!! Ούτε φίλους, ούτε γνωριμίες!! Τίποτα!! Μετά σιγά σιγά άρχισα να γνωρίζω κόσμο που χαμε αρχικά το ίδιο πάθος για το decoupage!! Μετά πάει αλυσίδα!! Γνωρίζεις κόσμο, μαθαίνεις καινούρια άτομα, σε μαθαίνουν κι αυτά κι αν ταυτίζονται τα χνώτα μας κολλάμε κι είναι πια απαραίτητη η επαφή μας!! Η κουβεντούλα μας!! Δεν λέω, στην πορεία αυτών των χρόνων χάθηκα με κόσμο, κάποιοι σταμάτησαν το blogging, κάποιοι απλά χαθήκαμε, κάποιοι δεν ταιριάξαμε τελικά αλλά υπάρχουν κι άτομα που συνεχίζουμε ακάθεκτα την επικοινωνία μας και μου είναι αγαπητοί κι απαραίτητοι!! Και φυσικά όλο και καινούριους φίλους γνωρίζω μέσω του blogging!!
3. Όταν δεν έχετε έμπνευση, που καταφεύγετε για να την βρείτε και να αλλάξει η διάθεση σας;
Τώρα χτύπησες φλέβα… Όταν δεν έχω έμπνευση, που είναι πολύ συχνό φαινόμενο δυστυχώς, απλά δεν δημιουργώ. Περνώ μια φάση παύσης η οποία εν τέλει και χάρη σε μια σοφή φίλη που την έχει ονομάσει δημιουργική παύση, απλά κάνω υπομονή και περιμένω να γεμίσει το δοχείο για να έρθει η κατάλληλη στιγμή να αδειάσει!!! Ερεθίσματα μπορώ να δεχτώ από παντού!! Από παντού. Ταινίες, βιβλία, τραγούδια, το διαδίκτυο, από την πόλη, από την φύση. Το θέμα είναι πως θα δουλέψει μέσα μου το κεντρί του ερεθίσματος για δημιουργία. Μην σας κάνει εντύπωσει πως μπορώ να περάσω (δυστυχώς ή ευτυχώς) μήνες χωρίς οποιαδήποτε δημιουργία. Κι εννοείται πως δεν κάνω κάτι απλά για να πω πως κάτι έκανα. Γι αυτό κι υπάρχουν και περίοδοι που απλά δεν αναρτώ γιατί δεν έχω κάτι που θα θελα να μοιραστώ!! Με έχει βλάψει χρόνια πίσω να πιέζομαι για να δημιουργήσω κάτι , οπότε απλά πλέον πάω με τα νερά του και βγαίνω εγώ πλέον κερδισμένη!! Δημιουργική παύση λοιπόν!!
4. Έχετε σκεφτεί να ασχοληθείτε επαγγελματικά με το blogging;
Όχι!!
5. Ποια είναι η γνώμη σας για τους Έλληνες bloggers σε σχέση με τους ξένους; 
Δεν γνωρίζω πολλούς ξένους bloggers είναι η αλήθεια. Παρακολουθώ την δουλειά τους, σχολιάζω, είναι πάντα ευγενικοί και πολλοί ταλαντούχοι αλλά δεν γνωρίζω περισσότερα. Κι οι Ελλήνες το ίδιο!! Με όσους φίλους συνομιλούμε μέχρις στιγμής δεν είχα να αντιμετωπίσω στο blog μου κάτι άσχημο. Είναι επίσης ευγενικοί και ταλαντούχοι. Βέβαια έχω πετύχει σε αρκετά φιλικά blog αρκετούς είτε bloggers είτε απλά επισκέπτες που θα χλεύασουν, θα προσπαθήσουν να μειώσουν μια συλλογική προσπάθεια, θα θελήσουν δηλαδή να το κάνουν λίγο μπαχαλάκι αλλά νομίζω είναι μειοψηφία κάτι τέτοιο κι αμέσως απομονώνονται είτε από τους χειριστές των blogs είτε από λοιπούς αναγνώστες.. Το blogging σε καμία περίπτωση δεν το χω στο μυαλό μου σαν ροζ συννεφάκι!! Όπως και στην κοινωνία, στον πραγματικό κόσμο έτσι κι εδώ στον διαδικτυακό όλα θα υπάρξουν. Και φιλίες, και γνωριμίες, και προστριβές. Το θέμα είναι να γίνεται διάλογος προς αποφυγήν παρεξηγήσεων και να μην εκμεταλλεύεται κάποιος την ανωνυμία του ή την διαδικτυακή του περσόνα για να προσβάλλει τον άλλον!!
Γενικά όμως θεωρώ πως έχουμε χτίσει μια όμορφη, δημιουργική γειτονιά. Συμμετέχουμε σε συλλογικά bazzar, τα οργανώνουμε, βοηθούμε όπως κι όσο μπορούμε τον συνάνθρωπο με αυτά. Πλάθουμε συνέχεια δημιουργικές προκλήσεις μεταξύ μας, είτε γράφοντας κείμενα είτε με δημιουργίες χειροποίητες!! Δίνουμε τροφή για σκέψη και δημιουργία ο ένας στον άλλο!! Εντάξει, θα υπάρξουν και παρατράγουδα κάποιες φορές αλλά πάνω από όλα ήμαστε καλά κι αν μπορούμε τα βρίσκουμε!! Αλλιώς ας μην χαλάμε τις καρδιές μας!!
6. Πόσο γεμάτη είναι η μέρα σας; Τι κάνετε στον ελεύθερο χρόνο σας;
Ακούω μουσική, πάω βολτούλες που τρελαίνομαι, πάω θέατρο που το λατρεύω!! Συναντήσεις με φίλους, διάβασμα που το χω παραμελειμένο καιρό τώρα. Θα γράψω ίσως, θα κάνω καμιά δημιουργία χειροποίητη. Θα ασχοληθώ πάντα με τις γατούλες μου!! ❤
7. Σε ένα όνειρο που θα ταξιδεύατε; Σε ποια χώρα θα ήσαστε και τι θα θέλατε να κάνετε; 
Και που δεν θα θελα καλέ!!! Ξέρεις τι πλεονέκτρα είμαι σε αυτό το θέμα;;; Επειδή λατρεύω τον χειμώνα θα θελα να μαι σε καμιά Νορβηγία και να βλέπω το βόρειο σέλας και να μην τελειώνει!! Και να αλλάζει συνέχεια χρώματα κι εγώ να το χαζεύω χουχουλιασμένη σε μια σκηνή!!
8. Το ποτήρι το βλέπετε μισοάδειο ή μισογεμάτο;
Εξαρτάται την διάθεση… Μπορεί εξ αρχής να μην το δω μισογεμάτο αλλά μετά να στε σίγουροι θα το δω ξέχειλο!! 
9. Διαλέξτε: ελληνική, μεξικάνικη, ή ασιάτικη κουζίνα;
Ε, μια προτίμηση παραπάνω και δυο μην σας πω την έχω στην ελληνική!!! Είμαι από κείνους που δοκιμάζουν πιάτα, δεν έχω θέμα αλλά σαν την ελληνική κουζίνα!! Δεν έχει!! 🙂
10. Αγαπημένο σας στυλ διακόσμησης;
Και πάλι είναι θέμα διάθεσης!! Κάποιες φορές θέλω κάτι ελαφρύ, πολύχρωμο, αέρινο και ρομαντικό!! Μετά θα θέλω τα σκούρα μου, τα βαριά μου!! Τύπου μπαρόκ!! Κλασσικά!!
Αυτά που όμως δεν θέλω με τίποτα, με τίποτα όμως  είναι κάτι τρέντυ μεταμοντέρνα, φουτουριστικά. Αυτά όχι!!
Αυτές ήταν οι δικές μου απαντήσεις φίλοι μου!! Και τώρα θα πρέπει να δώσω κι εγώ το liebster βραβείο αγάπης σε 10 αγαπημένα blogs που έχουν λιγότερους από 200 ακολούθους, με την ελπίδα να συνεχίσουν κι εκείνοι την αλυσίδα αγάπης κι υποστήριξης!! Να στε όλοι καλά!! Σας φιλώ κι ευχαριστώ και πάλι από καρδιάς τους φίλους που με τίμησαν!!
  1. Πότε-πότε την Κυριακή
  2. Our Walk
  3. Χρυσόσκονη
  4. Xirotexnoirini
  5. Follow me… σκέψεις, απόψεις
  6. A button on the moon
  7. Πότε καλή & πότε ανάποδη
  8. Andromeda-My Galaxy
  9. Άποψη τέχνης
  10. Απάγκιο

