πλέξιμο · Χριστουγεννιάτικα · δωράκια · secret santa swap

Secret Santa 2020 ενημέρωση🎅🎁

Καλημέρα σας φίλοι μου καραντινάτοι! Το έχουμε καταλάβει ότι αυτά τα Χριστούγεννα θα είναι πολύ διαφορετικά. Οσο πλησιάζουν οι γιορτές σίγουρα όλοι ψάχνουμε λίγο από αυτό το ανάλαφρο και το αβίαστα γιορτινό που συνήθως ζούσαμε τα προηγούμενα χρόνια.  Τα Χριστούγεννα ναι δεν είναι τα γκλίτερ, τα φωτεινά λαμπιόνια, οι ακριβές βιτρίνες των μαγαζιών. Τα Χριστούγεννα είναι τα χαμόγελα, τα αγγίγματα, οι ζεστές αγκαλιές, οι άμεσες ανθρώπινες συναπαντήσεις. Εύχομαι να μπορέσουμε να βρούμε τον τρόπο αυτές τις γιορτινές μέρες αν και μακρυά, να νιώσουμε κοντά με όσους αγαπημένους δεν θα μπορέσουμε να βρεθούμε στον ίδιο χώρο. Οσο τροφοδοτούμε μεταξύ μας την αγάπη θα μηδενίζονται οι αποστάσεις!! ❤

Φέτος η μυστική μας Χριστουγεννιάτικη ανταλλαγή είναι για μένα ένα τσικ παραπάνω πολύ μεγάλη υπόθεση, διότι δεν μας έφτανε ο ιός έχουμε να αντιμετωπίσουμε κι ακόμα μεγαλύτερες καθυστερήσεις είτε στα ελτα είτε με τους κούριερ, σε σχέση με τις παραλαβές  των προηγούμενων ετών. Οπλιζόμαστε με ψυχραιμία, υπομονή κι όλα θα πάνε καλά αγαπημένοι μου φίλοι. 🎅🎁 Τα δωράκια είναι ήδη καθοδόν και μάλιστα κάποια έχουν ήδη φτάσει στους παραλήπτες! Σας ευχαριστώ τόσο τόσο πολύ που παρόλες τις δυσκολίες ήσασταν εδώ και φέτος να στηρίξετε το γιορτινό μας παιχνίδι!! 😘💖

Μπορείτε να θαυμάσετε εδώ το πανέμορφο δωράκι που έστειλε η Ρούλα http://smaragdenia-roula.blogspot.gr στην Ρένα http://diaheiros.blogspot.com/2020/12/blog-post.html

Μιλώντας και για την Ρούλα παραπάνω, το μικρό μας γιορτινό ξωτικό από την Κρήτη  μου έστειλε και μένα όμορφα χειροποίητα στολιδάκια και μια καρτούλα όλο ζεστές ευχές!! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ και πάλι Ρουλίτσα μου!! Για την εγκάρδια σκέψη σου  και τα πανέμορφα καλούδια!!🎁💖

 

Να ήστε όλοι καλά, να προσέχετε, ψυχραιμία και σας στέλνω πολλή αγάπη!!😘

3 σκέψεις σχετικά με το “Secret Santa 2020 ενημέρωση🎅🎁

  1. Καλημέρα γλυκιά μου Μαριλένα.
    Ηθελα πολυ να καταφερω να λαβω μερος και φετος στη μυστικη ανταλλαγη αλλα ηξερα πως δεν θα μπορουσα να ειμαι συνεπης και ειπα να το αφησω
    Να χαρουν τα δωρακια τους οσοι ελαβαν και του χρονου να ειμαστε καλα πιστευω να τα καταφερω

    καλες γιορτες
    με υγεια και καθε καλο

    φιλακια πολλα

    Μου αρέσει!

  2. Ε…ναι κάτι έπρεπε να πάρεις και εσύ σαν Σαντα Κλάους 😊 Χαρηκα πολύ που σαν ξωτικό σε εκανα και χαμογέλασες λαβενοντας ενα τόσο μικρό δωρακι με ευχες
    Νομίζω ότι αυτό ακριβως Μαριλένα μου είναι τα Χριστούγεννα ε; 🎄✨
    Να τα περάσεις όσο γίνεται πιο όμορφα φιλιααα!
    υ.γ. τα υπόλοιπα θα τα πούμε από εβδομάδα..🎁

    Μου αρέσει!

  3. Ναι, φέτος Μαριλένα μου, δεν μπόρεσα να συμμετάσχω. Για μια σειρά πρακτικούς λόγους. Όμως η καρδιά μου και η ματιά μου είναι εδώ. Τα προβλήματα μεγάλα φέτος στις αποστολές και τα ταχυδρομεία αποτελούν απρόσιτο μέρος. Τι να κάνουμε. Όπως λες υπομονή.
    Χαίρομαι τα δώρα σου, την πίστη σου και τις σκέψεις σου.
    Όμορφες γιορτινές μέρες να έχουμε.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε