bazaar · πλέξιμο · δωράκια · δωρεάν συσσίτιο · καδράκια

Secret Spring Circles 2016 ❣ ❣

Μόλις στην προηγούμενη ανάρτηση σας μίλησα για την υπέροχη ιδέα που χε η Αλεξάνδρα μας, να οργανώσει μια Ανοιξιάτικη μυστική ανταλλαγή μεταξύ των bloggers, με θέμα το καλώς όρισες!! Καλωσορίσματα κυριολεκτικά ή μεταφορικά!!

Την Πέμπτη έφτασε και το δικό μου δωράκι – καλοσώρισμα από το μυστικό μου ταίρι!! Ελειπα από το πρωί και γυρνοβόλαγα σαν του παππά τον σκύλο και με το που μπαίνω στο δωμάτιό μου, βλέπω τον φάκελο από τον μυστικό μου αποστολέα (που δεν ήταν πια μυστικός!!) να με περιμένει στο γραφείο!! Ενα τεράστιο χαμόγελο μόλις διάβασα το όνομα και άρχισε η ανασκαφή!! Εβγαζα, έβγαζα τα δώρα που σταματημό δεν είχαν κι είχα μείνει να τα χαζεύω!! Καλέ τι καλωσόρισμα ήταν αυτό;;  ❤

Ανοιξα πρώτα την πανέμορφη χειροποίητη καρτούλα που σε ταξιδεύει και μετά διάβασα το ολόθερμο γράμμα που μου έγραψε το ταίρι μου αλλά δεν θα σας πω και τι μου έγραφε!! Είναι μόνο για μένα και βαστώ τα λόγια της σαν να είχαμε την πολύτιμη κουβεντούλα μας τετ α τετ!! Και που ξέρεις φίλη μου, μπορεί κάποτε να τα πούμε και να τα πιούμε από κοντά!! 😉

Τα δώρα μου διαλεχτά βοτανάκια, τσάι του βουνού και μελισσόχορτο, που θυμόταν ότι γενικά έχω μια λατρεία στα αφεψήματα!! Εννοείται και τα τίμησα την ίδια κιόλας μέρα!! Ειδικά το μελισσόχορτο που είχα και μια ανυπομονησία να το δοκιμάσω για πρώτη φορά!! Τα ήπια στην υγειά σου Μαράκι μου ( τι ποιο Μαράκι από όλα;; Κάντε υπομονή!!) και στης Αλεξάνδρας μας που διοργάνωσε την μυστική ανταλλαγή!! ❤

New Image

 

Ενας κύκλος που κλείνει μέσα του αγάπη, φροντίδα, νοιάξιμο!! Ενας κύκλος που έκλεισε μέσα του το πιο ζεστό καλωσόρισμα που θα μπορούσε να μου επιφυλάξει η Μαρία μας και μου το έστειλε πακετάκι αφήνοντάς με με μια γλυκειά συγκίνηση, με ένα τεράστιο χαμόγελο στα χείλη και με μια χαρά που τα λόγια είναι λίγα να την εκφράσουν!! Γι αυτό θέλω να πιστεύω ότι οι νοερές αγκαλιές που έχω στείλει, έστω και μια, θα βρει να κουρνιάσει δίπλα σου Μαράκι μου!! Πραγματικά σε ένιωσα κοντά μου όσο σε διάβαζα και θαύμαζα και τα δώρα σου!! ❤ Το άψογο, από όλες τις απόψεις, κεντητό σου που μου έφτιαξες με τα χρυσά σου χεράκια!! Μακάρι να χα το ταλέντο σου στην φωτογραφία να το αναδείξω ακόμα περισσότερο!!!