18 σκέψεις σχετικά με το “Liebster βραβείο!

  1. Το τσίμπησα το βραβειάκι μου ακόμα δεν ήρθα?πρέπει να είμαι πολύ καλή τελικά!!
    ευχαριστώ Μαριλένα μου,θα το φροντίσω ελπίζω!!
    Επίσης μια διευκρίνηση,το μειλ σου πριν το gmail έχει . (τελεία?),γιατί με παραξένεψε και είπα να το επιβεβαιώσω πριν σου στείλω!!

    Μου αρέσει!

  2. Να τα πάλι τα βραβειάκια τα ωραία που είχαμε καιρό να απολαύσουμε!!
    Η αυθεντικότητα είναι το παν για εμένα σε έναν blogger κι εσύ το έχεις γι’αυτό σε εκτιμώ τόσο πολύ και θαυμάζω απεριόριστα όλα σου τα δημιουργικά ταλέντα!
    Φιλάκια πολλά κορίτσι μου!!

    Μου αρέσει!

  3. Μαριλενάκι μου (ξανα)χάρηκα που σε γνώρισα μέσα απ’ τις ερωταπαντήσεις σου…
    Ταυτίζομαι σε πολλά σημεία μαζί σου και ειλικρινά χαίρομαι που σε γνώρισα κι από κοντά.
    Το παιχνίδι το είχα παίξει στο παρελθόν, αλλά σ’ ευχαριστώ πολύ που με βράβευσες!
    Τιμή μου μεγάλη 🙂

    Μου αρέσει!

  4. Και για να μην ξεχνιόμαστε, τρέχουμε να αγοράσουμε τα εισιτήρια που λέγαμε ; 😉 Μόνο με 3 ευρώ! Συμπεθερόνι μου γλυκό να είσαι καλά και να περνάς πάντα καλύτερα! Καλό σ/κ 🙂 🙂

    Μου αρέσει!

  5. Μαριλενάκι μου οι απαντήσεις σου απλά μου θύμισαν ακόμη πιο πολύ αυτό που έχω στο μυαλό μου για εσένα ούτως ή άλλως. Μια γλυκιά και αληθινή παρουσία 😉
    Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για το βραβειάκι! Θα το δεχτώ με μεγάλη χαρά και εύχομαι να ανταποκριθώ σύντομα 🙂
    Πολλά φιλάκια!!!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε