Χριστουγεννιάτικα · δωράκια · secret santa swap

Η διαδρομή της μυστικής ανταλλαγής μας!!

 

Καλησπέρα φίλοι μου!! Χρόνια πολλά κι από εδώ!! Καλότυχο κι ευλογημένο ας είναι το 2023!! Ελπίζω να περάσατε ευχάριστες και ξεκούραστες γιορτές με τους αγαπημένους σας!!🎀🌹

Εγώ η αλήθεια δεν κατάλαβα πολύ τις γιορτές, ούτε ξεκουράστηκα, λίγο με την πίεση της δουλειάς, λίγο που είχαμε άνθρωπό μας στο νοσοκομείο..

Ολοκληρώθηκε και φέτος η μυστική μας Χριστουγεννιάτικη ανταλλαγή δώρων!!! Σας ευχαριστώ που για ακόμα μια χρονιά δείξατε την προθυμία σας, το ταλέντο και την φροντίδα σας στην δημιουργία και στην αποστολή των δώρων!! Χωρίς εσάς το secret santa μας δεν θα μπορούσε να έρθει εις πέρας!! Να στε καλά και του χρόνου με το καλό να ξαναπαίξουμε!! Τα δωράκια μας έφεραν κοντά!!🎁🎅

Σας υπερευχαριστώ όλους μα όλους που τιμήσατε ακόμα μια χρονιά την ανταλλαγή μας, που νοιαστήκατε και βάλατε τον πιο γιορτινό σας εαυτό και κάνατε χαρούμενα τα μυστικά και πλέον φανερά ταίρια σας!! Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου!! 

Αρκετά δωράκια φτάσαν στην ώρα τους στους παραλήπτες, κάποια άργησαν να φτάσουν αλλά ευτυχώς δεν χάθηκαν, κάποιες αναρτήσεις λόγω προσωπικών θεμάτων άργησαν να γίνουν αλλά τέλος καλό όλα καλά εδώ ήμαστε στην συγκεντρωτική ανάρτηση με την πορεία των δώρων μας η οποία άργησε λίγο φέτος λόγω των παραπάνω!!🎁🥰

Εδώ μπορείτε να θαυμάσετε το δωράκι που παράλαβε η Μαρία από την Χριστίνα!!

Εδώ το δωράκι της Χριστίνας από την Ρούλα!!

Εδώ το δωράκι της Μαρίας από την Ρένα!!

Εδώ το δωράκι της Ιωάννας από εμένα!!

Εδώ το δωράκι της Κάτιας από την Μαρία!!

Εδώ το δωράκι της Μαριάνας από την Μία!!

Εδώ το δωράκι μου από την Μαρία Νι!!

Εδώ το δωράκι της Ρούλας από την Κάτια!!

Εδώ το δωράκι της Ρένας από την Ιωάννα!! Δυστυχώς επειδή χάθηκαν οι φωτό της Ρένας από τα δώρα που παρέλαβε και τα Χριστουγεννιάτικα είναι ήδη μαζεμένα δεν φαίνονται όλα στην ανάρτηση.

Και τέλος εδώ μπορείτε να δείτε το δωράκι της Μαριάνας στην Μία!!

Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω κι εγώ από καρδιάς την Ρούλα που μου έστειλε πανέμορφα δωράκια από τα χρυσά της χεράκια!!!

 

και την Μαριάνα για τα φανταστικά της δωράκια!! Άλλη χρυσοχέρα κι εκείνη!! Σας ευχαριστώ πολύ πολύ για την σκέψη κορίτσια μου!!🧸🎀

 

Να στε όλοι καλά, με υγεία, τύχη, αγάπη κι ότι ποθείτε να το πραγματοποιήσει το 2023!! Σας φιλώ!!🤗😘

 

3 σκέψεις σχετικά με το “Η διαδρομή της μυστικής ανταλλαγής μας!!

  1. Μαριλένα μου και του χρόνου να είσαι καλά και να ξανακάνουμε την μυστική ανταλλαγή του Σάντα Κλάους.
    Εεεε να μην κάνουμε και εμείς τα μικρά μας δωράκια στον βοηθό του Αγιου Βασίλη μας; 😊🎁
    Να έχεις μια όμορφη και ευτυχισμένη χρονιά. την αγάπη μου φιλιααα!💚

    Μου αρέσει!

  2. Μαριλένα μου και του χρόνου να είστε καλά να ξαναγίνει αυτή η όμορφη ανταλλαγή. Και του χρόνου να είμαστε όλοι καλύτερα να μπορέσουμε να συμμετάσχουμε περισσότεροι κάτω από πιο ομαλές συνθήκες. Υγεία να έχουμε και αγάπη με αλληλεγγύη μεταξύ μας. Αυτό είναι το σπουδαιότερο, καλή μου φίλη.
    Καλή σου χρονιά.

    Μου αρέσει!

  3. Μα πόσα όμορφα δωράκια!!! Να είσαι καλά να διοργανώσεις ξανά ένα τόσο όμορφο δρώμενο, Μαριλένα μου. Πολλά πολλά φιλιά.
    (ΥΓ: επισκέφθηκα το μπλογκ σου και είδα ότι το προηγούμενό μου σχόλιο δεν εμφανίζεται. Ελπίζω αυτή τη φορά να δημοσιευτεί).

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε