Τα χω πάρει…

Λοιπόν δεν με έχετε συνηθίσει να μιλάω έτσι, αλλά τα χω πάρει όσο δεν παίρνει.. Με ποιον άλλον φυσικά;;; Με την κωλό wordpress.. Εχω κάνει δεν ξέρω κι εγώ πόση υπομονή να μαθαίνω κάθε φορά που τους κάπνιζε καινούρια κουμπιά, καινούριες ρυθμίσεις, πράγματα εντελώς παντελώς άχρηστα για μένα.. Προβλήματα με τα σχόλια, προβλήματα με την εμφάνιση των αναρτήσεών μου σε πλατφόρμες blogspot.. Εκανα υπομονή σαν ζώον που κλασσικά είμαι..

Σήμερα το κερασάκι στην τούρτα.. Μπαίνω να δω τα φιλικά blogs που ακολουθώ στην ροή μου και βουαλά, από 90 σχεδόν blogs, έμεινα με γύρω στα 50… Από το πουθενά μου διέγραψαν, δεν έχω ιδέα με τι εφαρμογή, κοντά στα 40 τόσα blogs.. Δεν μπορώ με τίποτα να τα βρω, δεν μπορώ να επαναφέρω την ροή στην αρχική μορφή.. Εχω στείλει ερώτηση σχετική και στο αγγλικό και στο ελληνικό forum κι ακόμα απάντηση καμιά..

Αν δεν επανέλθει η ροή όπως πρέπει ή τουλάχιστον κάποιος υπεύθυνός τους  να μου εξηγήσει κάτι, εγώ το κλείνω το blog , πολύ απλά κι άντε γεια.. Δηλαδή αμάν πια κάθε φορά που τους την βαράει… Και δεν υπάρχει ένα κωλοκουμπί να λέει έστω δέχεσαι την αλλαγή ναι ή ου…

Μικρή ενημέρωση

Σήμερα στην ροή εμφανίστηκαν οι νέες αναρτήσεις σας, κι από τα blogs που μου δείχνει ότι δεν τα ακολουθώ πλέον κι αυτά είναι τα 40 πρώτα blogs που ακολουθούσα από την αρχή που ξεκίνησα.. Τουλάχιστον κάτι είναι κι αυτό.. Είμαι ακόμα πολύ θυμωμένη με το τι έγινε αλλά τουλάχιστον πριν λίγο επικοινώνησαν μαζί μου. Ελπίζω να βγάλω άκρη σύντομα. Μάλλον από την νέα χρονιά θα αλλάξω blog αν συνεχιστεί αυτό το χάλι, γιατί θέλει και διαδικασία να μεταφερθεί αυτούσιο ένα blog της wordpress στον blogger και δεν γνωρίζω τα τι και πως.. Σας ευχαριστώ πολύ που ήσασταν κοντά μου στο ξέσπασμά μου και λυπάμαι αν στεναχώρησα κάποιον..  

24 thoughts on “Τα χω πάρει…

  1. Μαριλενάκι, σε καταλαβαίνω απολύτως, αλλά ψυχραιμία και περίμενε να δεις τι θα γίνει!
    Και ο blogger κάνει διάφορα κατά καιρούς που μου τη δίνουν, για να μην πω και για τα άλλα προϊόντα της google… (βλέπε τον εξαναγκασμό με το g+, στον οποίο ποτέ δεν υπέκυψα). Αλλά από την άλλη, είναι free πλατφόρμες. Σιγά μη μας ρωτούσαν κιόλας.
    Μην κάνεις καμιά χαζομάρα και κλείσεις το μπλογκ! Και σε χάσουμε έτσι, από δική τους βλακεία! Εναλλακτικά, ψάξου μήπως μπορείς να το μεταφέρεις στον blogger – το ανάποδο ξέρω ότι γίνεται.
    Φιλιά πολλά και μην κάνεις βιαστικές κινήσεις εν βρασμώ, ναι;

    • Αχ βρε Ελλη να ταν μια και δυο φορές μόνο.. Κάθε 2μηνο, 3μηνο όλο και κάτι αλλάζουν.. Και δεν με νοιάζει αυτό , εννοείται και σιγά μην μας ρωτήσουν αλλά ας αφήσουν την επιλογή σε όποιον δεν θέλει να μην έχει ένα κατεβατό από άχρηστες εφαρμογές που του μπλοκάρουν και λειτουργίες.. Εν βρασμώ δεν κάνω τίποτα.. Αλλά αν δεν αλλάξει κάτι , αν δεν μου πουν μια κουβέντα , γιατί τους έστειλα και mail πριν λίγο, πάπαλα.. Με πιο δικαίωμα μου σβήαν 40 και blogs;;; Ποιοι είναι αυτοί;; Δεν κατάλαβα…
      Σε φιλώ κοπέλα μου και σόρυ για τα νεύρα.. ♥

      • Μη ζητάς συγνώμη! Καταλαβαίνω… Κι εγώ θα θύμωνα στη θέση σου.
        Στο δικό μου μπλογκ έχω πόσο καιρό που δεν μπορώ να δω τις φωτογραφίες που ανεβάζω όταν κάνω αναρτήσεις (λόγω blogger, αποθηκεύονται και φαίνονται στο picassa, όπου μπορώ και να τις επεξεργαστώ/διαγράψω). Στις αναρτήσεις τις βλέπω, στο picassa όχι! Αν τύχει και ανεβάσω φωτογραφία κατά λάθος, μένει εκεί αιωνίως πια, να μου τρώει το χώρο, γιατί δεν μπορώ να τη δω και να τη σβήσω!! Τους έστειλα mail και ποτέ δεν μου απάντησαν, ούτε φυσικά λύθηκε το θέμα… Τι να πεις!
        Σε φιλώ γλυκά και εύχομαι σύντομα να βρεις άκρη!

  2. Εγώ στο είπα και την άλλη φορά: ρίξε τους ένα φάσκελο (τουλάχιστον!) και φύγε!
    Το χατήρι μην τους το κάνεις μόνο, να κλείσεις το blog ΣΟΥ! Τα φιλιά μου ♥

    Υ.Γ Εύχομαι να το εμφανίσει αυτό το σχόλιο η φόρμα σου! Αχαχα 🙂

  3. Έχεις και συ το δίκιο σου,αλλά επειδή και εγώ έχω διαπιστώσει διάφορα και επειδή χρησιμοποιώ και Windows 7 και 8.1, υπάρχει μία πιθανότητα να φταίει η συμβατότητα των ρυθμίσεων του υπολογιστή σου και όχι από τον πάροχο. Μπες από άλλη συσκευή για να βεβαιωθείς ότι δεν έχασες κάτι.. Και θέλω να μου πεις πως έβαλες το widget με τον μεταφραστή γιατί με ενδιαφέρει.Μπορείς να μου στείλεις και e-mail: patzaroula@yahoo.gr

    • Σε ευχαριστώ για τις συμβουλές κοπέλα μου αλλά το χω κάνει ήδη απο το πρωί που το διαπίστωσα. Είπα σε φίλους να μπουν από το δικό τους pc και ούτε από κει δείχνει τα blogs μου. Ούτε στα xp ούτε στα 8.1 τα εμφανίζει.. Από την wordpress κάνανε πατάτα… Δεν εξηγείται αλλιώς..
      Θα προσπαθήσω να θυμηθώ για το widget γιατί το βαλα 3 χρόνια πριν και δεν πολυθυμάμαι την διαδικασία.
      Σε ευχαριστώ πολύ!!

    • Συγνώμη για την παρέμβαση, σχετικά με την ερώτησή σου, μπορείς να προσθέσεις το gadget: Μετάφραση, απ’ τις επιλογές που σου δίνει ο μπλόγκερ. Προσθήκη gadget – επιλέγεις Μετάφραση και το προσθέτεις στη διάταξή σου. Καλή επιτυχία !

  4. Κι εγώ νόμισα πως πήρες τα δώρα σου, διαβάζοντας τον τίτλο 🙂
    Μαριλένα μου ψυχραιμία. Περίμενε να δεις αν και τι θα απαντήσουν.
    Έχεις καθαρίσει τώρα τελευταία cookies & ιστορικό κλπ..?
    Υπόνοια εκφράζω, μήπως και είναι φορτωμένος ο δίσκος.
    Αλλά μην βιαστείς ρε Μαριλένα να το κλείσεις.
    Φιλιά πολλά και όλα να πάνε καλά εύχομαι ♥

    • Αχ βρε Μαρία… Περιμένω να δω τι θα μου πουν, αν μου πουν τίποτα..
      Αυτά για δίσκους, cookies και τέτοια τα τσεκάρει ο πατέρας μου γιατι εγώ δεν έχω ιδέα αλλά αυτό έχει να κάνει με την σελίδα που διαχειρίζομαι εγώ όταν κάνω admin. Αφού λοιπόν εγώ δεν διέγραψα 40 blogs, μου τα χασε η wordpress κάπως ενώ «αναβάθμιζε» για 100στή φορά την κεντρική μας σελίδα dashboard..
      Ευχαριστώ πολύ για τον ενδιαφέρον!!

  5. Άνοιξε κι ένα στο μπλόγκερ για καλό και για κακό και μάζεψέ μας κι εκεί…Σιγά σιγά χτίσε κι εκεί τη γωνιά σου. Έχοντας εμπειρία και από τα δυο ( από τα Βότσαλα) εγώ προτιμώ τον μπλόγκερ. πιο απλά, πιο εύκολα….
    Φιλιά πολλά!
    Πάω και στο μέιλ γιατί πριν λίγο μαζεύτηκα! 😉

  6. Θα συμφωνήσω με την Πέτρα και την Αριστέα, Μαριλενάκι! Φύγε, αλλά μην κλείσεις το blog για κανένα λόγο!!! Κάνε ένα παράλληλο, όπως το παράλληλο σύμπαν που ζουν κι αυτοί!… 😉
    Μη μου στεναχωριέσαι, θα σε βρίσκουμε εμείς!!!
    Φιλιά γλυκά
    Μαρίνα

  7. Μαριλένα μου το θέμα είναι να σώσεις τη δουλειά σου εδώ. Να μπορέσεις να μεταφέρεις τα κείμενά σου σε μια νέα πλατφόρμα γιατί είναι αμαρτία κάτι τέτοιο.
    Μην στενοχωριέσαι, σε καταλαβαίνω, τα νεύρα βαράνε κόκκινα σε κάτι τέτοια. Ρώτα κάποια παιδιά εδώ για την μεταφορά του ιστολογίου σου να σε βοηθήσουν.
    Καλή δύναμη και ηρεμία.

  8. Έχεις δίκιο Μαριλένα μου, το πρόβλημα με τα σχόλια που εχεις το ξέρω γιατί τελευταία σου άφηνα ένα σχόλιο και τρεις φορές για να το δω. Δεν ξέρω τι θα αποφασίσεις αλλά μη χαθείς από την γειτονιά: )

  9. Κάτι τέτοια διάβαζα και έστησα το κανονικό το blog σε δικό μου παλιό μηχανηματάκι με το wordpress.org που το κάνεις μόνος σου όπως θες και ας είναι και λίγο πιο ερασιτεχνικό, τουλάχιστον ξέρω τι ακριβώς κάνω και έχω και όλο το υλικό στα χέρια μου. Ελπίζω όλα να τελειώσουν καλά και όπως είπαν και άλλα άτομα όλες οι «δωρεάν» λύσεις έχουν και προβλήματα, η αλλαγή από μόνη της δε λέει τίποτα.

Σχολιάστε

