Το πρώτο μου νεραϊδόσπιτο!!

Καλησπέρα σε όλους!! Σήμερα θέλω να μοιραστώ μαζί σας την πρώτη μου απόπειρα να φτιάξω ένα νεραϊδόσπιτο από ανακυκλώσιμα υλικά και πηλό!!

Το σ/κ χάζευα στο youtube κι έπεσα σε  αρκετά βιντεάκια όπου έφτιαχναν κάτι υπέροχα νεραϊδόσπιτα από βάζα, μπουκάλια πλαστικά και γυάλινα και το αποτέλεσμα ήταν φανταστικό!! Ευθύς άρχισαν να με γαργαλάνε τα χεράκια μου και βάλθηκα Κυριακή γύρω στα μεσάνυχτα να προσπαθώ να δημιουργήσω κι εγώ το πρώτο μου νεραϊδόσπιτο!! Κι ήταν κι ευκαιρία γιατί είχα πολλούς μήνες να δημιουργήσω με πηλό!!

Μπουκάλια στο σπίτι αρκετά και πλαστικά και γυάλινα!! Έψαξα και στα συρταράκια μου να βρω τι προμήθειες έχω από τα δημιουργικά μου, γιατί κακά τα ψέματα αρκετά μου χουν τελειώσει. Το σίγουρο ήταν ότι είχα αρκετό απόθεμα πηλού, μπόλικα χρώματα για να βάψω μετά το νεραϊδένιο μου σπίτι και ευτυχώς βρήκα κι έξτρα τσαχπινιές όπως λουλουδάκια, χορταράκι κλπ για να είναι το σπιτάκι μου σένιο και κόμοδο!! Με την πορτάρα του και τα παράθυρά του και τον κήπο του!!

Χρειάστηκαν 2 μερούλες να στεγνώσει ο πηλός, να στεγνώσουν και τα ακρυλικά. Δεν σας πολυλογώ άλλο, θα σας δείξω το αποτέλεσμα που εμένα με κατενθουσίασε για πρώτη απόπειρα!! Τις τελευταίες λεπτομέρειες τις έβαλα πριν λίγες ώρες και πλέον το παραμυθένιο σπιτάκι είναι έτοιμο!! Κι ούτε ένφιες ούτε τίποτα!! Αμ πως!! 😉

 

Να σας πω επίσης ότι για να πετύχω την υφή που ήθελα είτε στις πέτρες, είτε στα τούβλα, χρησιμοποίησα οδοντογλυφίδα!!

 

 

Τελικά δεν έχω κατασταλάξει αν είναι νεραϊδόσπιτο ή σπίτι μαγισσούλας ή σπίτι ξωτικού!! Πάντως σίγουρα είναι παραμυθένιο!! Κι ας έχει και ατέλειες!!

Καλή βδομάδα να χουμε!! Σας φιλώ!!

30 thoughts on “Το πρώτο μου νεραϊδόσπιτο!!

  1. Σπίτι ξωτικού ψηφίζω κι όχι για να το υποτιμήσω, μια και το βρίσκω υπέροχο!!! Πολύ ωραίο και το μπλε στα πλακάκια. Αδυναμία μεγάλη η στέγη! Κι ενώ αναρωτιόμουν πώς έκανες την υφή, διάβασα για την οδοντογλυφίδα κι ενθουσιάστηκα, γιατί είναι εύκολο και το αποτέλεσμα πολύ ωραίο!!!
    Καλοστέριωτο και καλή παραμυθοσυνέχιασυνέχεια! ♥
    (Αν ανοίξω τη μικρή πορτούλα τι θα συναντήσω;;;)
    Μαριλενάκι μου, εύχομαι ένα όμορφο βράδυ κι αφήνω πολλά – παραμυθένια φιλιά! ♥♥♥

    • Καλημέρα Αλεξανδρούλα μου!!! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ καρδιά μου!! ♥♥Ναι με οδοντογλυφίδα γίνονται ωραίες χαρακιές κι όσο πιο ακανόνιστες τόσο πιο ωραίο το αποτέλεσμα!! Τα πλακάκια-πετρούλες δεν είναι τόσο μπλε όσο φαίνονται στην φωτό. Είχε μπόλικο φως εκείνη την ώρα!!
      Είναι πιο πετροπλυμένο τσιμεντί!!! Αχαχαχαχα!!!
      Αχ αυτή η πορτούλα τι να χει μέσα;;; 😉 😉
      Σε φιλώ με παραμυθένια αγάπη κου(ρκου)μπ(ιν)άκι μου!! ♥♥♥

  2. Είναι τόσο όμορφο που μπορεί να πρωταγωνιστήσει σε πολλά παραμύθια Μαριλένα μου . Καλή συνέχεια στα παραμυθένια σπιτάκια σου : )

  3. Ουάου!… Αυτό που ξημερώνεσαι να φτιάχνεις τέτοια πράγματα, πώς το καταφέρνεις; Χαρά στο κουράγιο σου Μαριλένα μου! Λοιπόν, εγώ ατέλειες δε βλέπω, κούκλα το έφτιαξες και είναι και αφορολόγητο όπως λες. Λίγο το έχεις να χτίζεις κοτζάμ (νεραϊδο)σπιταρώνα και να μη το βάζεις στο Ε9;
    Την καλησπέρα μου Μαριλένα μου!

    • Καλημέρα Μαράκι μου!! 🙂 Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!! Νομίζω πως πάντα τελικά με βολεύει περισσότερο και με εμπνέει το βράδυ!! Ίσως και επειδή έχει κι ησυχία και δροσιά πιο πολύ!!
      Ότι έχει ατέλειες έχει, χιχιχι, αλλά το φχαριστήθηκα!! Ε, ναι μακρυά εφορίες και λοιποί από τούτο το σπιτάκι!! Σε φιλώ και ν αχεις μια όμορφη και δημιουργική βδομάδα!! ♥♥

  4. Η καλλιτεχνική σου φύση όσο πάει και μεγαλώνει κι επεκτείνεται. Είναι υπέροχο Μαριλενάκι μου το νεραϊδόσπιτό σου κι αύριο έχει και πανσέληνο, οπότε ίσως και να γεμίσει με νεράϊδες – κάτι που σου το εύχομαι!!! Συνέχισε να δημιουργείς και να μας εκπλήσεις!!

    Σε φιλώ πολύ !!

    • Μαράκι μου πάντα με τον πιο γλυκό και δοτικό σου λόγο!!! Πόσο σε ευχαριστώ κούκλα μου!! Να σαι καλά και να χεις ένα υπέροχο και φωτεινό Σεπτέμβρη μάτια μου!! ♥♥♥ Πολλά πολλά φιλιά!!

  5. Καλό μήνα καλό μου !!! Το παραμυθόσπιτο σου είναι πανέμορφο τα έχει όλα του η στέγη καταπληκτική και τα χρώματα πολύ όμορφα !!!Εκτός από οδοντογλυφίδα ξέρεις πόσα έχουμε στην κουζίνα μας για ανάγλυφο αποτέλεσμα !!Μακαρονάκι κοφτο , καλαμάκι για τη σκεπή ..
    Φιλιά πολλά αγαπημένο μου

    • Καλό μήνα να χουμε Νικολίτσα μου!! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!! Ξέρω για τον πηλό πως όλο το σπίτι μπορεί να κρύβει αμέτρητα εργαλεία για αποτύπωμα!! Και χτενάκια, και οδοντόβουρτσες και δαντελένια σεμεδάκια!! 😉 😉 Γι αυτό μου αρέσει πολύ αυτό το υλικό!!!
      Φιλάκια πολλά αγαπημένη μου!! ♥♥

  6. Τι όμορφο νεραϊδόσπιτο, Μαριλένα μου. Και μάλιστα μεταμεσονύχτιο! (κι εμένα τέτοιες ώρες με πιάνουν οι δημιουργικές μου εμπνεύσεις!) Είναι πραγματικά υπέροχο. Δεν βλέπω καμία ατέλεια. Να το χαρείς, φίλη μου.

    • Μία μου καλημέρα να χεις!! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ καλή μου!! Α!! Με νιώθεις τότε για τις μεταμεσονύχτιες δημιουργίες!!! Ήμαστε νυκτόβια πλάσματα τελικά!! 🙂 🙂 Σε φιλώ γλυκά και να χεις μια όμορφη βδομάδα!! ♥♥

  7. Μαρίλένα μου!!
    Τι υπέροχο νεραιδόσπιτο είναι ευτό;
    Ξετρελάθηκα και πίστεψέ με μπορώ να νιώσω την χαρά σου
    Συγχαρητήρια και εύχομαι πολλά ακόμη
    Δείχνει απαιτητικό και πολύ της λεπτομέρειας και για πρώτο μάλιστα, δεν έχω λόγια, εξαιρετικό!
    Μπράβο!!!

    Καλημέρα, φιλιά πολλά

    • Κική μου καλημέρα!!! Πόσο με χαροποιεί ο ενθουσιασμός σου!!! Σε ευχαριστώ πολύ κι εσένα κοπέλα μου για τα γλυκά σου λόγια!! Η αλήθεια είναι ότι σαν διαδικασία είναι λίγο χρονοβόρα, να απλώσεις τον πηλό, να δώσεις υφή και μετά να στεγνώσει αλλά είναι πραγματικά μεγάλη η ευχαρίστηση κι ειδικά όταν απλά βλέπεις ένα βιντεάκι και το κάνεις κι εσύ όπως μπορείς!!
      Καλή βδομάδα να χεις εκφρασούλα μου!! Σε φιλώ πολύ!! ♥♥

  8. Όπως και να το αποκαλέσεις είναι υπέροχο….! Μαριλένα μου, έχεις πολύ όμορφη λεπτή φαντασία, δημιουργικότητα και βγαίνει αυτό στην πράξη. Μπράβο κορίτσι μου. Το λάτρεψα γιατί ξεχειλίζει από τρυφερότητα.
    Φιλιά πολλά.

  9. Δεν προλαβαινω να περασω απο εκεί.. απο το σπιτι σου εννοώχα..χα τοαπολαυσα
    ομως απο τα μεηλ που που μου ερχονται.. εδώ…χα..χα.. νεραιδόσπιτο με τα
    όλα του είναι.. για λιγο θα λειψω θα τα ξαναπουμε συντομα .. να περνας
    ομορφα οτι και να κάνεις φιλακιαααα
    ​

    • Ρουλάκι μου καλημέρα!! Επειδή ξέρω ότι λείπεις, όταν με το καλό επιστρέψεις να μου ξαναπείς μάτια μου γιατί δεν βγάζω άκρη!! 🙂 🙂 🙂 Φιλάκια πολλά πολλά και να περνάς όμορφα!! ♥♥

  10. Ό,τι κι αν είναι είναι φανταστικό.
    Με πηλό δεν έχω ασχοληθεί …ακόμα. Αλλά με έψησες νομίζω με αυτή την ανάρτηση!
    Φιλάκια πολλά Μαρλέν μου!
    Καλή εβδομάδα εύχομαι 🙂

    • Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Αριστάκι μου!!! Είμαι σίγουρη θα τον λατρέψεις τον πηλό κι ειδικά η στιγμή που θα τον βάφεις θα ναι απίστευτα όμορφη και για σένα ειδικά που ασχολείσαι με τα χρώματα και την ζωγραφική!! Κι ο πηλός αυτός είναι κι εύκολος, στεγνώνει με τον αέρα!! Φιλάκια πολλά και καλές δημιουργίες μπουκλί μου!! ♥ Καλή μας βδομάδα!!

  11. Είναι υπέροχο!! Τι να πω; Ο πηλός είναι η τελευταία μου αγάπη αλλά σπιτάκι νεράιδας ή μαγισσούλας θα έλεγα εγώ δεν έχω καταπιαστεί. Το θέμα μου είναι πώς στέκεται ο πηλός; Έχεις κάνει καλούπι;;; χααχαχα μη σε τρελάνω με απορίες με ενθουσίασε το έργο σου.
    Και σ»αλλες δημιουργίες
    Καλό βράδυ

    • Σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκειά μου για τα όμορφα λόγια σου!! Αχ κι εσύ πηλοερωτοχτυπημένη, ε;; 😜 Υπάρχουν πολλά βιντεάκια στο YouTube που σε πάνε βήμα βήμα πως να φτιάξεις τέτοια σπιτάκια χρησιμοποιώντας μόνο πλαστικά ή γυάλινα βάζα/μπουκάλια και πηλό!!
      Σου προτείνω σίγουρα αυτό το βιντεάκι και γενικά το κανάλι αυτής της γυναίκας!! Θα σε ενθουσιάσει σίγουρα!! Καλές δημιουργίες να χεις!!
      Φιλάκια πολλά!! 😘

  12. Μια χαρά μπορεί να κατοικηθεί κι από μάγισσες κι από νεράιδες κι από ξωτικά δηλώνω η αλαφροΐσκιωτη μεσήλιξ που να μη δω τίποτα παραμυθένιο χάνω και το λίγο μυαλό που μου είχε μείνει!
    Να δεις που θα γίνει ανάρπαστο!! Ούτε ενοικιαστήριο δε θα προλάβεις να βάλεις, γιατί αλίμονο, οι νεράιδες και τα υπόλοιπα ξωτικά όλα τα ξέρουν!! 🙂 🙂 🙂

    • Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Μαράκι μου!! Το ζητά κι η εποχή το παραμυθένιο!!
      Καλέ ούτε ενοίκιο ούτε τίποτα!! Ημαστε large ιδιοκτήτες!! Χαχαχαχα!!
      Να σαι καλά κοπέλα μου!! 🎃🍁😘

Σχολιάστε

