I am an artist: ένα διαδικτυακό video project

Εσένα ποιος είναι ο μεγαλύτερός σου φόβος αυτή τη στιγμή;

 

Το I AM AN ARTIST είναι ένα εγχείρημα της Ρεγγίνας Βορριά, η οποία τα τελευταία 6 χρόνια ζει και εργάζεται στη Νέα Υόρκη ως θεατρική παραγωγός και καλλιτέχνης. Πρόκειται για ένα διαδικτυακό πρότζεκτ, το οποίο προσκαλεί καλλιτέχνες να τραβήξουν ένα βίντεο του εαυτού τους, ενώ απαντούν στην εξής ερώτηση: ποιος είναι ο μεγαλύτερος φόβος/αγωνία σου αυτή τη στιγμή;

Πώς; Προϋπόθεση πρώτη είναι να είσαι καλλιτέχνης-δεν έχει σημασία η ειδικότητα, ούτε η γεωγραφική τοποθεσία. Προϋπόθεση δεύτερη να έχεις πρόσβαση σε μια κάμερα είτε κινητού, είτε ταμπλέτας, υπολογιστή κτλ. Προϋπόθεση τρίτη, να έχεις ανασφάλειες, φόβους, αγωνίες και πάνω από όλα, όρεξη να τα μοιραστείς με τον αχανή κόσμο του ίντερνετ.

Σκοπός του I AM AN ARTIST είναι να εξετάσει την έννοια του φόβου-πώς αυτή ερμηνεύεται και αντιμετωπίζεται από το κάθε άτομο ξεχωριστά-και να διερευνήσει κατά πόσο οι καλλιτεχνικές ανησυχίες παρεκκλίνουν-ή μη-από τις ευρύτερες ανησυχίες που απασχολούν την ανθρώπινη ύπαρξη. Η ιδέα προέκυψε όταν η Ρεγγίνα Βορριά μαζί με τη σκηνοθέτη Νάντια Φώσκολου ξεκίνησαν τη συνεργασία τους για την επικείμενη παράσταση Hôtel Méditerranée, η οποία θα παρουσιαστεί αυτό τον Ιούλιο σε παγκόσμια πρεμιέρα στη Νέα Υόρκη, στο πλαίσιο του διεθνούς φεστιβάλ Between the Seas.

Σε μια εποχή που τα κοινωνικά δίκτυα (facebook, twitter, instagram, blogs κτλ.) χρησιμοποιούνται κατά κύριο λόγο για να προωθούμε μια επιφανειακά τέλεια και χαρούμενη πλεύρα της ζωής μας, το I AM AN ARTIST επιθυμεί να δημιουργήσει μια διαδικτυακή πλατφόρμα στην οποία επιτρέπονται οι «ατέλειες» χωρίς κρίση και να θέσει τα εξής ερωτήματα: Μπορεί τελικά το διαδίκτυο να λειτουργήσει ως μέσο για τη δημιουργία ειλικρινών σχέσεων μεταξύ μας; Κατά πόσο είμαστε πρόθυμοι να εκθέσουμε τον αληθινό μας εαυτό και να μοιραστούμε, για αλλαγή, αντί για τις επιτυχίες και τα κατορθώματά μας, τις ανασφάλειες και τις αγωνίες, που αποτελούν εξίσου σημαντικό μέρος της ανθρώπινης υπόστασης; Γιατί αγνοούμε τη δύναμη της ενσυναίσθησης και την αποσυμφόρηση που μπορούμε να αισθανθούμε, ή και να προσφέρουμε, όταν ο άλλος σκέφτεται ή περνάει μια παρόμοια κατάσταση με εμάς;

Μέχρι στιγμής το I AM AN ARTIST έχει λάβει μια ενδιαφέρουσα και ποικίλη γκάμα συμμετοχών από Νέα Υόρκη, Νέα Ορλεάνη, Σέιντ Λούις, Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Παρίσι, Ιταλία, Αγγλία και Σκωτία και θα συνεχίσει να δέχεται υποβολές βίντεο επ’αόριστον. Η προσδοκία είναι να λειτουργήσει το Ι AM AN ARTIST στο μέλλον και ως ανεξάρτητο πρότζεκτ, πέρα από τα πλαίσια της θεατρικής παράστασης, και να ανοίξει τις συμμετοχές και σε μη-καλλιτέχνες.

Αν θέλετε κι εσείς να υποβάλλετε το δικό σας I AM AN ARTIST βίντεο, μπορείτε να βρείτε τις οδηγίες συμμετοχής εδώ. (αντιγραφή από το site elculture.gr)

Εδώ είναι το αρχείο με τις μέχρι στιγμής συμμετοχές.

 

Ο λόγος που επέλεξα να κοινοποιήσω το project είναι προφανής… Αμέτρητα ερωτήματα που βασανίζουν, που θέτουν υπό αμφισβήτηση την όποια καλλιτεχνική(;)υπόσταση του καθενός… Μου αρέσουν οι κοινοί φόβοι, είναι πιο εύκολο να τους αντιμετωπίσεις όταν αφορούν κι άλλους… Ή έστω να τους παραδεχτείς. Είμαι; Δεν είμαι; Τι είμαι;
Σας φιλώ με αγάπη και γιατί όχι, έχετε και μια καμερούλα πρόχειρη… ❤

 

Σε μια εποχή που τα κοινωνικά δίκτυα (facebook, twitter, instagram, blogs κτλ.) χρησιμοποιούνται κατά κύριο λόγο για να προωθούμε μια επιφανειακά τέλεια και χαρούμενη πλεύρα της ζωής μας, το I AM AN ARTIST επιθυμεί να δημιουργήσει μια διαδικτυακή πλατφόρμα στην οποία επιτρέπονται οι «ατέλειες» χωρίς κρίση και να θέσει τα εξής ερωτήματα: Μπορεί τελικά το διαδίκτυο να λειτουργήσει ως μέσο για τη δημιουργία ειλικρινών σχέσεων μεταξύ μας; Κατά πόσο είμαστε πρόθυμοι να εκθέσουμε τον αληθινό μας εαυτό και να μοιραστούμε, για αλλαγή, αντί για τις επιτυχίες και τα κατορθώματά μας, τις ανασφάλειες και τις αγωνίες, που αποτελούν εξίσου σημαντικό μέρος της ανθρώπινης υπόστασης; Γιατί αγνοούμε τη δύναμη της ενσυναίσθησης και την αποσυμφόρηση που μπορούμε να αισθανθούμε, ή και να προσφέρουμε, όταν ο άλλος σκέφτεται ή περνάει μια παρόμοια κατάσταση με εμάς; – See more at: http://www.elculture.gr/elcblog/article/i-am-an-artist-888542#sthash.uCbzV2Ez.dpuf
Εσένα ποιος είναι ο μεγαλύτερός σου φόβος αυτή τη στιγμή; – See more at: http://www.elculture.gr/elcblog/article/i-am-an-artist-888542#sthash.uCbzV2Ez.dpuf

 

17 thoughts on “I am an artist: ένα διαδικτυακό video project

  1. Δεν είδα όμως να έχεις γυρίσει κάνα βίντεο!! Αχαχαχα! Περιμένω με αγωνία! Γλυκό φιλί γλυκό μου συμπεθερόνι και να περνάς καλά!! Μάκια και καλό ξημέρωμα 🙂 🙂 😉

    • Σώπα και τους έστειλα συμπεθέρα μου!!! Ωχ αμάν… Αναμένοντας λοιπόν την μοιρασιά και διαίρεση των φόβων!! Πολλά πολλά φιλάκια συντεκνάτσι μου ξανθιώ!!! Καλά μπανάκια!!
      ♥ 🙂

  2. Kαλημέρα Μαριλλένα μου.
    Αρκετά ενδιαφέρον και πρωτότυπο θα έλεγα πρότζεκτ αν και για να ειμαι ειλικρινής ότι έχει να κάνει με τον ψυχισμό του ανθρώπου κάποιες φορές με τρομάζει αρκετά. Δηλαδή και μονο η σκέψη να πάρω μια κάμερα, να εξομολογηθώ το μεγαλύτερό μου φόβο (εγώ που έχω και πολλους δε θα ξέρω ποιον να ξεχωρίσω) και έπειτα να το ανεβάσω στο διαδίκτυο και να αποτέλεσει πόλο έλξης, περιεργειας, έρευνας, κριτικής ή οτιδήποτε άλλο απο όποιον το δει και θελήσει να ασχοληθεί με φοβίζει αρκετά. Δε νομιζω να το έκανα. Δε ξέρω κιόλας. Η εσωτερική ανάγκη άλλωστε δε προσδιορίζεται ποτέ. Αναδύεται και εξαπλώνεται.

    Φιλάκια πολλά κορίτσαρε. Να περνάς όμορφα εύχομαι!

    • Κι εγώ το βρήκα τρομερά πρωτότυπο Κική μου.. Κι αν κι όντως έχεις δίκιο, είναι αρκετά τρομαχτικό, είναι εξίσου τρομερά απελευθερωτική εμπειρία. Ίσως γιατί κάποιος μπορεί να ταυτιστεί μαζί σου ή εσύ μαζί του!!
      Φιλάκια πολλά γλυκειά μου εκφρασούλα!! 🙂

  3. Εξαιρετική ιδέα, καλή τους επιτυχία σ’ αυτό το εγχείρημα.
    Είσαι μεγάλος τσάκαλος στο ξετρύπωμα, ευχαριστούμε που μας το έφερες/γνώρισες.
    Φιλιά πολλά, αμοράκι ξετρυπωστρικόν. :))

  4. Μμμμμ,πολύ ενδιαφέρον Μαριλένα μου!!
    Νά δώ ποιός θά τολμίσει νά τό κάνη!!Εγω πάντως,όχι!Χα χαααα!!
    Πολλά φιλάκια αγαπημένη μου!!!

  5. Εγώ μάνα μου θα γυρίσω ταινία μεγάλους μήκους, αν απαριθμήσω τους φόβους μου.
    Φοβάμαι ότι δεν θα το έκανα ποτέ 😉
    Μπράβο σου για το ξετρύπωμα του πρότζεκτ και κυρίως για την τόλμη σου να συμμετέχεις!

  6. Ενδιαφέρον, πρωτότυπο σαν ιδέα (μα πού πας και τα ξετρυπώνεις;!!) αλλά… I try to be(come) an artist, μα δεν το ‘χω καθόλου με την έκθεση (μου) στις κάμερες…
    🙂 Φιλάκια, καλό ξημέρωμα!

Σχολιάστε