1

 

Κι αν ακόμα δεν καταλάβατε, το ταίρι μου ήταν η Μαρία με το blog http://mytripssonblog.blogspot.gr/ !! Σε ευχαριστώ!! Σε ευχαριστώ!! Τόσο πολύ πολύ Μαράκι μου!!! Σε ευχαριστώωωωωωωωω για όλα όσα μου έστειλες, όσα μου έγραψες, όσα μου προσέφερες με αγάπη και φροντίδα!! ❤ Μέσα από την καρδιά μου σε ευχαριστώ και μακάρι να μπορούσα να σε κάνω μια αγκαλιά κρεατένια που λένε, από κοντά!!! Χαχαχαχα!! Εύχομαι να σε υποδέχονται το ίδιο θερμά πολλά πολλά καλωσορίσματα στην ζωή σου καλή μου!! ❤ Κι επειδή σου άρεσε ο ηλίανθος καρδιά…

 

Αλεξανδρούλα μου να σαι καλά!! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ κι εσένα για την υπέροχη σκέψη σου να ανταλλάξουμε καλωσορίσματα καθώς και για την άρτια διοργάνωση της μυστικής ανταλλαγής!! ❤  ❤

Θα θελα πολύ όλοι οι φίλοι να σπεύσουν κι από το blog της Αλεξάνδρας που χε ακόμα μια εκπληκτική ιδέα!! Να οργανώσει από το μηδέν ένα παζάρι Αλληλεγγύης για την ενίσχυση της Κοινωνικής κουζίνας «Ο Άλλος Άνθρωπος«. Περισσότερες πληροφορίες για το που θα στείλετε πραγματάκια να συνεισφέρετε, να συνεισφέρουμε, και φυσικά που θα γίνει το bazaar, στης Αλεξάνδρας!!! Σας ευχαριστώ πολύ πολύ!! ❤

19 σκέψεις σχετικά με το “Secret Spring Circles 2016 ❣ ❣

  1. Τι ομορφα δωρακια! Το λατρευω το μελισσόχορτο και το βαζω και στις πράσινες σαλάτες, μμιας και το φύτεψα σε γλαστρούλα! Στηριζουμε όλοι μας το μπαζαρ της Αλεξάνδρας και ευχόμαστε τα καλύτερα!
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    Φιλια

    Μου αρέσει!

  2. Πόσο ζεστή και τρυφερή κι αγαπησιάρικη ανταλλαγή ήταν αυτή! Κι επειδή ήμουν η αφορμή, νιώθω τέτοια χαρά!!!
    Το μελισσόχορτο πώς ήταν; δεν έχω πιει.
    Έχω κεντήσει κι εγώ μια φορά: ένα στρουμφάκι, όταν πήγαινα δημοτικό. Μάλλον απέχω πολύ από το να φτιάξω κάτι σαν της Μαρίας…
    Αλλά την καρτούλα θα την παλέψω! Κι ίσως κάποτε ξαναπάρεις μια ίδια από μένα! Τα κοχύλια με το σπάγκο πολύ μου άρεσαν.

    Οπότε, το τσάι θα σε καλοσωρίζει σε στιγμές χαλάρωσης, η καρτούλα θα σε ταξιδεύει σε ανθρώπους που σ’ αγαπούν και σε εκτιμούν, το κέντημα θα υποδέχεται τους καλεσμένους σου τρυφερά και γλυκά!!!

    Θα τα χαρείς, είμαι σίγουρη, Μαριλενάκι μου! Κι όχι μονάχα επειδή είναι όμορφα. Κι επειδή έχουν τη σκέψη και την ψυχή του ξεχωριστού Μαρακίου!!!

    Εγώ θα σε ευχαριστήσω, ας γίνω γραφική.
    Σε ευχαριστώ για όλα, αλλά θα σταθώ σε ένα τώρα: Από την πρώτη μου φορά που πήρα μέρος στην ανταλλαγή σου, άρχισα να ανοίγομαι στο blogging. Για ό,τι τολμάω εσύ φταις!
    ♡♡♡

    Μου αρέσει!

  3. Πόσο σε ευχαριστώ για αυτό το θερμό καλωσόρισμα που έκανες στα δωράκια μου, αλλά και για τα καλά σου λόγια!
    Και φυσικά για όλες τις αγκαλιές και τον ηλίανθο!!
    Να είσαι καλά Μαριλένα μου γλυκιά!
    Αφού πω κι ένα ευχαριστώ στην Αλεξάνδρα μας από πάνω τρέχω να προσθέσω το λινκ σου στη σημερινή ανάρτηση, που είναι απόλυτα σχετική!!
    Φιλιά πολλά πολλά!!

    Μου αρέσει!

  4. Πολύ όμορφα τα δωράκια της Μαρίας μας, Μαριλενάκι μου!!!! Τι ωραίο κεντηματάκι!!!! και η κάρτα επίσης! Να τα χαρείς ! Όσο για τα βότανα, είμαι κι εγώ ‘των αφεψημάτων’ και τώρα σου γράφω απολαμβάνοντας μιά μέντα με λουίζα!!! Εχω όμως και μελισσόχορτο στον κήπο μου…!!!!
    Τώρα ετοιμαζόμαστε για το μπαζάρ του ‘Αλλου Άνθρωπου, εννοείται!!!!!
    Φιλάκια πολλά και καλή Κυριακή!!!!

    Μου αρέσει!

  5. Όμορφα τα δωράκια σου ,καλώς τα δέχτηκες Μαριλένα μου. Καλή εβδομάδα να έχεις.
    ΥΓ: τα πράγματα για το μπαζαρ σε ποια διεύθυνση πάνε

    Μου αρέσει!

  6. Καλόπιοτα τα βότανα Μαριλένα μου. Η Αλεξάνδρα με την ιδέα της αλλά και τα ταίρια μας μας γέμισαν χαρά!
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

    Μου αρέσει!

  7. Λοιπόν η Μαρία μού έδωσε ωραίες ιδέες για δώρα (και δεν μιλώ για το κεντητό που δεν ξέρω τι μου γίνεται! χαχα) Είναι όλα καταπληκτικά! 🙂 Την Αλεξάνδρα την ακολουθούμε όλοι, όπου εκείνη κι εμείς 😉 Καλημερούδια και φιλιά και με γεια και καλή εβδομάδα κουκλοσυμπεθερόνιμου! ❤ ❤

    Μου αρέσει!

  8. Άτσα το Μαράκι μας! Κέντημα ε; Μπράβο της!
    μαρλέν μου , ν ατα χαρείς τα δωράκια σου!
    :)))
    Φιλάκια πολλά κοριτσάρα μου και καλή εβδομάδα !♥

    Μου αρέσει!

  9. Με γεια τα δωράκια σου Μαριλένα μου, όλα είναι υπέροχα!!!!
    Σίγουρα ακολουθούμε την Αλεξάνδρα και στηρίζουμε το παζάρι αλληλεγγύης!!!!!
    Όλοι μαζί μπορούμε!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!

    Μου αρέσει!

  10. Όπως σχολίασα και στη Μαρία μας, τα δώρα κλείνουν μέσα τους την γλύκα και την αγάπη του αποστολέα τους. Πως θα ήταν ποτέ δυνατόν, λοιπόν, τα δώρα σου να μην είναι μοναδικά υπέροχα Μαριλένα μου, αφού προέρχονται από την Μαρία?!
    Καλώς τα δέχτηκες και καλώς να τα χαρείς!!
    Φυσικά και στηρίζουμε την κίνηση της Αλεξάνδρας κι ευχόμαστε από καρδιάς τα καλύτερα! Πολλά φιλιά, κοριτσάκι!

    Μου αρέσει!

  11. Μόνο τέτειες χαρες να σου δινει η ζωή Μαριλενακι μου.. αυτό το παρε δώσε.. και οι εκπληξεις με τα δωρακια.. ειναι το καλύτερο κλσωσορισμα..να τα χαρείς και σιγουρα οταν θα τα βλεπεις θα υμσαι την Μαρία την φιλη… !!! αχ!! αυτή την γειτονιτσα δεν την αλαζω με τίποτα φιλη μου.. . παμε τωρα για το παζαρι..να περνας ομορφα .. φιλακιααααα!!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε